Ook in openingspost zit nog een 2019 link ..quote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:24 schreef Starflyer het volgende:
@:Pino112 De link naar de F1 Manager in het menu op de FP wijst nog naar de 2019 versie.
Oepsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:44 schreef lobotm het volgende:
[..]
Ook in openingspost zit nog een 2019 link ..
dit iddquote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:57 schreef reteppd het volgende:
Leuke prijzen voor de coureur en onderdelen. Er is een fatsoenlijk team te maken zonder Williams. En aan de andere kant is Ferrari ook direct te kiezen als je wel voor veel onderdelen van Williams gaat.
Ik denk niet dat er 1 perfecte oplossing is die iedereen gaat kiezen. Maakt het spel een stuk leuker en uitdagender!
Ja dat mag gewoonquote:Op maandag 9 maart 2020 11:08 schreef rjce het volgende:
Hi iedereen, ik heb even een vraagje over de F1 Manager.
Is het mogelijk om in 2 subleagues te zitten?
Mijn collega's op werk hebben een subleague en mijn vrienden ook ik zou graag in beide subleagues mee doen.
Ik las wel in de spelregels dat je geen meerdere accounts mag hebben dus op die manier kan ik het niet oplossen.
Bedankt vast!
En dan is de vraag, wil je een snel onderdeel in je auto dat bestuurd wordt door Strollquote:Op maandag 9 maart 2020 09:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
De eerste vrije trainingen worden wel interessant; zal RP inderdaad snel zijn, met hun Mercedes-kopie?
Goed punt.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan is de vraag, wil je een snel onderdeel in je auto dat bestuurd wordt door Stroll
Geen McLaren kiezenquote:Op donderdag 12 maart 2020 17:37 schreef Charmian het volgende:
McLaren heeft zich teruggetrokken, australie gaat misschien helemaal niet door. Wat gebeurt er dan met de manager?
Had ik toch al niet gedaanquote:
Tm morgenavond wel ja.quote:Op donderdag 12 maart 2020 22:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Kun je nog wisselen zonder kost nadat je gekozen hebt? Mocht het uberhaupt doorgaan...
ja ze zijn op het moment niet echt actueel zeg maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Is wel handig als iemand een antwoord geeft van de organisatie.
WE HEBBEN ANTWOORDEN NODIG!!1!!1!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja ze zijn op het moment niet echt actueel zeg maar
Ik heb geantwoord, ik zou het op prijs stellen als jij ook antwoord geeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Is wel handig als iemand een antwoord geeft van de organisatie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Pino112 het volgende:
De manager blijft open na vanavond, ik heb de startdatum aangepast. Het is afwachten wat er met de andere GPs gebeurt (worden ze uitgesteld of geannuleerd), dan zullen de rondes weer de juiste datum krijgen.
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geantwoord, ik zou het op prijs stellen als jij ook antwoord geeft.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
Jazeker. Nu is het wachten op de rest van de kalender
Ik had nog niet eens een team samengesteldquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Nog een weekje jongens en meisjes, heeft iedereen zn team weer uptodate?![]()
![]()
Dat hebben minstens 300 mensen ook nog niet gedaan zo te zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens een team samengesteld
Nee we hebben de startdatum van de eerste GP steeds vooruit geschoven, waardoor je gewoon kosteloos je team kan wijzigen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:57 schreef ondeugend het volgende:
Zijn we nou opnieuw begonnen? Of kost het mij geld als ik het staande team wil wijzigen?
Oke begrepen!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee we hebben de startdatum van de eerste GP steeds vooruit geschoven, waardoor je gewoon kosteloos je team kan wijzigen.
Oh dan kan ik wel met Grosjean en Latifi aan Komen.quote:
Die zullen ongetwijfeld voor vuurwerk zorgenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh dan kan ik wel met Grosjean en Latifi aan Komen.
Ik wacht altijd tot na de eerste 2 vrije trainingen en zeker nu is het maar de vraag in hoeverre de Barcelona tests nog relevant zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hebben minstens 300 mensen ook nog niet gedaan zo te zien.
En dan? Q-day?quote:
Latifi stelt in FP3 in elk geval niet teleurquote:Op maandag 29 juni 2020 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zullen ongetwijfeld voor vuurwerk zorgen
Lawrence Stroll hèquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou ik gerust een "gok" noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Voor de manager is Kvyat niet uitgevallen, dus succes met het opeten van de sokquote:Op zondag 5 juli 2020 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Als er een team zonder uitvallers is, eet ik mijn sok op.
Onderdeel van Haas helaasquote:Op zondag 5 juli 2020 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Als er een team zonder uitvallers is, eet ik mijn sok op.
Dat telt nietquote:Op zondag 5 juli 2020 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de manager is Kvyat niet uitgevallen, dus succes met het opeten van de sok
Dit is het managertopic en daar gelden andere regels voorquote:Op zondag 5 juli 2020 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is uitgevallen, of ie geklasseerd is of niet is dan niet belangrijk
quote:Op zondag 5 juli 2020 18:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit is het managertopic en daar gelden andere regels voor
219 puntenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou ik gerust een "gok" noemen
Ik begrijp dit probleem nog altijd, maar ik weet hoe moeilijk de oplossing is.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Elk onderdeel van het spel begint met dezelfde verwachtingswaarde qua punten. Haal je meer punten dan wordt het onderdeel duurder, haal je minder dan wordt het onderdeel goedkoper. Per race wordt die puntenwaarde per onderdeel automatisch bijgesteld. Dus later in het seizoen kun je de door jouw verwachte verschuivingen wel zien.
Stel Vettel heeft na vijf races een verwachtingswaarde van 110 punten en hij scoort er dat weekend 50, dan wordt hij goedkoper. Latifi heeft een verwachtingswaarde van 60 punten en behaalt er 75, dan wordt hij duurder.
Er zit best een ingewikkelde rekensom achter
Deze bedoel je ?quote:Op donderdag 9 juli 2020 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik begrijp dit probleem nog altijd, maar ik weet hoe moeilijk de oplossing is.
___
Moet nu al gokken dat Sainz het verneukt omdat ik niet genoeg geld heb voor de ideale lineup Norris - AlphaTauri x2 - Sainz, en Ricciardo ipv Sainz moet gebruiken.
Als Ricciardo nu uitvalt en Sainz niet is het al wel klaar om in de échte top te komen en speel ik nog hoogstens voor top 50.
Die ja. Ik had helaas wat uitvallende onderdelen, dus dan is dat niet betaalbaar. (Blijft een puntje dit spel dat als je in de eerste 3 races teveel verkeerde keuzes maakt je echt niet meer terug kan komen door combinatie runaway leader en te weinig opties)quote:
Ik sta nu samen met nog 100 anderen met ontzettend veel mazzel derde. Want niemand had dit natuurlijk durven voorspellen.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ja. Ik had helaas wat uitvallende onderdelen, dus dan is dat niet betaalbaar. (Blijft een puntje dit spel dat als je in de eerste 3 races teveel verkeerde keuzes maakt je echt niet meer terug kan komen door combinatie runaway leader en te weinig opties)
Wij wensen Carlos S. Dus dit weekend de tering in in de race, dat zijn motor maar kapot moge gaan. Daarna mag hij wel presteren, want de stap naar Perez is nog wat groot.
Ik had vrijdag geen tijd meer om te wisselen, maar weet niet of Norris-Sainz-TR-Haas een optie was zo uit mijn hoofd. Volgens mij net wel of net niet.quote:Op donderdag 9 juli 2020 15:10 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik sta nu samen met nog 100 anderen met ontzettend veel mazzel derde. Want niemand had dit natuurlijk durven voorspellen.
Ik had haas als chassis. Daar ben ik nu met 1.9 miljoen over gelukkig vanaf gekomen en ook daar naar AlphaTauri gestapt.
nopequote:Op donderdag 9 juli 2020 17:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Als je nu wisselt met iets, mag je dan kosteloos dat nog tot vrijdagnacht kosteloos terug wisselen?
Dat is wel jammer. Aan de ene kant moet je zo laat mogelijk handelen, want er kan van alles gebeuren en 1e 2 vrije trainingen zijn voor de deadline, maar aan de andere kant wil je ook niet vergeten de boel om te zetten.quote:
Valt mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 16:20 schreef nils7 het volgende:
Stroll gisteren ingewisseld voor Perez. FML
Gaaf dat jullie de vervanger voor Perez mogen regelen! Ik zou voor een Nederlander gaan, misschien Frijns?quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste. Wij zijn achter de schermen druk bezig met het regelen van de vervanger voor Perez
niet zonder kosten helaasquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:55 schreef reteppd het volgende:
ok. Bedankt.
Het spel heeft geen optie om wijzigingen die ik na de vorige race al gedaan heb, ongedaan te maken, of wel?
Voor sluitingstijd neem ik aan? Zit nu met Perez, dus dat levert weinig op zo.quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
dat laatste. Wij zijn achter de schermen druk bezig met het regelen van de vervanger voor Perez
Je kan altijd nog een Joker inzetten als het nieuws te lang op zich laat wachtenquote:Op donderdag 30 juli 2020 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Hulkenberg is zojuist bevestigdquote:Op vrijdag 31 juli 2020 11:35 schreef Pino112 het volgende:
Het is meer wachten op de officiële bevestiging.
Kan dat nog dan? Je kan je team toch niet meer aanpassen in een raceweekend? ( Nu dus)quote:Op donderdag 30 juli 2020 21:47 schreef Peterselieman het volgende:
Jouw punten blijven staan. Gem. score van de league veranderd wel.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:27 schreef Charmian het volgende:
Weet iemand of je punten vervallen als je nu uit een subleague stapt?
Thanks! Precies wat ik wilde weten.quote:Op zondag 2 augustus 2020 10:30 schreef babylon het volgende:
[..]
Jouw punten blijven staan. Gem. score van de league veranderd wel.
Dat doen we allemaal hoorquote:Op maandag 3 augustus 2020 09:05 schreef Questular het volgende:
Naar plek 12 en dat terwijl ik maar wat doe
Ja was een goeie ronde, jammer dat ik de Hulk vorige week ook al erin had staan...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |