Oh dan kan ik wel met Grosjean en Latifi aan Komen.quote:
Die zullen ongetwijfeld voor vuurwerk zorgenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh dan kan ik wel met Grosjean en Latifi aan Komen.
Ik wacht altijd tot na de eerste 2 vrije trainingen en zeker nu is het maar de vraag in hoeverre de Barcelona tests nog relevant zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hebben minstens 300 mensen ook nog niet gedaan zo te zien.
En dan? Q-day?quote:
Latifi stelt in FP3 in elk geval niet teleurquote:Op maandag 29 juni 2020 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zullen ongetwijfeld voor vuurwerk zorgen
Lawrence Stroll hèquote:Op zaterdag 4 juli 2020 13:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou ik gerust een "gok" noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Voor de manager is Kvyat niet uitgevallen, dus succes met het opeten van de sokquote:Op zondag 5 juli 2020 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Als er een team zonder uitvallers is, eet ik mijn sok op.
Onderdeel van Haas helaas wel Norris/Sainz ter compensatiequote:Op zondag 5 juli 2020 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Als er een team zonder uitvallers is, eet ik mijn sok op.
Dat telt nietquote:Op zondag 5 juli 2020 17:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voor de manager is Kvyat niet uitgevallen, dus succes met het opeten van de sok
Hij is uitgevallen, of ie geklasseerd is of niet is dan niet belangrijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |