ja ze zijn op het moment niet echt actueel zeg maarquote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Is wel handig als iemand een antwoord geeft van de organisatie.
WE HEBBEN ANTWOORDEN NODIG!!1!!1!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja ze zijn op het moment niet echt actueel zeg maar
Ik heb geantwoord, ik zou het op prijs stellen als jij ook antwoord geeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:01 schreef de_boswachter het volgende:
Is wel handig als iemand een antwoord geeft van de organisatie.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 16:46 schreef Pino112 het volgende:
De manager blijft open na vanavond, ik heb de startdatum aangepast. Het is afwachten wat er met de andere GPs gebeurt (worden ze uitgesteld of geannuleerd), dan zullen de rondes weer de juiste datum krijgen.
Bedankt!quote:Op vrijdag 13 maart 2020 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geantwoord, ik zou het op prijs stellen als jij ook antwoord geeft.
quote:Op dinsdag 16 juni 2020 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
Jazeker. Nu is het wachten op de rest van de kalender
Ik had nog niet eens een team samengesteldquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Nog een weekje jongens en meisjes, heeft iedereen zn team weer uptodate?![]()
![]()
Dat hebben minstens 300 mensen ook nog niet gedaan zo te zien.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik had nog niet eens een team samengesteld
Nee we hebben de startdatum van de eerste GP steeds vooruit geschoven, waardoor je gewoon kosteloos je team kan wijzigen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:57 schreef ondeugend het volgende:
Zijn we nou opnieuw begonnen? Of kost het mij geld als ik het staande team wil wijzigen?
Oke begrepen!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee we hebben de startdatum van de eerste GP steeds vooruit geschoven, waardoor je gewoon kosteloos je team kan wijzigen.
Oh dan kan ik wel met Grosjean en Latifi aan Komen.quote:
Die zullen ongetwijfeld voor vuurwerk zorgenquote:Op maandag 29 juni 2020 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Oh dan kan ik wel met Grosjean en Latifi aan Komen.
Ik wacht altijd tot na de eerste 2 vrije trainingen en zeker nu is het maar de vraag in hoeverre de Barcelona tests nog relevant zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat hebben minstens 300 mensen ook nog niet gedaan zo te zien.
En dan? Q-day?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |