Castlevania seizoen 3 staat erop. En Paradise PD seizoen 2.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een fles wijn.
Wat kijk je?
Ik weet het even niet meer wat Netflix betreft,alleen maar bagger,
Paradise PD is wel leuk.Die was Nizno ook aan het kijken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Castlevania seizoen 3 staat erop. En Paradise PD seizoen 2.
Moet aan beide nog beginnen
Verder ben ik nog bezig met Suits.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paradise PD is wel leuk.Die was Nizno ook aan het kijken.
Hoe gaat het met Sara Corona?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
willt jij met de buurman hond spazieren lopen?
Nee met een fles spa roodquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een fles wijn.
Wat kijk je?
Ik weet het even niet meer wat Netflix betreft,alleen maar bagger,
Heeft ze het volgende dorp al geïnfecteerd?quote:
Met je gekneusde rib? Een ruk van de hond en je kermt van de pijnquote:
Dat laat jij me ook regelmatig doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met je gekneusde rib? Een ruk van de hond en je kermt van de pijn
Maar ik ruk teder en soft als jij me aan het lijntje hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laat jij me ook regelmatig doen.
Zou ze in alle jassen gehoest hebben toen ze die van haar zochtquote:
Jonge jonge Plym, jij bent ook een slechte slaper.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, kon niet slapen. Na downtime ik weg.
Zo lijkt ze me wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou ze in alle jassen gehoest hebben toen ze die van haar zocht
I k heb ergens gelezen dat je het niet kan krijgen van dingen vastpakken.quote:
20 minuten heb ik gelezen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
I k heb ergens gelezen dat je het niet kan krijgen van dingen vastpakken.
Maar echt alleen als je dicht bij iemand in de buurt bent. Het druppeleffect.
Dan vraag ik mij weer af, als je het zelf aan je handen hebt zitten door het hoesten en je pakt een winkelwagentje vast? Dan komen die virussen daar toch ook weer op?
Of zullen ze maar een paar tellen overleven als ze rond dwarrelen?
Goedemorgen skeet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
20 minuten overleeft het virus buiten het lochaam
O, dat is inderdaad niet lang.quote:
Genoeg tijd om van winkelwagentje te wisselen en aan je neus te zittenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:15 schreef Mickytjuh het volgende:
20 minuten overleeft het virus buiten het lochaam
Ja daar komen de virussen gelukkig niet opquote:
Daar vallen ze door de gaten heen. Slimquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |