ik zeg de heeft wat i legales spambot ofzoquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, als ik post 299 heb kan ik niet gelijk 300 pakken.
Ik zie soms aK heel veel posten achter elkaar pakken om een tt kunnen pakken
Het is gewoon wat me opvalt.quote:
You got an nice star.quote:
Nee hij heeft een abonnement. Dan heb je geen tien seconden post restrictiequote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeg de heeft wat i legales spambot ofzo
O lekker. Nee dat is hier niet, ze gaan dan ook gewoon om 18.00 uur dicht.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh jammer hier in rotterdam tot 1900 heb je dingen als gebakken zalm biefstuk en allerlei stamppotjes met en een gehaktbal of rookworst
Oke, dan heb ik mij vergistquote:
Nee, dat geloof ik niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zeg de heeft wat i legales spambot ofzo
ik ook, zo weet ik nu van je dat ze bij de downtime vordeel hebbenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik mij vergist
Hoe doet die @:aKboR dat dan?
IK dacht echt dat het door het abo kwam
Ik krijg steeds een melding als ik te snel wil posten.
@Hemaworst al een tijdje niet gezien?quote:
ja maar wat is dat als hij in 10 minutt 5 keer nach 2 minutt plaatst ? hoe zall dat gaan?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet.
Ik zie het er wel meer doen.
Vooral als post 301 in zicht komt.
Ja, maar dat is legaal he. Ze betalen er voor zodat ze meer rechten hebben dan mensen die hier gratis zitten.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook, zo weet ik nu van je dat ze bij de downtime vordeel hebben
Al bijna een week njet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:hemaworst al een tijdje niet gezien?
Dat kan ik ook, dat is gewoon de tijd goed in de gaten houdenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar wat is dat als hij in 10 minutt 5 keer nach 2 minutt plaatst ? hoe zall dat gaan?
Al een week niet gegeten maar wel geen reclamequote:
Ik wilde het voor een maandje proberen, maar je moet gelijk voor een half jaar.quote:
dann doe ik me meestal umsonst giften, giften is oostenrijks ärgerenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar dat is legaal he. Ze betalen er voor zodat ze meer rechten hebben dan mensen die hier gratis zitten.
Ohja je hebt wel voordeel met lapo maar downtime is toch meer geluk ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik mij vergist
Hoe doet die @:aKboR dat dan?
IK dacht echt dat het door het abo kwam
Ik krijg steeds een melding als ik te snel wil posten.
Nou,dat is nog wel een dingetje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Al een week niet gegeten maar wel geen reclame
@FreshFruitquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hij heeft een abonnement. Dan heb je geen tien seconden post restrictie
5 keer op de sekonde, dat geloof ik niet dat dat bij normalen plaatsen gebeurdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, dat is gewoon de tijd goed in de gaten houden
FOK is de laatste tijd traag.Dan maakt een abbo geen moer uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
5 keer op de sekonde, dat geloof ik niet dat dat bij normalen plaatsen gebeurd
Als je door kan posten zonder wachttijd heb je meer kansquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja je hebt wel voordeel met lapo maar downtime is toch meer geluk ook.
Niet echt maar hier heb je een tulp, gefeliciteerd 🌷quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Freshfruit
@:Engine
Had ik toch gelijk!
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FOK is de laatste tijd traag.Dan maakt een abbo geen moer uit.
Dan heb je niet goed opgelet vorige maand.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
5 keer op de sekonde, dat geloof ik niet dat dat bij normalen plaatsen gebeurd
Ja dat. Mega irritant.quote:
Das lief, ook al is ie iets sarcastischquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt maar hier heb je een tulp, gefeliciteerd 🌷
Ik niet lig dan lekker in bed of zit op de bank een serie te kijken.quote:
Dat weet je niet dat is puur geluk hebben. Of pech voor degene die je een punt gunt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoe weet je dat dat je niemand tevor komt?
Met een fles wijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet lig dan lekker in bed of zit op de bank een serie te kijken.
De 4de keer Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |