Nou,dat is nog wel een dingetje.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:44 schreef engine het volgende:
[..]
Al een week niet gegeten maar wel geen reclame
@FreshFruitquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hij heeft een abonnement. Dan heb je geen tien seconden post restrictie
5 keer op de sekonde, dat geloof ik niet dat dat bij normalen plaatsen gebeurdquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, dat is gewoon de tijd goed in de gaten houden
FOK is de laatste tijd traag.Dan maakt een abbo geen moer uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
5 keer op de sekonde, dat geloof ik niet dat dat bij normalen plaatsen gebeurd
Als je door kan posten zonder wachttijd heb je meer kansquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ohja je hebt wel voordeel met lapo maar downtime is toch meer geluk ook.
Niet echt maar hier heb je een tulp, gefeliciteerd 🌷quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Freshfruit
@:Engine
Had ik toch gelijk!
Dat is waarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FOK is de laatste tijd traag.Dan maakt een abbo geen moer uit.
Dan heb je niet goed opgelet vorige maand.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
5 keer op de sekonde, dat geloof ik niet dat dat bij normalen plaatsen gebeurd
Ja dat. Mega irritant.quote:
Das lief, ook al is ie iets sarcastischquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:48 schreef engine het volgende:
[..]
Niet echt maar hier heb je een tulp, gefeliciteerd 🌷
Ik niet lig dan lekker in bed of zit op de bank een serie te kijken.quote:
Dat weet je niet dat is puur geluk hebben. Of pech voor degene die je een punt gunt.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja hoe weet je dat dat je niemand tevor komt?
Met een fles wijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet lig dan lekker in bed of zit op de bank een serie te kijken.
De 4de keer Mario
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |