haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Nog een rondje dan.
Ok daaaarrrrrr gaat ie dan weer ☝. ✌ . 👍🚨🙂😊😀😁😃. . ..... 😮😱⚡😱..:::::🙌😰😨😱🙌🙌😊🙃😊🙃😁🙃😁🙃😁🙃😵',',',"""💥👻📸.::::::.... . . . . .😬😁😊🚦Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
H-H-Here we goquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Nog een rondje dan.
Ok daaaarrrrrr gaat ie dan weer ☝. ✌ . 👍🚨🙂😊😀😁😃. . ..... 😮😱⚡😱..:::::🙌😰😨😱🙌🙌😊🙃😊🙃😁🙃😁🙃😁🙃😵',',',"""💥👻📸.::::::.... . . . . .😬😁😊🚦![]()
Hahaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Nog een rondje dan.
Ok daaaarrrrrr gaat ie dan weer ☝. ✌ . 👍🚨🙂😊😀😁😃. . ..... 😮😱⚡😱..:::::🙌😰😨😱🙌🙌😊🙃😊🙃😁🙃😁🙃😁🙃😵',',',"""💥👻📸.::::::.... . . . . .😬😁😊🚦![]()
Ik, maar ik mag nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar wie heeft er zin in in de achtbaan te gaan?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Nog een rondje dan.
![]()
Komt er nog een looping?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Moet je naar Walibi gaanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef 00wildchild het volgende:
Ik wil ook maar letterlijk alle achtbanen hier behalve Joris zijn saai.![]()
![]()
@Dr.Mikey wil vast mee in de achtbaan
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Fenix?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:06 schreef 00wildchild het volgende:
Alhoewel die blauwe in Toverland was ook wel leuk.![]()
nice ik welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar wie heeft er zin in in de achtbaan te gaan?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alleen het stukje naar beneden in de Goliath is leuk de eerste twee keer en lost Gravity is alleen leuk als je rechtsvoor zit en jezelf helemaal naar voren laat hangen en jezelf de bochten in laat vallen zegmaar.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Heeeeeeeehoooooooohiiiiiiiihaaaaaaaahuuuuuuuu
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was een leuk ritjeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waar ik wel een paniek aanval kreeg, my very first everwas de No Limit? Op de kermis. Toen dacht ik dat ik dood ging en dat was wel leuk.
![]()
Volgende keer doen we een attractie die jij ook magquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
topquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:10 schreef 00wildchild het volgende:
Waar ik wel een paniek aanval kreeg, my very first everwas de No Limit? Op de kermis. Toen dacht ik dat ik dood ging en dat was wel leuk.
![]()
Haha momenteel mag ik niet zoveel.. nog een paar weekjes wachtenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Volgende keer doen we een attractie die jij ook mag![]()
![]()
Vroeger de parachutes was een happening op de kermisquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:10 schreef 00wildchild het volgende:
![]()
Waarom ken ik dat niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Vroeger de parachutes was een happening op de kermis![]()
leuke ritjes niks mis meequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
proostquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Praat over 45j terug. Hele snelle draaimolen, stond schuin omhoog. Ging heel hard. En de trekkarren was mooi, ook heel snel rondquote:![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:13 schreef madam-april het volgende:
Ik ga proberen te slapenwelterusten mensen
![]()
~FEYENOORD~
Slaap lekker. Kus op de belly.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:13 schreef madam-april het volgende:
![]()
trustenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:13 schreef madam-april het volgende:
R.I.P DTS.![]()
hmmz oke ik stop met raden.quote:
* note to myself volgende keer 2 flessen chardonnay kopen.Sweet but not that sweet !![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Praat over 45j terug. Hele snelle draaimolen, stond schuin omhoog. Ging heel hard. En de trekkarren was mooi, ook heel snel rond![]()
Niet veilig genoeg meer zeker?![]()
Trusten 'm-aquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:13 schreef madam-april het volgende:
![]()
![]()
Bedoel je de swingmill?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:13 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Praat over 45j terug. Hele snelle draaimolen, stond schuin omhoog. Ging heel hard. En de trekkarren was mooi, ook heel snel rondOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb nog.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
hmmz oke ik stop met raden.
* note to myself volgende keer 2 flessen chardonnay kopen.![]()
Ik woon in Appelscha, maak ik geen geheim vanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:14 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
hmmz oke ik stop met raden.
* note to myself volgende keer 2 flessen chardonnay kopen.
~FEYENOORD~
ik ook welquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
leuk pretpark daarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in Appelscha, maak ik geen geheim vanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zag een tijdje terug ergens een Cake Walk maar had hakken aanen dat hele springen op dat tapijtgedeelte zie k ook niet meer zo gebeuren eigenlijk
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Panic attackquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:15 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, en uit de tijd denk ik. Maar je zat niet eens vast, moet je nagaan![]()
Sinds ik dat heb gehad wil ik meer.Maar wel om de goede redenen dan.
![]()
Oh oke wist ik niet weer wat geleerd. Is wel mooie omgevingquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik woon in Appelscha, maak ik geen geheim vanSweet but not that sweet !![]()
Wil hier ook nooit meer weg neequote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh oke wist ik niet weer wat geleerd. Is wel mooie omgeving
~FEYENOORD~
Kermis in geen 15j meer geweest.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Panic attack![]()
Sinds ik dat heb gehad wil ik meer.Maar wel om de goede redenen dan.
![]()
lijkt me wel vetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:17 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom we gaan motorrijbewijs halenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen bos hierThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weinig groens aan danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:19 schreef 00wildchild het volgende:
Ik woon in het Groene Hart met nul bos.~FEYENOORD~
Ja ik vind het nig steeds mooi daar de bossen.quote:
Maar fijne n8 ik krijg nog visite
Sweet but not that sweet !![]()
meer het oostenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik vind het nig steeds mooi daar de bossen.
Maar fijne n8 ik krijg nog visite![]()
![]()
Fijne nacht!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar fijne n8 ik krijg nog visite
~FEYENOORD~
Paar kunstgrasvelden zekerquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zijn qua kleur groen ja, maar niet echt natuur helaasquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel veel weilanden. Echt een deceptie.~FEYENOORD~
Have funquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Maar fijne n8 ik krijg nog visite![]()
Klopt. Vind het echt stom.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zijn qua kleur groen ja, maar niet echt natuur helaasWas vroeger wel zo’n bomenklimkind.
![]()
R.I.P DTS.![]()
haha old school memequote:Heerlikquote:
R.I.P DTS.![]()
good nightquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kon dat niet een minuutje laterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
proost allemaalThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi zo, wij 2 gaan ze allemaal de koekkoek bolken.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou schenk nog een glas in dus reken er maar niet op.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi zo, wij 2 gaan ze allemaal de koekkoek bolken.![]()
![]()
Mooi toch, jij moet ff in de top 20quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Heb wel een punt. En links. Ligt ook een punt. Dus twee punten.![]()
Echt hè.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:31 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi toch, jij moet ff in de top 20![]()
picsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Heb wel een punt. En links. Ligt ook een punt. Dus twee punten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niks beters te doen met je leven ?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:25 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Mooi zo, wij 2 gaan ze allemaal de koekkoek bolken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb je geen vrouwquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kruip daarop dan even flinke beurt toch leuker als hier zittenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net klaarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kruip daarop dan even flinke beurt toch leuker als hier zitten![]()
zou het weten als ik een vrouw hier had.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat ookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beter beetje internetten...neuken kan morgen ook weerquote:
internetten niet ?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Beter beetje internetten...neuken kan morgen ook weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Beter beetje internetten...neuken kan morgen ook weer![]()
Misschien is er storing morgenquote:
misschien is ze vrouw morgen wel opeens verdwenenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou ook kunnenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien is ze vrouw morgen wel opeens verdwenen
dan liever ze internetquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb ze knapper de vuilnisbak ingetrapt hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien is ze vrouw morgen wel opeens verdwenen![]()
jammerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is alleen in het begin man amateur. Tenzij je na vijf jaar nog steeds een torenhoog libido op je partner hebt in dat geval call mequote:![]()
voorlopig kruip ik ook nergens meer opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ey eyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja het is maar sos zo boeiend is dat ook weer niet.quote:
Heb wel genoeg om je naam te spellen maar dan moet ik mijn mooie brokken breken en das zonde.
Echte gemstones![]()
![]()
poëtisch ditquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja het is maar sos zo boeiend is dat ook weer niet.
Heb wel genoeg om je naam te spellen maar dan moet ik mijn mooie brokken breken en das zonde.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nog nooit betaald daarvoorquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee sos. En lekker muziekje dus sta in de keuken afgeleid te dansen ipv drinken in te schenken.quote:![]()
klinkt goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MisselijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
wel al een week geleden en ben flink gefrustreerd door andere dingen even een lekkere dame uit elkaar trekken is wel welkom maarja.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gebruik je charmequote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
wel al een week geleden en ben flink gefrustreerd door andere dingen even een lekkere dame uit elkaar trekken is wel welkom maarja.![]()
Yesquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:57 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hoe is het met je zoontje? Opgeknapt?slaapt lekker met zijn neefjes bij oma. Morgen met z’n allen leuke dingen doen en daarna slapen ze weer daar.
![]()
![]()
Mannen tochOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
op wat me behang?quote:
had paar dagen geleden wel de kans maar dan zou ik echt een klootzak geweest zijn dus niks gedaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blij te horen, niks waard als die kleintjes zo ziek zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Yesslaapt lekker met zijn neefjes bij oma. Morgen met z’n allen leuke dingen doen en daarna slapen ze weer daar.
![]()
klinkt leukquote:Op zaterdag 7 maart 2020 00:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Yesslaapt lekker met zijn neefjes bij oma. Morgen met z’n allen leuke dingen doen en daarna slapen ze weer daar.
R.I.P DTS.![]()
Goedzoquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
op wat me behang?
had paar dagen geleden wel de kans maar dan zou ik echt een klootzak geweest zijn dus niks gedaan![]()
ja had hele knappe naïeve dame hier die niet genoeg krijgt van der vriend toen ze weg was dikke toeter gerookt toen was ik weer okequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volgens R&P houden vrouwen daarvan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
op wat me behang?
had paar dagen geleden wel de kans maar dan zou ik echt een klootzak geweest zijn dus niks gedaan
Maar klootzak op wat voor manier?![]()
zie hierbovenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:02 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Volgens R&P houden vrouwen daarvan.
Maar klootzak op wat voor manier?
R.I.P DTS.![]()
haha ga je nog wat leuks doenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja vooral voor mij ahahahahahah
Ja sorry. Weekendje vrij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
trusten jipsterThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Ja oké. Netjes.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja had hele knappe naïeve dame hier die niet genoeg krijgt van der vriend toen ze weg was dikke toeter gerookt toen was ik weer oke![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
kruip op je vrouwe ouwequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee want niemand wil mee naar zware techno en ik wil niet mee naar kroegjes want dat vind ik zonde van m’n geld.quote:
Maar misschien dat D even komt chillen hier.![]()
hehe ja dat schiet niet op.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee want niemand wil mee naar zware techno en ik wil niet mee naar kroegjes want dat vind ik zonde van m’n geld.
ik moet morgen nog werken verder ook niks in de planningThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog 22quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hehe ja dat schiet niet op.
ik moet morgen nog werken verder ook niks in de planning![]()
Hè bah. Wat voor tent is het waar je werkt?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hehe ja dat schiet niet op.
ik moet morgen nog werken verder ook niks in de planning![]()
lunchroomquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hè bah. Wat voor tent is het waar je werkt?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog 4 voor jou. Stijg je er 2quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hè bah. Wat voor tent is het waar je werkt?![]()
meestal barquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Aah, keuken bar bediening leiding?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja is het ook beetje tappen koffie zetten die dingen niks mis meequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
keuken is me te warm in de zomerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:14 schreef 00wildchild het volgende:
Of naja. Opnemen is ook wel, maar niet in de zomer. Bar ook niet eigenlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja in een lunchroom is dat wel chill ja. Als terras vol zit niet zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja is het ook beetje tappen koffie zetten die dingen niks mis mee![]()
kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel leuk, allemaal verschillende mensen met verschillende karaktersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op een terras rondrennen in je lange broek is ook wel warm hoor.quote:
Op een gegeven moment deed ik alleen nog maar bedrijfsfeestjes dat was wel altijd leuk.En meteen in Amsterdam dus kon meteen door stappen daarna.
![]()
nice goed voor elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Op een terras rondrennen in je lange broek is ook wel warm hoor.
Op een gegeven moment deed ik alleen nog maar bedrijfsfeestjes dat was wel altijd leuk.En meteen in Amsterdam dus kon meteen door stappen daarna.
R.I.P DTS.![]()
Beter kan nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Op een terras rondrennen in je lange broek is ook wel warm hoor.
![]()
zo slapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jij moet niet om 12 uur beginnenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit net te discussiëren met ex (woon nog met m’n ex) omdat ie zegt ‘we’ gaan zo slapen. Ik ga nog niet slapen hoor. Plafonddienst incoming.quote:![]()
haha slapen jullie apart?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zit net te discussiëren met ex (woon nog met m’n ex) omdat ie zegt ‘we’ gaan zo slapen. Ik ga nog niet slapen hoor. Plafonddienst incoming.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik chill soms ook nog met me ecx dat woord betekend niet altijd wat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ex.
Ja we slapen apart inmiddels.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Apart danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ex.
Ja we slapen apart inmiddels. Zijn alweer een maand of 7 uit elkaar.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ja hiero... Moet ook nog gewerkt worden 😅 is het al half vier dan?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
kap es joh met je 30 punten ik speel echt ergens voor en mijn week was niet bepaald gemakkelijkquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja Naja we hebben al een heel gezinsleven van acht jaar achter de rug. Sliepen in het begin nog wel samen maar dat is al maanden niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik chill soms ook nog met me ecx dat woord betekend niet altijd wat.
Zou zelfs awkward zijn nu![]()
![]()
Ooh dacht dat je hele nacht bleefquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hiero... Moet ook nog gewerkt worden 😅 is het al half vier dan?![]()
hmmn juiste keuze gemaakt dan sterkte lijkt me niet makkelijk nog wonen met je ex.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja Naja we hebben al een heel gezinsleven van acht jaar achter de rug. Sliepen in het begin nog wel samen maar dat is al maanden niet meer.
Zou zelfs awkward zijn nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We spelen allemaal ergens voor tochquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kap es joh met je 30 punten ik speel echt ergens voor en mijn week was niet bepaald gemakkelijk![]()
ja dan moet je welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, ik snap het. Dat is echt kut in Nederland, huisvestingquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zit nog in m’n studie en woningen liggen hier helaas niet voor het oprapen.![]()
heheThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nee puntThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moa t gaat wel hoor. Enige irritante is dat degene waar ik nu mee zit, ook is gescheiden en ook geen eigen woning heeft omdat ook daar de woningmarkt kut is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hmmn juiste keuze gemaakt dan sterkte lijkt me niet makkelijk nog wonen met je ex.
Gedoe.![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa t gaat wel hoor. Enige irritante is dat degene waar ik nu mee zit, ook is gescheiden en ook geen eigen woning heeft omdat ook daar de woningmarkt kut is.
Gedoe.sterkte
R.I.P DTS.![]()
Ja vooral omdat honderduizendmiljoen hectare ‘Groene Hart’ met NUL KOEIEN EROP.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Dat is echt kut in Nederland, huisvesting
Bouwen goddomme.![]()
![]()
Ja rot danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa t gaat wel hoor. Enige irritante is dat degene waar ik nu mee zit, ook is gescheiden en ook geen eigen woning heeft omdat ook daar de woningmarkt kut is.
Gedoe.![]()
somebody once told me the world is gonna roll me.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snap je soms toch niet hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja vooral omdat honderduizendmiljoen hectare ‘Groene Hart’ met NUL KOEIEN EROP.
Bouwen goddomme.![]()
klote gevoelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gwnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Elodie hoort het nuThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ex van Harriequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
als jij dat wilThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geeft niksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen zin inThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vader van ex overleden waar ik nog goed contact mee heb maar weet haar kant niet dus kan niet steunen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
329They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh yesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oke manThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
9En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
wat een gastThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
8En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Dik trom bedoel je?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
naja daar gaat me rijm
R.I.P DTS.![]()
en bedankt hequote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij wel, als je gas geeft overmorgen op één
R.I.P DTS.![]()
Kan geen gas geven hé dat mag niet van de regering..quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij wel, als je gas geeft overmorgen op één![]()
laatste slaap jointjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
te weinig voorsprong morgen drukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu ben ik wakker omdat ik te lang heb geslapen vanavond, en aKboR is er ook. Dan pak je weinig gewoon. En het is weekend ook, hoop vrij morgen. Kop op.quote:![]()
weet ik welquote:Op zaterdag 7 maart 2020 02:02 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bedoel het niet slecht naar jou toe hoor. Gun iedereen alles.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |