ik chill soms ook nog met me ecx dat woord betekend niet altijd wat.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ex.
Ja we slapen apart inmiddels.
Apart danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ex.
Ja we slapen apart inmiddels. Zijn alweer een maand of 7 uit elkaar.
Ja hiero... Moet ook nog gewerkt worden 😅 is het al half vier dan?quote:
kap es joh met je 30 punten ik speel echt ergens voor en mijn week was niet bepaald gemakkelijkquote:
Ja Naja we hebben al een heel gezinsleven van acht jaar achter de rug. Sliepen in het begin nog wel samen maar dat is al maanden niet meer.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik chill soms ook nog met me ecx dat woord betekend niet altijd wat.
Ooh dacht dat je hele nacht bleefquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ja hiero... Moet ook nog gewerkt worden 😅 is het al half vier dan?
hmmn juiste keuze gemaakt dan sterkte lijkt me niet makkelijk nog wonen met je ex.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja Naja we hebben al een heel gezinsleven van acht jaar achter de rug. Sliepen in het begin nog wel samen maar dat is al maanden niet meer.
Zou zelfs awkward zijn nu
We spelen allemaal ergens voor tochquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kap es joh met je 30 punten ik speel echt ergens voor en mijn week was niet bepaald gemakkelijk
Nee, ik snap het. Dat is echt kut in Nederland, huisvestingquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja zit nog in m’n studie en woningen liggen hier helaas niet voor het oprapen.
Moa t gaat wel hoor. Enige irritante is dat degene waar ik nu mee zit, ook is gescheiden en ook geen eigen woning heeft omdat ook daar de woningmarkt kut is.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hmmn juiste keuze gemaakt dan sterkte lijkt me niet makkelijk nog wonen met je ex.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa t gaat wel hoor. Enige irritante is dat degene waar ik nu mee zit, ook is gescheiden en ook geen eigen woning heeft omdat ook daar de woningmarkt kut is.
Gedoe.
Ja vooral omdat honderduizendmiljoen hectare ‘Groene Hart’ met NUL KOEIEN EROP.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:27 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, ik snap het. Dat is echt kut in Nederland, huisvesting
Ja rot danquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:28 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Moa t gaat wel hoor. Enige irritante is dat degene waar ik nu mee zit, ook is gescheiden en ook geen eigen woning heeft omdat ook daar de woningmarkt kut is.
Gedoe.
Snap je soms toch niet hier.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja vooral omdat honderduizendmiljoen hectare ‘Groene Hart’ met NUL KOEIEN EROP.
Bouwen goddomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |