hehe ja dat schiet niet op.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:08 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee want niemand wil mee naar zware techno en ik wil niet mee naar kroegjes want dat vind ik zonde van m’n geld.
Nog 22quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hehe ja dat schiet niet op.
ik moet morgen nog werken verder ook niks in de planning
Hè bah. Wat voor tent is het waar je werkt?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hehe ja dat schiet niet op.
ik moet morgen nog werken verder ook niks in de planning
lunchroomquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hè bah. Wat voor tent is het waar je werkt?
Nog 4 voor jou. Stijg je er 2quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Hè bah. Wat voor tent is het waar je werkt?
meestal barquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:12 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Aah, keuken bar bediening leiding?
ja is het ook beetje tappen koffie zetten die dingen niks mis meequote:
keuken is me te warm in de zomerquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:14 schreef 00wildchild het volgende:
Of naja. Opnemen is ook wel, maar niet in de zomer. Bar ook niet eigenlijk
Ja in een lunchroom is dat wel chill ja. Als terras vol zit niet zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja is het ook beetje tappen koffie zetten die dingen niks mis mee
kloptquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel leuk, allemaal verschillende mensen met verschillende karakters
Op een terras rondrennen in je lange broek is ook wel warm hoor.quote:
nice goed voor elkaarquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Op een terras rondrennen in je lange broek is ook wel warm hoor.
Op een gegeven moment deed ik alleen nog maar bedrijfsfeestjes dat was wel altijd leuk.En meteen in Amsterdam dus kon meteen door stappen daarna.
Beter kan nietquote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:16 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Op een terras rondrennen in je lange broek is ook wel warm hoor.
Op een gegeven moment deed ik alleen nog maar bedrijfsfeestjes dat was wel altijd leuk.En meteen in Amsterdam dus kon meteen door stappen daarna.
jij moet niet om 12 uur beginnenquote:
Zit net te discussiëren met ex (woon nog met m’n ex) omdat ie zegt ‘we’ gaan zo slapen. Ik ga nog niet slapen hoor. Plafonddienst incoming.quote:
haha slapen jullie apart?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 01:19 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zit net te discussiëren met ex (woon nog met m’n ex) omdat ie zegt ‘we’ gaan zo slapen. Ik ga nog niet slapen hoor. Plafonddienst incoming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |