Overzichtjesquote:
Bulgarije coming for blood, staat nu op 1 bij mij. Dit is ‘m.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:42 schreef koffieleuk het volgende:
Bulgarije is uit!
Edit: en goedemorgen
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:06 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Voor mij zijn 2 dagen +25gr al eeuwigdurend
Ja, ik wás al eerder wakker, maar toen zette ik het nummer van Bulgarije op.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 08:42 schreef koffieleuk het volgende:
Bulgarije is uit!
Edit: en goedemorgen
Die twee klinken zo mooi samen. Jammer dat Ali B ook mee moest doenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 10:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Luisterde net die single van Ayoub en Kes, daar zit een sneaky verwijzing naar die trein uitspraak van Baudet in
Zie treinscene op eind...
Ali B kan lekker trollen
Ik dacht dat super saturday vorige week was?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
It's super saturday!
[ afbeelding ]wat gaan jullie kijken?!
Finland op de voorgrond, Denemarken ernaast en aan het eind overschakelen naar Zweden. Sorry Portugal!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:40 schreef ijs_beer het volgende:
It's super saturday!
[ afbeelding ]wat gaan jullie kijken?!
Portugal kan er juist gemakkelijk achteraan, want geen overlap. Of je moet vroeg willen slapenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:47 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Finland op de voorgrond, Denemarken ernaast en aan het eind overschakelen naar Zweden. Sorry Portugal!
Heb je deze site al eens geprobeerd? Die heeft straks alle livestreams op 1 paginaquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil Zweden, Denemarken en Finland echt allemaal kijken, maar gaat zo lastig worden te combineren
Was ik even vergeten! Portugal ga ik dus ook kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Portugal kan er juist gemakkelijk achteraan, want geen overlap. Of je moet vroeg willen slapen
quote:
Dank je, misschien eens bekijken vanavond.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
https://media.esc-plus.com/live/
Ook voor @:Aoibhin
Bedankt!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:55 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
https://media.esc-plus.com/live/
Ook voor @:Aoibhin
Ja, vind ik ook!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:59 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop dat we na dit weekend nog steeds geen echt duidelijke winnaar/uitloper hebben. Want tot nu toe geen idee wie écht kans maakt, dus wel leuk zo
Wat zijn jouw favorieten vandaag?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook!![]()
En ik hoop toch op echt wat heel goede keuzes nog, anders wordt dit waarschijnlijk mijn minst favorieten jaar in vele jaren(qua line-up dan)
Haha zo zie je maar dat smaken verschillen, want ik vind het juist veel beter dan de afgelopen jarenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook!![]()
En ik hoop toch op echt wat heel goede keuzes nog, anders wordt dit waarschijnlijk mijn minst favorieten jaar in vele jaren(qua line-up dan)
Denemarken heb ik nog niets van tevoren van geluisterd, dus dat gaat een verrassing worden! Al luister ik misschien straks nog wel ietsquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wat zijn jouw favorieten vandaag?
Op de meet had ik wel Human afgespeeld toenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Denemarken heb ik nog niets van tevoren van geluisterd, dus dat gaat een verrassing worden! Al luister ik misschien straks nog wel ietsMet drie NSF's tegelijkertijd weet ik liever de nummers al wel van tevoren.
In Zweden is bij mij Dotter favoriet, in Finland Cicciolina en in Portugal Passe-Partout (zal vast niet de enige zijn met die favorieten).
Oeh! Dan zal ik die vast wel herkennenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Op de meet had ik wel Human afgespeeld toen
Dat zou idd wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:59 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop dat we na dit weekend nog steeds geen echt duidelijke winnaar/uitloper hebben. Want tot nu toe geen idee wie écht kans maakt, dus wel leuk zo
Ik heb dit jaar vooral heel veel nummers waarbij ik zoiets heb van 'ja, oké, prima, maar geen hoogvlieger'. Zelfs nummers die net in mijn top 10 staanquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat zou idd wel leuk zijn.
Al had ik het nog leuker gevonden als ik niet wist wie er kon winnen omdat ik alles even goed vond.
Nu ben ik erg blij dat Italië sowieso in de finale staat zodat ik die ga zien, veel van de rest kan me werkelijk gestolen worden. Voor mijn smaak lijkt dit toch wel een van de slechtste jaren ooit te worden.
Dit maakt mijn ochtend, wat liefquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuurman kwam me net zomaar een bosje narcissen brengen uit z'n eigen volkstuintje.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
Mijn 91-jarige achterbuurman kwam me net zomaar een bosje narcissen brengen uit z'n eigen volkstuintje.
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ja. Ik bedoelde ook niet zo zeer dat ik alles tot nu toe slecht vind, maar er zit verder niks bij wat ik echt hoger dan 'wel aardig' zou waarderen. Alsof al die landen wel meedoen, maar niemand er echt zin in had of zo.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar vooral heel veel nummers waarbij ik zoiets heb van 'ja, oké, prima, maar geen hoogvlieger'. Zelfs nummers die net in mijn top 10 staan
Awh.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Awh.
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Want de Griek is een narcissen-likkerHij eet ze niet op gelukkig, maar toch. Safety first.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Die duidelijke favoriet is er toch al? In de UK zitten tv-presentatoren zelfs met Daði-truien aan.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 11:59 schreef Em31 het volgende:
Living on the edge, die Griek.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
Want de Griek is een narcissen-likkerHij eet ze niet op gelukkig, maar toch. Safety first.
[ afbeelding ]
Ja bij mij ook echt. En toen gingen we even kletsen en hij genoot zo van het mooie weer en hij zei dat ie niet bang is voor het virus want - en toen ging ie met zijn armen wijd staan - "Ik ben al 91 en ik ben er nog steeds dus als het zo moet zijn dan merk ik het wel".quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Had heel Nederland die mentaliteit maar. Echt een held hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja bij mij ook echt. En toen gingen we even kletsen en hij genoot zo van het mooie weer en hij zei dat ie niet bang is voor het virus want - en toen ging ie met zijn armen wijd staan - "Ik ben al 91 en ik ben er nog steeds dus als het zo moet zijn dan merk ik het wel".
Held.
"Gevaar? Waar?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Living on the edge, die Griek.
Maar is het feit dat de Britten het goed vinden teken van een favorietenrol of gewoon een keiharde jinx?quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die duidelijke favoriet is er toch al? In de UK zitten tv-presentatoren zelfs met Daði-truien aan.
Goede vraag! Is wel een goede verklaring waarom IJsland op 1 staat, de meeste wedkantoren zijn toch vooral daar gevestigd.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar is het feit dat de Britten het goed vinden teken van een favorietenrol of gewoon een keiharde jinx?
Zouden ze misschien gewoon stoned worden als ze er alleen maar aan likken?quote:
Die kop erbijquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja![]()
[ afbeelding ]
Ik wou dat mijn beesten zo fotogeniek waren als de jouwequote:
Anna's nummer is ook weer zo'n nummer die bij mij in de 'wel prima'-categorie valt. Er mist daar iets vind ik, hoewel ik het haar wel zou gunnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:32 schreef Momo het volgende:
Ik ben in Zweden wel voor Dotter, Anna nummer vind ik niet zoveel aan. Victors nummer vind ik ook leuk, maar ik ben een sucker voor Avicii achtige nummer. Felixs nummer vind ik echt walgelijk en dat zeg ik niet snel. In Finland moet het gewoon Ciccolina worden, geen andere keuze. In Portugal ook voor Passe-Partout denk ik nu Blasted eruit is
Ja ben bang voor Anna dat ze dan weer niet qualified en dat zou echt zielig zijnquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Anna's nummer is ook weer zo'n nummer die bij mij in de 'wel prima'-categorie valt. Er mist daar iets vind ik, hoewel ik het haar wel zou gunnen.
Victors nummer vind ik ook leuk, maar ook weer zo'n nummer waarbij hij die hoge noten gewoon echt niet haalt en ik zou het ook gewoon vreemd vinden om hem dan nu als Zweedse inzending te hebben direct het jaar op zijn vorige deelname.
Mwah ik denk dat ze wel gaat kwalificeren hoor mocht ze de inzending worden. Is ook wel een ander nummer dan wat er nu bekend is en dan zal ze wel opvallenquote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ben bang voor Anna dat ze dan weer niet qualified en dat zou echt zielig zijnZe nam het de vorige keer echt goed op. En ze zat vorige keer bij de London Pre Party waar jij ook was en ze was echt zo blij dat die mensen haar nummers kende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |