SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Ja tochquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, maar wel leuke laatste post zo
Een beetje verkeerd is ook niet zo verkeerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik wilde eerst 'waar we nooit verslappen' doen maar dat kan, zoals we hebben gemerkt, zomaar verkeerd uitgelegd worden
Jaaa maar ja laatst had ik ook een TT waar niet iedereen tevreden mee was dus ik ben een tijdje wat voorzichtiger met die dingenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:48 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Een beetje verkeerd is ook niet zo verkeerd.
Wat was dat ook alweer? *rakelt het weer op*quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar ja laatst had ik ook een TT waar niet iedereen tevreden mee was dus ik ben een tijdje wat voorzichtiger met die dingen
Iets over zakendoenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? *rakelt het weer op*
Deze kan nog wel via de Jeugd van Tegenwoordig worden uitgelegd als "je wast je handen al tijdens het plassen", maar dat zou natuurlijk vergezocht zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:47 schreef Strani het volgende:
Ik wilde eerst 'waar we nooit verslappen' doen maar dat kan, zoals we hebben gemerkt, zomaar verkeerd uitgelegd worden
Potverdorie, álles is dubbelzinnigquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Deze kan nog wel via de Jeugd van Tegenwoordig worden uitgelegd als "je wast je handen al tijdens het plassen", maar dat zou natuurlijk vergezocht zijn.
Ik ben er altijd, ook als ik er niet ben. *kijkt spannend*quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik geloof ook niet dat jij er was die avond!
Edit, toch wel
Ohquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaa maar ja laatst had ik ook een TT waar niet iedereen tevreden mee was dus ik ben een tijdje wat voorzichtiger met die dingen
Zwarte Roetvegenpiet?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben er altijd, ook als ik er niet ben. *kijkt spannend*
Leef spannend.quote:
We hadden ook een eeuwigdurende zomer met bijbehorende droogte.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Het gebeurt niet vaak tijdens deze eeuwigdurende herfst, maar volgens mij is het na 30 uur regen nu echt droog geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |