quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Echt he.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Valse nichten zijn ook niet alles, maar deze twee goodie two shoes kunnen er ook wat van. Man, man, man
Zou het voodoo zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die man uit Kampen is nog zo gezellig en positief dat ik hoop blijf houden
Yeahhhhquote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Die man uit Kampen is nog zo gezellig en positief dat ik hoop blijf houden
Dat. Lieve man.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gebit fixen en dan prima kerel die geen vlieg kwaad doet.
Ze gunnen het ons op de vrijdag.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
Hoger slagingspercentage dan gemiddeld vandaag.
Precies!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 20:16 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gebit fixen en dan prima kerel die geen vlieg kwaad doet.
die blonde?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom praat ze zo slecht. Lijkt soms net een Brabander die oorspronkelijk uit Oostenrijk komt ofzo.
Jaquote:
tt888quote:Op maandag 9 maart 2020 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet echt mijn geluid harder zetten om haar te verstaan.
WAT ZEGGIE?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
ik vind het een raar stelquote:Op maandag 9 maart 2020 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ja gvd superrrrrrtraaaaaaaaaaaaaagquote:
Die gozer moet nog uit de kast komen denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De anti vega en mooi boy zijn niet echt een match
Dacht dat het alleen tijdens een piek met BZV zou zijnquote:Op maandag 9 maart 2020 19:42 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja gvd superrrrrrtraaaaaaaaaaaaaag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die donker gemaakte ogen zijn ook geen upgradequote:
Kachingquote:Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
Dit vind ik wel leuk bij elkaar passen. Zij voelt de klik alleen niet. /gokje
0,65%quote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveel % zitten we vandaag? Weer een beetje terug naar het gemiddelde van 0,7%?
Vrijdag een match, dan moeten we nu weer drie weken wachten.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveel % zitten we vandaag? Weer een beetje terug naar het gemiddelde van 0,7%?
Mag wel iets omhoog dan.quote:
Ja? Dat heb je helemaal uitgerekend?quote:Op maandag 9 maart 2020 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrijdag een match, dan moeten we nu weer drie weken wachten.
Helemaalquote:
Oh vandaar, wellicht heeft de stagair het gewoon verkeerd gedaan?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat stond bij haar naam als omschrijving.
En ze is geen social worker, ze doet iets met social media.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:03 schreef S95Sedan het volgende:
Oh vandaar, wellicht heeft de stagair het gewoon verkeerd gedaan?
Hahahihihi Ho Hoquote:
Dat.quote:
Oke, dan zou ik het ook niet meer wetenquote:Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef Nine. het volgende:
[..]
En ze is geen social worker, ze doet iets met social media.
Groep 8 niveauquote:
Hihihihi hahahaquote:
Mooi inkoppertje ookquote:Op maandag 9 maart 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ben jij meer voor het voorgerecht of een toetje.
Als vrouw kun je dat vragen, ja.
Nee, gewoon als man dat als een oprecht normale vraag bedoelen.quote:
Oh ja, zenuwen denk ik.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, gewoon als man dat als een oprecht normale vraag bedoelen.
Van alles wat je aan iemand kan vragen, met dit soort dingen komen.
Totaal niet. Kijk eens naar het hele gesprekquote:
Ik mis alleen nog pim pam pet op tafel..quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef DKUp het volgende:
Lijkt wel dat ze op school oefenen om een date te houden......
Welk gesprek.quote:Op maandag 9 maart 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Totaal niet. Kijk eens naar het hele gesprek
Wat? Die kalende?quote:Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Die knappe homo wilt ook een knappe homo
De mooiste en lompste.quote:
Ik schakel net in. Over wie ging dat?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:01 schreef itchycoo het volgende:
“Mooie brunette”
Euhm dat is donkerblond. Zelfs als kleurenblinde zie ik dat.
Even teruggespoeld. Dat meisje is zo brunette als het maar kan wezenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:01 schreef itchycoo het volgende:
“Mooie brunette”
Euhm dat is donkerblond. Zelfs als kleurenblinde zie ik dat.
Oké misschien moet ik als kleurenblinde dan gewoon m’n mond houden over kleurquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even teruggespoeld. Dat meisje is zo brunette als het maar kan wezenBruin haar.
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:11 schreef Postbus100 het volgende:
Ik denk dat Laura wel een superleuke meid is. Sprankelende ogen.
Denk dat het sowieso weinig had uitgemaakt, zij was veel te zweverig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hij wilt veel te graag, knappen vrouwen sowieso op af
Dat ook. Maar als hij zo door blijft gaan, blijven de exits ook doorgaan.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso weinig had uitgemaakt, zij was veel te zweverig.
Eh het ging om Han, het blauwe overhemd.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso weinig had uitgemaakt, zij was veel te zweverig.
Wellicht.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ook. Maar als hij zo door blijft gaan, blijven de exits ook doorgaan.
Ik ben bang dat die pittige vrouw hem nog meer een hijwilttegraagman vindt.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht.
Denk ook wel dat ze wel een iets pittigere dame tegenover hem mogen zetten, dat dat beter werkt.
Neequote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Eh het ging om Han, het blauwe overhemd.
Nee, wel blijven oplettenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:18 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Eh het ging om Han, het blauwe overhemd.
Kan twee kanten op natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die pittige vrouw hem nog meer een hijwilttegraagman vindt.
“Ik swipe alles naar rechts en zie dan wel wat matched”quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:38 schreef Nine. het volgende:
"Wat zijn punten die je bij een vrouw belangrijk vindt." De gemiddelde Fokker zou zeggen: zolang ze maar een hartslag heeft.
Goeden garp toch? Hi ha ho.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:44 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ze moeten wel lachen, anders homofoob
Gelukkig is het altijd lente in de ogen van de tandartsassistentie.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:42 schreef DKUp het volgende:
Oh hij moet ook iets in haar ogen zien, dat is de match dus,,,,,
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gelukkig is het altijd lente in de ogen van de tandartsassistentie.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:46 schreef Nine. het volgende:
[..]
Gelukkig is het altijd lente in de ogen van de tandartsassistentie.
Ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die enkel een hand (geen drie kussen) geven bij een date?
Dan was ze niet zo lang alleen. Genoeg mannen die ook wel willen.quote:
Ze stoppen hun vingers ergens anders.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen wil reizen en ik wil gewoon dat iemand met me gaat bowlen maar het gebeurt gewoon niet
Dat is best apart toch?quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben alternatief en draag een gabber op mijn T-shirt.
Lekker apart alternatiefquote:
“Linkse mensen wassen zich nooit”quote:
Weer een vinkje op mijn bingokaart.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ach ik hou ook van surfen, maar dan wel met gladde benen graag. En wat waterproof mascara.
Helaasch...quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Wim en 20 jaar single vrouw een match zijn.
Hij ziet er schoon uit, zij minder.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die andere alternatieve mensen zagen er niet vies uit.
Dan kan je de rest ook gelijk doen denk ik.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zou haar wenkbrauwen heel graag willen doen.
Toch wel de top40 bandjes onder de alternatieve rock.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hou je van rock? Oh dan zeker Evanescence en Linkin Park.
15 jaar geledenquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toch wel de top40 bandjes onder de alternatieve rock.
Ja, wel de meest commerciële top40 emo meuk.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Toch wel de top40 bandjes onder de alternatieve rock.
*bingomolen staakt*quote:
Ik vind dat altijd een triest ofzo, dat zo’n gast daar dan zichtbaar uit ellende in mee gaat.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hij had meer gewild maar zij roept vriendschappelijk dus hij knikt ja.
Hij gaat in alles een beetje mee, weinig inhoud. Bevestigt precies wat we al het hele gesprek zagen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:18 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd een triest ofzo, dat zo’n gast daar dan zichtbaar uit ellende in mee gaat.
Dan heb ik liever iemand uit een eerder seizoen die zei: “Oke leuk, maar vrienden heb ik al genoeg, dus dat hoeft van mij niet”.
De man was niet man genoeg om drie kussen te geven maar is wel macho genoeg om te roepen dat haar figuur wel oké was zover hij kon zienquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2020 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De man was niet man genoeg om drie kussen te geven maar is wel macho genoeg om te roepen dat haar figuur wel oké was zover hij kon zien![]()
Groot gelijk dat ze skipt.
Haha ik zou het zelf ook niet zo zeggen. In die aflevering toen iemand dat zei kwam het ook wel bot over, maar het was wel duidelijkquote:Op woensdag 11 maart 2020 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij gaat in alles een beetje mee, weinig inhoud. Bevestigt precies wat we al het hele gesprek zagen.
En wat te denken van: “jammer, ik had zeker wel een klik met je”.
Jouw suggestie klinkt een beetje gefrustreerd, al weet ik niet hoe je dat wat vriendelijker kan brengen
Komt ie uit Eindhoven?quote:Op woensdag 11 maart 2020 21:01 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Vriend van me zit in de afl van vanavond dus straks terugkijken. Ben zo benieuwd maar ik heb altijd moeite met het kijken van dit programma, vaak is het zo ongemakkelijk dat ik uit plaatsvervangende schaamte weg zap
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:46 schreef DKUp het volgende:
Homo’s met oesters
Bejaarden over scheidingen
Arrogant ventje.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 12 maart 2020 20:05 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Toevallig dat je arrogant zegt, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |