quote:Pandemie
Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
Bron
SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Besmettingen in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
man man man lekker uit van 't weekend.
Ik zal tegen de dames zeggen dat ik niet beschikbaar ben om mee naar huis te gaan omdat ik niet zeker weet of ze corona hebben.![]()
Dat is wel een originele manier om de eer aan jezelf te houden inderdaad. Ik ga m onthouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:23 schreef Silverdigger2 het volgende:
man man man lekker uit van 't weekend.
Ik zal tegen de dames zeggen dat ik niet beschikbaar ben om mee naar huis te gaan omdat ik niet zeker weet of ze corona hebben.![]()
Gaat Jacco straks toch gelijk krijgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:17 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 18:17:33Vier patiënten met coronavirus in ziekenhuis Bernhoven: twintig operaties voor komende week afgezegd https://t.co/mcX18iyB7O reageer retweet
![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
10% op IC is wel ziek veel zeg. Meeste andere landen lieten toch 5-6% zien? Komen dus per dag 70 IC patiënten bij daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:25 schreef Houtenbeen het volgende:
De cijfers uit Italië:
[ afbeelding ]
462 mensen op de IC
523 hersteld![]()
Evenstar
![]()
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:25 schreef KingRadler het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat het RIVM zo politiek correct is.![]()
Er sterven er ook elke dag een stuk of 45 . Daar ben je dan weer vanaf.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
10% op IC is wel ziek veel zeg. Meeste andere landen lieten toch 5-6% zien? Komen dus per dag 70 IC patiënten bij daar.![]()
Hij claimt het al (en terecht)quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:26 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gaat Jacco straks toch gelijk krijgen.twitter:cardio_jacco twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 18:22:21Het had beperkt kunnen worden... @rivm @ggdhvb Er dienen een aantal mensen op te stappen. Dit weekend nog. https://t.co/ZQb1ef5Ijj reageer retweet
twitter:cardio_jacco twitterde op woensdag 26-02-2020 om 17:19:19There are a couple of independent sources telling me that there is a more then normal amount of pneumonia cases and flu-like illness in “Noord-Brabant”. Especially in the triangle Gemert-Veghel-Uden. Trying to figure out if there are testing #COVID19. No confirmed cases. Yet. reageer retweet
![]()
Sportscholen door het hele land nemen maatregelen om coronabesmettingen tegen te gaan. Branchevereniging NL Actief roept fitnesscentra op om bezoekers te weren die ziek zijn. Bij sportschoolketen Fit For Free worden voorlopig geen high-fives gegeven bij het behalen van sportprestaties.![]()
RIVM gaat steekproeven houden hier in Brabant.
Hoe moet ik me dat voorstellen. Worden dan willekeurige
mensen benaderd?
. Ik hoop stiekem dat ze mijn man en mij benaderen.
Wij hoesten al vanaf de dag na Carnaval en het wil maar niet minderen.
De andere verkoudheidsklachten zijn stukken minder geworden.
Door het aanhouden zijn we beiden licht bezorgd dat het toch best Corona zou kunnen zijn
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Alleen nog al die spullen die worden aangeraaktquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:28 schreef KingRadler het volgende:
Sportscholen door het hele land nemen maatregelen om coronabesmettingen tegen te gaan. Branchevereniging NL Actief roept fitnesscentra op om bezoekers te weren die ziek zijn. Bij sportschoolketen Fit For Free worden voorlopig geen high-fives gegeven bij het behalen van sportprestaties.![]()
Evenstar
![]()
Geen high-fivesquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:28 schreef KingRadler het volgende:
Sportscholen door het hele land nemen maatregelen om coronabesmettingen tegen te gaan. Branchevereniging NL Actief roept fitnesscentra op om bezoekers te weren die ziek zijn. Bij sportschoolketen Fit For Free worden voorlopig geen high-fives gegeven bij het behalen van sportprestaties.Godver Nederland .......
Daar heb je niet van terug he CoronaVirus!
...nee dat gaat helpen in een sportschool, man man man.
China: We gooien een miljoenenstad in quarantaine, volledige isolatie, verneuken onze economie.
Nederland: Geen high-fives meer in sportscholen en niezen in je elleboog jongens! Komt goed.![]()
Dat van die highfives bij FFF is toch absoluut symboolpolitiek? Wellicht zelfs alleen marketing.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:28 schreef KingRadler het volgende:
Lees even voor de aardigheid de reacties op de fb pagina van Omroep Brabant.
Zo te zien is niemand van plan om zich te houden aan het verzoek.
https://m.facebook.com/st(...)6&id=191210474236128![]()
Oh nee, wat nu . . .quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:28 schreef KingRadler het volgende:
Bij sportschoolketen Fit For Free worden voorlopig geen high-fives gegeven bij het behalen van sportprestaties.![]()
Wel interessant te bedenken wat een pandemie als deze 100 jaar geleden had aangericht.
Omdat de gezondheidszorg toen weinig kon beginnen tegen een virus als deze was het aantal doden zeker vele malen hoger geweest. En daarnaast ook het aantal besmettingen want hygiëne was ook minder en er was geen desinfectie op grote schaal beschikbaar.
We kunnen het aan mensen.
Twee simpele regels die eigenlijk altijd al van toepassing zijn:
1:Was en desinfecteer je handen meer dan dat je normaal al deed.
2:En ben je aan het hoesten of niezen.. blijf uit de buurt van andere mensen.
(3) Kom je uit brabant? Sluit uzelf op in uw kot!"This is the first day of the rest of your life"![]()
Evenstar
![]()
Aan de andere kant, 100 jaar geleden was het niet binnen een paar weken tijd zo hard verspreid.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:31 schreef the_actraiser het volgende:
Wel interessant te bedenken wat een pandemie als deze 100 jaar geleden had aangericht.
Omdat de gezondheidszorg toen weinig kon beginnen tegen een virus als deze was het aantal doden zeker vele malen hoger geweest. En daarnaast ook het aantal besmettingen want hygiëne was ook minder en er was geen desinfectie op grote schaal beschikbaar.
(3) Kom je uit brabant? Sluit uzelf op in uw kot!![]()
Honderd jaar geleden werd een stuk minder gereisd. Dan was de verspreiding nooit zo snel over de wereld gegaan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:31 schreef the_actraiser het volgende:
(3) Kom je uit brabant? Sluit uzelf op in uw kot!![]()
Ik zou me er ook alleen aan houden als ik echt goed ziek zou zijn ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:30 schreef Markesh het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)6&id=191210474236128Zonder wrijving geen glans![]()
Evenstar
![]()
Ook daarom moeten ze dus grote evenementen sowieso aflasten. Koppig, arrogant en laconiek Nederland gaat zich er niet aan houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:30 schreef Markesh het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)6&id=191210474236128![]()
Niet mee eens.. denk aan de pest in de middeleeuwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Honderd jaar geleden werd een stuk minder gereisd. Dan was de verspreiding nooit zo snel over de wereld gegaan.
Het duurt een aantal weken langer maar zal zich toch snel genoeg verspreiden."This is the first day of the rest of your life"![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Ze was tot ruim twee weken geleden in Livigno en omgeving jaquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
vermoed je Corona? Was ze in Italië om te langlaufen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Italië is net als veel andere landen compleet overrompeld en zal alleen risicogevallen checken. Als je echt benieuwd bent naar het risico voor jezelf zou je naar Zuid-Korea moeten kijken. Met zo'n systematische testing geeft dat een beter beeld van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:25 schreef Houtenbeen het volgende:
De cijfers uit Italië:
[ afbeelding ]
462 mensen op de IC
523 hersteld![]()
Rutte zegt dat we gewoon handjes mogen schudden totdat de deskundigen van het RIVM anders zeggen.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Evenstar
![]()
True en die getallen zijn gelukkig een stuk gunstiger. Sterftecijfers van rond de 0.5%.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Italië is net als veel andere landen compleet overrompeld en zal alleen risicogevallen checken. Als je echt benieuwd bent naar het risico voor jezelf zou je naar Zuid-Korea moeten kijken. Met zo'n systematische testing geeft dat een beter beeld van de werkelijkheid.![]()
Auto is volgepakt, gaan zo de provincie verlaten. Nog even kijken of we Limburg of Gelderland gaan besmetten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef Tailless het volgende:
RIVM zegt vermijd Brabant. Mooi meer hoef ik niet te lezen"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -![]()
Eindelijk een officiële instantie die het zegtquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef Tailless het volgende:
RIVM zegt vermijd Brabant. Mooi meer hoef ik niet te lezenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef Tailless het volgende:
RIVM zegt vermijd Brabant. Mooi meer hoef ik niet te lezen
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Waar staat dat??quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef Tailless het volgende:
RIVM zegt vermijd Brabant. Mooi meer hoef ik niet te lezen![]()
Ik erger me hier echt enorm aan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook daarom moeten ze dus grote evenementen sowieso aflasten. Koppig, arrogant en laconiek Nederland gaat zich er niet aan houden.
Is dit typisch Brabants en is dat volk niet wijzer of zit ons hele land vol met dit soort lui die alleen zichzelf belangerijk vinden...pfff![]()
Klopt, zag je ook op de Diamond Princess. Bijna de helft van de geïnfecteerden had geen of asymptomatische symptomen. Die zullen niet naar voren komen bij een beleid zoals in NL.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:36 schreef Kyran het volgende:
[..]
True en die getallen zijn gelukkig een stuk gunstiger. Sterftecijfers van rond de 0.5%.![]()
Dus je vergelijkt de pest 1 op 1 terwijl je geen flauw idee hebt of ze vergelijkbaar zijn?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:33 schreef the_actraiser het volgende:
[..]
Niet mee eens.. denk aan de pest in de middeleeuwen.
Het duurt een aantal weken langer maar zal zich toch snel genoeg verspreiden.![]()
Typisch Nederlands.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:38 schreef Markesh het volgende:
[..]
Ik erger me hier echt enorm aan.
Is dit typisch Brabants en is dat volk niet wijzer of zit ons hele land vol met dit soort lui die alleen zichzelf belangerijk vinden...pfff“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Want geen directe vluchten op Brabant?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Buiten Brabant is de situatie beheersbaar.![]()
Ik zou mij er echt aan houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou me er ook alleen aan houden als ik echt goed ziek zou zijn ja.
Als ik maar iets zou hoesten zou ik binnen blijven.
Eigenlijk blijf ik nu al zoveel mogelijk thuis![]()
Het hele land. Ik herriner mij nog de kop bij dagblad van het noorden onder de sensatie van de 900 studenten: 'afgelasten skivakantie vind nederland niet nodig: wij blijven!'quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:38 schreef Markesh het volgende:
[..]
Is dit typisch Brabants en is dat volk niet wijzer of zit ons hele land vol met dit soort lui die alleen zichzelf belangerijk vinden...pfff![]()
Las van de week dat ze in Noorwegen of Zweden ook problemen hebben om mensen zich aan het quarantaine protocol te laten houden. Democratie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:38 schreef Markesh het volgende:
[..]
Evenstar
![]()
Niet typisch Brabants denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:38 schreef Markesh het volgende:
[..]
Is dit typisch Brabants en is dat volk niet wijzer of zit ons hele land vol met dit soort lui die alleen zichzelf belangerijk vinden...pfff
Eerder vandaag zei ik ook al dat ik mij erg verbaas over hoe laconiek mensen hiermee omgaan. Zelfs hoog opgeleide mensen in de zorg zijn laconiek en ik hoor zo vaak "zal wel meevallen" of "het is een soort van griep".
Alleen daaraan kan je al zien dat berichtgeving en informatievoorzieningen keihard falen.
Ik blijf toch niet thuis met een "kuchje" ..... dus lekker voor de klas staan kinderen besmetten, kinderen die volgens nieuwe onderzoeken zonder klachten te krijgen anderen kunnen besmetten.
![]()
![]()
Eindhoven schiphol heeft directe vluchten? #CORONEDquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:40 schreef riazop het volgende:
[..]
Want geen directe vluchten op Brabant?![]()
https://www.gelderlander.(...)E5UXIsq2Sl336F1Hkb3A
Een vrijwilliger in een zorgcentrum [in de Achterhoek heeft het ook.
Ook weer in Italië geweest. Is gelukkig niet op d'r werk geweest na haar vakantie.![]()
Die gasten testen alles wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je echt benieuwd bent naar het risico voor jezelf zou je naar Zuid-Korea moeten kijken. Met zo'n systematische testing geeft dat een beter beeld van de werkelijkheid.
Denk dat die over 2 weken hun luchthavens gaan dichthouden voor Europese landen![]()
Maar posters met "De gaten vallen in je longen" zullen ook niet goed vallen. Zelfs niet met alle voorbereidingen op de pakjes sigaretten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet typisch Brabants denk ik.
Eerder vandaag zei ik ook al dat ik mij erg verbaas over hoe laconiek mensen hiermee omgaan. Zelfs hoog opgeleide mensen in de zorg zijn laconiek en ik hoor zo vaak "zal wel meevallen" of "het is een soort van griep".
Alleen daaraan kan je al zien dat berichtgeving en informatievoorzieningen keihard falen.
Ik blijf toch niet thuis met een "kuchje" ..... dus lekker voor de klas staan kinderen besmetten, kinderen die volgens nieuwe onderzoeken zonder klachten te krijgen anderen kunnen besmetten.
![]()
Het is natuurlijk wel verdacht dat Bernhoven al plaats aan het creëren is binnen hun ziekenhuis en dat het RIVM morgen begint met een steekproef in Noord-Brabant![]()
![]()
We kunnen nu overigens wel stellen dat RIVM voor Brabant in de volgende fase zit. Er zijn dus wel degelijk opschalingsmodellen![]()
Evenstar
![]()
Daarom wel en goed beeld van de daadwerkelijke gemiddelden/percentages wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gasten testen alles wat los en vast zit.
Denk dat die over 2 weken hun luchthavens gaan dichthouden voor Europese landen
Nieuwe Preppers kaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is niet verdacht, dat is schromelijk laat. Dat soort acties had men weken terug al moeten doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:42 schreef Jojoke het volgende:
Het is natuurlijk wel verdacht dat Bernhoven al plaats aan het creëren is binnen hun ziekenhuis en dat het RIVM morgen begint met een steekproef in Noord-Brabant![]()
Spannend.twitter:cardio_jacco twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 18:30:03Despite my earlier announcement about the 100 official cases. I will post new data in one hour. reageer retweet
![]()
Wel beter, want dan krijg je de echte cijfers.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gasten testen alles wat los en vast zit.
Denk dat die over 2 weken hun luchthavens gaan dichthouden voor Europese landen![]()
Zijn zijn tweets nou als betrouwbaar gekwalificeerd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef _I het volgende:
Spannend.twitter:cardio_jacco twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 18:30:03Despite my earlier announcement about the 100 official cases. I will post new data in one hour. reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom wel en goed beeld van de daadwerkelijke gemiddelden/percentages wat mij betreft.
Nieuwe Preppers kaart:Onder de rivierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart. Zelfs met de vakantiespreiding.![]()
Ik heb hem even niet zo goed gevolgd. In het begin kwamen allemaal ongefundeerde aantallen van zijn account. Waarom kunnen we hem nu wel serieus nemen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef _I het volgende:
![]()
Nemen mensen hem nog steeds serieus?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef _I het volgende:
![]()
Dat niet, maar ze lijken wel te kloppen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn zijn tweets nou als betrouwbaar gekwalificeerd?
Wat wel eng is, want in zijn vorige twee had hij al bijna 300 gevallen en zei hij dat de RIVM een week achterloopt met rapporteren.![]()
hoe kan hij dat weten dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:46 schreef _I het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze lijken wel te kloppen.
Wat wel eng is, want in zijn vorige twee had hij al bijna 300 gevallen en zei hij dat de RIVM een week achterloopt met rapporteren.![]()
Maar elke gek kan dit roepen. En hij krijgt vanzelf gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:46 schreef _I het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze lijken wel te kloppen.
De afgelopen week was de vakantie toch onder de rivieren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef _I het volgende:
[..]
Onder de rivieren
Hij noemde tilburg en brabant als start. Geloof wel dat hij echt in contact staat met diverse artsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik heb hem even niet zo goed gevolgd. In het begin kwamen allemaal ongefundeerde aantallen van zijn account. Waarom kunnen we hem nu wel serieus nemen?
Maar ook hij mist een groot gedeelte van de informatie, denk ik. Geen idee verder, zou het ter kennisgeving aannemen.![]()
ja en nee,quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt de pest 1 op 1 terwijl je geen flauw idee hebt of ze vergelijkbaar zijn?
Het ging om een historisch perspectief van een zich over de wereld verspreidende ziekte."This is the first day of the rest of your life"![]()
De afgelopen week was de vakantie toch onder de rivieren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef _I het volgende:
[..]
Onder de rivieren
Apart. Zelfs met de vakantiespreiding.Volgens mij had hij het in het begin over tientallen gevallen in veghel / uden. Ohja en Limburg. Maar goed het maakt niet zo veel uitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:47 schreef _I het volgende:
[..]
Hij noemde tilburg en brabant als start. Geloof wel dat hij echt in contact staat met diverse artsen.
Maar ook hij mist een groot gedeelte van de informatie, denk ik. Geen idee verder, zou het ter kennisgeving aannemen.![]()
Ja, en een beetje realistisch vooruitkijken hoe dit zich zal ontwikkelen zonder maatregelen, en je bent een profeet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Maar elke gek kan dit roepen. En hij krijgt vanzelf gelijk natuurlijk.![]()
Hij is arts en heeft contact met diverse artsen/ziekenhuizen. Maar ik weet niet meer dan wat ik hier gelezen heb. Heb de man nog niet ge-instector-gadgeted.quote:![]()
Klopt, dit gaf Rutte ook net aan bij Een Vandaag. Daarbij zei hij dat het nodig is om zo lang mogelijk in die eerste fase te blijven. Informatie losgeven over de volgende fase zou daar niet bij helpen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
We kunnen nu overigens wel stellen dat RIVM voor Brabant in de volgende fase zit. Er zijn dus wel degelijk opschalingsmodellen![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom wel en goed beeld van de daadwerkelijke gemiddelden/percentages wat mij betreft.
Nieuwe Preppers kaart:Mag ik een linkje? Wil ff kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jacco kan met kruit schieten nu per dag de besmettingen omhoog schieten
Trouwens fijn kaartje in de OP, was daar al een tijdje naar opzoek
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Eens. Dit is de gek die er het dichtste bij zat.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Maar elke gek kan dit roepen. En hij krijgt vanzelf gelijk natuurlijk.![]()
Geen idee, woon in Noord-Holland en heb geen kinderen. Dat soort dingen ontgaan me.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:48 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
De afgelopen week was de vakantie toch onder de rivieren?
[..]
Volgens mij had hij het in het begin over tientallen gevallen in veghel / uden. Ohja en Limburg. Maar goed het maakt niet zo veel uit
Hij had het over tientallen verdachte gevallen en een potentiele brandhaard.![]()
Hoe gaan ze die steekproef uitvoeren dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:42 schreef Jojoke het volgende:
Het is natuurlijk wel verdacht dat Bernhoven al plaats aan het creëren is binnen hun ziekenhuis en dat het RIVM morgen begint met een steekproef in Noord-Brabant
Bij mensen aanbellen en monsters afnemen of hoe?![]()
Eredivisie maar tijdelijk stil leggen, teveel clubs uit Brabant doen er aan mee
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Evenstar
![]()
Vraag me inderdaad af wat ze met steekproef bedoelen. Gewoon willekeurige mensen testen?![]()
twitter:NHNieuws twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 18:53:24Twee patiënten met coronavirus in Zaanstreek-Waterland https://t.co/K2vGRTt8Aa https://t.co/z9gXMPZsxr reageer retweet
![]()
Zondag gaan we lekker naar de Kuipquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef TLC het volgende:
Eredivisie maar tijdelijk stil leggen, teveel clubs uit Brabant doen er aan mee![]()
![]()
![]()
Die lui daar houden het erg netjes bijquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://forum.preppers.nl(...)en/page/63/#comments![]()
![]()
Die in Knokke is voor mij het dichtstbijzijnde geval.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:51 schreef zipcon het volgende:
De huidige verspreiding in België (via HLN)
[ afbeelding ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Alleen worden ze hier door de "Het is maar een griepje"-roepers geridiculiseerd.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die lui daar houden het erg netjes bij![]()
Alle bruggen afsluiten dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef _I het volgende:
[..]
Onder de rivieren
Tja dat is de stijl van Rutte, stilhouden. Ben het daar persoonlijk niet mee eens maar soit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:48 schreef ulghh het volgende:
[..]
Klopt, dit gaf Rutte ook net aan bij Een Vandaag. Daarbij zei hij dat het nodig is om zo lang mogelijk in die eerste fase te blijven. Informatie losgeven over de volgende fase zou daar niet bij helpen.![]()
Betrouwbare informatie over risico's is wel handig voor een prepper. Preppen is gewoon risico's vermijden en zolang mogelijk in control blijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die lui daar houden het erg netjes bij“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Zo. Mooi kaartje houden ze daar bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
https://forum.preppers.nl(...)en/page/63/#comments"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
In Knokke zijn er 4.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:55 schreef PirE het volgende:
[..]
Die in Knokke is voor mij het dichtstbijzijnde geval.Kijkt mee.![]()
quote:Het is al te laat. Rottumeroog!?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:54 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NHNieuws twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 18:53:24Twee patiënten met coronavirus in Zaanstreek-Waterland https://t.co/K2vGRTt8Aa https://t.co/z9gXMPZsxr reageer retweet
![]()
Waarschijnlijk alweer een stuk beter, als hij/zij zich al ziek heeft gevoeld. Geen idee dat 'ie patient zero überhaupt is.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:58 schreef Momo het volgende:
Hoe zou patient zero die waarschijnlijk van China naar Italie ging zich voelen?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
Forum Opties Forumhop: Hop naar: