true, 'vorm van'quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nee het is een vorm van SARS, vandaar ook de naam SARS-CoV-2. (En dus niet influenza.)
Heb vorig jaar helaas meegemaakt hoe snel dat kan gaan met een longontsteking die m'n moeder trof. Binnen 24 uur van "niet zo lekker" naar het einde. Maar zij had dan ook praktisch geen afweersysteem meer wegens leukemie.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 16:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje raar.
Hij schijnt opgenomen te zijn n.a.v. een urineweginfectie? Dat moet dan wel een flinke infectie zijn geweest, want je wordt echt niet zomaar opgenomen voor zoiets. Denk dan eerder dat hij al een urineweginfectie had, ondertussen besmet raakte met corona, koorts kreeg en men dacht dat het kwam door zijn urineweginfectie. Toen hij luchtwegklachten kreeg hebben ze pas getest en toen is het volgens mij snel gegaan.
Wel eng hoe snel het kan gaan trouwens.
Ik vind het redelijk logisch klinken in ieder geval en laat ook zien waarom steeds meer landen scholen sluiten. Als kinderen en misschien ook jong volwassen zonder symptomen te vertonen het kunnen verspreiden is het heel lastig om het in te dammen in ieder geval. Zou wel verklaren waarom het soms zo snel gaat qua verspreiding.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vreemd is het niet toch.
Pfeiffer werkt ook zo toch
Dat is je eigen woordkeuze vriendje, of was je dat alweer vergeten? Je weet wel, van deze volstrekt onjuiste bewering:quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:06 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Heb vorig jaar helaas meegemaakt hoe snel dat kan gaan met een longontsteking die m'n moeder trof. Binnen 24 uur van "niet zo lekker" naar het einde. Maar zij had dan ook praktisch geen afweersysteem meer wegens leukemie.
Nou geloofde het sowieso al niet dat je alleen besmettelijk was als je ook die klachten had. Genoeg mensen die het in de mildere vorm krijgen en niet ziek genoeg zijn om thuis te blijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:06 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk logisch klinken in ieder geval en laat ook zien waarom steeds meer landen scholen sluiten. Als kinderen en misschien ook jong volwassen zonder symptomen te vertonen het kunnen verspreiden is het heel lastig om het in te dammen in ieder geval. Zou wel verklaren waarom het soms zo snel gaat qua verspreiding.
Daarom zeg ik dus ook al dagelang dat het RIVM niet dingen zo stellig moet brengen.
"Je kan niemand besmetten als je geen klachten hebt" is gewoon te stellig.
is ze in Brazilië? en jouw of haar vader?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Update: vriendin voelt zich iets beter, maar nog niet geweldig. Nu heeft vader ineens koorts en alles.
Tot zover deze dagboekpost.
Ja daar schrok ik dus ook van, twee dagen ervoor was ik nog langs geweest, niks aan de hand, dag later alleen whatsappcontact, dag erna werd ik wakker gebeld door de hospice, 4 uur smiddags was het voorbij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Utrecht en Brabant gaat nek aan nekquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:12 schreef Salina het volgende:
https://www.bndestem.nl/d(...)n-in-beeld~ad544179/
45 patienten al in Brabant.
Hoeveel besmettingen in NL? 128. Dat is dan 35%.
"is doing a fantastic job, as the numbers would indicate"twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 16:38:06It is FAKE NEWS that @HHSGov @SecAzar is “sidelined” from the great job he is doing on the CoronaVirus Task Force. He has the total confidence of the @VP and myself, and is doing a fantastic job, as the numbers would indicate! reageer retweet
Telegraaf, iemand had mij een stukje gestuurd, want het zit achter een paywall natuurlijk.quote:
Nou gelukkig maar dat ze hier alleen bij hoge koorts wilden testen dan en dat verspreiding zonder symptomen uitgesloten werd!quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:14 schreef crystal_meth het volgende:
"is doing a fantastic job, as the numbers would indicate"twitter:realDonaldTrump twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 16:38:06It is FAKE NEWS that @:HHSGov @:SecAzar is “sidelined” from the great job he is doing on the CoronaVirus Task Force. He has the total confidence of the @:VP and myself, and is doing a fantastic job, as the numbers would indicate! reageer retweet
![]()
WTF bedoelt hij daarmee, de VS staan nu op de 5de plaats qua aantal doden
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:02 schreef heywoodu het volgende:
Update: vriendin voelt zich iets beter, maar nog niet geweldig. Nu heeft vader ineens koorts en alles.
Tot zover deze dagboekpost.
Ja en haarquote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
is ze in Brazilië? en jouw of haar vader?
Hopen dat het allemaal meevalt. Zijn verder allemaal gezond daar hoop ik? (Als in geen onderliggende klachten).quote:
Komt omdat wij Limburgers niet zo'n paniekvogels zijn en niet voor elk hoestje naar de huisarts rennen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:14 schreef opgebaarde het volgende:
Limburg nog geen 3% van de patiënten. Terwijl de halve provincie dicht tegen het Duitse epicentrum ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |