Ik hou er ook niet van.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Tja dat is de stijl van Rutte, stilhouden. Ben het daar persoonlijk niet mee eens maar soit.
"Met de kennis van nu..."quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van.
Maar zo werkt zijn kabinet met alles. Ministers houden alles stil totdat het echt niet kan en dan komt de knieval met excuses.
Patiënt zero is toch niet te traceren. Laat staan diegene die patiënt zero geïnfecteerd heeft.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk alweer een stuk beter, als hij/zij zich al ziek heeft gevoeld. Geen idee dat 'ie patient zero überhaupt is.
En vervolgens verdwijnen toevallig allerlei soorten belastbaar bewijs.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van.
Maar zo werkt zijn kabinet met alles. Ministers houden alles stil totdat het echt niet kan en dan komt de knieval met excuses.
Precies. Door die tactiek zit hij al die jaren in het zadel dus weinig kans dat dit op korte termijn wordt aangepast.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:03 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van.
Ik word wel helemaal zenuwachtig van dat mensquote:
Tijd om de westerscheldetunnel te blokkeren. Zeeuws-Vlaanderen geven we op maar daar geeft niemand om.quote:
Zit nu op minuut 2. die kerel vliegt er gelijk goed in.quote:
Nog zo'n ophitser voor de views. Kwalijke zaak als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zit nu op minuut 2. die kerel vliegt er gelijk goed in.
"In mijn land verwacht ik dat 60-80% dit virus zal krijgen, en dat zal in jouw land niet anders zijn. Voor jou hoop ik dat je de milde versie krijgt"
Dat falen begon daar echt met carnaval. Door niet te zeggen waar die man is geweest kan iedereen het daar hebben zonder het te weten. Mijzelf en 3 vrienden kuchen ons sinds carnavalszaterdag al achterover.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:42 schreef Jojoke het volgende:
Het is natuurlijk wel verdacht dat Bernhoven al plaats aan het creëren is binnen hun ziekenhuis en dat het RIVM morgen begint met een steekproef in Noord-Brabant
Die roken allemaal en vreten veel te vette pizza, en zijn oud...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:10 schreef Noordzijde het volgende:
Wtf zijn ze in Italië aan het doen dan daar zoveel doden vallen?
In Italië zijn de pizza's heul niet vet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die roken allemaal en vreten veel te vette pizza, en zijn oud...
Let op dit ga je met verpleeghuizen ook krijgen. Overigens apart. Mijn reuinie van vandaag is door de uni naar 25 juni verplaatst.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:26 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Gaat Jacco straks toch gelijk krijgen.
Ik heb nieuws.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:08 schreef riazop het volgende:
Italie op 200 doden nu
Wat voor medicijnen geven die daar op de ic?
Waarschijnlijk al veel meer mensen besmet dan officieel getest.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:10 schreef Noordzijde het volgende:
Italië loopt gewoon anderhalve week voor op de rest van Europa.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:10 schreef Noordzijde het volgende:
Vrijwillig?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker nieuws nu ik vandaag in het mooie Brabant op bezoek ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |