Die gasten testen alles wat los en vast zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je echt benieuwd bent naar het risico voor jezelf zou je naar Zuid-Korea moeten kijken. Met zo'n systematische testing geeft dat een beter beeld van de werkelijkheid.
Maar posters met "De gaten vallen in je longen" zullen ook niet goed vallen. Zelfs niet met alle voorbereidingen op de pakjes sigaretten.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet typisch Brabants denk ik.
Eerder vandaag zei ik ook al dat ik mij erg verbaas over hoe laconiek mensen hiermee omgaan. Zelfs hoog opgeleide mensen in de zorg zijn laconiek en ik hoor zo vaak "zal wel meevallen" of "het is een soort van griep".
Alleen daaraan kan je al zien dat berichtgeving en informatievoorzieningen keihard falen.
Ik blijf toch niet thuis met een "kuchje" ..... dus lekker voor de klas staan kinderen besmetten, kinderen die volgens nieuwe onderzoeken zonder klachten te krijgen anderen kunnen besmetten.
Daarom wel en goed beeld van de daadwerkelijke gemiddelden/percentages wat mij betreft.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gasten testen alles wat los en vast zit.
Denk dat die over 2 weken hun luchthavens gaan dichthouden voor Europese landen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet verdacht, dat is schromelijk laat. Dat soort acties had men weken terug al moeten doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:42 schreef Jojoke het volgende:
Het is natuurlijk wel verdacht dat Bernhoven al plaats aan het creëren is binnen hun ziekenhuis en dat het RIVM morgen begint met een steekproef in Noord-Brabant
Spannend.twitter:cardio_jacco twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 18:30:03Despite my earlier announcement about the 100 official cases. I will post new data in one hour. reageer retweet
Wel beter, want dan krijg je de echte cijfers.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Die gasten testen alles wat los en vast zit.
Denk dat die over 2 weken hun luchthavens gaan dichthouden voor Europese landen
Zijn zijn tweets nou als betrouwbaar gekwalificeerd?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef _I het volgende:
Spannend.twitter:cardio_jacco twitterde op vrijdag 06-03-2020 om 18:30:03Despite my earlier announcement about the 100 official cases. I will post new data in one hour. reageer retweet
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom wel en goed beeld van de daadwerkelijke gemiddelden/percentages wat mij betreft.
Nieuwe Preppers kaart:Onder de rivierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apart. Zelfs met de vakantiespreiding.
Ik heb hem even niet zo goed gevolgd. In het begin kwamen allemaal ongefundeerde aantallen van zijn account. Waarom kunnen we hem nu wel serieus nemen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef _I het volgende:
Nemen mensen hem nog steeds serieus?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef _I het volgende:
Dat niet, maar ze lijken wel te kloppen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn zijn tweets nou als betrouwbaar gekwalificeerd?
hoe kan hij dat weten dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:46 schreef _I het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze lijken wel te kloppen.
Wat wel eng is, want in zijn vorige twee had hij al bijna 300 gevallen en zei hij dat de RIVM een week achterloopt met rapporteren.
Maar elke gek kan dit roepen. En hij krijgt vanzelf gelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:46 schreef _I het volgende:
[..]
Dat niet, maar ze lijken wel te kloppen.
Wat wel eng is, want in zijn vorige twee had hij al bijna 300 gevallen en zei hij dat de RIVM een week achterloopt met rapporteren.
De afgelopen week was de vakantie toch onder de rivieren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef _I het volgende:
[..]
Onder de rivieren
Hij noemde tilburg en brabant als start. Geloof wel dat hij echt in contact staat met diverse artsen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik heb hem even niet zo goed gevolgd. In het begin kwamen allemaal ongefundeerde aantallen van zijn account. Waarom kunnen we hem nu wel serieus nemen?
ja en nee,quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt de pest 1 op 1 terwijl je geen flauw idee hebt of ze vergelijkbaar zijn?
De afgelopen week was de vakantie toch onder de rivieren?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:45 schreef _I het volgende:
[..]
Onder de rivieren
Volgens mij had hij het in het begin over tientallen gevallen in veghel / uden. Ohja en Limburg. Maar goed het maakt niet zo veel uitquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:47 schreef _I het volgende:
[..]
Hij noemde tilburg en brabant als start. Geloof wel dat hij echt in contact staat met diverse artsen.
Maar ook hij mist een groot gedeelte van de informatie, denk ik. Geen idee verder, zou het ter kennisgeving aannemen.
Ja, en een beetje realistisch vooruitkijken hoe dit zich zal ontwikkelen zonder maatregelen, en je bent een profeet.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:47 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Maar elke gek kan dit roepen. En hij krijgt vanzelf gelijk natuurlijk.
Hij is arts en heeft contact met diverse artsen/ziekenhuizen. Maar ik weet niet meer dan wat ik hier gelezen heb. Heb de man nog niet ge-instector-gadgeted.quote:
Klopt, dit gaf Rutte ook net aan bij Een Vandaag. Daarbij zei hij dat het nodig is om zo lang mogelijk in die eerste fase te blijven. Informatie losgeven over de volgende fase zou daar niet bij helpen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
We kunnen nu overigens wel stellen dat RIVM voor Brabant in de volgende fase zit. Er zijn dus wel degelijk opschalingsmodellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |