Volgens de Amerikaanse professor aan de prestiqieuze Harvard universiteit Marc Lipsitch wordt de Corona-virus-besmetting een wereldwijde pandemie waar 40 tot 70% van de mensheid besmet mee zal raken.
Volgens Lipsitch zullen de meeste patienten lichtjes ziek zijn, of geen symptomen krijgen, net als met de gewone griep het geval is. Wel is dit virus levensbedreigend voor oudere en zieke mensen.
• Mocht je het virus hebben, dan kun je dat thuis uitzieken. Tenminste zolang je niet heel ziek wordt. Hier de richtlijnen hoe je thuis moet verblijven.
• Interessante en nuchtere dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell op JijBuis
• Plaatje over sterftecijfer en eerder bestaande medische problemen.
Vandaar dat ik op vakanties steeds allerlei ellende oploop. Afgelopen vakantie nog hevige koorts en een opgezwollen lymfeklier door een kloterig krasje op mijn achillespees in een tropische jungle!
Ze hebben het al voor elkaar dat een groot deel van de bevolking en de 2de kamer de RIVM/minister niet meer vertrouwen.
De regering doet alleen maar alsof ze nog alles in de hand hebben, maar ze weten van binnen wel anders..
Ach zolang er nog een grote groep vadsige Tokkies bestaat die je in hun naar oud zweet stinkende shirtjes zitten uit te lachen als je ff wat meer inkopen dan normaal doet, zal de rest het ook wel gaan relativeren!
21:10 Positieve test in Heilig-Hartziekenhuis in Lier Sinds dit weekend werden er in Lier zowat twintig mensen getest op corona. Vandaag werd er voor het eerst en besmetting vastgesteld. De persoon in kwestie was tijdens de krokusvakantie op reis geweest naar Italië. De patiënt verkeert al bij al in een goede algemene toestand en mocht na het onderzoek naar huis om daar in isolatie verder verzorgd te worden.
Komt dichtbij zo. Een familielid van me werkt in dat ziekenhuis.
Op donderdag 5 maart 2020 22:12 schreef Remco het volgende: Die Vindicaters hadden hun vakantie op 200 kilometer van de dichtstbijzijnde besmettingshaard, paniek om niets dus.
Op donderdag 5 maart 2020 22:12 schreef Remco het volgende: Die Vindicaters hadden hun vakantie op 200 kilometer van de dichtstbijzijnde besmettingshaard, paniek om niets dus.
Even quoten en een printscreen voor het nageslacht topic.
Op donderdag 5 maart 2020 22:14 schreef Machielovic het volgende: mijn tracker zegt dat er nu 82 besmettingen zijn in Nederland. Verbaasde mij met vanochtend nog 39, zijn zeker die Vindicattters al bij