Ze zijn dus absoluut niet bezig met het eerlijk in kaart brengen van de situatie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het is toch bijna niet te geloven dit?
Het zekere voor het onzekere nemenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel toevallig dat er opeens 'een vriendin' langs komt terwijl die al ziek thuis zit en zij ook in quarantaine moet
Ja dat is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk te nomen, hij heeft griep, is in een risicogebied geweest en zit in quarantaine maar testen hoeft niet hoor ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Haha.
Ik vind het echt belachelijk dat zelfs iemand die in die regio is geweest niet getest wordt. Aantal gevallen is ZOVEEL hoger dan wat ze ons laten geloven.
52 jarige met een studente?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:44 schreef Kyran het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-enorm-van~a6e55251/
HULDE AAN HET RIVM!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze zijn dus absoluut niet bezig met het eerlijk in kaart brengen van de situatie.
Maar hij zegt zelf al dat hij vast snel beter is, want het is niet zo erg. En die vriendin heeft alleen maar milde klachten. Griepje dus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk te nomen, hij heeft griep, is in een risicogebied geweest en zit in quarantaine maar testen hoeft niet hoor ...
Hey sapquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Dima
Zou ik ook doen als ik 52 was
Oh shitquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En hij is zelf docent
Volgens mij een 30.000 wintersportvakanties in Italië. Over de hele winterperiodequote:Op donderdag 5 maart 2020 21:47 schreef Injetta het volgende:
Hoeveel Nederlanders zijn er wel niet in Noord Italie geweest? Ik hoor niet anders. Wist niet dat het zo populair was.
lekker zo'n strak lichaam aanduwenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey Dima
Zou ik ook doen als ik 52 was
Nee, nog erger.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze zijn dus absoluut niet bezig met het eerlijk in kaart brengen van de situatie.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:55 schreef Drebbelman het volgende:
Deze is ook mooi. Een public health official in Australië die waarschuwt dat je niet met je handen aan je gezicht moet zitten, om vervolgens tijdens haar persmoment even haar vinger af te likken![]()
https://www.news.com.au/n(...)7b7f6542653afac6be8a
Lekker thuiszitten met een studente die 'toevallig' langskwam, die man weet wel hoe die het moet aanpakkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
En hij is zelf docent
Had de GGD gezegd dat ze niet weg mocht of had hij dat zelf aan haar verteld?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mooi toch, living the dream die gast.
Tja alles om paniek te voorkomen om de economie te redden he.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nee, nog erger.
Ze zijn bewust bezig met zo min mogelijk besmettingen te registreren.
Hier zouden vandaag vragen over gesteld moesten worden in de 2de kamer..
Dit Castricums (twee dagen geleden soortgelijk verhaal) gezin staat nog niet in de lijst van besmettingen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:44 schreef Kyran het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)-enorm-van~a6e55251/
of eigen baanquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja alles om paniek te voorkomen om de economie te redden he.
Ik zag van de week bij de Lidl een mevrouw die eerst aan haar vingers likte en daarna een folder pakte ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:55 schreef Drebbelman het volgende:
Deze is ook mooi. Een public health official in Australië die waarschuwt dat je niet met je handen aan je gezicht moet zitten, om vervolgens tijdens haar persmoment even haar vinger af te likken![]()
https://www.news.com.au/n(...)7b7f6542653afac6be8a
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |