Tja, als hij eens per dag wordt bijgewerkt dan is het ook lastig om alles bij te houden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Loopt een beetje achter volgens mij..
En nog steeds meegenomen uit Italië. Daar hangt het blijkbaar goed in de lucht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:07 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Nogal... https://www.1limburg.nl/z(...)urg?context=topstory
Dat lijkt vanwege de huidskleur wel wat logischer idd!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat die van de UK was, maar doelde inderdaad op de blik van die chauffeur
Ja das waar, allicht dat ze gisteren overleg hebben gehad met het RIVM over hoe ze het nieuws moesten brengen en even een dag 'pauze' namen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoelde vooral omdat we gisteren nog dachten dat ze in de zwijgstand waren gegaan. Maar vandaag dus de liveblog terug + deze kaart.
Komt dichtbij zo. Een familielid van me werkt in dat ziekenhuis.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:17 schreef banaantjeEE het volgende:
Het gaat opnieuw hard in Belgie...
...
21:10
Positieve test in Heilig-Hartziekenhuis in Lier
Sinds dit weekend werden er in Lier zowat twintig mensen getest op corona. Vandaag werd er voor het eerst en besmetting vastgesteld. De persoon in kwestie was tijdens de krokusvakantie op reis geweest naar Italië. De patiënt verkeert al bij al in een goede algemene toestand en mocht na het onderzoek naar huis om daar in isolatie verder verzorgd te worden.
En de Europarlementariërs!quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
Nah, al die Zuid-Europianen die elkaar bij elke begroeting kussen/omhelzen ...
Maar de Vindicatters voelen zich nog allemaal goed, las ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En nog steeds meegenomen uit Italië. Daar hangt het blijkbaar goed in de lucht.
Tja, in die paar daagjes tijd....quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar de Vindicatters voelen zich nog allemaal goed, las ik.
Ze zijn nog niet thuis he ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar de andere helft van de tijd lebbberen ze elkaar compleet af.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:10 schreef maily het volgende:
[..]
Die zijn toch de helft van de tijd absent
Zou ik ook zeggen, anders moet je daar blijven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Bedankt voor de nuance, Jaap.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:12 schreef Remco het volgende:
Die Vindicaters hadden hun vakantie op 200 kilometer van de dichtstbijzijnde besmettingshaard, paniek om niets dus.
Even quoten en een printscreen voor het nageslacht topic.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:12 schreef Remco het volgende:
Die Vindicaters hadden hun vakantie op 200 kilometer van de dichtstbijzijnde besmettingshaard, paniek om niets dus.
Neeeheeee ... die vertrekken morgen pas ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:14 schreef Machielovic het volgende:
mijn tracker zegt dat er nu 82 besmettingen zijn in Nederland. Verbaasde mij met vanochtend nog 39, zijn zeker die Vindicattters al bij
Deze ook even, misschien voor in de OP.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:13 schreef maily het volgende:
[..]
Even quoten en een printscreen voor het nageslacht topic.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Deze ook even, misschien voor in de OP.
[ afbeelding ]
Beetje hindsight bias wel, maar toch een pijnlijke inschattingsfout.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mwah, het was voor velen al wel echt snel duidelijk dat het zich zou verspreiden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:17 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Beetje hindsight bias wel, maar toch een pijnlijke inschattingsfout.
En dan vinden ze het gek dat mensen het RIVM niet meer zo serieus nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:17 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Beetje hindsight bias wel, maar toch een pijnlijke inschattingsfout.
Ja, of een nog ouder nieuwsbericht gebaseerd op de bekende feiten van begin januari ofzo, dat zou nog leuker zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 22:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat de lijst van inschattingsfouten niet veel langer wordt..quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En dan vinden ze het gek dat mensen het RIVM niet meer zo serieus nemen.
Gelukkig heeft Rutte er nog alle vertrouwen in en vertrouwt hij op de kundigheid van o.a. het RIVM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |