10.000mg vitamine C per dagquote:Dr. Brownstein: Corona Virus is niet iets nieuw – dit is wat je moet doen
Als je niet ziek bent, stel ik voor om 3-5.000 mg / dag vitamine C te nemen. Persoonlijk neem ik 10.000mg per dag! Twee maal Nobelprijs winnaar Linus Pauling nam zelf 18.000mg per dag en werd er 93 jaar mee! Bij het eerste signalen van een ziekte, zou ik voorstellen om 1000 mg / uur te nemen totdat diarree ontstaat, en dan zeker een paar uur helemaal niets in te nemen. Dan weer opbouwen.
En al die mensen die ziek zijn teruggekomen zijn ook allemaal binnen 2 meter van een Italiaan met ziekteklachten geweest blijkbaar, want anders kunnen ze nooit besmet zijn geraakt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen zonder corona teruggekomen uit Noord-Italie?
Thanks!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.volksgezondhe(...)coronavirus-covid-19
Al heb ik het idee dat er wel wat op ontbreekt, zie bij Breda bijvoorbeeld nog geen gevallen terwijl er daar al minstens 2 bekend zijn (Amphia en BUAS).
Wat een verademing.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:14 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Reageerden ze maar allemaal zoals Jurgen Klopp, manager van Liverpool.
Ze willen het uitpoepenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:15 schreef Gehrman het volgende:
Advies uit de antivaxx gemeenschap.
[..]
10.000mg vitamine C per dag
Hij zat aan zn neus #coronedquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:14 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Reageerden ze maar allemaal zoals Jurgen Klopp, manager van Liverpool.
Ze kwamen toch ongeveer een week geleden pas achter dat die patiënt besmet was? Hoe kunnen ze dan nu met zekerheid zeggen dat niemand besmet is? Gaan die medewerkers nu gewoon weer aan het werk? Gaan die patiënten die zijn getest weer gewoon tussen de andere patiënten?quote:In het Beatrixziekenhuis in Gorinchem zijn geen patiënten, medewerkers of bezoekers besmet door de corona-patiënt die een week op de intensive care lag van het ziekenhuis, zonder dat bekend was dat zij het virus had. Dat zei Robert Chabot, voorzitter van de medische staf van het ziekenhuis zojuist in Nieuws en Co op NPO Radio 1. "Alle medewerkers die in direct contact zijn geweest met de patiënt zijn allemaal negatief getest." Het ziekenhuis is vandaag weer opengegaan.
Ik verwacht van niet, aangezien ze nu al vet lopen te stressen met testcapaciteit, maar het zal idd wel weer flink toegenomen zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:16 schreef Jojoke het volgende:
Zal het morgen weer verdubbelen? Meestal bewaart men slecht nieuws voor de vrijdag.
Zou Trump dat ook doen en daarom oranje zijn?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat pies je allemaal weer uitquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ook een manier om van een virus af te komen jaquote:Per dag heeft u als volwassene 75 mg vitamine C nodig. Als u zwanger bent of borstvoeding geeft, zijn de aanbevelingen respectievelijk 85 mg en 100 mg vitamine C per dag. De maximaal veilige hoeveelheid is vastgesteld op 2000 milligram per dag.
Klinkt als een beter plan dan temidden van een in China begonnen pandemie op vakantie naar Thailand.quote:
De patient was niet getest omdat het nog geen protocol was van het RIVM. Op de dag dat de patient verhuisd werd naar rotterdam veranderde dat protocol en is de patient meteen getest. In de tussentijd zullen ze wel alle patienten en personeel getest hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:16 schreef Kyran het volgende:
Trouwens. Wie kan mij dit uitleggen.
[..]
Ze kwamen toch ongeveer een week geleden pas achter dat die patiënt besmet was? Hoe kunnen ze dan nu met zekerheid zeggen dat niemand besmet is? Gaan die medewerkers nu gewoon weer aan het werk? Gaan die patiënten die zijn getest weer gewoon tussen de andere patiënten?
Wat is er gebeurd met een incubatietijd tot 14 dagen?
Ja mijn collega afgelopen zaterdag..alhoewel het kan nog komen ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En zelfs dan laat hij buiten beschouwing dat een aanzienlijk deel van de geïnfecteerden geen tot weinig klachten vertonen en dus niet getest worden. Het is niet een heel dodelijk virus, maar dat maakt het wel des te gevaarlijker.
Ja, dat snap ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
De patient was niet getest omdat het nog geen protocol was van het RIVM. Op de dag dat de patient verhuisd werd naar rotterdam veranderde dat protocol en is de patient meteen getest. In de tussentijd zullen ze wel alle patienten en personeel getest hebben.
Jaap van Dissel heeft dat virus eigenhandig bewerkt tot een incubatietijd van 7 dagen + geen besmetting mogelijk bij geen symptomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:16 schreef Kyran het volgende:
Trouwens. Wie kan mij dit uitleggen.
[..]
Ze kwamen toch ongeveer een week geleden pas achter dat die patiënt besmet was? Hoe kunnen ze dan nu met zekerheid zeggen dat niemand besmet is? Gaan die medewerkers nu gewoon weer aan het werk? Gaan die patiënten die zijn getest weer gewoon tussen de andere patiënten?
Wat is er gebeurd met een incubatietijd tot 14 dagen?
dat schijnt alleen zinvol te zijn bij klachtenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:18 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
De patient was niet getest omdat het nog geen protocol was van het RIVM. Op de dag dat de patient verhuisd werd naar rotterdam veranderde dat protocol en is de patient meteen getest. In de tussentijd zullen ze wel alle patienten en personeel getest hebben.
Ik eet wel gewoon een kiwi.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
haha, dat is een hele goede vraag, je zou ze gewoon allemaal moeten testenquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |