Wel heel besmettelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En zelfs dan laat hij buiten beschouwing dat een aanzienlijk deel van de geīnfecteerden geen tot weinig klachten vertonen en dus niet getest worden. Het is niet een heel dodelijk virus, maar dat maakt het wel des te gevaarlijker.
op hoeveel zitten we nu dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat zitten we morgenvroeg al op 300.
Schuift geloof ik ongeveer een maand per jaar naar voren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:09 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ah oke. Verschilt dat per jaar? Ik was een keer een maand in Indonesië toen het daar de tweede week begon. Vandaar.
301quote:
Allemaal een gender neutrale vluchteling in huis nemen en zonder handen wassen naar Noord Italië op vakantie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:07 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Ja en Ruben Nikolai kon ook zijn bek niet houden tijdens de wereld draait door. Lekker influencen.
Prima besluit inderdaad. Maar als ik dan denk, wat zou ik zelf doen wanneer mijn kind daar zat, ziek, en niet naar huis mocht van de GGD? Ik zou nu in mijn auto stappen en haar morgenochtend in italie oppikken en mee naar Nederland nemen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Prima besluit. Die achterlijken hebben met de voortzetting van hun pretvakantie de nationale veiligheid in het geding gebracht.
wat een bemoeial, dat hij zich maar op NL richt, eigen volk eerst!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:05 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wie the fuck denkt hij niet wel dat hij is?Tenminste een Staat met daadkracht.
https://www.volksgezondhe(...)coronavirus-covid-19quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:11 schreef opgebaarde het volgende:
Is er ergens een accurate lijst met Nederlandse besmettingen met plaatsnamen?
Natuurlijk en dit moet een enorm aantal zijn aangezien veel Nederlanders afgelopen weken op wintersport zijn geweestquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen zonder corona teruggekomen uit Noord-Italie?
Volgens mij heeft iedereen het daarquote:Op donderdag 5 maart 2020 21:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
Zijn er eigenlijk ook mensen zonder corona teruggekomen uit Noord-Italie?
Zal niet lang meer duren voordat we ingehaald worden door de besmettingen, nu lopen we nog voorop!quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Aantal delen loopt bijna 1 op 1 met de besmettingen.
Dat gaan we niet volhouden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:12 schreef Confetti het volgende:
[..]
Aantal delen loopt bijna 1 op 1 met de besmettingen.
Reageerden ze maar allemaal zoals Jurgen Klopp, manager van Liverpool.quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Allemaal een gender neutrale vluchteling in huis nemen en zonder handen wassen naar Noord Italië op vakantie.
Heerlijk die BN-ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |