Je argument betreft dus speculatie over de toekomst?quote:Op maandag 9 maart 2020 11:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Vragen uit het “publiek”.
Als je bepaalde personen in het publiek zet die makkelijke vragen voor Biden hebben en de moeilijke vragen voor Sanders dan kun je als neutrale kijker onmogelijk zeggen dat de DNC en de media een voorkeur hebben voor een bepaalde kandidaat.
De toekomst zal uitwijzen of ik gelijk heb of niet.
Waarom zou de top van de DNC geen voorkeur mogen hebben voor een kandidaat? De partijtop wil immers dat er een kandidaat naar voren wordt geschoven die in staat is Trump te verslaan.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:07 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ze van mij mogen, laat een ieder die denkt een kans te maken tegen Trump maar een poging wagen.
Ook zonder het handelen van de RNC was het resultaat hetzelfde geweest.
Dit in tegenstelling tot de DNC waar Sanders nog steeds een reële kans heeft op de nominatie.
Misschien zit ik er wel naast en is de DNC de onpartijdige organisatie die geen voorkeur hebben voor een kandidaat, de toekomst zal het uitwijzen.
Bovendien is Sanders alleen Democraat als er Presidentsverkiezingen zijn, de afgelopen 4 jaar zat hij gewoon weer als Independent in de Senaat.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou de top van de DNC geen voorkeur mogen hebben voor een kandidaat? De partijtop wil immers dat er een kandidaat naar voren wordt geschoven die in staat is Trump te verslaan.
Belangrijker is dat de voorverkiezingen eerlijk verlopen. En naar mijn weten kunnen mensen zonder problemen op Sanders blijven stemmen.
Maar we weten allebei dat jij simpelweg het playbook van die hersendode randdebiel in het Witte Huis volgt.
Dat mag best, en de huidige maatregelen laten imo ook zien dat er een voorkeur is voor een kandidaat.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou de top van de DNC geen voorkeur mogen hebben voor een kandidaat? De partijtop wil immers dat er een kandidaat naar voren wordt geschoven die in staat is Trump te verslaan.
Belangrijker is dat de voorverkiezingen eerlijk verlopen. En naar mijn weten kunnen mensen zonder problemen op Sanders blijven stemmen.
Maar we weten allebei dat jij simpelweg het playbook van die hersendode randdebiel in het Witte Huis volgt.
Het is toch duidelijk waarom ik de RNC en FOX erbij sleep? Ik stoor mij aan jouw selectieve verontwaardiging en de stemmingmakerij die daaruit voortvloeit.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat mag best, en de huidige maatregelen laten imo ook zien dat er een voorkeur is voor een kandidaat.
Waarom je nu met kracht en geweld de RNC erbij wilt slepen is mij een raadsel.
Nogmaals wat mij betreft hadden de republikeinen de optie gehad om op andere kandidaten te stemmen hoe kansloos ze ook zijn.
Mijn eigen selectieve verontwaardiging? Ik maak verder geen probleem van de handelswijze van de RNC. Als zij de voorverkiezingen wil saboteren in het voordeel van Trump, moet zij dat vooral doen.quote:Op maandag 9 maart 2020 11:52 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar je word boos van mijn selectieve “verontwaardiging” maar niet van je eigen selectieve verontwaardiging of van je kornuiten?
Beetje hypocriet vind je niet?
Lmao, ik betwijfel het dat ik zoveel invloed heb op de kiezers in de VS.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn eigen selectieve verontwaardiging? Ik maak verder geen probleem van de handelswijze van de RNC. Als zij de voorverkiezingen wil saboteren in het voordeel van Trump, moet zij dat vooral doen.
Maar laten we wel wezen: de enige reden dat jij verontwaardigd doet over de perikelen binnen de DNC, is omdat jij hoopt dat de partij en haar kiezers elkaar de tent uit vechten.
Je hebt geen invloed. Maar ik bedoel dat die verontwaardiging is gespeeld. De enige reden dat het je boeit, is omdat je hoopt dat de handelswijze van de DNC voor verdeeldheid zorgt. Je maakt mij namelijk niet wijs dat je daadwerkelijk ene reet geeft om de winkansen van Sanders.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lmao, ik betwijfel het dat ik zoveel invloed heb op de kiezers in de VS.
De media giganten hielpen Hillary ook niet.Dag in dag out was het emailschandaal aan de orde, ook bij CNN en WaPo etc.quote:Op maandag 9 maart 2020 10:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De DNC en de media giganten is al een flinke zet in de rug.
Ik heb niet bepaald een voorkeur maar ik vond het het melden wel waard dat de DNC een voorkeur heeft en er ook naar handelt.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt geen invloed. Maar ik bedoel dat die verontwaardiging is gespeeld. De enige reden dat het je boeit, is omdat je hoopt dat de handelswijze van de DNC voor verdeeldheid zorgt. Je maakt mij namelijk niet wijs dat je daadwerkelijk ene reet geeft om de winkansen van Sanders.
Het zou ook bijzonder zijn als ze er geen melding van zouden maken.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De media giganten hielpen Hillary ook niet.Dag in dag out was het emailschandaal aan de orde, ook bij CNN en WaPo etc.
Foei!quote:Op maandag 9 maart 2020 12:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik heb niet bepaald een voorkeur maar ik vond het het melden wel waard dat de DNC een voorkeur heeft en er ook naar handelt.
Het is bizar dat ik mijn postgedrag moet verantwoorden. Dat ik aan die standaard gehouden word is behoorlijk hypocriet.quote:
Is dit serieus?quote:Op maandag 9 maart 2020 10:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Er hadden zich meerdere concurrenten gemeld, maar die werden bewust dwarsgezeten door de RNC. In meerdere staten werden zelfs geen voorverkiezingen gehouden.
Jij klaagt de DNC op de hand is van Biden, maar de RNC houdt Trump net zo goed uit de wind. Persoonlijk heb ik daar geen moeite mee - dat moeten de Republikeinen helemaal zelf weten - maar ik zou het prettig vinden als jij op z'n minst een beetje consequent bent.
Waarom is dat 'ronduit debiel'? Doel van de DNC is het winnen van de presidentsverkiezingen. De voorkeur gaat daarom uit naar de kandidaat die in de ogen van de partijtop de meeste kans maakt.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:05 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Is dit serieus?
Bij een herverkiezing is het zeldzaam dat de zittende president het moeilijk wordt gemaakt in voorverkiezingen. Dit geldt voor de DNC en de RNC.
Het feit dat de RNC nu Trump "uit de wind houdt", vergelijken met een DNC die nog zoekende is naar een presidentskandidaat en daarbij intern een zeer duidelijke voorkeur lijkt te hebben, is ronduit debiel te noemen.
Het is debiel om wanneer iemand begint over wanpraktijken binnen de DNC mbt voorverkiezingen gelijk te beginnen met ""Ja maar RNC!" omdat de situaties niet vergelijkbaar zijn.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is dat 'ronduit debiel'? Doel van de DNC is het winnen van de presidentsverkiezingen. De voorkeur gaat daarom uit naar de kandidaat die in de ogen van de partijtop de meeste kans maakt.
Mensen kunnen gewoon op Sanders blijven stemmen. De meerderheid lijkt op dit moment echter de voorkeur te geven aan Biden.
Hoe zou het komen dat er aan weinig schandalen in de trump administratie breed en langdurig aandacht wordt besteed.quote:Op maandag 9 maart 2020 12:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
De media giganten hielpen Hillary ook niet.Dag in dag out was het emailschandaal aan de orde, ook bij CNN en WaPo etc.
Hang er van af uit welke bron deze geruchten komen.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:20 schreef Barbusse het volgende:
Wanpraktijken binnen de dnc? Welke wanpraktijken?
Het is overkill de afgelopen 3 jaar geweest. Het voelt alsof je al die tijd ferme schoppen in je buik hebt gekregen om je chronische kiespijn te vergeten..quote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe zou het komen dat er aan weinig schandalen in de trump administratie breed en langdurig aandacht wordt besteed.
De onbeveiligde telefoons van Impotus, de staffers zonder clearance, de kinderen zonder clearance, handel en wandel van de kinderen, de onbeveiligde mail en app’s van de kinderen, optreden van ICE, kinderen in cages.
Het is net FFF’jes voetbal in het nieuws: opgeblazen nieuws bijv. over Giuliani en dan hoor je niks meer. En zo zijn er veel meer misstanden, die na een paar dagen uit het nieuws zijn.
Er is ook geen beginnen aan. Wat een media industrie.
Je bent de Russian collusion verhaal vergeten?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe zou het komen dat er aan weinig schandalen in de trump administratie breed en langdurig aandacht wordt besteed.
De onbeveiligde telefoons van Impotus, de staffers zonder clearance, de kinderen zonder clearance, handel en wandel van de kinderen, de onbeveiligde mail en app’s van de kinderen, optreden van ICE, kinderen in cages.
Het is net FFF’jes voetbal in het nieuws: opgeblazen nieuws bijv. over Giuliani en dan hoor je niks meer. En zo zijn er veel meer misstanden, die na een paar dagen uit het nieuws zijn.
Er is ook geen beginnen aan. Wat een media industrie.
Terecht.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bent de Russian collusion verhaal vergeten?
Dat heeft meer dan een jaar de berichtgeving gedomineerd.
Mueller mocht zijn verhaal ook doen en die onthulde toch niets nieuws.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Terecht.
En vervolgens vakkundig en hypocriet door Barr geredigeerd voor het publiek.
Oh, hoe komen Manadort en anderen dan alsnog ter veroordeling?quote:Op maandag 9 maart 2020 13:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mueller mocht zijn verhaal ook doen en die onthulde toch niets nieuws.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |