Snap je nu wel een beetje beter, je moet gewoon vaker seks hebben voor een beter humeur!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Want in een relatie kan je geen aandacht tekort komen natuurlijk
Dan ben jij gezegend met een man met eenzelfde knuffelbehoefte als dat jij hebt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het raar als je een partner hebt je bij een ander de knuffels gaat halen.
Maar goed dat is mijn instelling.
Oke, wie is de volgende die nu zijn droom van vannacht gaat vertellen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
leuk onderwerp ik had gisteren een jonge vrouw op visite die te weinig knuffels en genegenheid krijgt bij haar partner omdat hij niet zo is.
Ja die dingen gaan ook gewoon doorquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja was even eten etc.. Moet ook gebeuren..
Oepsquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Snap je nu wel een beetje beter, je moet gewoon vaker seks hebben voor een beter humeur!
skyquote:
Maar dat lijkt mij ook wel op seks te kunnen eindigen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
leuk onderwerp ik had gisteren een jonge vrouw op visite die te weinig knuffels en genegenheid krijgt bij haar partner omdat hij niet zo is.
Waarom verklap je dat ik bij jou was?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
als het een droom was had het wel anders afgelopenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke, wie is de volgende die nu zijn droom van vannacht gaat vertellen?
Gheghe.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
als het een droom was had het wel anders afgelopen
Dus toen heb je haar even inwendig geknuffeldquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb gisteren ochtend nog seks gehad dus ja dat is al wel weer lang geleden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Snap je nu wel een beetje beter, je moet gewoon vaker seks hebben voor een beter humeur!
Wil jij ff lekker je bek houden...quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus toen heb je haar even inwendig geknuffeld
[..]
Ik heb gisteren ochtend nog seks gehad dus ja dat is al wel weer lang geleden.
Hi Ice-cream!quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke, wie is de volgende die nu zijn droom van vannacht gaat vertellen?
had wel gekund maar is een maatje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar dat lijkt mij ook wel op seks te kunnen eindigen?
Hoezo?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:09 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wil jij ff lekker je bek houden...
Hoi Yahoo86!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |