abonnement bol.com Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 4 maart 2020 @ 19:26:31 #1
368283 ato
pi_191833401

Dit is niet het eerste topic over de deelnemer voor NL 2020. De vorige volle delen vind je door hierboven naast bladzijdenummer 1 op pijltje naar links te klikken!




Jeangu Macrooy vertegenwoordigt Nederland op het Eurovisie Songfestival 2020
Jeangu Macrooy gaat Nederland vertegenwoordigen op de 65ste editie van het Eurovisie Songfestival 2020 in Rotterdam. Dit nieuws is vandaag bevestigd door de selectiecommissie in het nieuwe AVROTROS-programma Humberto op NPO Radio 1.

"We hadden Jeangu al langer in het vizier omdat zijn sound zo goed en internationaal onderscheidend is," aldus algemeen directeur van AVROTROS en lid van de selectiecommissie Eric van Stade. "De song die hij instuurde was een schot in de roos. Het pakt je, intrigeert en gaat onder je huid zitten. Wij zijn ontzettend blij dat Jeangu er samen met ons voor wil gaan."

Voor Jeangu wordt zijn deelname aan het Eurovisie Songfestival het grootste avontuur tot nu toe. Jeangu: "Ik voel me onbeschrijfelijk vereerd! Het is een hele grote droom die uitkomt en het allermooiste wat tot nu toe op mijn pad is gekomen. Mijn team en ik staan te springen om iets neer te zetten waar Nederland trots op kan zijn. Let's go!"



************************

JeanguTutorial, hoe spreek je zijn naam uit?


************************

Portret Jeangu van EenVandaag over z'n deelname, zijn song etc.

https://eenvandaag.avrotr(...)stival-in-rotterdam/

************************

Het lied is dus nog niet bekend, maar hier enkele youtubes van Jeangu:


Met zijn tweelingbroer:


************************
Social Media:
Instagram
Twitter
Facebook

Streaming:
Spotify
Youtube afspeellijst
Apple Music

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 04-03-2020 19:33:38 ]
Life can be a bitch, so like it..
pi_191833403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb je zelfs geretweet @:Aoibhin :o
:o :o :o

Jullie mogen me allemaal aanraken!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:27:02 #3
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191833409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

:o :o :o

Jullie mogen me allemaal aanraken!
:D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:27:10 #4
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191833411
Vind het nummer op zichzelf wel echt goed en fijn trouwens.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191833415
Je hoort trouwens wel echt dat ie het lied in twee delen heeft geschreven, het tweede deel is iets memorabeler.

Ik vind er zelfs na 3 luisterbeurten nog niet veel aan. Ik voel het niet....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191833427
Misschien moet het nummer nog groeien bij mij. Tot nu toe vind ik het laatste stuk alleen heel leuk.
pi_191833443
Hij zou die eerste zin op het eind nog een keer moeten uitspreken eigenlijk... dat past veel beter dan het abrupte einde van nu
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191833444
War een prachtig kunstwerk dit nummer ❤
  † In Memoriam † woensdag 4 maart 2020 @ 19:28:38 #9
368283 ato
pi_191833446
Nee ik ben niet onder de indruk, na zijn tv primeur en na het luisteren op de box.
Laatste minuut denk ik, OK nu komt het, maar dan houdt het abrupt op.
Jeangu is leuk, zijn stem is fijn maar her lied vind ik saai. Komt bij mij niet over.
Life can be a bitch, so like it..
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:28:40 #10
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191833448
Het eerste stuk ben ik eigenlijk gewoon aan het luisteren naar zijn tekst.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:29:08 #11
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833463
Mijn eigen tweet, maar dan hoef ik het niet nog een keer te schrijven. :')

esc_lashatumbai twitterde op woensdag 04-03-2020 om 19:28:27 Grow from Jeangu is the only song so far in the competition that has the quality and potential of getting the whole arena quiet. Just like Amar Pelois Dois had. reageer retweet
  † In Memoriam † woensdag 4 maart 2020 @ 19:29:17 #12
368283 ato
pi_191833465
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort trouwens wel echt dat ie het lied in twee delen heeft geschreven, het tweede deel is iets memorabeler.

Ik vind er zelfs na 3 luisterbeurten nog niet veel aan. Ik voel het niet....
Ik ook niet.
Life can be a bitch, so like it..
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:29:44 #13
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191833475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:29 schreef lashatumbai het volgende:
Mijn eigen tweet, maar dan hoef ik het niet nog een keer te schrijven. :')

esc_lashatumbai twitterde op woensdag 04-03-2020 om 19:28:27 Grow from Jeangu is the only song so far in the competition that has the quality and potential of getting the whole arena quiet. Just like Amar Pelois Dois had. reageer retweet
Da's wel zo idd, juist omdat je niet anders kan dan naar de tekst luisteren omdat het verder vrij traag opbouwt maar wel je aandacht vasthoudt
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:29:44 #14
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191833476
Dit is gewoonweg “mooi”
het groeit als een stille-roos..
alvast bij mij maar dat is het ook/alles
als host-country gaat het immens applaus binnenhalen..
go go go macrooy..

👏🏼👏🏼🌿🌹🌿👏🏼👏🏼
pi_191833498
Hmm het tweede deel is eigenlijk wel mooi maar het komt zo traag op gang. Benieuwd hoe het morgen live over komt.
pi_191833501
Heel mooi, maar niet echt voor het songfestival.

Geen oorworm, het blijft niet hangen.

Maar toch Jeangu, de tekst en de muziek raken me wel en daar gaat het om.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:31:18 #17
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833503
Ik hoop bijna dat hij tussen het publiek gaat staan en dat je ook die stilte ervaart van de zaal. Dat werkte bij Salvador Sobral in elk geval heel goed.
pi_191833517
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:31 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop bijna dat hij tussen het publiek gaat staan en dat je ook die stilte ervaart van de zaal. Dat werkte bij Salvador Sobral in elk geval heel goed.
Zo persoonlijk mogelijk inderdaad.
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:32:19 #19
375570 crew  Cyan9
pi_191833526
Ik.. ik ben in de war.

Het is zeker een mooi nummer, het past hartstikke goed bij z'n stem. Live gaat dit vast goed zijn. Het tweede deel is het beste, die gospel sound past daar zo goed. Zelfs het abrupte einde vind ik prima, dat past heel goed bij de clip.

Maar ik druk niet meteen op replay. Dat deed ik wel met Arcade, Birds, en CatS. Ik zou het meer dan prima vinden als het op de radio voorbij zou komen, misschien volume een tandje omhoog bij het tweede gedeelte. Maar ik zet het denk ik niet op m'n playlist. Het is mooi, maar dat is het dan ook wel. Ik ben er alleen niet enthousiast over.

Heb verder ook geen idee hoe dit het gaat doen. Ik denk dat top 10 zou kunnen, maar dan moet de staging wel echt heel goed zijn. Anders gaat het denk ik niet heel populair zijn bij de televote.

Conclusie: mooi, maar niet enthousiast makend. Top 10 zou kunnen.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191833529
Ik wil eerlijk kunnen vergelijken. Voor ieder lied luister ik de eerste keer zonder te kijken, en ga ik pas kijken (en luister ik pas de tweede keer) als ze allemaal uit zijn.

Dus keurig DWDD gemeden, ga nu de youtube video starten.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:32:52 #21
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191833532
Hij (zijn team?) heeft zijn eerste tweet over het nummer net vervangen door eenzelfde tweet met dezelfde inhoud? Zat zeker een fout in?
:o)
pi_191833550
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:31 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop bijna dat hij tussen het publiek gaat staan en dat je ook die stilte ervaart van de zaal. Dat werkte bij Salvador Sobral in elk geval heel goed.
Dat lied van Salvador had ook daadwerkelijk een melodie... het is hier vooral tekstbeleving... ik denk serieus dat dit 0 punten van de televote kan worden...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191833560
WOW WAT KOMT DIT BINNEN O+ Janken. Alles O+
Ben heel erg onder de indruk en zijn stem maakt echt wat los bij mij.
De opbouw vind ik práchtig _O_
Wat Moira zegt: eerst luister ik naar z’n stem en de tekst. En dan komen er steeds meer instrumenten(?) bij. Dat eind vind ik wel apart, ik hield de adem in, merkte ik.

@Greys: idd wel sfeer van George _O_
WAUW WAUW WAUW PRACHTIG *O*
Ik ben er nog helemaal stil van O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191833563
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Je hoort trouwens wel echt dat ie het lied in twee delen heeft geschreven, het tweede deel is iets memorabeler.

Ik vind er zelfs na 3 luisterbeurten nog niet veel aan. Ik voel het niet....
Het tweede deel is gospel, dat is bedoeld om eenvoudig mee te kunnen zingen :)

Ik vind het gewoon mooi. Het is alleen geen music for the millions, dus de televote wordt een moeilijk verhaal. Maar als ze die vocals weten te nailen kunnen de jury's er moeilijk omheen.
pi_191833568
Ja, sorry, ik ga nu iets heel stoms zeggen.

Maar ik had ZO graag gewild dat we dit vorig jaar hadden gestuurd en hiermee hadden gewonnen. Arcade is een prima nummer hoor, maar dit heeft zoveel meer persoonlijkheid imo. Ik vind Arcade vergeleken met dit gewoon ‘een pop ballad’.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:35:17 #26
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833584
quote:
15s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:32 schreef Cyan9 het volgende:
Ik.. ik ben in de war.

Het is zeker een mooi nummer, het past hartstikke goed bij z'n stem. Live gaat dit vast goed zijn. Het tweede deel is het beste, die gospel sound past daar zo goed. Zelfs het abrupte einde vind ik prima, dat past heel goed bij de clip.

Maar ik druk niet meteen op replay. Dat deed ik wel met Arcade, Birds, en CatS. Ik zou het meer dan prima vinden als het op de radio voorbij zou komen, misschien volume een tandje omhoog bij het tweede gedeelte. Maar ik zet het denk ik niet op m'n playlist. Het is mooi, maar dat is het dan ook wel. Ik ben er alleen niet enthousiast over.

Heb verder ook geen idee hoe dit het gaat doen. Ik denk dat top 10 zou kunnen, maar dan moet de staging wel echt heel goed zijn. Anders gaat het denk ik niet heel populair zijn bij de televote.

Conclusie: mooi, maar niet enthousiast makend. Top 10 zou kunnen.
Het is niet geschreven voor de hitgevoeligheid zoals Arcade had. Het zal dan ook geen grote spotify hit worden zoals Arcade. Wel kan het live een waar songfestivalmoment, een voor in de boeken worden. Zoals 1944. Dat de emotie er echt van afdruipt en iedereen even niet durft te ademen. Dat was ook geen nummer dat buiten de competitie om veel gedraaid werd, maar kwam wel binnen bij iedereen en dat is uiteindelijk waar het om moet draaien. Vaak wordt je op zo'n songfestivalavond maar door een of twee nummers echt geraakt. Daar pak je dan sneller de telefoon voor op dan een radioliedje zoals My Last Breath.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:35:28 #27
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191833588
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef Nexum het volgende:
Ja, sorry, ik ga nu iets heel stoms zeggen.

Maar ik had ZO graag gewild dat we dit vorig jaar hadden gestuurd en hiermee hadden gewonnen. Arcade is een prima nummer hoor, maar dit heeft zoveel meer persoonlijkheid imo. Ik vind Arcade vergeleken met dit gewoon ‘een pop ballad’.
*belt de ME om Nexum te beschermen :o

Nee hoor ;) Ik snap je wel. Zoals ik eerder ook zei, het doet voor mij in elk geval niet onder voor Arcade.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 19:35:31 #28
87554 Cee
Welluk?
pi_191833589
Ik let eigenlijk niet eens op de muziek zelf (terwijl ik dat normaal gesproken altijd doe als ik een nummer voor het eerst hoor. Tekst komt later pas). Maar hier hakt de tekst er zo keihard bij me in momenteel dat ik er niet eens aan toekom om naar opbouw en melodie te luisteren of te denken dat er niet genoeg herkenbaarheid of lijn in de muziek zit. Ik houd van de sound, ik houd van het feit dat het nummer opzwelt en zelfs dat abrupte einde (net als vaak het leven zelf) doen me echt dikke tranen en kippenvel bezorgen. Is het een meezinger? Nee. Is het een bop? Nee. Is het een oorwurm? Nee. Heeft het zojuist IJsland van mijn nummer 1 af gestoten? Fuck yeah.
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:36:05 #29
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191833605
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat lied van Salvador had ook daadwerkelijk een melodie... het is hier vooral tekstbeleving... ik denk serieus dat dit 0 punten van de televote kan worden...
Nah dan denk ik dat je de kijkers onderschat. Er zijn er toch ook veel die stemmen op een rustig maar technisch goed nummer dat anders dan de anderen is, en dat is het.

Maar winnen zal het wss niet hoor.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 19:36:08 #30
163650 Greys
pi_191833606
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:31 schreef leukerdje het volgende:
Heel mooi, maar niet echt voor het songfestival.
Dat bestaat eigenlijk niet meer denk ik. 'Niet voor het Songfestival'. Elk goed en mooi lied kan naar het Songfestival. :)

Want datzelfde zeiden ze ook over Calm After the storm, Amar Pelos Dois etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 19:36:28 #31
87554 Cee
Welluk?
pi_191833609
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef Nexum het volgende:
Ja, sorry, ik ga nu iets heel stoms zeggen.

Maar ik had ZO graag gewild dat we dit vorig jaar hadden gestuurd en hiermee hadden gewonnen. Arcade is een prima nummer hoor, maar dit heeft zoveel meer persoonlijkheid imo. Ik vind Arcade vergeleken met dit gewoon ‘een pop ballad’.
Oh God Nexie, precies dit.
pi_191833614
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:29 schreef lashatumbai het volgende:
Mijn eigen tweet, maar dan hoef ik het niet nog een keer te schrijven. :')

esc_lashatumbai twitterde op woensdag 04-03-2020 om 19:28:27 Grow from Jeangu is the only song so far in the competition that has the quality and potential of getting the whole arena quiet. Just like Amar Pelois Dois had. reageer retweet
O+

Ik ga even Retweeten!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191833617
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef Nexum het volgende:
Ja, sorry, ik ga nu iets heel stoms zeggen.

Maar ik had ZO graag gewild dat we dit vorig jaar hadden gestuurd en hiermee hadden gewonnen. Arcade is een prima nummer hoor, maar dit heeft zoveel meer persoonlijkheid imo. Ik vind Arcade vergeleken met dit gewoon ‘een pop ballad’.
Het probleem is dat dit nooit een winnend liedje is/was geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:36:46 #34
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833621
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het tweede deel is gospel, dat is bedoeld om eenvoudig mee te kunnen zingen :)

Ik vind het gewoon mooi. Het is alleen geen music for the millions, dus de televote wordt een moeilijk verhaal. Maar als ze die vocals weten te nailen kunnen de jury's er moeilijk omheen.
Ja, waar ze vorig jaar echt focuste op om ook de televoters zo te ver te laten krijgen om op NL te stemmen lijken ze dit jaar weer terug te keren naar juryfavoriet zijn. :D
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:37:11 #35
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191833630
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef GeorgeM het volgende:
WOW WAT KOMT DIT BINNEN O+ Janken. Alles O+
Ben heel erg onder de indruk en zijn stem maakt echt wat los bij mij.
De opbouw vind ik práchtig _O_
Wat Moira zegt: eerst luister ik naar z’n stem en de tekst. En dan komen er steeds meer instrumenten(?) bij. Dat eind vind ik wel apart, ik hield de adem in, merkte ik.

@:Greys: idd wel sfeer van George _O_
WAUW WAUW WAUW PRACHTIG *O*
Ik ben er nog helemaal stil van O+
Ja je wordt er wel door meegenomen :Y

Ik ben niet gelijk volenthousiast qua ESF-hype, maar ik hou wel gewoon van goede muziek dus ik kan het wel waarderen :Y En denk dat het 't ook niet verkeerd zal doen, hier weten ze qua staging vast wel iets moois en pakkends van te maken. :Y
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191833635
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik let eigenlijk niet eens op de muziek zelf (terwijl ik dat normaal gesproken altijd doe als ik een nummer voor het eerst hoor. Tekst komt later pas). Maar hier hakt de tekst er zo keihard bij me in momenteel dat ik er niet eens aan toekom om naar opbouw en melodie te luisteren of te denken dat er niet genoeg herkenbaarheid of lijn in de muziek zit. Ik houd van de sound, ik houd van het feit dat het nummer opzwelt en zelfs dat abrupte einde (net als vaak het leven zelf) doen me echt dikke tranen en kippenvel bezorgen. Is het een meezinger? Nee. Is het een bop? Nee. Is het een oorwurm? Nee. Heeft het zojuist IJsland van mijn nummer 1 af gestoten? Fuck yeah.
_O_

Prachtig samengevat, ik ben het hier helemaal mee eens. (behalve dat het niet m’n nummer 1 is :+)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191833636
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:31 schreef lashatumbai het volgende:
Ik hoop bijna dat hij tussen het publiek gaat staan en dat je ook die stilte ervaart van de zaal. Dat werkte bij Salvador Sobral in elk geval heel goed.
Oeh ja dat lijkt me een goed idee! _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 19:37:27 #38
163650 Greys
pi_191833638
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Het is niet geschreven voor de hitgevoeligheid zoals Arcade had. Het zal dan ook geen grote spotify hit worden zoals Arcade. Wel kan het live een waar songfestivalmoment, een voor in de boeken worden. Zoals 1944. Dat de emotie er echt van afdruipt en iedereen even niet durft te ademen. Dat was ook geen nummer dat buiten de competitie om veel gedraaid werd, maar kwam wel binnen bij iedereen en dat is uiteindelijk waar het om moet draaien. Vaak wordt je op zo'n songfestivalavond maar door een of twee nummers echt geraakt. Daar pak je dan sneller de telefoon voor op dan een radioliedje zoals My Last Breath.
Ja.
Dit.

quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik let eigenlijk niet eens op de muziek zelf (terwijl ik dat normaal gesproken altijd doe als ik een nummer voor het eerst hoor. Tekst komt later pas). Maar hier hakt de tekst er zo keihard bij me in momenteel dat ik er niet eens aan toekom om naar opbouw en melodie te luisteren of te denken dat er niet genoeg herkenbaarheid of lijn in de muziek zit. Ik houd van de sound, ik houd van het feit dat het nummer opzwelt en zelfs dat abrupte einde (net als vaak het leven zelf) doen me echt dikke tranen en kippenvel bezorgen. Is het een meezinger? Nee. Is het een bop? Nee. Is het een oorwurm? Nee. Heeft het zojuist IJsland van mijn nummer 1 af gestoten? Fuck yeah.
En ja.
Dit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:37:30 #39
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833640
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik let eigenlijk niet eens op de muziek zelf (terwijl ik dat normaal gesproken altijd doe als ik een nummer voor het eerst hoor. Tekst komt later pas). Maar hier hakt de tekst er zo keihard bij me in momenteel dat ik er niet eens aan toekom om naar opbouw en melodie te luisteren of te denken dat er niet genoeg herkenbaarheid of lijn in de muziek zit. Ik houd van de sound, ik houd van het feit dat het nummer opzwelt en zelfs dat abrupte einde (net als vaak het leven zelf) doen me echt dikke tranen en kippenvel bezorgen. Is het een meezinger? Nee. Is het een bop? Nee. Is het een oorwurm? Nee. Heeft het zojuist IJsland van mijn nummer 1 af gestoten? Fuck yeah.
O+ O+ O+ *O* *O* *O*
pi_191833645
Zo, heb nu wel genoeg veren in Jeangu's Twitter-reet gestoken. :P

Nu even hier bijlezen _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:39:14 #41
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_191833667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:29 schreef lashatumbai het volgende:
Mijn eigen tweet, maar dan hoef ik het niet nog een keer te schrijven. :')

esc_lashatumbai twitterde op woensdag 04-03-2020 om 19:28:27 Grow from Jeangu is the only song so far in the competition that has the quality and potential of getting the whole arena quiet. Just like Amar Pelois Dois had. reageer retweet
Omdat de hele zaal in slaap is gevallen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_191833673
We moeten weer winnen. Het moet
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191833674
Ik zie nu wel gebeuren dat we straks plek 2/3/4 ofzo loten. :')
pi_191833677
Ik accepteer geen enkele eindnotering behalve top 5 :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191833678
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Nexum het volgende:
We moeten weer winnen. Het moet
Ja. w/ *O* *O* *O*
pi_191833681
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef GeorgeM het volgende:
WOW WAT KOMT DIT BINNEN O+ Janken. Alles O+
Ben heel erg onder de indruk en zijn stem maakt echt wat los bij mij.
De opbouw vind ik práchtig _O_
Wat Moira zegt: eerst luister ik naar z’n stem en de tekst. En dan komen er steeds meer instrumenten(?) bij. Dat eind vind ik wel apart, ik hield de adem in, merkte ik.

@:Greys: idd wel sfeer van George _O_
WAUW WAUW WAUW PRACHTIG *O*
Ik ben er nog helemaal stil van O+
Heerlijk dit enthousiasme! O+ *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:39:58 #47
375570 crew  Cyan9
pi_191833682
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Het is niet geschreven voor de hitgevoeligheid zoals Arcade had. Het zal dan ook geen grote spotify hit worden zoals Arcade. Wel kan het live een waar songfestivalmoment, een voor in de boeken worden. Zoals 1944. Dat de emotie er echt van afdruipt en iedereen even niet durft te ademen. Dat was ook geen nummer dat buiten de competitie om veel gedraaid werd, maar kwam wel binnen bij iedereen en dat is uiteindelijk waar het om moet draaien. Vaak wordt je op zo'n songfestivalavond maar door een of twee nummers echt geraakt. Daar pak je dan sneller de telefoon voor op dan een radioliedje zoals My Last Breath.
Snap ik. Maar persoonlijk vind ik het lastig om een nummer op waarde (niet kwalitatief, dat zit wel goed) te schatten als het niet enthousiast maakt. Als het niet zorgt dat ik het nog een keer wil op zetten. Het lied is er gewoon, het stoort niet, het is mooi, maar dat is het ook wel.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:40:07 #48
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191833684
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik let eigenlijk niet eens op de muziek zelf (terwijl ik dat normaal gesproken altijd doe als ik een nummer voor het eerst hoor. Tekst komt later pas). Maar hier hakt de tekst er zo keihard bij me in momenteel dat ik er niet eens aan toekom om naar opbouw en melodie te luisteren of te denken dat er niet genoeg herkenbaarheid of lijn in de muziek zit. Ik houd van de sound, ik houd van het feit dat het nummer opzwelt en zelfs dat abrupte einde (net als vaak het leven zelf) doen me echt dikke tranen en kippenvel bezorgen. Is het een meezinger? Nee. Is het een bop? Nee. Is het een oorwurm? Nee. Heeft het zojuist IJsland van mijn nummer 1 af gestoten? Fuck yeah.
Dit. Hoewel ik nog niet zeker ben over een #1 want ik moet nog ff alles 3x luisteren
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191833688
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef Nexum het volgende:
Ja, sorry, ik ga nu iets heel stoms zeggen.

Maar ik had ZO graag gewild dat we dit vorig jaar hadden gestuurd en hiermee hadden gewonnen. Arcade is een prima nummer hoor, maar dit heeft zoveel meer persoonlijkheid imo. Ik vind Arcade vergeleken met dit gewoon ‘een pop ballad’.
Ik ben het volgens mij nog nooit met jou eens geweest. Maar nu wel :)

Dit is puur muzikaal gezien een beter nummer dan Arcade. Het is alleen een stuk minder commercieel en middle of the road. Maar dat is ook de reden dat Ed Sheeran nummer 1 hits scoort, en niet een echt goede singer/songwriter. Life is not fair.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:40:22 #50
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833691
Even allemaal op Grow stemmen in deze poll:

O+

Als je twitter hebt

CalmAfterTheTim twitterde op woensdag 04-03-2020 om 19:29:10 We just got the entry of my own country! So this is poll #25! You get 13 hours to vote! reageer retweet
pi_191833697
In het stadhuis van Maastricht wordt op dit moment de vlaai in de vuilnisbak gesmeten. Maastricht 2021
pi_191833704
Ik denk zelf dat ik morgen (nog) enthousiaster wordt van de live versie. Heb het gevoel dat dat mooier gaat zijn.
pi_191833707
Kan iemand mij misschien iets uitleggen of heb ik iets gemist. Ik kan mij nog herinneren dat Cornald vorig jaar zei dat Nederland altijd goed scoort bij de jury's, maar niet zo goed bij de televote. Dat was ook een reden om voor Arcade te kiezen. Zo had ik dat toen begrepen. Nu lees ik hier veel reacties dat het een mooi nummer is, maar niet voor het grote publiek. Ik heb het nummer net met familie beluisterd en die vonden het erg saai in het begin. Het pakt je niet. En dat had Arcade wel. In mijn ogen zijn ze dan toch weer een andere richting gegaan met de keuze van een nummer, of waren er dit jaar geen goede inzendingen? Vraag ik mij gewoon af :) Misschien heeft iemand anders hier een andere kijk op, zou het graag willen weten.
pi_191833714
Ik gun jullie je enthousiasme jongens, maar objectief gezien is dit gewoon geen puntentrekker in een ESF-finale waarbij je ook nog eens geen momentum kunt opbouwen in de halve finale... het ademt in alles een zelfde soort resultaat wat Portugal/Israel/Oostenrijk en Oekraine de afgelopen jaren is overkomen...

En mochten we wel scoren dan mogen jullie deze post opsnorren :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:42:03 #55
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191833718
Dat abrupte einde is juist wel retekrachtig eigenlijk, zowel in het verhaal als in de muziek
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191833721
Ik vind dit ook beter dan Arcade. Het ligt dichter bij mijn persoonlijke smaak. :)

De trage opbouw stoort me ook totaal niet. Live gaat dot binnenkomen. Ook voor de televoters.
pi_191833722
Hmm. Weet niet goed wat ik moet denken.

Het begin was spannend. Ik luisterde aandachtig, met als gevolg dat Jeangu me mijn speakers in trok. Maar op een gegeven moment komt er dan plotseling dat achtergrond koor bij, en toen was hij me gelijk kwijt. En plotseling is uberhaubt wel een ding in dit nummer: dat is het einde ook.

Ik vind hem erg tegenvallen, eerlijk gezegd. Niet dat het slecht is, maar hij maakt zijn begin niet waar. Bij de juries zie ik het alsnog wel redelijk (maar niet fantastisch) doen. Voor de televote gaat hij heel erg afhankelijk zijn van het verhaal dat door de staging neergezet gaat worden.

Ik zou blij zijn als dit O'G3NE en Douwe weet te evenaren, maar vrees een resultaat vergelijkbaar met Waylon: ergens bovenaan het rechter rijtje.
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:42:17 #58
375570 crew  Cyan9
pi_191833724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het probleem is dat dit nooit een winnend liedje is/was geweest
En dat je Arcade er wat mij betreft flink tekort mee doet. Daar kreeg ik kippenvel van, dat zette ik op repeat. Daar zou ik op stemmen als ik dat zou mogen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191833725
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Snap ik. Maar persoonlijk vind ik het lastig om een nummer op waarde (niet kwalitatief, dat zit wel goed) te schatten als het niet enthousiast maakt. Als het niet zorgt dat ik het nog een keer wil op zetten. Het lied is er gewoon, het stoort niet, het is mooi, maar dat is het ook wel.
Dit dus, ik zou er prima mee kunnen leven om dit niet meer te horen :@
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:42:38 #60
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_191833732
Die laatste minuut blijft hangen
Inzending om trots op te mogen zijn, ongeacht resultaat,
Maar heb elders nog geen winnaar gehoord
... en huiver mee
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:42:43 #61
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833734
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef Dollie321 het volgende:
Kan iemand mij misschien iets uitleggen of heb ik iets gemist. Ik kan mij nog herinneren dat Cornald vorig jaar zei dat Nederland altijd goed scoort bij de jury's, maar niet zo goed bij de televote. Dat was ook een reden om voor Arcade te kiezen. Zo had ik dat toen begrepen. Nu lees ik hier veel reacties dat het een mooi nummer is, maar niet voor het grote publiek. Ik heb het nummer net met familie beluisterd en die vonden het erg saai in het begin. Het pakt je niet. En dat had Arcade wel. In mijn ogen zijn ze dan toch weer een andere richting gegaan met de keuze van een nummer, of waren er dit jaar geen goede inzendingen? Vraag ik mij gewoon af :) Misschien heeft iemand anders hier een andere kijk op, zou het graag willen weten.
Ben het hier wel mee eens. De Avrotros koos vorig jaar echt voor een hit. Nu vooral voor kwaliteit en eigenzinnigheid. De potentie om het goed te doen bij de televoters is wel echt een stuk minder dan vorig jaar.
pi_191833738
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef Em31 het volgende:
Ik denk zelf dat ik morgen (nog) enthousiaster wordt van de live versie. Heb het gevoel dat dat mooier gaat zijn.
Ja, _O_
pi_191833739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef Dollie321 het volgende:
Kan iemand mij misschien iets uitleggen of heb ik iets gemist. Ik kan mij nog herinneren dat Cornald vorig jaar zei dat Nederland altijd goed scoort bij de jury's, maar niet zo goed bij de televote. Dat was ook een reden om voor Arcade te kiezen. Zo had ik dat toen begrepen. Nu lees ik hier veel reacties dat het een mooi nummer is, maar niet voor het grote publiek. Ik heb het nummer net met familie beluisterd en die vonden het erg saai in het begin. Het pakt je niet. En dat had Arcade wel. In mijn ogen zijn ze dan toch weer een andere richting gegaan met de keuze van een nummer, of waren er dit jaar geen goede inzendingen? Vraag ik mij gewoon af :) Misschien heeft iemand anders hier een andere kijk op, zou het graag willen weten.
Ze hadden de keuze tussen Thomas Berge of dit nummer.
pi_191833752
Dit is het eerste jaar dat ik onze inzending ook meteen goed vind. Dat zegt echt heel wat _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:43:39 #65
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833757
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun jullie je enthousiasme jongens, maar objectief gezien is dit gewoon geen puntentrekker in een ESF-finale waarbij je ook nog eens geen momentum kunt opbouwen in de halve finale... het ademt in alles een zelfde soort resultaat wat Portugal/Israel/Oostenrijk en Oekraine de afgelopen jaren is overkomen...

En mochten we wel scoren dan mogen jullie deze post opsnorren :P
Ja, dit nummer zou wel echt baat hebben om ook in de halve finale mee te doen. Dan krijg je ook veel meer buzz als je het daar goed zou doen.
pi_191833763
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun jullie je enthousiasme jongens, maar objectief gezien is dit gewoon geen puntentrekker in een ESF-finale waarbij je ook nog eens geen momentum kunt opbouwen in de halve finale... het ademt in alles een zelfde soort resultaat wat Portugal/Israel/Oostenrijk en Oekraine de afgelopen jaren is overkomen...

En mochten we wel scoren dan mogen jullie deze post opsnorren :P
Hier sluit ik me bij aan eigenlijk :{
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191833774
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef Dollie321 het volgende:
Kan iemand mij misschien iets uitleggen of heb ik iets gemist. Ik kan mij nog herinneren dat Cornald vorig jaar zei dat Nederland altijd goed scoort bij de jury's, maar niet zo goed bij de televote. Dat was ook een reden om voor Arcade te kiezen. Zo had ik dat toen begrepen. Nu lees ik hier veel reacties dat het een mooi nummer is, maar niet voor het grote publiek. Ik heb het nummer net met familie beluisterd en die vonden het erg saai in het begin. Het pakt je niet. En dat had Arcade wel. In mijn ogen zijn ze dan toch weer een andere richting gegaan met de keuze van een nummer, of waren er dit jaar geen goede inzendingen? Vraag ik mij gewoon af :) Misschien heeft iemand anders hier een andere kijk op, zou het graag willen weten.
Ja dat is ook hetgeen wat me verbaast in deze keuze. Ze liepen terecht te mekkeren dat de televote niet lekker ging de afgelopen jaren en dan kies je dit als inzending waarbij je volledig moet leunen op jurysupport...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191833780
Nationalisme. Ik weet nu hoe het voelt _O_ _O_ _O_ _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191833790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:42 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

En dat je Arcade er wat mij betreft flink tekort mee doet. Daar kreeg ik kippenvel van, dat zette ik op repeat. Daar zou ik op stemmen als ik dat zou mogen. :P
Eens :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:45:09 #70
375570 crew  Cyan9
pi_191833796
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit dus, ik zou er prima mee kunnen leven om dit niet meer te horen :@
We zijn in ieder geval niet alleen, we kunnen elkaar steunen dit jaar. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191833797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:42 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ben het hier wel mee eens. De Avrotros koos vorig jaar echt voor een hit. Nu vooral voor kwaliteit en eigenzinnigheid. De potentie om het goed te doen bij de televoters is wel echt een stuk minder dan vorig jaar.
Ja, precies.
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:42 schreef 18.32 het volgende:

[..]

Ze hadden de keuze tussen Thomas Berge of dit nummer.
_O-
pi_191833801
Waarom zouden mensen hier niet op stemmen dan?
Als hij het live retegoed brengt zie ik mensen de telefoon gewoon pakken.
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:45:30 #73
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191833808
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun jullie je enthousiasme jongens, maar objectief gezien is dit gewoon geen puntentrekker in een ESF-finale waarbij je ook nog eens geen momentum kunt opbouwen in de halve finale... het ademt in alles een zelfde soort resultaat wat Portugal/Israel/Oostenrijk en Oekraine de afgelopen jaren is overkomen...

En mochten we wel scoren dan mogen jullie deze post opsnorren :P
Dit is wel een factor denk ik. Ben wel benieuwd of dat in dit geval ook zo'n effect gaat hebben.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191833810
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

We zijn in ieder geval niet alleen, we kunnen elkaar steunen dit jaar. :+
:Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191833811
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef Dollie321 het volgende:
Kan iemand mij misschien iets uitleggen of heb ik iets gemist. Ik kan mij nog herinneren dat Cornald vorig jaar zei dat Nederland altijd goed scoort bij de jury's, maar niet zo goed bij de televote. Dat was ook een reden om voor Arcade te kiezen. Zo had ik dat toen begrepen. Nu lees ik hier veel reacties dat het een mooi nummer is, maar niet voor het grote publiek. Ik heb het nummer net met familie beluisterd en die vonden het erg saai in het begin. Het pakt je niet. En dat had Arcade wel. In mijn ogen zijn ze dan toch weer een andere richting gegaan met de keuze van een nummer, of waren er dit jaar geen goede inzendingen? Vraag ik mij gewoon af :) Misschien heeft iemand anders hier een andere kijk op, zou het graag willen weten.
Nee je hebt gelijk. Dit is wel weer echt een jurynummer. Dat is wel wat jammer ja, maar ze wilden ook al een paar jaar dat Jeangu mee zou doen, dat vinden ze dat denk ik sneller wel weer prima :P
pi_191833829
Oké, na de clip gezien te hebben bij dwdd ben ik wel een beetje om. Die opbouw is wel echt heerlijk. Dat stukje van "don't be offended" vind ik lekker klinken.

Dit kan live met een goede staging echt heel krachtig zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191833835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk. Dit is wel weer echt een jurynummer. Dat is wel wat jammer ja, maar ze wilden ook al een paar jaar dat Jeangu mee zou doen, dat vinden ze dat denk ik sneller wel weer prima :P
En ik denk dat ze het ook wel prima vinden om uit te sluiten dat we volgend jaar weer moeten organiseren... dat is in ieder geval wel gelukt :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:47:20 #78
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191833853
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:37 schreef Nexum het volgende:.. (behalve dat het niet m’n nummer 1 is :+)
woww.. perfecte beschrijving..

aan de andere kant merk ik gewoon dat naarmate de posts komen er een soort fiftyfifty oftewel 50-50 toestand is..

het draait bij dit lied om her momentum.. eerste keer in moderne esc geschiedenis dat text zich VOOR de compositie settlet.. knap en mooi

🇳🇱🇧🇪

dit krijgt zeerzeker punten vanuit België.. vorig jaar had ik 8 keer gestemd op Nederland 4 keer op Italië en 2 keer op Azerbeidzjan.. eind april zal wel heel duidelijk worden of het in smaak valt bij heel Europa en dan zal het ook 50-50 zijn denk ik als sterk vermoeden..
pi_191833856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu wel gebeuren dat we straks plek 2/3/4 ofzo loten. :')
Dan ga ik rellen -O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:48:00 #80
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833870
Lenny's stamp of approval.

LenKuhr twitterde op woensdag 04-03-2020 om 19:27:46 Jeangu wat een prachtig ❤️rakend lied heb je gemaakt. Zo puur, zo authentiek en ook gewaagd. Een ‘out of the box compositie’. Zou me niet verbazen en zeer verblijden als je hiermee voor de zesde Nederlandse overwinning zorgt. @JeanguMacrooy reageer retweet
pi_191833876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En ik denk dat ze het ook wel prima vinden om uit te sluiten dat we volgend jaar weer moeten organiseren... dat is in ieder geval wel gelukt :D
pi_191833880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun jullie je enthousiasme jongens, maar objectief gezien is dit gewoon geen puntentrekker in een ESF-finale waarbij je ook nog eens geen momentum kunt opbouwen in de halve finale... het ademt in alles een zelfde soort resultaat wat Portugal/Israel/Oostenrijk en Oekraine de afgelopen jaren is overkomen...

En mochten we wel scoren dan mogen jullie deze post opsnorren :P
Maar kun jij alleen enthousiast worden als een nummer hoog kan eindigen? Ik weet nu al dat dit niet gaat winnen. Interesseert me totaal niet. Ik vind het mooi, en ik vind het cool dat Nederland niet voor een simpele schreeuwballad van Davina Michelle gaat, die het ongetwijfeld beter zou doen.
pi_191833882
Normaal ben ik niet van de lange reviews; (of ja geen idee hoe lang ie gaat worden haha)

Ik vind dit echt een nummer dat het puur van kwaliteit moet hebben. Ja het is wat aan de trage kant, ja het heeft een lange opbouw. Het is 'weer' een ballad. Maar persoonlijk vind ik dit nog de mooiste inzending wat we ooit hebben ingestuurd. Teksten wat je raakt, mooie opbouw naar een episch moment wat direct afkapt. In mijn ogen een krachtig moment.

Geen 100x 'releases me' of superg!rls dat om je oren vliegt (haha), wat in hun eigen categorie ook goede nummers zijn. Echter blijf kwaliteit bij mij althans hoog in het vaandel staan.

Jeangu! gozert, je mag zeer trots zijn op wat je hier hebt klaar gespeeld samen met je team.Chapeau *O*
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:48:46 #84
375570 crew  Cyan9
pi_191833887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

:Y
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191833890
Jeangu ik ben vrij zondagavond wat wil je doen zondagavond wil je naar de bios op zondagavond
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191833897
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk. Dit is wel weer echt een jurynummer. Dat is wel wat jammer ja, maar ze wilden ook al een paar jaar dat Jeangu mee zou doen, dat vinden ze dat denk ik sneller wel weer prima :P
Ja, dat vind ik ook nog altijd een bijzonder verhaal.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:49:17 #87
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dan ga ik rellen -O-
OMG dat weten we maandag. Ja als bij de eerste zes loot is het ten dode opgeschreven. Dit moet minimaal vanaf plek 10 ergens geloot worden. Na wat heftigere inzendingen.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:49:21 #88
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191833906
quote:
Samen met zijn creatieve team, bestaande uit onder anderen Hans Pannecoucke (regie), Marco Driessen (licht) en Perquisite (creative supervisor) gaat Jeangu Macrooy de komende periode met AVROTROS aan het werk om zijn optreden verder te perfectioneren. Op zaterdag 16 mei treedt Jeangu met Grow op in de finale van het Eurovisie Songfestival in Rotterdam.
https://songfestival.nl/n(...)ie-songfestival-2020
Just do it »
pi_191833922
Wanneer werd Jeangu's finaleplek ook alweer geloot?
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:50:30 #90
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef Jesper23 het volgende:
Wanneer werd Jeangu's finaleplek ook alweer geloot?
Maandag tijdens de skypesessie...uhhhh Head of Delegations meeting.
pi_191833938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:49 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

OMG dat weten we maandag. Ja als bij de eerste zes loot is het ten dode opgeschreven. Dit moet minimaal vanaf plek 10 ergens geloot worden. Na wat heftigere inzendingen.
Ja dit wordt nog wat _O- nu meer dan ooit hoop ik op de tweede helft.
pi_191833941
Oh god Hans Pannecouke we kunnen weer een berg symboliek verwachten die niemand begrijpt
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:51:01 #93
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dit wordt nog wat _O- nu meer dan ooit hoop ik op de tweede helft.
Je krijgt ook geen helft he. Echt meteen een startnummer :X
pi_191833955
Ik vind het na 5 keer luisteren echt fantastisch.

Dit is precies een nummer dat ik download met veel andere nummers en waarvan ik pas vijf weken later na vaak onbewust geluisterd te hebben, denk: wow, wat is dit?!

Ik zie de kansen op het songfestival nog steeds heel somber in though. Het is gewoon nog steeds niet memorabel genoeg na 2/3 keer luisteren.
pi_191833958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Lamballert het volgende:
Normaal ben ik niet van de lange reviews; (of ja geen idee hoe lang ie gaat worden haha)

Ik vind dit echt een nummer dat het puur van kwaliteit moet hebben. Ja het is wat aan de trage kant, ja het heeft een lange opbouw. Het is 'weer' een ballad. Maar persoonlijk vind ik dit nog de mooiste inzending wat we ooit hebben ingestuurd. Teksten wat je raakt, mooie opbouw naar een episch moment wat direct afkapt. In mijn ogen een krachtig moment.

Geen 100x 'releases me' of superg!rls dat om je oren vliegt (haha), wat in hun eigen categorie ook goede nummers zijn. Echter blijf kwaliteit bij mij althans hoog in het vaandel staan.

Jeangu! gozert, je mag zeer trots zijn op wat je hier hebt klaar gespeeld samen met je team.Chapeau *O*
Ja, ik hoor om me heen dat mensen het nummer van België mooi vinden, maar dat steekt wel erg flets af tegen onze inzending. w/
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191833962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Maandag tijdens de skypesessie...uhhhh Head of Delegations meeting.
Ohhh dan al :D ik ben benieuwd
pi_191833973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar kun jij alleen enthousiast worden als een nummer hoog kan eindigen? Ik weet nu al dat dit niet gaat winnen. Interesseert me totaal niet. Ik vind het mooi, en ik vind het cool dat Nederland niet voor een simpele schreeuwballad van Davina Michelle gaat, die het ongetwijfeld beter zou doen.
Nee als je me de laatste jaren hier hebt meegemaakt gaat het me echt niet alleen om de win-factor... Ik ben nog steeds enorme fan van Outlaw in Em en daarvan wist je wel dat het vrij kansloos was voor de eindoverwinning...

Maar het doet me gewoon persoonlijk echt helemaal niks dit lied... shit happens denk ik :D

Neemt niet weg dat ik keihard meewapper als het wel scoort, ik gun jullie alles O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191833974
IK KAN ZO RELATEN MET DIE LYRICS dit is echt niet grappig
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191833975
Ik denk dat dit liedje beter tot leven komt op het grote podium in de zaal en morgen in DWDD. Het begint prachtig met de orgel en de woorden die bijna poëzie vormen. Maar op audio lijkt het iets te missen. Misschien een indrukwekkendere einde waarna het snel zakt naar de rust. Iig een hook waarbij je het lied gelijk herkent. Je hebt op het songfestival en in die top X filmpje op YouTube altijd een korte recap van het liedje van een paar seconden en daar moet iets sterks en herkenbaars in zitten, maar ik weet niet welk stuk ze hier gaan gebruiken. Ik denk dat ze in de audio het koor en de instrumenten luider hadden moeten spelen (wat ze deden in Arcade met de violen) want nu valt het teveel weg in de achtergrond en is het wat "platgestreken". Het was mooier geweest als er meer lagen zaten.

Maar daarom denk ik dat het live mooier klinkt met duidelijkere instrumentgeluiden. Desalniettemin vind ik het van hoge kwaliteit en een prachtig lied met een mooie betekenis.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:52:16 #100
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191833980
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Nexum het volgende:
Jeangu ik ben vrij zondagavond wat wil je doen zondagavond wil je naar de bios op zondagavond
En dan maandagochtend dat Zwitserse croissantje met Gjon?
:o)
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 19:53:13 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_191834000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun jullie je enthousiasme jongens, maar objectief gezien is dit gewoon geen puntentrekker in een ESF-finale waarbij je ook nog eens geen momentum kunt opbouwen in de halve finale... het ademt in alles een zelfde soort resultaat wat Portugal/Israel/Oostenrijk en Oekraine de afgelopen jaren is overkomen...

En mochten we wel scoren dan mogen jullie deze post opsnorren :P
Het zal me jeuken wat Vladimir uit Leningrad hiervan vindt straks. Dit nummer is nu in m’n leven en ik baseer mijn voorkeuren en ranking op hoe ik ze vind en laat mijn enthousiasme niet afhangen of het veel punten zou kunnen scoren of niet.
pi_191834009
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:44 schreef Nexum het volgende:
Nationalisme. Ik weet nu hoe het voelt _O_ _O_ _O_ _O_
Enthousiasme Nexum O+ *O* Met je gezellige gefangirl op Twitter nu ook *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834022
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:51 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Je krijgt ook geen helft he. Echt meteen een startnummer :X
Jaa dat bedoel ik, gewoon ergens later :D

Stiekem denk ik altijd dat bij het loten van deze positie nummer 2 er gewoon is uitgehaald :P
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 19:54:36 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_191834033
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef BramVeen het volgende:
Oh god Hans Pannecouke we kunnen weer een berg symboliek verwachten die niemand begrijpt
Oh help.
pi_191834036
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar kun jij alleen enthousiast worden als een nummer hoog kan eindigen? Ik weet nu al dat dit niet gaat winnen. Interesseert me totaal niet. Ik vind het mooi, en ik vind het cool dat Nederland niet voor een simpele schreeuwballad van Davina Michelle gaat, die het ongetwijfeld beter zou doen.
Oh, nee. Alsjeblieft niet. Ik heb dit duizend keer liever dan die wannabe Pink. Ik eindig liever laatste met iets wat ik persoonlijk mooi vind dan dat Nederland wint met iets vreselijks.
  † In Memoriam † woensdag 4 maart 2020 @ 19:55:21 #106
368283 ato
pi_191834043
Ik hoop dat het live mij pakt, nu niet.
Portugal 2017, had ook iets traags maar raakte mij meer dan Grow.
Jammer want laatste minuut vind ik het lied net op gang komen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191834046
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef Cee het volgende:

[..]

Het zal me jeuken wat Vladimir uit Leningrad hiervan vindt straks. Dit nummer is nu in m’n leven en ik baseer mijn voorkeuren en ranking op hoe ik ze vind en laat mijn enthousiasme niet afhangen of het veel punten zou kunnen scoren of niet.
O+

Ik baseer mijn voorkeuren ook niet op winstkansen, ik vind het Zwitserse liedje bijvoorbeeld heel tof en dat bungelt straks waarschijnlijk ergens onderaan :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191834050
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef BramVeen het volgende:
Oh god Hans Pannecouke we kunnen weer een berg symboliek verwachten die niemand begrijpt
Nu zijn er nog wat extra mensen bij die het kunnen indammen
pi_191834056
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Enthousiasme Nexum O+ *O* Met je gezellige gefangirl op Twitter nu ook *O*
Ja, dat mag ook wel eens. Ik heb normaal niks met onze inzendingen _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:56:11 #110
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_191834059
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:34 schreef Nexum het volgende:
Ja, sorry, ik ga nu iets heel stoms zeggen.

Maar ik had ZO graag gewild dat we dit vorig jaar hadden gestuurd en hiermee hadden gewonnen. Arcade is een prima nummer hoor, maar dit heeft zoveel meer persoonlijkheid imo. Ik vind Arcade vergeleken met dit gewoon ‘een pop ballad’.
Ik ben het hier zó mee eens!
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:56:19 #111
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834063
Deze bijdrage heeft wel de potentie om dit het John Lundvik momentje te worden dit jaar. 1e bij de jury en dan flink minder scoren bij de televote.

Als ik nu een voorspelling zou doen, dan zie ik het ook wel OG3NE nadoen. Top 5 jury. Ergens rond de 20 bij televote.

pi_191834064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:55 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Nu zijn er nog wat extra mensen bij die het kunnen indammen
Kunnen we in Nederland sowieso goed.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191834066
Het interesseert me ook weinig wat andere mensen op het internet vinden. Ik vind dit geweldig. Ik denk dat hij live gaat verrassen. Go big or go home. Boem. w/
pi_191834077
Jeangu in mei

  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 19:57:07 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_191834079
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]

O+

Ik baseer mijn voorkeuren ook niet op winstkansen, ik vind het Zwitserse liedje bijvoorbeeld heel tof en dat bungelt straks waarschijnlijk ergens onderaan :P
Oh ja die moet ik nog luisteren!
(En sorry als ik wat kribbig reageerde ik zit hoooooog in m’n emooooties). :P
  † In Memoriam † woensdag 4 maart 2020 @ 19:57:29 #116
368283 ato
pi_191834087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

Jaa dat bedoel ik, gewoon ergens later :D

Stiekem denk ik altijd dat bij het loten van deze positie nummer 2 er gewoon is uitgehaald :P
Tot nu toe hebben de host landen een prima start positie gehaald toch?
Life can be a bitch, so like it..
pi_191834088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:42 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

En dat je Arcade er wat mij betreft flink tekort mee doet. Daar kreeg ik kippenvel van, dat zette ik op repeat. Daar zou ik op stemmen als ik dat zou mogen. :P
Ach het is tegenwoordig hip hier om op alles wat betreft Duncan en Arcade te haten. Sommigen maken er echt een soort van om alleen maar negatieve dingen te zeggen.

Ik ben nog steeds blij voor hem dat ie heeft gewonnen, maar dat mag je dus niet meer zeggen hier.

Vind Jeangu’s nummer trouwens prachtig. Ik hoop dat ie wint.
Kijk je kan dus ook gewoon positief zijn zonder een ander naar beneden te halen.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_191834089
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:52 schreef Dave het volgende:

[..]

En dan maandagochtend dat Zwitserse croissantje met Gjon?
_O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834095
Als ik de afgelopen jaren rank in mijn persoonlijke voorkeur:

1. Arcade
2. Outlaw in Em
3. Birds
4. CATS
5. Slow Down
6. Grow
7. Lights and Shadows
8. Walk Along
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191834096
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Oh ja die moet ik nog luisteren!
(En sorry als ik wat kribbig reageerde ik zit hoooooog in m’n emooooties). :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191834097
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Nexum het volgende:
Jeangu ik ben vrij zondagavond wat wil je doen zondagavond wil je naar de bios op zondagavond
:D _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:49 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

OMG dat weten we maandag. Ja als bij de eerste zes loot is het ten dode opgeschreven. Dit moet minimaal vanaf plek 10 ergens geloot worden. Na wat heftigere inzendingen.
Ja en het is hoe dan ook een kwalitatieve inzending om trots op te zijn, maar het liefst zou ik wel gewoon ook zien dat dit een mooie eindscore krijgt *O* En dit lied is toch wat meer afhankelijk van een mooie startpositie.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 19:58:55 #123
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191834111
Dit zal hier vast al eens gepost zijn sinds de leak vanochtend maar dan doe ik 't voor de goede orde nog maar eens:

quote:
Jeangu Macrooy - Grow lyrics

[Verse 1]
When I'm sad, I am unreasonable
Just like a little kid, mad at the world
When I'm alone, I am defenseless
Just like the boy I was, afraid in the dark

[Chorus]
Don't take it personally, don't be offended
Don't mind my mood changing like the weather
God knows I tried to hold it all together
Oh, I'm getting older and it ain't what I thought it would be

[Verse 2]
Wide awake, the planet spins around
A little too fast for me most of the time
Lost control, my thoughts are flickering
Just like satellites, lost in the sky

[Chorus]
Don't take it personally, don't be offended
Don't mind my mood changing like the weather
God knows I've tried to hold it all together
I'm getting older and it ain't what I thought it would be

[Bridge]
One day I'll find
Some peace of mind
And then I'll stop being afraid
I'll make it through the night

[Outro]
The more I learn, the less I know
Through every high and every low
Oh, oh, the more I learn (Grow)
The less I know (Grow)
Through every high and every low (Grow)
I'll grow, oh-oh
The more I learn (Grow)
The less I know (Grow)
Through every high and every low (Grow)
I'll grow, oh-oh


[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 04-03-2020 20:20:27 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:59:10 #124
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834116
De grootste verrassing van vandaag. Iets wat niemand had durven voorspellen.

@Nexum die de NLse inzending geweldig vindt.

pi_191834137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef BramVeen het volgende:
Oh god Hans Pannecouke we kunnen weer een berg symboliek verwachten die niemand begrijpt
Mwah ook dat betreft ging hij alleen met Outlaw in Em écht de mist in. Ik verwacht hierbij eigenlijk niet iets heel raars.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834142
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef dollce het volgende:

[..]

Ach het is tegenwoordig hip hier om op alles wat betreft Duncan en Arcade te haten. Sommigen maken er echt een soort van om alleen maar negatieve dingen te zeggen.

Ik ben nog steeds blij voor hem dat ie heeft gewonnen, maar dat mag je dus niet meer zeggen hier.
Overdrijven is ook een vak.
pi_191834145
IT AINT WHAT I THOUGHT IT WOULD BE
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:00:33 #128
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834148
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu wel gebeuren dat we straks plek 2/3/4 ofzo loten. :')
Heeft het gastland niet ook iets van een beschermde status?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 20:00:59 #129
375570 crew  Cyan9
pi_191834157
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef dollce het volgende:

[..]

Ach het is tegenwoordig hip hier om op alles wat betreft Duncan en Arcade te haten. Sommigen maken er echt een soort van om alleen maar negatieve dingen te zeggen.

Ik ben nog steeds blij voor hem dat ie heeft gewonnen, maar dat mag je dus niet meer zeggen hier.

Vind Jeangu’s nummer trouwens prachtig. Ik hoop dat ie wint.
Kijk je kan dus ook gewoon positief zijn zonder een ander naar beneden te halen.
Ik denk niet zo zeer dat er hier gehaat wordt op Duncan, ik kan me er verder alleen totaal niet in vinden. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191834161
Wat gaan jullie weer snel. :o

Hmmm... Oke, lied voor het eerst gehoord.

Opnieuw een kwaliteitsinzending waar ik best trots op ben. Ik zit zeker niet in het hate-kamp, maar echte liefde voel ik er ook (nog) niet voor. Het heeft voor mij iig niet de wow-factor. Tussen de andere nummers springt dit er voor mij ook niet genoeg uit. Ik heb ook geen idee meer hoe dit lied gaat na 1x luisteren. Jammer. Ik denk wel dat dit een nummer is dat bij mij tijd nodig heeft om te groeien.

Om alvast op de zaken vooruit te lopen: Ik geloof wel dat de jury hier veel punten voor over heeft, maar voor de kijkers mist het lied m.i. een stuk herkenbaarheid (zoals anderen ook al schreven, klinkt het te ingewikkeld op het eerste gehoor) en dus vrees ik een beetje voor de televote. Dit is een lied waarbij je eigenlijk heel goed naar de tekst moet luisteren wil je geraakt worden, anders doet het je waarschijnlijk niet zo veel. Dat kan visueel gecompenseerd worden. Dus de vraag is, hoe gaat TeamNL dit vertalen naar het podium, zodat de kijker niet afhaakt, want dat gevaar zit echt wel in dit lied. Ik snap best dat mensen dit ook snel saai kunnen vinden als je even niet oplet. We hebben net als bij TCL een sterk visueel beeld nodig dat je direct het lied in trekt.

Het gaan weer spannende tijden worden *O* . Wat haalt Pannecoucke nu weer uit die hoge hoed van hem.
~The present is all there is~
pi_191834166
Zo en nu alles teruglezen..sjonge jonge.
~The present is all there is~
pi_191834168
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef lashatumbai het volgende:
De grootste verrassing van vandaag. Iets wat niemand had durven voorspellen.

@:Nexum die de NLse inzending geweldig vindt.

[ afbeelding ]
:D


Ik vind z’n andere muziek ook heel goed dus voor mij kwam het niet als een verrassing _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834175
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef ato het volgende:

[..]

Tot nu toe hebben de host landen een prima start positie gehaald toch?
Ja ik vraag me soms af of dat toeval is! Want ik kan me best voorstellen dat je ook niet wil dat het land zelf al als eerste ofzo moet.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:02:28 #134
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834193
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:42 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik vind dit ook beter dan Arcade. Het ligt dichter bij mijn persoonlijke smaak. :)

Ja Arcade was objectief een uitstekend nummer maar ik denk niet dat ik het zelf nog vaak had beluisterd als het niet van Nederland (en winnend) was. Van Grow kan ik me voorstellen dat ik het straks nog wel eens terugluister.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 20:02:47 #135
375570 crew  Cyan9
pi_191834197
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef grazz het volgende:
Wat gaan jullie weer snel. :o

Hmmm... Oke, lied voor het eerst gehoord.

Opnieuw een kwaliteitsinzending waar ik best trots op ben. Ik zit zeker niet in het hate-kamp, maar echte liefde voel ik er ook (nog) niet voor. Het heeft voor mij iig niet de wow-factor. Tussen de andere nummers springt dit er voor mij ook niet genoeg uit. Ik heb ook geen idee meer hoe dit lied gaat na 1x luisteren. Jammer. Ik denk wel dat dit een nummer is dat bij mij tijd nodig heeft om te groeien.

Om alvast op de zaken vooruit te lopen: Ik geloof wel dat de jury hier veel punten voor over heeft, maar voor de kijkers mist het lied m.i. een stuk herkenbaarheid (zoals anderen ook al schreven, klinkt het te ingewikkeld op het eerste gehoor) en dus vrees ik een beetje voor de televote. Dit is een lied waarbij je eigenlijk heel goed naar de tekst moet luisteren wil je geraakt worden, anders doet het je waarschijnlijk niet zo veel. Dat kan visueel gecompenseerd worden. Dus de vraag is, hoe gaat TeamNL dit vertalen naar het podium, zodat de kijker niet afhaakt, want dat gevaar zit echt wel in dit lied. Ik snap best dat mensen dit ook snel saai kunnen vinden als je even niet oplet. We hebben net als bij TCL een sterk visueel beeld nodig dat je direct het lied in trekt.

Het gaan weer spannende tijden worden *O* . Wat haalt Pannecoucke nu weer uit die hoge hoed van hem.
Je bent welkom in het "mwah" kamp. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:02:49 #136
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191834198
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef grazz het volgende:
Wat haalt Pannecoucke nu weer uit die hoge hoed van hem.
Een diaprojector.
:o)
pi_191834200
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik denk niet zo zeer dat er hier gehaat wordt op Duncan, ik kan me er verder alleen totaal niet in vinden. :P
Oooh dit is zoveel beter dan Arcade! Jeangu is geweldig, ik ben klaar met Duncan. Kut dat Arcade gewonnen heeft. Om maar even wat voorbeelden te noemen.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:03:07 #138
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik vraag me soms af of dat toeval is! Want ik kan me best voorstellen dat je ook niet wil dat het land zelf al als eerste ofzo moet.
Zijn ook nooit beelden van of wel? Wie weet doen ze het een paar keer over. _O-
pi_191834220
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ja, dat mag ook wel eens. Ik heb normaal niks met onze inzendingen _O-
Ik word er zo heerlijk vrolijk van! O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834221
Noorwegen lootte als gastland ooit startplek nummer 2 :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191834228
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Em31 het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak.
Nou als jij nog een positieve post over Duncan hier kan vinden van de afgelopen maanden dan mag je die aan mij laten zien.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:04:43 #142
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834242
Vorig jaar trok de Cypriotische HOD de startplek voor Israël. Wellicht dit jaar de Italiaanse?
pi_191834243
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:02 schreef dollce het volgende:

[..]

Oooh dit is zoveel beter dan Arcade! Jeangu is geweldig, ik ben klaar met Duncan. Kut dat Arcade gewonnen heeft. Om maar even wat voorbeelden te noemen.
Stel je even aan joh. Mensen die dit nummer beter vinden zeggen niet meteen dat Arcade kut is. Er zijn ook genoeg mensen die CATS of Birds beter vinden dan Arcade. Je kan ook iets willen lezen :')
pi_191834244
THE MORE I LEARN THE LESS I KNOW
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834248
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de afgelopen jaren rank in mijn persoonlijke voorkeur:

1. Arcade
2. Outlaw in Em
3. Birds
4. CATS
5. Slow Down
6. Grow
7. Lights and Shadows
8. Walk Along
Grow staat bij mij op 1 nu, terwijl ik Arcade wel echt goed vond. Dit is net wat dieper en uitgesprokener.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191834249
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef dollce het volgende:

[..]

Nou als jij nog een positieve post over Duncan hier kan vinden van de afgelopen maanden dan mag je die aan mij laten zien.
Doet ze ook.

Soon. :+
pi_191834258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef lashatumbai het volgende:
Vorig jaar trok de Cypriotische HOD de startplek voor Israël. Wellicht dit jaar de Italiaanse?
Die zal wel niet komen gezien het corona-virus :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191834265
Ik vind het een parel.
Het is niet alledaags, het is niet verse-chorus-bridge-chorus herkenbaar.
Maar het is geweldig MUZIKAAL, ja, in hoofdletters.

Je stapt in het lied, met die geweldige stem en dan moet je je gewoon overgeven en alles over je heen laten komen. Het is warm, ontroerend, het vouwt steeds meer om je heen en neemt je volledig op, dompelt je onder, stuwt je naar grote hoogte en dan....... Is er alleen nog maar stilte.

Als ik hier soms lees dat mensen het saai vinden, denk ik, hebben we wel naar hetzelfde lied geluisterd?
Ik kan niet anders denken, dan dat dit lied respect afdwingt, omdat het zo volledig z'n eigen koers vaart. En de oprechtheid ervan maakt dat je er niet omheen kunt.

Het maakt me niet uit of het in alle hoeken van Europa aanslaat of niet. Nederland heeft weer iets gestuurd waar we ons absoluut niet voor hoeven schamen.

Hier staat het op repeat. Kan ik iedereen aanraden.
Prachtig prachtig.
pi_191834270
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:05 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Doet ze ook.

Soon. :+
Gieren _O-

* Disclaimer: ik bedoel hiermee niet dat ik het jammer vind dat Arcade gewonnen heeft.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:06:15 #150
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834273
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef dollce het volgende:

[..]

Nou als jij nog een positieve post over Duncan hier kan vinden van de afgelopen maanden dan mag je die aan mij laten zien.
Ach kom, men vindt het nog steeds fantastisch dat hij heeft gewonnen. Alleen stelt men de laatste tijd vragen bij zijn carriere-technische keuzes. Terecht wel, vind ik.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834274
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef dollce het volgende:

[..]

Ach het is tegenwoordig hip hier om op alles wat betreft Duncan en Arcade te haten.
Dan heb ik iets gemist volgens mij? :?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834277
Hij heeft het ook helemaal alleen geschreven _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834285
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef Em31 het volgende:

[..]

Stel je even aan joh. Mensen die dit nummer beter vinden zeggen niet meteen dat Arcade kut is. Er zijn ook genoeg mensen die CATS of Birds beter vinden dan Arcade. Je kan ook iets willen lezen :')
Je kan ook zeggen dat je iets goed vindt zonder iets anders gelijk af te kraken.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_191834298
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef Moira het volgende:
Dit zal hier vast al eens gepost zijn sinds de leak vanochtend maar dan doe ik 't voor de goede orde nog maar eens:
[..]

Lyrics zijn echt prachtig _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834303
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:05 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Doet ze ook.

Soon. :+
Dat bedoel ik dus. Die jongen wordt alleen maar belachelijk gemaakt hier.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_191834306
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:59 schreef lashatumbai het volgende:
De grootste verrassing van vandaag. Iets wat niemand had durven voorspellen.

@:Nexum die de NLse inzending geweldig vindt.

[ afbeelding ]
Dat we dit ooit nog mochten meemaken O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef dollce het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat je iets goed vindt zonder iets anders gelijk af te kraken.
Niemand doet dat? Het gaat over smaak. Je leest denk ik echt dingen die er niet zijn. Hoe enthousiast was iedereen hier vorig jaar wel niet. :D
pi_191834308
quote:
15s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:32 schreef Cyan9 het volgende:
Conclusie: mooi, maar niet enthousiast makend. Top 10 zou kunnen.
Ja, dit bedoelde ik te zeggen. :@ :D
~The present is all there is~
pi_191834314
JEANGU IS EEN GROWER NIET EEN SHOWER
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834318
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dan heb ik iets gemist volgens mij? :?
Je hebt zelf tig keer gezegd dat je klaar bent met em,
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_191834320
Ik had gewild dat het me meer deed dan dat het doet, want ik vind Jeangu wel een hele fijne zanger... maar shit happens. Ik concentreer me gewoon op de liedjes die ik wel heel tof vind O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191834325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef dollce het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat je iets goed vindt zonder iets anders gelijk af te kraken.
Conststeren dat Arcade meer een standaard popballad is dan dit is toch niet afkraken? Dat is juist de reden dat het kon winnen, en dit nummer niet.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:09:11 #163
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834329
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef dollce het volgende:

[..]

Je kan ook zeggen dat je iets goed vindt zonder iets anders gelijk af te kraken.
Niemand kraakt hier Arcade af. Er zijn een paar mensen die zeggen dat ze dit persoonlijk beter vinden dan Arcade. Of is dat afkraken voor jou?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834331
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef Nexum het volgende:
Hij heeft het ook helemaal alleen geschreven _O_
Wow! Echt mooi!
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_191834338
Hype hype hype
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:10:13 #166
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834347
Pfff als je dit nummer echt even aandachtig luistert. En even echt elke regel even tot je neemt dan komt ie wel zo hard binnen.

Edit: Oh wacht, verkeerde topic. Ik had het eigenlijk over Superg!rl _O- :')
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 20:10:41 #167
375570 crew  Cyan9
pi_191834353
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:07 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, dit bedoelde ik te zeggen. :@ :D
Dat zeg ik, kom maar bij het "mwah" kamp.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:10:42 #168
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834355
Het stukje zo net na 1:29 vind ik echt mooi!


(Stom dat Youtube links met starttijd niet werken hier)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat lied van Salvador had ook daadwerkelijk een melodie... het is hier vooral tekstbeleving... ik denk serieus dat dit 0 punten van de televote kan worden...
Jep, vind ik ook. Ik kan me na afloop de melodie niet herinneren en dat komt wel als ik het vaker ga luisteren, maar da's niet zo sterk voor op een ESF. En de gemiddelde kijker gaat echt niet op de tekst letten.
~The present is all there is~
pi_191834384
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:02 schreef dollce het volgende:

[..]

Oooh dit is zoveel beter dan Arcade! Jeangu is geweldig, ik ben klaar met Duncan. Kut dat Arcade gewonnen heeft. Om maar even wat voorbeelden te noemen.
Ik lees alleen wat reacties dat sommigen liever hadden dat dit vorig jaar had gewonnen i.p.v. Arcade. Is gewoon de smaak van sommigen. Wil niet gelijk zeggen dat niemand hier Arcade goed mag vinden, want dat vindt virtueel iedereen hier nog altijd.

En zoveel zeggen dat ook niet toch?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834385
Weer iemand uit het lhbt-kamp die het goed doet. Typisch. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 20:12:00 #172
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191834390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de afgelopen jaren rank in mijn persoonlijke voorkeur:

1. Arcade
2. Outlaw in Em
3. Birds
4. CATS
5. Slow Down
6. Grow
7. Lights and Shadows
8. Walk Along
Voor mij

1. Arcade
2. Grow
3. Outlaw in 'em
4. CATS
5. Birds
6. Slow Down
7. Lights and Shadows
8. Walk Along
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:12:21 #173
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834400
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:11 schreef grazz het volgende:

[..]

Jep, vind ik ook. Ik kan me na afloop de melodie niet herinneren en dat komt wel als ik het vaker ga luisteren, maar da's niet zo sterk voor op een ESF. En de gemiddelde kijker gaat echt niet op de tekst letten.
Nee is zeker waar. En het merendeel van de landen zijn Engels ook niet zo machtig als wij in NL, dus als de tekstbeleving zelfs wegvalt..
  PR en moderator woensdag 4 maart 2020 @ 20:12:49 #174
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191834415
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef grazz het volgende:
Ik denk wel dat dit een nummer is dat bij mij tijd nodig heeft om te groeien.

#grow O+

Verder eens trouwens, hopen op een leipe staging
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_191834427
Ik ben trouwens wel blij voor de fans op het forum die dit nummer geweldig vinden en waarbij het lied ze ook raakt. Geniet van het lied O+
~The present is all there is~
pi_191834430
Oh jongens ik ben zo verliefd op dit nummer O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:13:51 #177
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834438
quote:
6s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:11 schreef Fascination het volgende:
Weer iemand uit het lhbt-kamp die het goed doet. Typisch. :)
Daar zie ik de relevantie dan weer niet zo van :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 20:13:56 #178
87554 Cee
Welluk?
pi_191834440
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:13 schreef grazz het volgende:
Ik ben trouwens wel blij voor de fans op het forum die dit nummer geweldig vinden en waarbij het lied ze ook raakt. Geniet van het lied O+
O+
pi_191834449
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:13 schreef grazz het volgende:
Ik ben trouwens wel blij voor de fans op het forum die dit nummer geweldig vinden en waarbij het lied ze ook raakt. Geniet van het lied O+
Ik sluit me hier bij aan!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191834455
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef Cee het volgende:
Ik let eigenlijk niet eens op de muziek zelf (terwijl ik dat normaal gesproken altijd doe als ik een nummer voor het eerst hoor. Tekst komt later pas). Maar hier hakt de tekst er zo keihard bij me in momenteel dat ik er niet eens aan toekom om naar opbouw en melodie te luisteren of te denken dat er niet genoeg herkenbaarheid of lijn in de muziek zit. Ik houd van de sound, ik houd van het feit dat het nummer opzwelt en zelfs dat abrupte einde (net als vaak het leven zelf) doen me echt dikke tranen en kippenvel bezorgen. Is het een meezinger? Nee. Is het een bop? Nee. Is het een oorwurm? Nee. Heeft het zojuist IJsland van mijn nummer 1 af gestoten? Fuck yeah.
O+
~The present is all there is~
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:14:41 #181
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834457
Een comment op Youtube: "Well done 🇳🇱 you never disappoint."

Wat leuk, mensen die nog maar een jaar of 7 kijken :D Laten we ze nooit vertellen over hoe het daarvóór ging :o
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834463
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:11 schreef grazz het volgende:

[..]

Jep, vind ik ook. Ik kan me na afloop de melodie niet herinneren en dat komt wel als ik het vaker ga luisteren, maar da's niet zo sterk voor op een ESF. En de gemiddelde kijker gaat echt niet op de tekst letten.
Ik denk dat je je daarin vergist. Een goed nummer heeft een goede tekst. Zelfs als je het maar half verstaat, pik je toch op waar het over gaat... en of je niet steeds hetzelfde hoort (zoals bij Release Me, of Slow Down).
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:15:09 #183
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834468
Ik snap nu wel dat zijn Engelse lerares (ben even haar naam kwijt) zo enthousiast was. Het is echt een nummer waar tekstbeleving zo ontzettend belangrijk is.
pi_191834470
In dat geval maak ik ook een lijstje.

1. Birds
2. Arcade
3. Grow
4. Cats
5. Slow Down
6. Outlaw in Em
7. Lights and Shadows
8. Walk Along
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 20:15:20 #185
87554 Cee
Welluk?
pi_191834474
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
Een comment op Youtube: "Well done 🇳🇱 you never disappoint."

Wat leuk, mensen die nog maar een jaar of 7 kijken :D Laten we ze nooit vertellen over hoe het daarvóór ging :o
We have a great reputation of disappointing. w/
pi_191834475
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Ach kom, men vindt het nog steeds fantastisch dat hij heeft gewonnen. Alleen stelt men de laatste tijd vragen bij zijn carriere-technische keuzes. Terecht wel, vind ik.
Klopt, daar heb ik zelf ook wel kritiek over geuit. Wat niet meteen betekent dat ik en anderen hier met diezelfde mening dan Arcade en Duncan gelijk niks meer vinden. Dat staat los van elkaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834480
ARNHEM 2021 I SPEAK THAT INTO EXISTENCE
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:15:35 #188
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834482
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:15 schreef Cee het volgende:

[..]

We have a great reputation of disappointing. w/
Haha :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:15:47 #189
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_191834489
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:01 schreef grazz het volgende:
Dit is een lied waarbij je eigenlijk heel goed naar de tekst moet luisteren wil je geraakt worden, anders doet het je waarschijnlijk niet zo veel.
Mij raakt z’n stem ook heel erg (en de sfeer, als ze dit zo naar het podium kunnen vertalen bôh O+).
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:16:02 #190
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834494
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:15 schreef Nexum het volgende:
ARNHEM 2021 I SPEAK THAT INTO EXISTENCE
Vind ik een moeilijke slogan. Needs some work ;)
pi_191834502
Ik moet janken
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834513
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:13 schreef Nexum het volgende:
Oh jongens ik ben zo verliefd op dit nummer O+
O+
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 20:16:56 #193
87554 Cee
Welluk?
pi_191834516
Nou ik heb ook zin in een lijstje, hup dan maar.

1. Grow
2. Arcade
3. CATS
4. Birds
5. Slow Down
6. Lights and shadows
7. Outlaw in em
8. Walk along
pi_191834523
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:15 schreef Nexum het volgende:
ARNHEM 2021 I SPEAK THAT INTO EXISTENCE
:D O+
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:17:37 #195
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834533
Dat stuk van 'Don't take it personally' doet me zo enorm aan een andere zanger (misschien wel zangeres) denken maar ik kan het niet plaatsen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834535
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:08 schreef dollce het volgende:

[..]

Je hebt zelf tig keer gezegd dat je klaar bent met em,
Dat heb ik nooit gezegd. Laat staan 'tig keer'. Alleen dat ik me erger aan die eindeloze teasers over schrijfsessies zonder dat er verder materiaal uitkomt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834540
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:08 schreef Nexum het volgende:
JEANGU IS EEN GROWER NIET EEN SHOWER
:D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834549
Ik word zo mogelijk nog enthousiaster door Nexum. *O*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 20:18:01 #199
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191834550
Mooi dat het hier in de smaak valt. Ik vind het zelf tien keer niks. Zou de finale niet eens halen in andere jaren. Sorry.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:18:26 #200
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834554
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:08 schreef dollce het volgende:

[..]

Je hebt zelf tig keer gezegd dat je klaar bent met em,
Wij zijn helemaal niet klaar met Em31, ze is een gewaardeerd lid van dit subforum.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834561
Als we dan toch bezig zijn w/

1. Arcade
2. CATS
3. Birds
4. Grow
5. Slow Down
6. Outlaw in Em
7. Lights and Shadows
8. Walk Along

1 en 2 gaan misschien ooit wel weer wisselen :P
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 20:18:53 #202
87554 Cee
Welluk?
pi_191834564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:17 schreef Strani het volgende:
Dat stuk van 'Don't take it personally' doet me zo enorm aan een andere zanger (misschien wel zangeres) denken maar ik kan het niet plaatsen.
Beetje Hozier-achtig vind ik het ook.
pi_191834569
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Wij zijn helemaal niet klaar met Em31, ze is een gewaardeerd lid van dit subforum.
😀hem dan
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_191834572
Er is maar één constante factor in onze lijstjes; walk along staat steevast op de laatste plaats. :P
pi_191834579
Dia’s op de LED screens zou ik ook echt prachtig vinden. Zou echt heel goed passen. O+
pi_191834580
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Wij zijn helemaal niet klaar met Em31, ze is een gewaardeerd lid van dit subforum.
Ik zat al huilend achter de laptop :'(
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 20:19:39 #207
375570 crew  Cyan9
pi_191834582
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:12 schreef Moira het volgende:

[..]

Voor mij

1. Arcade
2. Grow
3. Outlaw in 'em
4. CATS
5. Birds
6. Slow Down
7. Lights and Shadows
8. Walk Along
1. CatS
2. Birds
3. Arcade
----------------------------
4. Grow
5. Lights and Shadows
6. Outlaw in 'em
7. Slow Down
8. Walk Along

Alleen de nummers boven de streep vond ik echt leuk, en was ik enthousiast over. :@
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:19:40 #208
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834583
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:18 schreef Cee het volgende:

[..]

Beetje Hozier-achtig vind ik het ook.
Ook inderdaad. Dat is niet waar het mij aan doet denken, maar ook.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:19 schreef Miloutchi het volgende:
Er is maar één constante factor in onze lijstjes; walk along staat steevast op de laatste plaats. :P
Ghehehe niet op die van mij _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:20:06 #210
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834598
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:19 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik zat al huilend achter de laptop :'(
Jij mag hier zijn Em! *;
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834606
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:14 schreef Strani het volgende:
Een comment op Youtube: "Well done 🇳🇱 you never disappoint."

Wat leuk, mensen die nog maar een jaar of 7 kijken :D Laten we ze nooit vertellen over hoe het daarvóór ging :o
Oei _O- Nee, echt, laat dat even een geheimpje blijven *SSSTTT*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:20:50 #212
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834607
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oei _O- Nee, echt, laat dat even een geheimpje blijven *SSSTTT*
Al het bewijs moet vernietigd worden!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834610
1. Calm After The Storm
2. Grow
3. Birds
4. Arcade
watkanmijderestschelen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834618
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:19 schreef Mandy040986 het volgende:
Dia’s op de LED screens zou ik ook echt prachtig vinden. Zou echt heel goed passen. O+
Of het beeld echt de dia laten zijn. Door alles donker te maken en dan weer licht.

Oh nee ik zou niet over de staging na gaan denken :@ :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:21:22 #215
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191834621
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:04 schreef Nexum het volgende:
THE MORE I LEARN THE LESS I KNOW
Dit filosofisch motto gaat bijblijven.. Heel veel filosofen van de oudheid tot de moderne tijden.. van Socrates tot Nietsche.. eigenlijk is dit toch wel de meest klassieke wrak die altijd gied klinkt in de oren dan simpel carpediem..

• hoe meer ik weet
• des te beter dat ik weet
• dat over al het gene dat ik weet
• dat ik eigenlijk helemaal niets weet

de text van grow is niet alleen internationaal maar tevens zo simpel-universeel.. op het einde gaat alleen dit bijblijven bij de mensen thuis op het scherm dan het mooi-simpel-krachtig verhaal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 20:21:50 #216
163650 Greys
pi_191834631
Er zit een stuk in dat voor mij heel George Michael klinkt. Dan een stukje Queen als al die stemmen er ineens bij komen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 04-03-2020 20:30:52 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191834632
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:18 schreef Strani het volgende:

[..]

Wij zijn helemaal niet klaar met Em31, ze is een gewaardeerd lid van dit subforum.
Dacht daar ook al even aan, maar was te druk bezig met serieus reageren _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:22:07 #218
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834636
Op de oordopjes klinkt ie ook prima hoor :Y

Zo'n top 8 vind ik moeilijk maar dit liedje is wel top 3 voor mij denk ik.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834637
Ik kan hier alleen totaal geen staging bij bedenken overigens
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834643
Wel een stuk rustiger na een bekendmaking he. :@ Zowel hier als online. Al is het overdag natuurlijk al een beetje geweest.
  ESF Reporter woensdag 4 maart 2020 @ 20:22:25 #221
87554 Cee
Welluk?
pi_191834645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:21 schreef Em31 het volgende:

[..]

Of het beeld echt de dia laten zijn. Door alles donker te maken en dan weer licht.

Oh nee ik zou niet over de staging na gaan denken :@ :D
Ja laten we dit jaar niet in die eeuwenoude val trappen waar we fantaseren over staging dat altijd, ALTIJD minder mooi uitpakt dan wat we hier hebben zitten fantaseren. Ik begin er niet meer aan. :P
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:22:38 #222
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834649
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:21 schreef Greys het volgende:
We zit een stuk in dat voor mij heel George Michael klinkt. Dan een stukje Queen als al die stemmen er ineens bij komen.
Grappig :) Niet slecht om daarmee vergeleken te worden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834651
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:21 schreef Greys het volgende:
We zit een stuk in dat voor mij heel George Michael klinkt. Dan een stukje Queen als al die stemmen er ineens bij komen.
Je bedoeld ‘like satellites’ dat stukje? Wanneer zijn stem vervormt? Want dat is zo mooi. O+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:22:51 #224
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834652
Op EurovisionScoreboard (lijstjes van de fans) staan we nu op een 15de plek (vd 27)
pi_191834657
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:19 schreef Miloutchi het volgende:
Er is maar één constante factor in onze lijstjes; walk along staat steevast op de laatste plaats. :P
Joh :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:23:42 #226
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191834672
Denk dat het heel gaaf is als gedurende het lied zijn foto’s van vroeger op het extra transparante LED scherm komen
Just do it »
pi_191834676
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja laten we dit jaar niet in die eeuwenoude val trappen waar we fantaseren over staging dat altijd, ALTIJD minder mooi uitpakt dan wat we hier hebben zitten fantaseren. Ik begin er niet meer aan. :P
Het is inderdaad beter van niet :D ;(
pi_191834680
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:20 schreef Strani het volgende:

[..]

Al het bewijs moet vernietigd worden!
Nou, nee, dat ook niet. Want voor ons is het jaren later leuk om terug te kijken en achteraf over te gieren _O- (zeker met de wetenschap dat het uiteindelijk goed is gekomen)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:24:19 #229
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191834694
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef Nexum het volgende:
Ik kan hier alleen totaal geen staging bij bedenken overigens
Cornald grapte over een kring gesprek met maximaal 6 personen.
Ik hoop dat Hans niet meeleest.
:o)
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:24:37 #230
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834699
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nou, nee, dat ook niet. Want voor ons is het jaren later leuk om terug te kijken en achteraf over te gieren _O- (zeker met de wetenschap dat het uiteindelijk goed is gekomen)
Oh ja da's waar. Een soort van met 5-0 achterstaan in de 70ste minuut en dan nog met 6-5 winnen. Maakt het toch extra bijzonder ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834721
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef lashatumbai het volgende:
Op EurovisionScoreboard (lijstjes van de fans) staan we nu op een 15de plek (vd 27)
In de app staan we volgens mij 16/28, achter pareltjes zoals Letland
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:25:59 #232
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_191834730
Nou, ook maar even geluisterd.
Kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben. Het drijft 95% op zijn stem, en die is prima maar niet meer dan dat.
Teksten zijn mooi, en door de saaie muziek ben je daar veel naar aan het luisteren ipv de melodie. Slim, maar denk niet dat het hoge ogen gaat gooien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_191834732
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef Nexum het volgende:
Ik kan hier alleen totaal geen staging bij bedenken overigens
Nou, het is vrij simpel: er moeten 5 zangers om hem heen staan, dus dan wordt het al gauw een soort gospelkoortje op het podium. Met o.a. z'n tweelingbroer erbij.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:26:33 #234
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191834745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef BramVeen het volgende:

[..]

In de app staan we volgens mij 16/28, achter pareltjes zoals Letland
Bij mij 15de, maar hij laat Zwitserland ook niet zien bij mij... raarrrr
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:27:12 #235
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191834760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:58 schreef TheVulture het volgende:
Als ik de afgelopen jaren rank in mijn persoonlijke voorkeur:

1. Arcade
2. Outlaw in Em
3. Birds
4. CATS
5. Slow Down
6. Grow
7. Lights and Shadows
8. Walk Along
Precies mijn volgorde :o

Bij Arcade “voelde” ik meteen wat. Dat heb ik met Grow niet. Ik vind het écht niet slecht maar vooral het begin nogal saai.

Maar ik vond CATS ook saai toen ik het voor het eerst hoorde dus het zegt niet zoveel :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191834764
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:00 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mwah ook dat betreft ging hij alleen met Outlaw in Em écht de mist in. Ik verwacht hierbij eigenlijk niet iets heel raars.
In 2015 heb je niet gekeken? Trijntje was nog veel erger.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 20:27:33 #237
163650 Greys
pi_191834770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:57 schreef dollce het volgende:

[..]

Ach het is tegenwoordig hip hier om op alles wat betreft Duncan en Arcade te haten. Sommigen maken er echt een soort van om alleen maar negatieve dingen te zeggen.

Ik ben nog steeds blij voor hem dat ie heeft gewonnen, maar dat mag je dus niet meer zeggen hier.
Als er ooit iemand is van wie je dat niet mag zeggen roep je mij. Maar ik heb het echt nog nooit iemand horen zeggen dat je dat niet mag vinden. Dat sommigen zich af en toe sturen aan dat er nog steeds geen album is maakt niet dat ze niet meer blij zijn dat ie gewonnen heeft! Echt niet, geloof me. Dankzij hem en Arcade is het esf in eigen land. Daar zal denk ik niemand hier hem NIET dankbaar voor zijn. Ook al was het voor sommigen misschien niet hun lievelingslied of vinden sommigen deze van Jeangu mooier, anderen hebben dat weer andersom. Echt. Niet te negatief lezen, als iemand een keer niet Arcade of Duncan bejubelt. En als je ooit iemand ziet die post dat jij niet blij mag zijn dat hij gewonnen heeft roep je. (Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat hier ooit gezegd heeft of zal zeggen. :)

quote:
Vind Jeangu’s nummer trouwens prachtig. Ik hoop dat ie wint.
Kijk je kan dus ook gewoon positief zijn zonder een ander naar beneden te halen.
Vergelijken kan. Dat het ene meer je smaak is dan het ander is menselijk. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191834774
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:24 schreef Dave het volgende:

[..]

Cornald grapte over een kring gesprek met maximaal 6 personen.
Ik hoop dat Hans niet meeleest.
Hans snapt het vast wel als Cornald grapjes maakt!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 20:28:45 #239
375570 crew  Cyan9
pi_191834800
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:21 schreef Greys het volgende:
We zit een stuk in dat voor mij heel George Michael klinkt. Dan een stukje Queen als al die stemmen er ineens bij komen.
Heb je ook zo'n mobiel die heel vaak het woord "er" verandert in "we"?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:29:19 #240
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834817
Ik vind Arcade een stom lied en Duncan Lawrence ook. Echt superstom :(

*Kijkt wat er gebeurt
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834820
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:10 schreef lashatumbai het volgende:
Pfff als je dit nummer echt even aandachtig luistert. En even echt elke regel even tot je neemt dan komt ie wel zo hard binnen.

Edit: Oh wacht, verkeerde topic. Ik had het eigenlijk over Superg!rl _O- :')
_O- hou op
~The present is all there is~
pi_191834827
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef 18.32 het volgende:

[..]

In 2015 heb je niet gekeken? Trijntje was nog veel erger.
Oh ja fuck... Had het verdrongen _O- Maar dat deed hij ook ja...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 20:29:54 #243
163650 Greys
pi_191834832
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef Nexum het volgende:
Ik kan hier alleen totaal geen staging bij bedenken overigens
Denk dat het weinig staging nodig zal hebben. Liefst zo min mogelijk als het aan mij ligt. Laat de vleugels en de ballen enzo maar thuis bij deze. Lekker beetje met donker en licht spelen. Zoals in de clip, zijn donkere zelf en lichte zelf qua gevoel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 20:30:17 #244
163650 Greys
pi_191834842
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:28 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Heb je ook zo'n mobiel die heel vaak het woord "er" verandert in "we"?
Jaaaaa. Grmbl... :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:30:42 #245
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191834853
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik vind Arcade een stom lied en Duncan Lawrence ook. Echt superstom :(

*Kijkt wat er gebeurt
*maakt strani met handboeien vast aan de handtastelijke hoestende barvrouw
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:30:46 #246
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_191834856
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:21 schreef Greys het volgende:
We zit een stuk in dat voor mij heel George Michael klinkt. Dan een stukje Queen als al die stemmen er ineens bij komen.
Yep O+
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191834858
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Als er ooit iemand is van wie je dat niet mag zeggen roep je mij. Maar ik heb het echt nog nooit iemand horen zeggen dat je dat niet mag vinden. Dat sommigen zich af en toe sturen aan dat er nog steeds geen album is maakt niet dat ze niet meer blij zijn dat ie gewonnen heeft! Echt niet, geloof me. Dankzij hem en Arcade is het esf in eigen land. Daar zal denk ik niemand hier hem NIET dankbaar voor zijn. Ook al was het voor sommigen misschien niet hun lievelingslied of vinden sommigen deze van Jeangu mooier, anderen hebben dat weer andersom. Echt. Niet te negatief lezen, als iemand een keer niet Arcade of Duncan bejubelt. En als je ooit iemand ziet die post dat jij niet blij mag zijn dat hij gewonnen heeft roep je. (Maar ik kan me niet voorstellen dat iemand dat hier ooit gezegd heeft of zal zeggen. :)
[..]

Vergelijken kan. Dat het ene meer je smaak is dan het ander is menselijk. ;)
Greys _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:30:58 #248
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834861
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:30 schreef Arizona het volgende:

[..]

*maakt strani met handboeien vast aan de handtastelijke hoestende barvrouw
Kan ik mee leven.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834872
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik vind Arcade een stom lied en Duncan Lawrence ook. Echt superstom :(

*Kijkt wat er gebeurt
Trollebol van me
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834879
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:24 schreef Dave het volgende:

[..]

Cornald grapte over een kring gesprek met maximaal 6 personen.
Ik hoop dat Hans niet meeleest.
pi_191834885
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik vind Arcade een stom lied en Duncan Lawrence ook. Echt superstom :(

*Kijkt wat er gebeurt
Don't take it personally
Don't be offended
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:32:03 #252
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834889
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Trollebol van me
Haha die kende ik nog niet _O-
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:32:15 #253
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834897
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:32 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Don't take it personally
Don't be offended
Netjes ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834910
Ik vond de staging van S!sters wel mooi, misschien kunnen ze die kopiëren
pi_191834912
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik vind Arcade een stom lied en Duncan Lawrence ook. Echt superstom :(

*Kijkt wat er gebeurt
Dit verdient een ban!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 20:33:12 #256
163650 Greys
pi_191834917
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef Nexum het volgende:

[..]

Je bedoeld ‘like satellites’ dat stukje? Wanneer zijn stem vervormt? Want dat is zo mooi. O+
Jaaaaaa! Dat stukje vind ik weer Queen-achtig!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:33:25 #257
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834924
Ongeacht mijn eigen (zeer positieve) mening over Grow; een procentenpolonaise wordt het dit jaar niet zo te zien.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834931
Wat mij betreft hadden we Duncan beter nog een keer kunnen sturen met Love don't Hate it :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:33:44 #259
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834934
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dit verdient een ban!
Dat zou je wel willen hè, een beetje rust!
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 20:34:07 #260
163650 Greys
pi_191834940
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik vind Arcade een stom lied en Duncan Lawrence ook. Echt superstom :(

*Kijkt wat er gebeurt
Alleen al het feit dat je z'n naam verkeerd schrijft zou je een nominatie voor een ban moeten opleveren. Schavuit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 04-03-2020 21:08:12 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191834953
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha die kende ik nog niet _O-
Ter plekke bedacht 8-)
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_191834958
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen hè, een beetje rust!
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:34:51 #263
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834960
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Leen al het feit dat je z'n naam verkeerd schrijft zou je een nominatie voor een ban moeten opleveren. Schavuit.
Oh ja :@ Ik twijfel daar elke keer over :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:35:09 #264
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191834969
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- :'(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191834974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef Strani het volgende:
Ongeacht mijn eigen (zeer positieve) mening over Grow; een procentenpolonaise wordt het dit jaar niet zo te zien.
Die pagina heeft dit jaar een stuk minder Nederlandse bezoekers.
pi_191834982
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Leen al het feit dat je z'n naam verkeerd schrijft zou je een nominatie voor een ban moeten opleveren. Schavuit.
Had het zelf ook nog niet door :@
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:35:43 #267
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_191834983
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Leen al het feit dat je z'n naam verkeerd schrijft zou je een nominatie voor een ban moeten opleveren. Schavuit.
Op zijn minst een note toch? >:) O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_191834987
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk dat het weinig staging nodig zal hebben. Liefst zo min mogelijk als het aan mij ligt. Laat de vleugels en de ballen enzo maar thuis bij deze. Lekker beetje met donker en licht spelen. Zoals in de clip, zijn donkere zelf en lichte zelf qua gevoel.
Eens. Maar er moet wel iets opliftends inzitten
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191834989
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Strani het volgende:
Ik vind Arcade een stom lied en Duncan Lawrence ook. Echt superstom :(

*Kijkt wat er gebeurt
😀
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:36:18 #270
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191835002
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha die kende ik nog niet _O-
Die van “Rechts Links”.
:o)
pi_191835011
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaaaa! Dat stukje vind ik weer Queen-achtig!
Het is een hele mooie vocale techniek om aandacht te trekken, het zorgt voor een heel mooi effect
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:36:52 #272
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835022
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Die pagina heeft dit jaar een stuk minder Nederlandse bezoekers.
Ja en Nederlanders zullen qua inkomsten best wat opleveren :D Dus best balen voor die site.

Als je dan echt pech hebt blijft IJsland bovenaan staan.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191835023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft hadden we Duncan beter nog een keer kunnen sturen met Love don't Hate it :7
Oh ja, dat had zeker hoger gescoord. Had het gewonnen? Nee. Was het een interessante inzending geweest? Nee, ook niet.
pi_191835066
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Oh ja, dat had zeker hoger gescoord. Had het gewonnen? Nee. Was het een interessante inzending geweest? Nee, ook niet.
Da's ook een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind dat een veel beter liedje dan Grow :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:38:28 #275
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191835069
Vorig jaar stonden we nu 2de in de odds volgens mij. Was een leuke avond *)
pi_191835077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef Strani het volgende:
Ongeacht mijn eigen (zeer positieve) mening over Grow; een procentenpolonaise wordt het dit jaar niet zo te zien.
Doen we het toch zo dit jaar:

pi_191835080
Mams vindt de inzending ook goed *O*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † woensdag 4 maart 2020 @ 20:39:27 #278
368283 ato
pi_191835095
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik had gewild dat het me meer deed dan dat het doet, want ik vind Jeangu wel een hele fijne zanger... maar shit happens. Ik concentreer me gewoon op de liedjes die ik wel heel tof vind O+
Dit hadden ook mijn woorden kunnen zijn.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:39:27 #279
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835096
quote:
14s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Doen we het toch zo dit jaar:

[ afbeelding ]
Ik loop wel mee hoor, we feesten rustig door ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:39:50 #280
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
Mams vindt de inzending ook goed *O*
Oei, dat is even een flinke tegenvaller voor onze kansen.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:40:08 #281
469185 DJ11
Radio 49
pi_191835116
Ik heb maar één bezwaar tegen Grow: het nummer duurt te kort. Er mist een mooi, ingetogen einde. Verder klinkt het echt uitstekend. Net als vorig jaar ook weer een bijzonder fijne productie.

Winst is misschien wat te hoog gegrepen, maar ik denk dat Grow het prima gaat doen op het Songfestival. Zou me helemaal niks verbazen als het in de Top 5 eindigt.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:40:47 #282
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835137
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb maar één bezwaar tegen Grow: het nummer duurt te kort. Er mist een mooi, ingetogen einde. Verder klinkt het echt uitstekend. Net als vorig jaar ook weer een bijzonder fijne productie.

Winst is misschien wat te hoog gegrepen, maar ik denk dat Grow het prima gaat doen op het Songfestival. Zou me helemaal niks verbazen als het in de Top 5 eindigt.
De lengte is correct (mag ook niet langer) - maar het einde mag inderdaad iets beter.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:41:15 #283
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191835152
Nou, ik heb het nummer intussen ook gehoord. Ik kan dus weer veilig in dit topic komen zonder gespoilert te worden. :7

Geen grote verrassing, maar het is niet helemaal mijn nummer. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:42:54 #284
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_191835187
Ik loop dit jaar een beetje achter de feiten aan, nog nauwelijks iets gezien of gelezen. Zelfs geen idee wat de publieke opinie over Grow is, maar sodeknetters, wat vind ik dit mooi O+
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:43:28 #285
469185 DJ11
Radio 49
pi_191835201
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Da's ook een kwestie van smaak natuurlijk, ik vind dat een veel beter liedje dan Grow :P
Ik vind "Love Don't Hate It" best oké, maar ik vind "Grow" toch echt beter en interessanter. En eigenlijk van een gelijkwaardig niveau als "Arcade".

Ik vind het sowieso tof dat Nederland niet meer van die gedateerde, veilige nummers stuurt. Van die standaardliedjes zoals die van Trijntje Oosterhuis word ik niet vrolijk. Zolang we eigenzinnige nummer sturen in plaats van grijze massa kan ik leven met de afwezigheid van een Nationaal Songfestival.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 20:43:45 #286
163650 Greys
pi_191835205
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef lashatumbai het volgende:
Vorig jaar stonden we nu 2de in de odds volgens mij. Was een leuke avond *)
Mensen wedden echt amper op het organiserend land als winnaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 maart 2020 @ 20:44:22 #287
163650 Greys
pi_191835223
Ik krijg echt tranen bij het stukje met de spiegel, dat ie zijn lichte zelf ziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191835294
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:44 schreef Greys het volgende:
Ik krijg echt tranen bij het stukje met de spiegel, dat ie zijn lichte zelf ziet.
Me met het hele lied
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191835323
Dat stukje waar je voor het eerst echt dat koor hoort. Kippenvelmomentje.
pi_191835360
Ik hoop trouwens niet dat door het steeds weer herhalen van #musicfirst door Cornald we maar gevoelige ballads blijven sturen :@ maar ik zie het eerlijk gezegd met deze commissie niet zo snel gebeuren dat we ooit iets zouden sturen wat in de buurt komt van bijvoorbeeld IJsland of Duitsland. Zelfs een simpel popnummer (zoals Dotter bijv.) zou Nederland volgens mij niet snel lukken.

En ja ik weet dat smaken verschillen en mensen daar misschien blij om zijn, maar voor mijn gevoel hebben we die optie niet eens en dat vind ik soms wel jammer. Gewoon wat variatie zou niet verkeerd zijn.
pi_191835402
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:49 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat door het steeds weer herhalen van #musicfirst door Cornald we maar gevoelige ballads blijven sturen :@ maar ik zie het eerlijk gezegd met deze commissie niet zo snel gebeuren dat we ooit iets zouden sturen wat in de buurt komt van bijvoorbeeld IJsland of Duitsland. Zelfs een simpel popnummer (zoals Dotter bijv.) zou Nederland volgens mij niet snel lukken.

En ja ik weet dat smaken verschillen en mensen daar misschien blij om zijn, maar voor mijn gevoel hebben we die optie niet eens en dat vind ik soms wel jammer. Gewoon wat variatie zou niet verkeerd zijn.
Je neemt me de woorden uit de mond hier :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:52:00 #292
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191835411
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Mensen wedden echt amper op het organiserend land als winnaar.
Ooh daar ging het mij ook niet om. Maar vond het gewoon een leuke herinnering. Precies een jaar geleden. O+
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:53:26 #293
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835440
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:49 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat door het steeds weer herhalen van #musicfirst door Cornald we maar gevoelige ballads blijven sturen :@ maar ik zie het eerlijk gezegd met deze commissie niet zo snel gebeuren dat we ooit iets zouden sturen wat in de buurt komt van bijvoorbeeld IJsland of Duitsland. Zelfs een simpel popnummer (zoals Dotter bijv.) zou Nederland volgens mij niet snel lukken.

En ja ik weet dat smaken verschillen en mensen daar misschien blij om zijn, maar voor mijn gevoel hebben we die optie niet eens en dat vind ik soms wel jammer. Gewoon wat variatie zou niet verkeerd zijn.
Hmm ja maar Waylon bewees eigenlijk toch wel dat het nog steeds anders kan. Of werkte het toen nog anders?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191835468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:53 schreef Strani het volgende:

[..]

Hmm ja maar Waylon bewees eigenlijk toch wel dat het nog steeds anders kan. Of werkte het toen nog anders?
Dat was voor de derde keer country..
pi_191835480
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:49 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat door het steeds weer herhalen van #musicfirst door Cornald we maar gevoelige ballads blijven sturen :@ maar ik zie het eerlijk gezegd met deze commissie niet zo snel gebeuren dat we ooit iets zouden sturen wat in de buurt komt van bijvoorbeeld IJsland of Duitsland. Zelfs een simpel popnummer (zoals Dotter bijv.) zou Nederland volgens mij niet snel lukken.

En ja ik weet dat smaken verschillen en mensen daar misschien blij om zijn, maar voor mijn gevoel hebben we die optie niet eens en dat vind ik soms wel jammer. Gewoon wat variatie zou niet verkeerd zijn.
Dat heb ik ook heel erg. Zou erg graag eens iets elektronisch willen, maar dat lijkt er ook niet in te zitten. Alsof het idee heerst dat elektronische muziek inhoudsloos is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:55:37 #296
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835483
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

Dat was voor de derde keer country..
:D Ja da's waar maar op zich denk ik wel dat ze nog steeds opeens voor iets anders zouden kunnen gaan.

Nou ja, Traincha was dat al en dat ging niet zo goed ;(
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191835501
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:49 schreef Em31 het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat door het steeds weer herhalen van #musicfirst door Cornald we maar gevoelige ballads blijven sturen :@ maar ik zie het eerlijk gezegd met deze commissie niet zo snel gebeuren dat we ooit iets zouden sturen wat in de buurt komt van bijvoorbeeld IJsland of Duitsland. Zelfs een simpel popnummer (zoals Dotter bijv.) zou Nederland volgens mij niet snel lukken.

En ja ik weet dat smaken verschillen en mensen daar misschien blij om zijn, maar voor mijn gevoel hebben we die optie niet eens en dat vind ik soms wel jammer. Gewoon wat variatie zou niet verkeerd zijn.
dit idd
~The present is all there is~
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:56:29 #298
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835502
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat heb ik ook heel erg. Zou erg graag eens iets elektronisch willen, maar dat lijkt er ook niet in te zitten. Alsof het idee heerst dat elektronische muziek inhoudsloos is.
Mja, mja, mja... ik zou er zelf niet bijzonder vrolijk van worden.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_191835522
quote:
12s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Oei, dat is even een flinke tegenvaller voor onze kansen.
Mams heeft het vaak bij het rechte eind hoor!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:57:39 #300
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_191835531
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Mams heeft het vaak bij het rechte eind hoor!
Was zij niet positief over Vamos Amigos?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 maart 2020 @ 20:58:15 #301
862 Arcee
Look closer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')