abonnementen ibood.com bol.com
pi_191833829
Okť, na de clip gezien te hebben bij dwdd ben ik wel een beetje om. Die opbouw is wel echt heerlijk. Dat stukje van "don't be offended" vind ik lekker klinken.

Dit kan live met een goede staging echt heel krachtig zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191833835
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk. Dit is wel weer echt een jurynummer. Dat is wel wat jammer ja, maar ze wilden ook al een paar jaar dat Jeangu mee zou doen, dat vinden ze dat denk ik sneller wel weer prima :P
En ik denk dat ze het ook wel prima vinden om uit te sluiten dat we volgend jaar weer moeten organiseren... dat is in ieder geval wel gelukt :D
Op maandag voel ik me als Robinson CrusoŽ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:47:20 #78
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191833853
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:37 schreef Nexum het volgende:.. (behalve dat het niet m’n nummer 1 is :+)
woww.. perfecte beschrijving..

aan de andere kant merk ik gewoon dat naarmate de posts komen er een soort fiftyfifty oftewel 50-50 toestand is..

het draait bij dit lied om her momentum.. eerste keer in moderne esc geschiedenis dat text zich VOOR de compositie settlet.. knap en mooi

🇳🇱🇧🇪

dit krijgt zeerzeker punten vanuit BelgiŽ.. vorig jaar had ik 8 keer gestemd op Nederland 4 keer op ItaliŽ en 2 keer op Azerbeidzjan.. eind april zal wel heel duidelijk worden of het in smaak valt bij heel Europa en dan zal het ook 50-50 zijn denk ik als sterk vermoeden..
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:47:33 #79
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_191833856
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu wel gebeuren dat we straks plek 2/3/4 ofzo loten. :')
Dan ga ik rellen -O-
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:48:00 #80
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833870
Lenny's stamp of approval.

LenKuhr twitterde op woensdag 04-03-2020 om 19:27:46 Jeangu wat een prachtig ❤️rakend lied heb je gemaakt. Zo puur, zo authentiek en ook gewaagd. Een ‘out of the box compositie’. Zou me niet verbazen en zeer verblijden als je hiermee voor de zesde Nederlandse overwinning zorgt. @JeanguMacrooy reageer retweet
pi_191833876
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

En ik denk dat ze het ook wel prima vinden om uit te sluiten dat we volgend jaar weer moeten organiseren... dat is in ieder geval wel gelukt :D
pi_191833880
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun jullie je enthousiasme jongens, maar objectief gezien is dit gewoon geen puntentrekker in een ESF-finale waarbij je ook nog eens geen momentum kunt opbouwen in de halve finale... het ademt in alles een zelfde soort resultaat wat Portugal/Israel/Oostenrijk en Oekraine de afgelopen jaren is overkomen...

En mochten we wel scoren dan mogen jullie deze post opsnorren :P
Maar kun jij alleen enthousiast worden als een nummer hoog kan eindigen? Ik weet nu al dat dit niet gaat winnen. Interesseert me totaal niet. Ik vind het mooi, en ik vind het cool dat Nederland niet voor een simpele schreeuwballad van Davina Michelle gaat, die het ongetwijfeld beter zou doen.
pi_191833882
Normaal ben ik niet van de lange reviews; (of ja geen idee hoe lang ie gaat worden haha)

Ik vind dit echt een nummer dat het puur van kwaliteit moet hebben. Ja het is wat aan de trage kant, ja het heeft een lange opbouw. Het is 'weer' een ballad. Maar persoonlijk vind ik dit nog de mooiste inzending wat we ooit hebben ingestuurd. Teksten wat je raakt, mooie opbouw naar een episch moment wat direct afkapt. In mijn ogen een krachtig moment.

Geen 100x 'releases me' of superg!rls dat om je oren vliegt (haha), wat in hun eigen categorie ook goede nummers zijn. Echter blijf kwaliteit bij mij althans hoog in het vaandel staan.

Jeangu! gozert, je mag zeer trots zijn op wat je hier hebt klaar gespeeld samen met je team.Chapeau *O*
pi_191833887
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef koffieleuk het volgende:

[..]

:Y
tenor.gif?itemid=4736049
OngeÔnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191833890
Jeangu ik ben vrij zondagavond wat wil je doen zondagavond wil je naar de bios op zondagavond
future lovers rise.
pi_191833897
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk. Dit is wel weer echt een jurynummer. Dat is wel wat jammer ja, maar ze wilden ook al een paar jaar dat Jeangu mee zou doen, dat vinden ze dat denk ik sneller wel weer prima :P
Ja, dat vind ik ook nog altijd een bijzonder verhaal.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:49:17 #87
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833901
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dan ga ik rellen -O-
OMG dat weten we maandag. Ja als bij de eerste zes loot is het ten dode opgeschreven. Dit moet minimaal vanaf plek 10 ergens geloot worden. Na wat heftigere inzendingen.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:49:21 #88
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_191833906
quote:
Samen met zijn creatieve team, bestaande uit onder anderen Hans Pannecoucke (regie), Marco Driessen (licht) en Perquisite (creative supervisor) gaat Jeangu Macrooy de komende periode met AVROTROS aan het werk om zijn optreden verder te perfectioneren. Op zaterdag 16 mei treedt Jeangu met Grow op in de finale van het Eurovisie Songfestival in Rotterdam.
https://songfestival.nl/n(...)ie-songfestival-2020
Just do it Ľ
pi_191833922
Wanneer werd Jeangu's finaleplek ook alweer geloot?
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:50:30 #90
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833937
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef Jesper23 het volgende:
Wanneer werd Jeangu's finaleplek ook alweer geloot?
Maandag tijdens de skypesessie...uhhhh Head of Delegations meeting.
pi_191833938
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:49 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

OMG dat weten we maandag. Ja als bij de eerste zes loot is het ten dode opgeschreven. Dit moet minimaal vanaf plek 10 ergens geloot worden. Na wat heftigere inzendingen.
Ja dit wordt nog wat _O- nu meer dan ooit hoop ik op de tweede helft.
pi_191833941
Oh god Hans Pannecouke we kunnen weer een berg symboliek verwachten die niemand begrijpt
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:51:01 #93
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_191833945
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dit wordt nog wat _O- nu meer dan ooit hoop ik op de tweede helft.
Je krijgt ook geen helft he. Echt meteen een startnummer :X
pi_191833955
Ik vind het na 5 keer luisteren echt fantastisch.

Dit is precies een nummer dat ik download met veel andere nummers en waarvan ik pas vijf weken later na vaak onbewust geluisterd te hebben, denk: wow, wat is dit?!

Ik zie de kansen op het songfestival nog steeds heel somber in though. Het is gewoon nog steeds niet memorabel genoeg na 2/3 keer luisteren.
pi_191833958
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Lamballert het volgende:
Normaal ben ik niet van de lange reviews; (of ja geen idee hoe lang ie gaat worden haha)

Ik vind dit echt een nummer dat het puur van kwaliteit moet hebben. Ja het is wat aan de trage kant, ja het heeft een lange opbouw. Het is 'weer' een ballad. Maar persoonlijk vind ik dit nog de mooiste inzending wat we ooit hebben ingestuurd. Teksten wat je raakt, mooie opbouw naar een episch moment wat direct afkapt. In mijn ogen een krachtig moment.

Geen 100x 'releases me' of superg!rls dat om je oren vliegt (haha), wat in hun eigen categorie ook goede nummers zijn. Echter blijf kwaliteit bij mij althans hoog in het vaandel staan.

Jeangu! gozert, je mag zeer trots zijn op wat je hier hebt klaar gespeeld samen met je team.Chapeau *O*
Ja, ik hoor om me heen dat mensen het nummer van BelgiŽ mooi vinden, maar dat steekt wel erg flets af tegen onze inzending. w/
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_191833962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Maandag tijdens de skypesessie...uhhhh Head of Delegations meeting.
Ohhh dan al :D ik ben benieuwd
pi_191833973
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Maar kun jij alleen enthousiast worden als een nummer hoog kan eindigen? Ik weet nu al dat dit niet gaat winnen. Interesseert me totaal niet. Ik vind het mooi, en ik vind het cool dat Nederland niet voor een simpele schreeuwballad van Davina Michelle gaat, die het ongetwijfeld beter zou doen.
Nee als je me de laatste jaren hier hebt meegemaakt gaat het me echt niet alleen om de win-factor... Ik ben nog steeds enorme fan van Outlaw in Em en daarvan wist je wel dat het vrij kansloos was voor de eindoverwinning...

Maar het doet me gewoon persoonlijk echt helemaal niks dit lied... shit happens denk ik :D

Neemt niet weg dat ik keihard meewapper als het wel scoort, ik gun jullie alles O+
Op maandag voel ik me als Robinson CrusoŽ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191833974
IK KAN ZO RELATEN MET DIE LYRICS dit is echt niet grappig
future lovers rise.
pi_191833975
Ik denk dat dit liedje beter tot leven komt op het grote podium in de zaal en morgen in DWDD. Het begint prachtig met de orgel en de woorden die bijna poŽzie vormen. Maar op audio lijkt het iets te missen. Misschien een indrukwekkendere einde waarna het snel zakt naar de rust. Iig een hook waarbij je het lied gelijk herkent. Je hebt op het songfestival en in die top X filmpje op YouTube altijd een korte recap van het liedje van een paar seconden en daar moet iets sterks en herkenbaars in zitten, maar ik weet niet welk stuk ze hier gaan gebruiken. Ik denk dat ze in de audio het koor en de instrumenten luider hadden moeten spelen (wat ze deden in Arcade met de violen) want nu valt het teveel weg in de achtergrond en is het wat "platgestreken". Het was mooier geweest als er meer lagen zaten.

Maar daarom denk ik dat het live mooier klinkt met duidelijkere instrumentgeluiden. Desalniettemin vind ik het van hoge kwaliteit en een prachtig lied met een mooie betekenis.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:52:16 #100
2681 Dave
Aardig op drave
pi_191833980
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Nexum het volgende:
Jeangu ik ben vrij zondagavond wat wil je doen zondagavond wil je naar de bios op zondagavond
En dan maandagochtend dat Zwitserse croissantje met Gjon?
:o)
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')