En ik denk dat ze het ook wel prima vinden om uit te sluiten dat we volgend jaar weer moeten organiseren... dat is in ieder geval wel geluktquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Dit is wel weer echt een jurynummer. Dat is wel wat jammer ja, maar ze wilden ook al een paar jaar dat Jeangu mee zou doen, dat vinden ze dat denk ik sneller wel weer prima
woww.. perfecte beschrijving..quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:37 schreef Nexum het volgende:.. (behalve dat het niet m’n nummer 1 is
)
Dan ga ik rellenquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:39 schreef Em31 het volgende:
Ik zie nu wel gebeuren dat we straks plek 2/3/4 ofzo loten.
twitter:LenKuhr twitterde op woensdag 04-03-2020 om 19:27:46Jeangu wat een prachtig ❤️rakend lied heb je gemaakt. Zo puur, zo authentiek en ook gewaagd. Een ‘out of the box compositie’. Zou me niet verbazen en zeer verblijden als je hiermee voor de zesde Nederlandse overwinning zorgt. @JeanguMacrooy reageer retweet
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ik denk dat ze het ook wel prima vinden om uit te sluiten dat we volgend jaar weer moeten organiseren... dat is in ieder geval wel gelukt
Maar kun jij alleen enthousiast worden als een nummer hoog kan eindigen? Ik weet nu al dat dit niet gaat winnen. Interesseert me totaal niet. Ik vind het mooi, en ik vind het cool dat Nederland niet voor een simpele schreeuwballad van Davina Michelle gaat, die het ongetwijfeld beter zou doen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik gun jullie je enthousiasme jongens, maar objectief gezien is dit gewoon geen puntentrekker in een ESF-finale waarbij je ook nog eens geen momentum kunt opbouwen in de halve finale... het ademt in alles een zelfde soort resultaat wat Portugal/Israel/Oostenrijk en Oekraine de afgelopen jaren is overkomen...
En mochten we wel scoren dan mogen jullie deze post opsnorren
Ja, dat vind ik ook nog altijd een bijzonder verhaal.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:45 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Dit is wel weer echt een jurynummer. Dat is wel wat jammer ja, maar ze wilden ook al een paar jaar dat Jeangu mee zou doen, dat vinden ze dat denk ik sneller wel weer prima
OMG dat weten we maandag. Ja als bij de eerste zes loot is het ten dode opgeschreven. Dit moet minimaal vanaf plek 10 ergens geloot worden. Na wat heftigere inzendingen.quote:
https://songfestival.nl/n(...)ie-songfestival-2020quote:Samen met zijn creatieve team, bestaande uit onder anderen Hans Pannecoucke (regie), Marco Driessen (licht) en Perquisite (creative supervisor) gaat Jeangu Macrooy de komende periode met AVROTROS aan het werk om zijn optreden verder te perfectioneren. Op zaterdag 16 mei treedt Jeangu met Grow op in de finale van het Eurovisie Songfestival in Rotterdam.
Maandag tijdens de skypesessie...uhhhh Head of Delegations meeting.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef Jesper23 het volgende:
Wanneer werd Jeangu's finaleplek ook alweer geloot?
Ja dit wordt nog watquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:49 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
OMG dat weten we maandag. Ja als bij de eerste zes loot is het ten dode opgeschreven. Dit moet minimaal vanaf plek 10 ergens geloot worden. Na wat heftigere inzendingen.
Je krijgt ook geen helft he. Echt meteen een startnummerquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dit wordt nog watnu meer dan ooit hoop ik op de tweede helft.
Ja, ik hoor om me heen dat mensen het nummer van België mooi vinden, maar dat steekt wel erg flets af tegen onze inzending.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Lamballert het volgende:
Normaal ben ik niet van de lange reviews; (of ja geen idee hoe lang ie gaat worden haha)
Ik vind dit echt een nummer dat het puur van kwaliteit moet hebben. Ja het is wat aan de trage kant, ja het heeft een lange opbouw. Het is 'weer' een ballad. Maar persoonlijk vind ik dit nog de mooiste inzending wat we ooit hebben ingestuurd. Teksten wat je raakt, mooie opbouw naar een episch moment wat direct afkapt. In mijn ogen een krachtig moment.
Geen 100x 'releases me' of superg!rls dat om je oren vliegt (haha), wat in hun eigen categorie ook goede nummers zijn. Echter blijf kwaliteit bij mij althans hoog in het vaandel staan.
Jeangu! gozert, je mag zeer trots zijn op wat je hier hebt klaar gespeeld samen met je team.Chapeau
Ohhh dan alquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:50 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Maandag tijdens de skypesessie...uhhhh Head of Delegations meeting.
Nee als je me de laatste jaren hier hebt meegemaakt gaat het me echt niet alleen om de win-factor... Ik ben nog steeds enorme fan van Outlaw in Em en daarvan wist je wel dat het vrij kansloos was voor de eindoverwinning...quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar kun jij alleen enthousiast worden als een nummer hoog kan eindigen? Ik weet nu al dat dit niet gaat winnen. Interesseert me totaal niet. Ik vind het mooi, en ik vind het cool dat Nederland niet voor een simpele schreeuwballad van Davina Michelle gaat, die het ongetwijfeld beter zou doen.
En dan maandagochtend dat Zwitserse croissantje met Gjon?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Nexum het volgende:
Jeangu ik ben vrij zondagavond wat wil je doen zondagavond wil je naar de bios op zondagavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |