Komt goed. Deze kans laat ik niet lopen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:44 schreef Californium het volgende:
Tot straks Air. Veiling sluit vanmiddag 16.15 dus schiet maar op
Not all hope is lost!quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn zus is 5 jaar ouder maar die was op mijn huidige leeftijd al redelijk afgetakeld. We lijken dan ook niet op elkaar
Kijk maar uit dat je niet ineens overboden gaat worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed. Deze kans laat ik niet lopen.
ftfyquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet ineens overbodenig gaat worden.
Zozo, wat een alpha gedrag in enen. Slaan de hormonen op hol door het voorjaar?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet ineens overboden gaat worden.
Ik ben zeker 1,73, zonder hakkenquote:
dat is wel heel weinigquote:
ik geef toch de voorkeur aan sneakersquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben zeker 1,73, zonder hakken
Ik ben dan ook goedkoopquote:
Ik verwacht hakken zodadelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
This can never workquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef toch de voorkeur aan sneakers
Had je wat anders gedachtquote:
Nee, ondanks je pogingen jezelf als goedkoop weg te zetten, weet ik beter.quote:
sow.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
This can never workIk heb geeneens sneakers
Okequote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow.
gelukkig heb ik Halimede al gekocht voor 3 katten.
Ik zal je vanaf nu negeren.
Handig, nu hou je kamelen over.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow.
gelukkig heb ik Halimede al gekocht voor 3 katten.
Ik zal je vanaf nu negeren.
ben blij dat ik hier achter ben gekomen voordat ik 25 witte geiten heb geboden.quote:
Geiten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben blij dat ik hier achter ben gekomen voordat ik 25 witte geiten heb geboden.
je gaat niet meteen smijten met kamelen als openingsbodquote:
VOF de kunst.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:59 schreef gooddaddy het volgende:
Nee, dat een glazenwasser een kopje koffie wilt. Dat is toch van Spaan en Veermegen ergens uit de jaren 90 ofzo
Jij bent ook al zo oud.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
VOF de kunst.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen kopje koffie!
Wacht, nee, je hebt gelijk. Ook van Spaan en Vermeegen. Pisa. "Kopje koffie, glazenwasser?"
Jezus, helemaal vergeten.
Ik ben duidelijk minder ervaren dan jij hierinquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je gaat niet meteen smijten met kamelen als openingsbod
een man schaken? Ik ken die uitdrukking niet. Is vast iets Nijmeegs.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:36 schreef Californium het volgende:
Ik ga gewoon ergens een man schaken ooit en dan lekker op de bank mezelf helemaal dichtvreten. Dat is de enige reden dat ik nu sport
41.5 en nog kei strak!quote:
Scoren, schaken. Bijna hetzelfdequote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een man schaken? Ik ken die uitdrukking niet. Is vast iets Nijmeegs.
Of misschien gewoon van voor jouw tijd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een man schaken? Ik ken die uitdrukking niet. Is vast iets Nijmeegs.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij komt uit Zeeland. Het moet daar nog komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien gewoon van voor jouw tijd.
Een vrouw. Met een goeie kont volgens eigen zeggen.quote:
Ja, scoren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Scoren, schaken. Bijna hetzelfde
Hosselen. wat jij wil
Dat inderdaad. Alles komt hier altijd wat later, zodra alle kinderziektes eruit zijn enzo..quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij komt uit Zeeland. Het moet daar nog komen.
Oh. Meh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw. Met een goeie kont volgens eigen zeggen.
Je bent 1.73?quote:
Ik denk dat ze het wel kan. Ik weet zeker dat ze het niet wil.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel kan. Ik weet zeker dat ze het niet wil.
van die bips ook nog nooit bewijs aangeleverd, dus als je de veiling wint, weet je alsnog niet wat je in huis haalt..quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kleintjequote:
quote:
Nu nog blijer dat ik onderweg ben om je de mijne te maken.quote:
Zal ff vragen of ze een bilfie wil appenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die bips ook nog nooit bewijs aangeleverd, dus als je de veiling wint, weet je alsnog niet wat je in huis haalt..
Lijkt relatief groot omdat je zelf zo klein bent?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar dat maak ik ruimschoots goed met ... huehue
Joh stommerd. DM je nummer dan.quote:
Nou, dan pas ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh, is dat het.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt relatief groot omdat je zelf zo klein bent?
ben benieuwdquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ff vragen of ze een bilfie wil appen
Hoi poebelewoepsje!quote:
Klinkt als een weloverwogen keusquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dan pas ik.
Verder heb ik echt niets aan een vrouw.
Make-up tips haal ik wel bij m'n dragqueen vrienden.
Een kinderhand is gauw gevuld!quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt relatief groot omdat je zelf zo klein bent?
Mja, dacht kan wel vragen hoe t met d'r gebit stata en zo.quote:
Daarom stuur ik nooit dick pics. Lijkt nergens meer naar met mijn grote handen.quote:
Laten vasthouden door een Thais meisje.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom stuur ik nooit dick pics. Lijkt nergens meer naar met mijn grote handen.
Meh. Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laten vasthouden door een Thais meisje.
Hey alpha!quote:
No no no, no more sucking (up) for youquote:
Alleen omdat ik Debs poebelewoepsje noem?!quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
No no no, no more sucking (up) for you.
Het is dramaqueen-dayquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen omdat ik Debs poebelewoepsje noem?!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetje zeg!
Met eetstokjes.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laten vasthouden door een Thais meisje.
Ik dacht grammar dayquote:
Weet ik het, het is elke dag wel een "whatever-dag"quote:
Een goede kont is wel wenselijk jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw. Met een goeie kont volgens eigen zeggen.
Niet in mijn wereldquote:
Cali.quote:
quote:
Oeh even spaargeld tellenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Cali.
De rest van Cali krijg je er ook bij.
Eerste fatsoenlijke die voorbij kwam op Badoo toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee mijn kont is al verkocht aan de laagste bieder
quote:
ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee mijn kont is al verkocht aan de laagste bieder
Ja, ik zat dus net zo'n kalender te zoekenquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet ik het, het is elke dag wel een "whatever-dag".
Vroeger liepen we op handen en voeten, en zagen we ook eerst de billen voordat de borsten.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger liepen we op handen en voeten, en zagen we ook eerst de billen voordat de borsten.
Precies.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eerste fatsoenlijke die voorbij kwam op Badoo toch?
Gelukkig is er zoiets als evolutie. Borsten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vroeger liepen we op handen en voeten, en zagen we ook eerst de billen voordat de borsten.
Tsk, stelletje barbaren, het gaat om het innerlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig is er zoiets als evolutie. Borsten.
Zover ben ik dan weer niet geëvolueerd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, stelletje barbaren, het gaat om het innerlijk.
Ik ben alleen zover dat ik kan doen alsof ik ene moer geef om innerlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zover ben ik dan weer niet geëvolueerd.
Enkel de eerste 30 centimeter van het innerlijk, toch? *hue hue*quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben alleen zover dat ik kan doen alsof ik ene moer geef om innerlijk.
Ligt aan de insteekpositie, zoals altijd met nuance!quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel de eerste 30 centimeter van het innerlijk, toch? *hue hue*
Ja zeg, wat heb ik aan een mooie alvleesklier?quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, stelletje barbaren, het gaat om het innerlijk.
Ik zie in bed de ander meestal toch nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:53 schreef rival het volgende:
Ik kijk tijdens een gesprek ook graag naar een leuk koppie. sue me.
Geen missionary?quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie in bed de ander meestal toch niet
Meestal niet!quote:
Verkopen op de zwarte markt, moet ik je echt ALLES uitleggen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, wat heb ik aan een mooie alvleesklier?
is een delicatessequote:Op woensdag 4 maart 2020 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, wat heb ik aan een mooie alvleesklier?
Ik hoef niet altijd het licht uitquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie in bed de ander meestal toch niet
Da's de zwezerik toch?quote:
Yes daddy........quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verkopen op de zwarte markt, moet ik je echt ALLES uitleggen?
geen idee. kan alles wel etenquote:
Ik ben er aan gewend inmiddelsquote:
Bestaan er meisjes zonder dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt meisjes met daddy-issues?
You sweet summer childquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]daar ging ik wel van uit..
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]daar ging ik wel van uit..
![]()
Brrr met die enge oogjesquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Wordt m'n Funko eindelijk bezorgd als ik niet thuis ben
soort van bobbleheadquote:
Ah. En watvoor heb je besteld?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die stomme poppetjes van films, series, comics, muzikanten.
Brrrrquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://funkopops.nl/product/stephen-king/
heb je een oogje op hem?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou eigenlijk alle Stephen King-poppen wel willen, maar er zijn al heel veel out of stock en schijtduur.
Nou ik zou het onwijs jammer vinden als ie nu dood neerviel, laat ik het zo zeggen.quote:
We hadden niet anders verwacht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het erg dat ik niet weet wie dat is?
Fijn dat ik aan je verwachting voldoe.quote:
best welquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Te mainstream zekerquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, is ie schrijver. Ik lees sowieso weinig boeken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boeken zijn gewoon vies en zondig.
36 gelezen vorig jaarquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, is ie schrijver. Ik lees sowieso weinig boeken.
er zijn ook meerdere films van gemaakt..quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, is ie schrijver. Ik lees sowieso weinig boeken.
die dingen die je gebruikt als je beeldscherm te laag staat.quote:
Ongetwijfeld, maar dat wil nog niet zeggen dat ik onthoud die de schrijver van het betreffende boek was.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er zijn ook meerdere films van gemaakt..
Daar gebruik ik pakken papier voor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die dingen die je gebruikt als je beeldscherm te laag staat.
dan jat opeens iemand je beeldschermverhoger als de printer leeg isquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar gebruik ik pakken papier voor.
Ja, dat is wel een risico. Gelukkig staat mijn werkplek een stuk weg van de printer.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan jat opeens iemand je beeldschermverhoger als de printer leeg is
boeken blijft iedereen tenminste met zn handen van af
Ik ben gewoon slecht in namen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:04 schreef Chia het volgende:
Ik ben vooral slecht in namen van films, acteurs en actrices, val ik met 30 seconds altijd mee door de mand.
imdb.comquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:04 schreef Chia het volgende:
Ik ben vooral slecht in namen van films, acteurs en actrices, val ik met 30 seconds altijd mee door de mand.
Ik geloof niet dat je dat mag gebruiken tijdens 30 seconds.quote:
ik ben daar heel goed mee. Ik heb alleen niemand om 30 seconds mee te spelenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:04 schreef Chia het volgende:
Ik niet per se, voetballers weet ik 9/10 keer wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon slecht in namen.
daar ben ik dan weer slecht in. Wielrenners ook trouwensquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik niet per se, voetballers weet ik 9/10 keer wel.
Bij sportvragen is het meestal. "Oh, dit moet ik weten, maar dan kom ik er niet op"quote:
meestal is het: Oh ja, dat was mijn 2de gok.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij sportvragen is het meestal. "Oh, dit moet ik weten, maar dan kom ik er niet op"
Stuk knapper als Funko.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://funkopops.nl/product/stephen-king/
Waarbij Tilburg en Helmond op #1.quote:
En in Zeeland nog geen, maar dat is op zich ook wel logisch, als dat voor de mariniers al te ver weg is, wordt het voor zo'n virus natuurlijk ook vrij lastig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarbij Tilburg en Helmond op #1.
Beide soortgelijke texteilsteden met laag opgeleid / laag inkomen.
Zou er een verband zijn?
Zeeland loopt toch achter? Daar komt het als laatste, nog na Groenland.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En in Zeeland nog geen, maar dat is op zich ook wel logisch, als dat voor de mariniers al te ver weg is, wordt het voor zo'n virus natuurlijk ook vrij lastig.
En Limburg dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeeland loopt toch achter? Daar komt het als laatste, nog na Groenland.
Ik heb tegenwoordig heel braaf een lading appels en mandarijnen op mijn buro liggenquote:
Dat heb ik ook geprobeerd maar het werkt nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig heel braaf een lading appels en mandarijnen op mijn buro liggen
Ook omdat ik meestal rond deze tijd honger krijg. En als ze er liggen binnen handbereik, dan pak ik ze.
Thuis verschrompelen ze in de fruitmand.
reep chocolade neerleggen dan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook geprobeerd maar het werkt niet
Prima. Tegen die tijd is er vast wel een anti-gif.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeeland loopt toch achter? Daar komt het als laatste, nog na Groenland.
Checkquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
reep chocolade neerleggen dan.
Oh ik denk dat er al duizenden alsdan niet tienduizenden mensen besmet zijn.quote:
Als je er niet op test, weet je ook niet of er mensen aan dood zijn gegaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik denk dat er al duizenden alsdan niet tienduizenden mensen besmet zijn.
Met die mondjes maat die getest word.
Gaat hartstikke goed nog in NL. Geen doden, oude mensen die er niet op stuk gaan.
Geloof er geen fuck van. Dan waren er echt al wel meer gevallen bekend geworden bij de testpraktijken waar iedereen die zich met griepachtige klachten meldt ook meteen getest wordt op corona (en nog een heleboel andere zooi).quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh ik denk dat er al duizenden alsdan niet tienduizenden mensen besmet zijn.
Waar zitten die dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Dan waren er echt al wel meer gevallen bekend geworden bij de testpraktijken waar iedereen die zich met griepachtige klachten meldt ook meteen getest wordt op corona (en nog een heleboel andere zooi).
Je zit in het zuiden, ik denk dat je nog even in isolatie moet blijven met al die besmettingen daarquote:
Ik zit in de andere hoek van het zuidenquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Je zit in het zuiden, ik denk dat je nog even in isolatie moet blijven met al die besmettingen daar![]()
![]()
zuiden is zuidenquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zit in de andere hoek van het zuiden
Verspreid over het hele land, daar houden ze bij welke (griep)virussen er rondwaren. Dus dan komt Miepje bij de dokter met griep-achtige klachten, nemen ze even een sample en dan gaat dat naar het lab.quote:
Net als die vrouw die met griepklachten weggestuurd werd bij d'r huisarts terwijl ze net terug was uit noord italie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verspreid over het hele land, daar houden ze bij welke (griep)virussen er rondwaren. Dus dan komt Miepje bij de dokter met griep-achtige klachten, nemen ze even een sample en dan gaat dat naar het lab.
https://www.nivel.nl/nl/griep
Word alleen getest met bepaalde regels, in risicogebied geweest, koorts en nog een paar. Dus er word niet snel getest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geloof er geen fuck van. Dan waren er echt al wel meer gevallen bekend geworden bij de testpraktijken waar iedereen die zich met griepachtige klachten meldt ook meteen getest wordt op corona (en nog een heleboel andere zooi).
Nein, op die peilposten wordt iedereen met griepachtige klachten getest, en daar zit nu dus ook het coronavirus bij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Word alleen getest met bepaalde regels, in risicogebied geweest, koorts en nog een paar. Dus er word niet snel getest.
Maakt ook niet uit, meeste voelen zich even ziek en gaan weer verder, zoals altijd eigenlijk.
Dat was bij een huisartsenpost. Die hebben als hoofdtaak mensen afwimpelen en zeggen dat ze als het na het weekend nog niet beter gaat contact op moeten nemen met hun eigen huisartsquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Net als die vrouw die met griepklachten weggestuurd werd bij d'r huisarts terwijl ze net terug was uit noord italie?
Waar en hoeveel peilposten zijn er dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nein, op die peilposten wordt iedereen met griepachtige klachten getest, en daar zit nu dus ook het coronavirus bij.
ooooo!quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:49 schreef Faxie het volgende:
Als ik zeg dat er een postrock festival is 16 mei net over de grens in DE, zou je dan interesse hebben?
quote:
Verspreid over het land, 40-50 dacht ik zo uit mijn hoofd. Maar daar komen dus ook de cijfers vandaan die je in de media ziet over hoe het er voor staat met de griep. En die zijn dus een tijdje geleden begonnen (nog voor het virus hier was) om standaard ook op corona te testen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waar en hoeveel peilposten zijn er dan?
Oke ik zie het.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verspreid over het land, 40-50 dacht ik zo uit mijn hoofd. Maar daar komen dus ook de cijfers vandaan die je in de media ziet over hoe het er voor staat met de griep. En die zijn dus een tijdje geleden begonnen (nog voor het virus hier was) om standaard ook op corona te testen.
Als er werkelijk tienduizenden mensen rondliepen met corona dan waren er daar ook de nodige opgedoken.
Je vergeet deze nog: en 26 monsters van patiënten met een luchtweginfectie zonder typische klachten van griep (ARI) .quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oke ik zie het.
24 posten en in week 9 maar liefst 24 monsters genomen.
Van de 30 op 100.000 mensen die zich melden met griepklachten.
Mwoah.
https://www.nivel.nl/nl/zorgregistraties-eerste-lijn/surveillance
Ik bedoel het niet negatief.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je vergeet deze nog: en 26 monsters van patiënten met een luchtweginfectie zonder typische klachten van griep (ARI) .
Als er echt tienduizenden mensen rondlopen met corona dan kan dat daar nooit lang onder de radar blijven.
Ik ben het niet vaak met je eens, wat is dezequote:Op woensdag 4 maart 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet negatief.
Maar ik verwacht dat dit echt zo is, geef het 2 weken.
De gevolgen zullen erg meevallen.
Behalve dat de verzorgingstehuizen er onder gebukt gaan.
Heb je verhoging?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben het niet vaak met je eens, wat is deze
Ik heb 50% kans de 40 niet te halen (zonder Corona uitbraak)quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je mag niet doodgaan voor we onze date gehad hebben hoor
?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb 50% kans de 40 niet te halen (zonder Corona uitbraak)
50% dat je 80+ wordquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:40 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik heb 50% kans de 40 niet te halen (zonder Corona uitbraak)
Hartafwijkingquote:
Oh, nou. Laten we het niet hopen!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Hartafwijkingcorona is ook extra gevaarlijk voor mij.
[..]
Oh, nou. Laten we het niet hopen!
Volgensmij worden mijn kansen om te overlijden hoger, hoe ouder ik wordquote:
Heb je niet zo'n kastje met autoboot functie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Volgensmij worden mijn kansen om te overlijden hoger, hoe ouder ik word![]()
Maar als ik er aan sterf ben ik wel in 1x dood en de meeste mensen overlijden er aan in hun slaap, dus kan erger!
Die heeft mijn vaderquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kastje met autoboot functie?
Is toch raar. 50% is niet risicovol genoeg?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Die heeft mijn vaderbij mij vonden ze het nog niet nodig of zo
Had verwacht dat jij wel raad wist met een huge unitquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:47 schreef Halimede het volgende:
Ook niet heel erg want dat zijn echt huge units en ik weet niet waar ze dat bij mij willen laten
Een kennis heeft er een onder zijn huid. Echt klein tegenwoordig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:47 schreef Halimede het volgende:
Ook niet heel erg want dat zijn echt huge units en ik weet niet waar ze dat bij mij willen laten
Tja, het is wel een beetje hoe ze er in Nederland er mee om gaan. Meestal krijg je pas zo'n kastje als je symptomen hebt, maar een van de symptomen is dood gaan dusquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch raar. 50% is niet risicovol genoeg?
Dan heeft hij een pacemaker en geen ICD? Want ik vind een ICD wel echt grootquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een kennis heeft er een onder zijn huid. Echt klein tegenwoordig.
Ging alleen een keer hartmasseren onder het voetballen
Hopen dat het meevalt dan maar jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Tja, het is wel een beetje hoe ze er in Nederland er mee om gaan. Meestal krijg je pas zo'n kastje als je symptomen hebt, maar een van de symptomen is dood gaan dus![]()
Mijn vader heeft er wel een omdat hij regelmatig flauw is gevallen, en dat is mij nog niet overkomen. Misschien valt het allemaal wel mee, maar het kan ook in 1x de kop opsteken (zoals bij mijn tante en opa).
Ik hou niet van grote units, gemiddeld is primaquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had verwacht dat jij wel raad wist met een huge unit
ICD ja, wat ook schokken kan geven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan heeft hij een pacemaker en geen ICD? Want ik vind een ICD wel echt groot
Arme Fokkersquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik hou niet van grote units, gemiddeld is prima
misschien hebben we een verschillend idee van wat een huge unit isquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ICD ja, wat ook schokken kan geven.
Hou ook niet van wijde gleuven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:51 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik hou niet van grote units, gemiddeld is prima
Ripquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef aeque het volgende:
Ooooh crap. Iemand die ik wekelijks zie heeft zojuist een afspraak afgezegd omdat ze ziek is.
Oei.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef aeque het volgende:
Ooooh crap. Iemand die ik wekelijks zie heeft zojuist een afspraak afgezegd omdat ze ziek is.
Mijn hengeltje kan zo'n grote vis niet binnenhalenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit je weer te vissen, ouwe boef?
Is ze een BBW ja?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn hengeltje kan zo'n grote vis niet binnenhalen
ach, het is maar een griepjequote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef aeque het volgende:
Nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:02 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben echt wel meer dan een centimeter groter dan dat jij bent
Gelukkig zit ik al in thuis isolatie.quote:
Nee jij bent gewoon een kleintje die alles in mannen centimeters meetquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet
Je had gewoon hoge zolen en een dikke bos haar
Elke millimeter telt hoorquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon een kleintje die alles in mannen centimeters meet
Mijn ex stelde dit een paar keer voor, maar ik durfde nietquote:
netflixen is ook engquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex stelde dit een paar keer voor, maar ik durfde niet
Sletje onnie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn ex stelde dit een paar keer voor, maar ik durfde niet
Ik zeg hier niks over.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:10 schreef Halimede het volgende:
Ik heb morgen misschien een date, maar weet niet of ik het door laat gaan want hij is echt een tryhard
Wait what? Ik was de eerste in de rij zei jequote:Op woensdag 4 maart 2020 21:10 schreef Halimede het volgende:
Ik heb morgen misschien een date, maar weet niet of ik het door laat gaan want hij is echt een tryhard
Oh sorry hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:10 schreef Halimede het volgende:
Te eagerquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:10 schreef Halimede het volgende:
Ja doe gewoon even normaal. Nergens voor nodig zo opscheppenquote:
Ja dan had je maar niet naar coronaland moeten gaan!quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wait what? Ik was de eerste in de rij zei je
Volgende keer neem ik je mee okquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja doe gewoon even normaal. Nergens voor nodig zo opscheppen
[..]
Ja dan had je maar niet naar coronaland moeten gaan!
Ja maar...quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:12 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja doe gewoon even normaal. Nergens voor nodig zo opscheppen
[..]
Ja dan had je maar niet naar coronaland moeten gaan!
Lekker edgen en een uur van te voren afzeggen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:10 schreef Halimede het volgende:
Ik heb het met je te doen dat je dat dus irl tegenkomt en hier met Faxie. Arme jij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik voel me een beetje zo'n kinderboerderij geit waar een gillende kleuter op af komt gerend.
Misschien valt het allemaal ook wel mee IRLquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker edgen en een uur van te voren afzeggen.
Eerste keer 30 seconden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja daar kun je op rammen en rammen maar klaarkomen ho maar.
Laat mij erbuitenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het met je te doen dat je dat dus irl tegenkomt en hier met Faxie. Arme jij.
zwaar leefquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb het met je te doen dat je dat dus irl tegenkomt en hier met Faxie. Arme jij.
Goeie metafoor wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
ik voel me een beetje zo'n kinderboerderij geit waar een gillende kleuter op af komt gerend.
Ik ga geen rugbyer kopstotenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goeie metafoor wel.
De geit doet dan wel even een stootje.
Maar om nou gelijk een kopstoot te geven..
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel sterkere gasten dan kiters hè?
Vast niet, want mannen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:14 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien valt het allemaal ook wel mee IRL
Ja en groter, hij is 2m+quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Veel sterkere gasten dan kiters hè?
Hmpfquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja en groter, hij is 2m+
sorry @:Faxie
Maar ook een little eager bitch dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja en groter, hij is 2m+
ripquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:20 schreef aeque het volgende:
Krijg net een berichtje van diegene die zich net bij je heeft ziek gemeld, heeft een luchtweginfectie.
Help.
Damm, voel mij klein nu met 1m95.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja en groter, hij is 2m+
jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar ook een little eager bitch dus.
Gelukkig heb je een grote pener.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal ik Halimede een dick pic sturen?🤔quote:
Gezien jouw hit rate met dates leg ik dit advies maar even naast mij neerquote:
Ik doe daar niet aanquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien jouw hit rate met dates leg ik dit advies maar even naast mij neer
Saai hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn dick is nog nooit op de gevoelige plaat beland.
Eigenlijk wel jammer. Fier overeind staand, met kloppende aders en een grote glimmend paarse kop.
Zou eigenlijk gewoon een foto van in de woonkamer moeten hangen.
Ruilen wij er binnenkort weer eentje?quote:
Heb wel een foto van een brownie voor je.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ruilen wij er binnenkort weer eentje?
quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb wel een foto van een brownie voor je.
Je hebt mijn nummerquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tease.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |