Komt goed. Deze kans laat ik niet lopen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:44 schreef Californium het volgende:
Tot straks Air. Veiling sluit vanmiddag 16.15 dus schiet maar op
Not all hope is lost!quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Mijn zus is 5 jaar ouder maar die was op mijn huidige leeftijd al redelijk afgetakeld. We lijken dan ook niet op elkaar
Kijk maar uit dat je niet ineens overboden gaat worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Komt goed. Deze kans laat ik niet lopen.
ftfyquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet ineens overbodenig gaat worden.
Zozo, wat een alpha gedrag in enen. Slaan de hormonen op hol door het voorjaar?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je niet ineens overboden gaat worden.
Ik ben zeker 1,73, zonder hakkenquote:
dat is wel heel weinigquote:
ik geef toch de voorkeur aan sneakersquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben zeker 1,73, zonder hakken
Ik ben dan ook goedkoopquote:
Ik verwacht hakken zodadelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
This can never workquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik geef toch de voorkeur aan sneakers
Had je wat anders gedachtquote:
Nee, ondanks je pogingen jezelf als goedkoop weg te zetten, weet ik beter.quote:
sow.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
This can never workIk heb geeneens sneakers
Okequote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow.
gelukkig heb ik Halimede al gekocht voor 3 katten.
Ik zal je vanaf nu negeren.
Handig, nu hou je kamelen over.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow.
gelukkig heb ik Halimede al gekocht voor 3 katten.
Ik zal je vanaf nu negeren.
ben blij dat ik hier achter ben gekomen voordat ik 25 witte geiten heb geboden.quote:
Geiten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben blij dat ik hier achter ben gekomen voordat ik 25 witte geiten heb geboden.
je gaat niet meteen smijten met kamelen als openingsbodquote:
VOF de kunst.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:59 schreef gooddaddy het volgende:
Nee, dat een glazenwasser een kopje koffie wilt. Dat is toch van Spaan en Veermegen ergens uit de jaren 90 ofzo
Jij bent ook al zo oud.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
VOF de kunst.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen kopje koffie!
Wacht, nee, je hebt gelijk. Ook van Spaan en Vermeegen. Pisa. "Kopje koffie, glazenwasser?"
Jezus, helemaal vergeten.
Ik ben duidelijk minder ervaren dan jij hierinquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je gaat niet meteen smijten met kamelen als openingsbod
een man schaken? Ik ken die uitdrukking niet. Is vast iets Nijmeegs.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:36 schreef Californium het volgende:
Ik ga gewoon ergens een man schaken ooit en dan lekker op de bank mezelf helemaal dichtvreten. Dat is de enige reden dat ik nu sport
41.5 en nog kei strak!quote:
Scoren, schaken. Bijna hetzelfdequote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een man schaken? Ik ken die uitdrukking niet. Is vast iets Nijmeegs.
Of misschien gewoon van voor jouw tijd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een man schaken? Ik ken die uitdrukking niet. Is vast iets Nijmeegs.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij komt uit Zeeland. Het moet daar nog komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
Of misschien gewoon van voor jouw tijd.
Een vrouw. Met een goeie kont volgens eigen zeggen.quote:
Ja, scoren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Scoren, schaken. Bijna hetzelfde
Hosselen. wat jij wil
Dat inderdaad. Alles komt hier altijd wat later, zodra alle kinderziektes eruit zijn enzo..quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij komt uit Zeeland. Het moet daar nog komen.
Oh. Meh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een vrouw. Met een goeie kont volgens eigen zeggen.
Je bent 1.73?quote:
Ik denk dat ze het wel kan. Ik weet zeker dat ze het niet wil.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel kan. Ik weet zeker dat ze het niet wil.
van die bips ook nog nooit bewijs aangeleverd, dus als je de veiling wint, weet je alsnog niet wat je in huis haalt..quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het wel kan. Ik weet zeker dat ze het niet wil.
Kleintjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |