Juist dat verleden kan hem tegenwerken want bagage en skeletten in de kast.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Biden heeft natuurlijk een verleden als Vicepresident en staat daardoor op een iets hoger niveau dan Sanders.
Wat bedoel je hiermee? Hoger niveau van wat? Qua spreken geloof ik niet dat zijn niveau erg hoog is. Als ik de verslaggeving volgt lijkt het altijd alsof hij nu vice president is. Daarbij kan Sanders natuurlijk een hoop slechte keuzes van Biden zoals de Irak oorlog voor zijn voeten gooien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:13 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Biden heeft natuurlijk een verleden als Vicepresident en staat daardoor op een iets hoger niveau dan Sanders.
Vergeet ook Oekraïne niet al zie ik die issue betreft zelf geen bewijs van schuld. Maar het is waarschijnlijk een leuke stok om mee te slaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Hoger niveau van wat? Qua spreken geloof ik niet dat zijn niveau erg hoog is. Als ik de verslaggeving volgt lijkt het altijd alsof hij nu vice president is. Daarbij kan Sanders natuurlijk een hoop slechte keuzes van Biden zoals de Irak oorlog voor zijn voeten gooien.
Vergeleken met de primaries bij de Republikeinen in 2016 is dit dan wel een heel erg beschaafde burgeroorlog.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:57 schreef Chivaz het volgende:
Hoe dan ook de burgeroorlog bij de Democraten gaat gewoon door tenzij Biden serieuze concessies gaat doen, ik zie dat niet gebeuren.
Uiteraard, Sanders de multimiljonair heeft een stuk meer feeling met het volk dan Biden de multimiljonair.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:25 schreef Cattivo het volgende:
Biden is gewoon een elite persoon die ver van de gewone mensen staat.
Sanders is een man van het volk.
Dat lijkt mij een vrij bijzondere conclusie of Trump herkozen zal worden hangt vooral af van de opkomst in de staten die hij vorige keer net won.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:25 schreef Cattivo het volgende:
Als Biden het gaat worden gok ik dat Trump geen probleem heeft voor zijn tweede mandaat.
Sanders lijkt mij een stuk moeilijkere tegenstander.
Of andersom:quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:25 schreef Cattivo het volgende:
Als Biden het gaat worden gok ik dat Trump geen probleem heeft voor zijn tweede mandaat.
vooral met de wetenschap dat die gluiperige Cruz later een slaafs hondje van Trump werd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit.
Zag bijvoorbeeld hoe Trump en Cruz elkaar in de haren vlogen. Daar lusten de honden geen brood van.
Maar op links zitten toch de "Cucks"?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:31 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
vooral met de wetenschap dat die gluiperige Cruz later een slaafs hondje van Trump werd.
Als jij denkt dat de rust is wedergekeerd bij de Democraten dan kan je nog wel eens verrast zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:26 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Vergeleken met de primaries bij de Republikeinen in 2016 is dit dan wel een heel erg beschaafde burgeroorlog.
Wat wil je eigenlijk met dit soort onzinnige uitspraken, of is dit gewoon de idiote frame napraten van de GOP?
Ik herinner mij de eenheid van de Democraten toen Clinton de nominatie pakte.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Bij de Republikeinen was het vorige keer toch ook burgeroorlog? Volgens mij wil dat echt niks zeggen voor de verkiezingen.
ze hebben een gezamenlijk doel; het bestrijden van criminaliteit, te beginnen in het witte huis.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als jij denkt dat de rust is wedergekeerd bij de Democraten dan kan je nog wel eens verrast zijn.
Voor fatsoenlijke politiek heb je een elite persoon nodig. NOG zo'n populistische sloopkogel zou fataal zijn voor de VS. Of die nu bij de democraten wegkomt of bij de republikeinen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:25 schreef Cattivo het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Uiteraard, Sanders de multimiljonair heeft een stuk meer feeling met het volk dan Biden de multimiljonair.
Criminaliteit bestrijden kan inderdaad ook door wetten af te schaffen of de straffen absurd te verlagen, zoals het verbod op mensen willens en wetens te besmetten met HIV, zoals in het Democratische Californie is gebeurd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:24 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
ze hebben een gezamenlijk doel; het bestrijden van criminaliteit, te beginnen in het witte huis.
Of klagen dat door econmische problemen de prijs van kaviaar zo hoog geworden isquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:29 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]Op gegeven moment gaan ze elkaar op het podium bekogelen met geldzakken.
Waar denk jij te lezen waar ik dat denk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als jij denkt dat de rust is wedergekeerd bij de Democraten dan kan je nog wel eens verrast zijn.
Serieus? Ik heb niets gezien in 2016 dat ook maar in de buurt komt van bijvoorbeeld dat gebitch tussen Warren en Sanders. Of Tulsi Gabbard die door haar tegenstanders als Russin wordt afgeschilderd. Het was toen vooral Trump die de komediant uithing en gewaagde grappen maakte over zijn tegenstanders, die dat minzaam glimlachend ondergingen. Maar erg tam vergeleken met wat we tot nu toe hebben gezien bij de Dems. Elkaar herhaaldelijk uitschelden voor vrouwenhater en leugenaar gaat wel wat verder.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:26 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Vergeleken met de primaries bij de Republikeinen in 2016 is dit dan wel een heel erg beschaafde burgeroorlog.
In het artikel staat keurig beargumenteerd waarom dat is gebeurd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
eginnen in het witte huis.
Criminaliteit bestrijden kan inderdaad ook door wetten af te schaffen of de straffen absurd te verlagen, zoals het verbod op mensen willens en wetens te besmetten met HIV, zoals in het Democratische Californie is gebeurd.
https://www.nbcnews.com/f(...)-someone-hiv-n809416
Heb nu niet echt het idee dat jij met een open blik er na kunt kijken gezien je react om al het gedrag van Trump te vergoelijken en af te doen als "komedie" maar daar hebben idiote fanboys wel vaker last van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb niets gezien in 2016 dat ook maar in de buurt komt van bijvoorbeeld dat gebitch tussen Warren en Sanders. Of Tulsi Gabbard die door haar tegenstanders als Russin wordt afgeschilderd. Het was toen vooral Trump die de komediant uithing en gewaagde grappen maakte over zijn tegenstanders, die dat minzaam glimlachend ondergingen. Maar erg tam vergeleken met wat we tot nu toe hebben gezien bij de Dems. Elkaar herhaaldelijk uitschelden voor vrouwenhater en leugenaar gaat wel wat verder.
Vader_Aardbei staat er nou niet direct om bekend de meest neutrale user te zijn als het op Trump aankomt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:47 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Heb nu niet echt het idee dat jij met een open blik er na kunt kijken gezien je react om al het gedrag van Trump te vergoelijken en af te doen als "komedie" maar daar hebben idiote fanboys wel vaker last van.
Als je Trump zijn opmerkingen richting Cruz als komedie probeert weg te zetten dan heb je wel een heel bijzondere agenda.
Ik denk dat je niet opgelet hebt dan. Kijk bv naar Lindsay Graham in 2016:quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:44 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb niets gezien in 2016 dat ook maar in de buurt komt van bijvoorbeeld dat gebitch tussen Warren en Sanders.
Dat zijn gewoon een paar gebbetjes van goede vrienden die wat lol hebben met elkaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:49 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet opgelet hebt dan. Kijk bv naar Lindsay Graham in 2016:
[..]
"Here’s what you’re buying: He’s a race-baiting, xenophobic, religious bigot. He doesn’t represent my party. He doesn’t represent the values that the men and women that wear the uniform are fighting for."
Of Ted Cruz:
Texas Sen. Ted Cruz has staked his campaign on Indiana -- where polls show him trailing Donald Trump by double digits. And as voters head to the polls Tuesday, Cruz launched into a seven minute rant on Trump, accusing the front-runner of being a "pathological liar," a "narcissist" and "utterly amoral."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |