Ik ben gewoon een beetje overwhelmed door van alles. Er gebeurt zoveel!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Bovenstaande zin is nog steeds niet de meest coherente zin ooit. Dus ik sluit mij bij de 'Go home Aoibhin, you're drunk' aan.
Neuh, is leukquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En toen heb je hem meteen gezegd waar hij die warmtepomp kon steken?
Van overwhelmed naar bedwelmd is maar een kleine stap.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje overwhelmed door van alles. Er gebeurt zoveel!
Probeer snel mod te worden, dan ben je ineens blauw en kan je het nog redden door te claimen dat je 'drunk on power' bent.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje overwhelmed door van alles. Er gebeurt zoveel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik weet niet of het daar beter van wordtquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen druppel alcohol gedronken gast
Ik denk ook dat dat gewoon weer een typefoutje was. Onze Aoibhin is gewoon een beetje overbedwhelmed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van overwhelmed naar bedwelmd is maar een kleine stap.
Oh bloody whelmed.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat gewoon weer een typefoutje was. Onze Aoibhin is gewoon een beetje overbedwhelmed.
Ik heb wel eens gehad dat ik 's nachts thuis kwam van Jägermeister hijsen en dat een paar huisgenoten een bad trip hadden gehad. Dat was voor mij overtuigend genoeg om er niet aan te beginnenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik welNooit meer iets gebruikt sindsdien.
Heel verstandig!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik 's nachts thuis kwam van Jägermeister hijsen en dat een paar huisgenoten een bad trip hadden gehad. Dat was voor mij overtuigend genoeg om er niet aan te beginnen
Truste!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ik ga mezelf maar eens te bedde leggen.
Tot later en het kot niet afbreken he!
Als teveel drinken ook als "bad trip" geldt dan kan ik me nog een verjaardag bij de buren herinneren met iets teveel Puschkin Red Vodka...quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik welNooit meer iets gebruikt sindsdien.
Een bed trip!quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
Welterusten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef ijs_beer het volgende:
Ik denk toch niet dat dat geldt als bad trip. Dan moeten er toch echt vervelende hallucinaties en zo bij komen kijken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als teveel drinken ook als "bad trip" geldt dan kan ik me nog een verjaardag bij de buren herinneren met iets teveel Puschkin Red Vodka...
Kon gelukkig naar huis kruipen... maar zo ziek![]()
1999 ofzo... eerste en laatste keer
Ik ook niet, maar ik heb zo mijn fantasietjesquote:
Katjelam heb ik wel vaker meegemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als teveel drinken ook als "bad trip" geldt dan kan ik me nog een verjaardag bij de buren herinneren met iets teveel Puschkin Red Vodka...
Kon gelukkig naar huis kruipen... maar zo ziek![]()
1999 ofzo... eerste en laatste keer
Ja weet ik veel, ik hang hier rond. Als ik hier per ongeluk iets inadem is het niet persé mijn schuld natuurlijk en komt het ergens vandaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Van overwhelmed naar bedwelmd is maar een kleine stap.
De hal herinner ik me nog wel maar lucinaties niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat dat geldt als bad trip. Dan moeten er toch echt vervelende hallucinaties en zo bij komen kijken.
Ik ook, evenals apezat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Katjelam heb ik wel vaker meegemaakt
Ik ben ook wel eens kachel geweestquote:
Ik ook een keer helemaal lens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens kachel geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |