Waarom denk jij precies dat wij qua aantal besmettingen niet op dat aantal uit zouden komen binnen afzienbare tijd als ik vragen mag?quote:
Die is er al lang en dat weet het RIVM ook.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat mensen uit het gebied van Altena en ten noorden van Tilburg ook getest worden. Volgens mij verspreidt het virus daar al lokaal. Ik verwacht dat daar de eerste Nederlandse brandhaard ontstaat.
Ja nee beter gewoon lekker naar buiten en mensen besmettenquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:47 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Met een kuchje ook binnen blijven?
Goh, er kan dus toch wel actie ondernomen worden voor een 2e test voor bevestiging zorgt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef mazaru het volgende:
De afdeling Mondziekten, Kaak- en Aangezichtschirurgie van beide locaties van het Onze Lieve Vrouwen Gasthuis (OLVG) in Amsterdam zijn gesloten. Uit een eerste test blijkt dat een medewerker van het ziekenhuis vermoedelijk besmet is geraakt met het coronavirus, zo meldt de raad van bestuur van het ziekenhuis in een mail die is ingezien door nieuwspartner AT5. Later op woensdag volgt nog een tweede test ter bevestiging.
https://www.nu.nl/coronav(...)oronabesmetting.html
@Lenny_Leonard heeft een GROOT PROBLEEMquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:49 schreef Jojoke het volgende:
Ik hoop dat mensen uit het gebied van Altena en ten noorden van Tilburg ook getest worden. Volgens mij verspreidt het virus daar al lokaal. Ik verwacht dat daar de eerste Nederlandse brandhaard ontstaat.
Als we in Duitsland hadden gewoond, dan waren deze week de scholen daar al dichtgegaan. Overigens bijzonder dat in Limburg nog geen gevallen zijn. Zouden ze daar mensen in de grensgemeenten ook alleen testen als ze in Noord-Italië zijn geweestquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:50 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Die is er al lang en dat weet de RIVM ook.
Carnaval was een ideaal flashpoint.
Nu ze toch maar besloten hebben meer mensen te testen zul je dat snel genoeg zien.
Ruim te laat, maar dat is zo ongeveer alles wat het RIVM doet inmiddels.
Het virus wordt niet direct gedood in zwemwater, maar ik denk dat de kans van besmetting puur in het water niet zo heel groot zal zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
Zou zwemmen gevaarlijk zijn? Of kan dat nog prima van het weekend...
Het is volgens de GGD Haaglanden zó druk bij de laboratoria die de coronatesten uitvoeren, dat het tot wel 48 uur kan duren voor iemand de uitslag krijgt. Hier staat eigenlijk maximaal een dag voor. Dat maakte de gemeenschappelijke gezondheidsdienst vandaag bekend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:53 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik vind het maar verdacht stil qua besmettingen in Nederland
Uitstel van bevestiging. “U bent pas ziek na twee bevestigde testen.”quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het is volgens de GGD Haaglanden zó druk bij de laboratoria die de coronatesten uitvoeren, dat het tot wel 48 uur kan duren voor iemand de uitslag krijgt. Hier staat eigenlijk maximaal een dag voor. Dat maakte de gemeenschappelijke gezondheidsdienst vandaag bekend.
Ad.nl
En dat al bij dag 6 van de uitbraak
Er wordt ook niet zo gek veel getest er op. (Althans als je de verhalen hoort over mensen die zich bij de huisarts melden en afgewimpeld worden.)quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:53 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ben al 3 jaar niet op vakangie geweest, dus een jaar extra overleef ik ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:32 schreef KingRadler het volgende:
ik blijf lekker in Nederland dit jaar met vakantie, ik ga wel alle riscogebieden die RIVM aangeeft vermijden.
Ik zou proberen met het hoofd boven water te blijven en te ademen. Dan komt het zowel doordeweeks als in het weekend meestal wel goedquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:53 schreef Silverdigger2 het volgende:
Zou zwemmen gevaarlijk zijn? Of kan dat nog prima van het weekend...
Er staat toch juist dat er zoveel getest wordt dat de labs het nauwelijks aankunnen? Wachttijd is nu 48 uur.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Er wordt ook niet zo gek veel getest er op. (Althans als je de verhalen hoort over mensen die zich bij de huisarts melden en afgewimpeld worden.)
Mwa chloorwater, beste waterquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het virus wordt niet direct gedood in zwemwater, maar ik denk dat de kans van besmetting puur in het water niet zo heel groot zal zijn.
Dat zal snel stoppen. Ze hebben gister in het gesprek aangegeven dat zij niet verantwoordelijk zijn voor hun eigen beleid (en case definition). Dus zullen artsen/ziekenhuizen zelf kiezen voor testen. De bevestiging ligt nog steeds in handen van het RIVM, maar social media laat al dagen van te voren weten waar de eerste testen positief waren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:53 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gedegen advies dit, want met het hoofd onder water is het meestal lastig ademen!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik zou proberen met het hoofd boven water te blijven en te ademen. Dan komt het zowel doordeweeks als in het weekend meestal wel goed
Laag percentage chloor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Mwa chloorwater, beste water
We waren toch in Nederland enorm goed voorbereid?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Het is volgens de GGD Haaglanden zó druk bij de laboratoria die de coronatesten uitvoeren, dat het tot wel 48 uur kan duren voor iemand de uitslag krijgt. Hier staat eigenlijk maximaal een dag voor. Dat maakte de gemeenschappelijke gezondheidsdienst vandaag bekend.
RIVM en Erasmus testen sinds maandag al niet meer dubbel, zie kamerbrief van Bruins:quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef _I het volgende:
[..]
Uitstel van bevestiging. “U bent pas ziek na twee bevestigde testen.”
Waarom zou een test centraal gecontroleerd moeten worden? Zijn artsen incapabel?
quote:Tot op heden was het zo dat de diagnostiek bij het RIVM en ErasmusMC niet eenmalig werd gedaan, maar bij elkaar werd bevestigd. Sinds vorige week worden ook 12 opschalingslaboratoria ingezet. Ook voor deze labs geldt dat een test herbevestigd moet worden. Besloten is dat na de geruime ervaring die het RIVM en ErasmusMC hebben opgedaan, dat deze beide labs geen herbevestiging meer nodig hebben. De opschalingslabs hebben dit in beperkte mate nog wel nodig. Voor positieve testen is het noodzakelijk 5 testen herbevestigd te krijgen bij 1 van de referentielabs (RIVM of ErasmusMC) en voor negatieve testen 10 testen.
Ze gingen nu ook meer laboratoria laten testen toch? Dus zouden er meer gevallen bekend moeten worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:56 schreef _I het volgende:
[..]
Dat zal snel stoppen. Ze hebben gister in het gesprek aangegeven dat zij niet verantwoordelijk zijn voor hun eigen beleid (en case definition). Dus zullen artsen/ziekenhuizen zelf kiezen voor testen. De bevestiging ligt nog steeds in handen van het RIVM, maar social media laat al dagen van te voren weten waar de eerste testen positief waren.
Dank. En het gaat wel onder water, ademen, maar ik zou het niet adviserenquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Gedegen advies dit, want met het hoofd onder water is het meestal lastig ademen!!
Dat is niet te doen natuurlijk. Het is maart, half Nederland is verkouden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als het bij een kuchje blijft, maakt dat niet uit toch. Gewoon binnen blijven.
Volgens mij heeft Bruins gisteren de testcapaciteit flink vergroot. Alle ziekenhuizen wordt nu gevraagd om de testen uit te voeren. Erasmus en het RIVM doen steekproeven om de testen van de ziekenhuizen te controleren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze gingen nu ook meer laboratoria laten testen toch? Dus zouden er meer gevallen bekend moeten worden.
Dat is als ze zelf de test doen. De testen van alle andere partijen en labs worden nog steeds gecontroleerd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
RIVM en Erasmus testen sinds maandag al niet meer dubbel, zie kamerbrief van Bruins:
https://www.rijksoverheid(...)ies-bao-covid-19.pdf
[..]
Zonder paniek hoor, maar dan zou je zomaar ineens een behoorlijke stijging van het aantal gevallen kunnen verwachten. Genoemde getallen zijn nu eenmaal op basis van testen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze gingen nu ook meer laboratoria laten testen toch? Dus zouden er meer gevallen bekend moeten worden.
Ok ik zal het eens aan mijn baas vragenquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:51 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja nee beter gewoon lekker naar buiten en mensen besmetten
als je niet test, heb je ook niksquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:53 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Levensinvulling niet, maar ik voel me minder raar dan al mijn collega’s die twee keer in de week naar Ajax kijken en alle doelpunten op kunnen noemen van de laatste twintig jaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Voor sommige mensen is Corona nieuws ook een hobby en een obsessie geworden, soort levensinvulling zeg maar.
Ik ben benieuwd hoeveel contacten er nu al in totaal gevolgd worden.twitter:GGDGenV twitterde op woensdag 04-03-2020 om 10:42:03Twee inwoners van regio Gooi en Vechtstreek zijn besmet geraakt met het coronavirus (COVID-19). GGD Gooi en Vechtstreek brengt in kaart met wie deze patiënten contact hebben gehad om verspreiding te voorkomen.https://t.co/i3Kcf07pKL reageer retweet
Er is geen dagelijkse persconferentiequote:Op woensdag 4 maart 2020 11:05 schreef DustPuppy het volgende:
Wanneer is de dagelijkse persco van het RIVM?
Gelukkig is jouw post dan van beter niveau.quote:
Grote kans dat dat nummer in de realiteit lager ligt met de hoeveelheid mensen die enkel milde klachten hebben en niet eens naar de dokter gaan, er zijn dus veel meer besmettingen imo.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
3,4% is toch best aardig. Niet heel hoog, maar ook niet zo laag als met gewone griep, 0,1%
er valt niks meer te voorkomen, het virus zit al overalquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
twitter:GGDGenV twitterde op woensdag 04-03-2020 om 10:42:03Twee inwoners van regio Gooi en Vechtstreek zijn besmet geraakt met het coronavirus (COVID-19). GGD Gooi en Vechtstreek brengt in kaart met wie deze patiënten contact hebben gehad om verspreiding te voorkomen.https://t.co/i3Kcf07pKL reageer retweet
Ik heb gisteren vernomen dat men 1x per dag met nieuwe cijfers zou komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:07 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Er is geen dagelijkse persconferentie
Oops..Dit zijn twee gemeentes naast mijquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel contacten er nu al in totaal gevolgd worden.twitter:GGDGenV twitterde op woensdag 04-03-2020 om 10:42:03Twee inwoners van regio Gooi en Vechtstreek zijn besmet geraakt met het coronavirus (COVID-19). GGD Gooi en Vechtstreek brengt in kaart met wie deze patiënten contact hebben gehad om verspreiding te voorkomen.https://t.co/i3Kcf07pKL reageer retweet
De kans op het krijgen van het virus is vrij klein, maar volgens mij is de kans dat de GGD contact met je zoekt al een stuk groter geworden afgelopen dagen
Not good, not terrible, ohnee dat zal bij 3,6% zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
3,4% is toch best aardig. Niet heel hoog, maar ook niet zo laag als met gewone griep, 0,1%
Ergens in de komende uren verwacht ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren vernomen dat men 1x per dag met nieuwe cijfers zou komen.
Wanneer is dat moment?
Ja, dat is ook wat er staat toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:
[..]
Dat is als ze zelf de test doen. De testen van alle andere partijen en labs worden nog steeds gecontroleerd.
Rond 13:00 cijfers.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wanneer is dat moment?
Rond 13:00.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Wanneer is dat moment?
Dan ontkracht het toch niet wat ik zei.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wat er staat toch?
Wanneer zijn die 900 Vindikutjes op skivakantie gegaan? Recent? Pas na de eerste gevallen in NL? Dat zou echt onverantwoord zijn. Ik heb het niet zo gevolgd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De man uit Blaricum was op skivakantie met zijn gezin
Maar toch gaan even 900 man van een studentenvereniging alsnog naar Noord-Italie
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik zou proberen met het hoofd boven water te blijven en te ademen. Dan komt het zowel doordeweeks als in het weekend meestal wel goed
Ik zit deze week op Centerparcs. Zit hier vrij veel chloor in het water. Ook wel veel Belgen en Duitsers.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het virus wordt niet direct gedood in zwemwater, maar ik denk dat de kans van besmetting puur in het water niet zo heel groot zal zijn.
Nog niet eens toch? Ze gaan nog. of zijn gister gegaan. Dat was juist de grapquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Wanneer zijn die 900 Vindikutjes op skivakantie gegaan? Recent? Pas na de eerste gevallen in NL? Dat zou echt onverantwoord zijn. Ik heb het niet zo gevolgd.
Wat dat niet die in Houten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:
Welke vastgestelde patient was ook alweer in Duitsland geweest naar een beurs?
Nou, hier benoem je wel een positief bij-effect. Ik rook al een week niet meer. Snel uit die risicogroep nu het nog kanquote:
Die Vindikutjes staan ook niete cht bekend om hun verantwoordelijkheid, wel?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Wanneer zijn die 900 Vindikutjes op skivakantie gegaan? Recent? Pas na de eerste gevallen in NL? Dat zou echt onverantwoord zijn. Ik heb het niet zo gevolgd.
Volgens mij afgelopen weekend en ze komen volgend week terug. Als universiteit zou ik ze vriendelijk verzoeken om de komende 2 weken thuis te blijvenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Kan kloppen. Zit op werk kan even niet zo snel zoeken. Werk in Utrecht, dus verhaal zou dan wel kloppen.quote:
Ja, ik vind dit erg interessant om te volgen inderdaad. Hoe verspreidt het zich, en vooral hoe reageren mensen hierop. En er zijn erg veel ontwikkelingen elke dag, dus het is ook best een dynamisch iets.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Voor sommige mensen is Corona nieuws ook een hobby en een obsessie geworden, soort levensinvulling zeg maar.
De gemeentes waar ik en partner beiden werken. En we komen op het werk allebei veel in contact met mensen. Deze week zijn we vrij, partner was afgelopen week ook al vrij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Oops..Dit zijn twee gemeentes naast mij
Houtenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:
Welke vastgestelde patient was ook alweer in Duitsland geweest naar een beurs?
Dat is heel knap. Mij lukt het (nog) nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, hier benoem je wel een positief bij-effect. Ik rook al een week niet meer. Snel uit die risicogroep nu het nog kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ah, ik had je vraag iets anders geintepreteerd. Ik verwacht wel dat de andere labs op een geven moment ook geen controletest meer nodig zullen hebben van het RIVM of Erasmus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef _I het volgende:
[..]
Dan ontkracht het toch niet wat ik zei.![]()
Of word ik nu olms!?
Een manier om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Soort real life medische thriller!quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een manier om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.
Toevallig in DL?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik zit deze week op Centerparcs. Zit hier vrij veel chloor in het water. Ook wel veel Belgen en Duitsers.
Dat is nieuws al voor mij m'n halve levenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
doktoren zijn overleden omdat ze erg veel patienten kregen te verwerken, dus het heeft wel invloed jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met virussen? Is het volume van het aantal virusdeeltjes een ding?
Kan mijn afweersysteem het virus gemakkelijker aan als je maar kort bent geëxposeerd?
In tegenstelling tot wanneer je je bijvoorbeeld in een ruimte vol met corona patiënten begeeft en je witte bloedcellen het niet meer aankunnen?
Klinkt best logisch. Hoe zit dit?
kwats, je krijgt t niet 100x of extra vaak of extra dosis als je met patienten werkt. Het grijpt gewoon iedereen, leeftijd maakt niet. Behalve kind zijn, dan heb je een voordeel. Dan past je immuunsysteem zich beter aan, daarom is het percentage kinderen dat leukemie overleefd veel groter dan de volwassenen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doktoren zijn overleden omdat ze erg veel patienten kregen te verwerken, dus het heeft wel invloed ja
Done.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef LTVDK het volgende:
De OP moet nog worden geupdate:
31: Medewerker OLVG
32. Man, 45, Hardinxveld-Giessendam
Het maakt niet zoveel uit. Als een virus zich eenmaal in 1 van jouw cellen heeft geworsteld dan zal die cel honderden virusdeeltjes produceren en vervolgens sterven. Pas als dit in hoge mate gebeurd zal je immuunsysteem getriggerd worden en ontstaat er een afweerreactie.... op dat moment worden er al vele duizenden virussen geproduceerd in je lichaam.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met virussen? Is het volume van het aantal virusdeeltjes een ding?
Kan mijn afweersysteem het virus gemakkelijker aan als je maar kort bent geëxposeerd?
In tegenstelling tot wanneer je je bijvoorbeeld in een ruimte vol met corona patiënten begeeft en je witte bloedcellen het niet meer aankunnen?
Klinkt best logisch. Hoe zit dit?
ga je het nu met leukemie vergelijken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:31 schreef funnywell het volgende:
[..]
kwats, je krijgt t niet 100x of extra vaak of extra dosis als je met patienten werkt. Het grijpt gewoon iedereen, leeftijd maakt niet. Behalve kind zijn, dan heb je een voordeel. Dan past je immuunsysteem zich beter aan, daarom is het percentage kinderen dat leukemie overleefd veel groter dan de volwassenen.
Geef het ook even door aan het RIVMquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef LTVDK het volgende:
De OP moet nog worden geupdate:
31: Medewerker OLVG
32. Man, 45, Hardinxveld-Giessendam
Yes klopt, waarom is dit verder niet gemeld?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:29 schreef KnalPoenani het volgende:
In het AD. Een 86 jarige man met corona in het Ikazia?
Oh ik loop zelf nog achter op mezelf terwijl ik die net wel als update op de FP heb gezetquote:
Ook gedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:32 schreef syroto het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)-rotterdam~a62db841/
Nog een geval!
Hoe zou hij dat hebben opgelopen? Ik denk dat weinig 86-jarigen op vakantie gaan in Noord-Italië.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:32 schreef syroto het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)-rotterdam~a62db841/
Nog een geval!
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik loop zelf nog achter op mezelf terwijl ik die net wel als update op de FP heb gezet
34. 56-jarige man uit Naarden
35. 45-jarige man uit Blaricum
En luid, dus dat slijm vliegt vaak alle kanten op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:39 schreef raptorix het volgende:
Zomaar een theorie, zou het bij de Italianen zo erg zijn omdat die nog lijfelijk zijn met begroeten enzo?
Dat betekent dit helemaal niet!!!!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dit betekent dus dat deze medewerkers niet zijn besmet met het coronavirus.
En de andere 3? Niet getest of?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)huis-vrij-van-corona
GORINCHEM - Negentien van de 22 medewerkers van het Beatrixziekenhuis in Gorinchem die in direct contact zijn geweest met de met het coronavirus besmette patiënt zijn negatief getest. Dit betekent dus dat deze medewerkers niet zijn besmet met het coronavirus.
Zou het bij Italianen zo erg zijn omdat ze op diverse gebieden nogal een prutsland zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:39 schreef raptorix het volgende:
Zomaar een theorie, zou het bij de Italianen zo erg zijn omdat die nog lijfelijk zijn met begroeten enzo?
Hoe staat het met jouw geclaimde dode?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat betekent dit helemaal niet!!!!!
Ik zou ze voor de zekerheid 14 dagen thuis laten zitten met zo minimaal mogelijk contact met anderen.
Daar gaan er op zeker nog positief testen binnen nu en 2 weken.
Precies dit. Soms pas na 3-4 metingen blijkt toch een test positief uit te vallen. Ook kan dit soms pas positief zijn een paar dagen na symptoomverschijnselen..quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat betekent dit helemaal niet!!!!!
Ik zou ze voor de zekerheid 14 dagen thuis laten zitten met zo minimaal mogelijk contact met anderen.
Daar gaan er op zeker nog positief testen binnen nu en 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |