Deze postquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Godver, ik heb een collega uit die regio.
En een ex-collega uit Nieuwendijk, en collega's uit Tilburg.
Woon en werk in Breda.
Goddamn virus is overal.
Wil er nu wel een wedje omleggen dat we dit seizoen de minste griepgevallen zullen krijgen van de bekende virussen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:10 schreef KingRadler het volgende:
dus als ik het goed lees hebben Nederlanders Corona gekregen in Italie door slechte Hygiëne.
Hoe heeft het dan kunnen verspreiden
Ja dat komt natuurlijk omdat ze daar geen WC papier gebruiken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:12 schreef SeLang het volgende:
[..]
Hier betaalde ik mee in Uganda. Egypte was inderdaad hetzelfde. Bruin, klam en plakkerig. En het stinkt
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat komt natuurlijk omdat ze daar geen WC papier gebruiken.
Die weet ik niet.quote:
20 procent van ons team is al in quaraine of geweest, ik maak me nergens druk om.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:45 schreef Salina het volgende:
[..]
Godver, ik heb een collega uit die regio.
En een ex-collega uit Nieuwendijk, en collega's uit Tilburg.
Woon en werk in Breda.
Goddamn virus is overal.
Dat RIVM kaartje is prima. Zien we gelijk de verspreiding van de gevallen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:18 schreef capricia het volgende:
RIVM-kaartje staat via een link in de OP.
Niemand overleeft dit virusquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
EIndelijk desinfecterende gel op het werk.
Ik ga het dus overleven
Hier vochtige doekjes, kennelijk voor mijn toetsenbord, want het prikt nogalquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga het dus overleven
Als het alleen antibacteriëel is heb je er niet zo veel aanquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga het dus overleven
Ach het is geen Spaanse Griep he..waar vooral jongvolwassenen slachtoffer waren en de ziekteverschijnselen heftig. Als de kans op overlijden groot was zou ik mij pas zorgen maken, maar zo groot is die kans bij dit virus dus niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja als vooruit denken niet je sterkste kant is lekker niets van aantrekken.
team van 3 mensen en iemand bleef een ochtend thuis?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
20 procent van ons team is al in quaraine of geweest, ik maak me nergens druk om.
Als je doorklikt zie je de cijfers per gemeente.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:21 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat RIVM kaartje is prima. Zien we gelijk de verspreiding van de gevallen.
3,4% is toch best aardig. Niet heel hoog, maar ook niet zo laag als met gewone griep, 0,1%quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
maar zo groot is die kans bij dit virus dus niet.
Spaanse griep was tenslotte ook maar een griepquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach het is geen Spaanse Griep he..waar vooral jongvolwassenen slachtoffer waren en de ziekteverschijnselen heftig. Als de kans op overlijden groot was zou ik mij pas zorgen maken, maar zo groot is die kans bij dit virus dus niet.
Voor bejaarden en mensen met een chronische aandoening loopt die kans flink op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
3,4% is toch best aardig. Niet heel hoog, maar ook niet zo laag als met gewone griep, 0,1%
Voor jou niet. Dan kun je nog wel rekening houden met wel kwetsbare mensen me dunkt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach het is geen Spaanse Griep he..waar vooral jongvolwassenen slachtoffer waren en de ziekteverschijnselen heftig. Als de kans op overlijden groot was zou ik mij pas zorgen maken, maar zo groot is die kans bij dit virus dus niet.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
team van 3 mensen en iemand bleef een ochtend thuis?
Met jouw rekentalent kun je prima solliciteren bij het RIVM.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
team van 3 mensen en iemand bleef een ochtend thuis?
Nee hoor, de ziekteverschijnselen waren veel zwaarder dan bij de griepjes die wij kennen. Uitgezonderd SARS misschienquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:25 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Spaanse griep was tenslotte ook maar een griep
Tel ik nu 6 mensen en twee dagdelen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:28 schreef Tris het volgende:
[..]
[..]
Met jouw rekentalent kun je prima solliciteren bij het RIVM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |