Het zit goddomme in de naamquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor, de ziekteverschijnselen waren veel zwaarder dan bij de griepjes die wij kennen. Uitgezonderd SARS misschien
Dat hoeft niet. Je ziet dat mensen die in het ziekenhuis belanden ook niet of pas zeer laat getest worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als het vermoeden juist is dat er ondertussen veel meer besmettingen zijn, maar dat deze niet gedetecteerd worden door een gebrek aan testen betekent dat dat het virus minder vaak ernstige gezondheidsproblemem oplevert dan gedacht.
Voorheen wel. Denk dat dit nu een stuk minder voorkomtquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:29 schreef Benger het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Je ziet dat mensen die in het ziekenhuis belanden ook niet of pas zeer laat getest worden.
Dat schijnen de meesten niet te bevattenquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:29 schreef 00wildchild het volgende:
Daarnaast te weinig bedden, te weinig personeel. Het is gewoon beter als het niet uit de hand loopt.
Ow, hihi ik deed een dubbele quote. Goeie inkopper wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:29 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Tel ik nu 6 mensen en twee dagdelen?
Dat krijg je met veel mensen met een IQ van 100 en lager. Die denken niet verder dan hun neus lang is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dat schijnen de meesten niet te bevatten
Pak je liever corona bij een dagje Beekse Bergen? Dan geef mij maar lekker weerquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:32 schreef KingRadler het volgende:
ik blijf lekker in Nederland dit jaar met vakantie
Tja het is wel fijn als de mensen in witte pakken om je heen Nederlands praten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Pak je liever corona bij een dagje Beekse Bergen? Dan geef mij maar lekker weer
Ja dat is ook weer zo. Hoewel Engels gaat ook wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja het is wel fijn als de mensen in witte pakken om je heen Nederlands praten natuurlijk.
Nee jouw vriendinquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:32 schreef Tailless het volgende:
[..]
Geen idee hoe het met je vriendin is
Neequote:Op woensdag 4 maart 2020 10:36 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Nee jouw vriendin
Die is toch ernstig ziek
Die worden tenminste (en nu steeds vaker) getest. Als je met een kuchje thuis bent word je dus never nooit getest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:29 schreef Benger het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Je ziet dat mensen die in het ziekenhuis belanden ook niet of pas zeer laat getest worden.
RIVMquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
Duitsland van 198 naar 240 besmettingen: https://www.rki.de/DE/Con(...)irus/Fallzahlen.html
Ben je werkelijk zo bang?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:32 schreef KingRadler het volgende:
ik blijf lekker in Nederland dit jaar met vakantie, ik ga wel alle riscogebieden die RIVM aangeeft vermijden.
Die begrijp ik nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Dat krijg je met veel mensen met een IQ van 100 en lager. Die denken niet verder dan hun neus lang is.
Als het bij een kuchje blijft, maakt dat niet uit toch. Gewoon binnen blijven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die worden tenminste (en nu steeds vaker) getest. Als je met een kuchje thuis bent word je dus never nooit getest.
Team van 10quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:24 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
team van 3 mensen en iemand bleef een ochtend thuis?
Dit virus heet officieel SARS-CoV-2quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor, de ziekteverschijnselen waren veel zwaarder dan bij de griepjes die wij kennen. Uitgezonderd SARS misschien
Met een kuchje ook binnen blijven?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Als het bij een kuchje blijft, maakt dat niet uit toch. Gewoon binnen blijven.
Geen roker meer op straatquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:47 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Met een kuchje ook binnen blijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |