Rond 13:00.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:09 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Ik heb gisteren vernomen dat men 1x per dag met nieuwe cijfers zou komen.
Wanneer is dat moment?
Dan ontkracht het toch niet wat ik zei.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wat er staat toch?
Wanneer zijn die 900 Vindikutjes op skivakantie gegaan? Recent? Pas na de eerste gevallen in NL? Dat zou echt onverantwoord zijn. Ik heb het niet zo gevolgd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
De man uit Blaricum was op skivakantie met zijn gezin
Maar toch gaan even 900 man van een studentenvereniging alsnog naar Noord-Italie
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Ik zou proberen met het hoofd boven water te blijven en te ademen. Dan komt het zowel doordeweeks als in het weekend meestal wel goed
Ik zit deze week op Centerparcs. Zit hier vrij veel chloor in het water. Ook wel veel Belgen en Duitsers.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Het virus wordt niet direct gedood in zwemwater, maar ik denk dat de kans van besmetting puur in het water niet zo heel groot zal zijn.
Nog niet eens toch? Ze gaan nog. of zijn gister gegaan. Dat was juist de grapquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Wanneer zijn die 900 Vindikutjes op skivakantie gegaan? Recent? Pas na de eerste gevallen in NL? Dat zou echt onverantwoord zijn. Ik heb het niet zo gevolgd.
Wat dat niet die in Houten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:
Welke vastgestelde patient was ook alweer in Duitsland geweest naar een beurs?
Nou, hier benoem je wel een positief bij-effect. Ik rook al een week niet meer. Snel uit die risicogroep nu het nog kanquote:
Die Vindikutjes staan ook niete cht bekend om hun verantwoordelijkheid, wel?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Wanneer zijn die 900 Vindikutjes op skivakantie gegaan? Recent? Pas na de eerste gevallen in NL? Dat zou echt onverantwoord zijn. Ik heb het niet zo gevolgd.
Volgens mij afgelopen weekend en ze komen volgend week terug. Als universiteit zou ik ze vriendelijk verzoeken om de komende 2 weken thuis te blijvenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Salina het volgende:
[..]
Kan kloppen. Zit op werk kan even niet zo snel zoeken. Werk in Utrecht, dus verhaal zou dan wel kloppen.quote:
Ja, ik vind dit erg interessant om te volgen inderdaad. Hoe verspreidt het zich, en vooral hoe reageren mensen hierop. En er zijn erg veel ontwikkelingen elke dag, dus het is ook best een dynamisch iets.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Voor sommige mensen is Corona nieuws ook een hobby en een obsessie geworden, soort levensinvulling zeg maar.
De gemeentes waar ik en partner beiden werken. En we komen op het werk allebei veel in contact met mensen. Deze week zijn we vrij, partner was afgelopen week ook al vrij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:09 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Oops..Dit zijn twee gemeentes naast mij
Houtenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:
Welke vastgestelde patient was ook alweer in Duitsland geweest naar een beurs?
Dat is heel knap. Mij lukt het (nog) nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, hier benoem je wel een positief bij-effect. Ik rook al een week niet meer. Snel uit die risicogroep nu het nog kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ah, ik had je vraag iets anders geintepreteerd. Ik verwacht wel dat de andere labs op een geven moment ook geen controletest meer nodig zullen hebben van het RIVM of Erasmus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef _I het volgende:
[..]
Dan ontkracht het toch niet wat ik zei.![]()
Of word ik nu olms!?
Een manier om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Voor sommige mensen is Corona nieuws ook een hobby en een obsessie geworden, soort levensinvulling zeg maar.
Soort real life medische thriller!quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een manier om hun kleurloze levens van wat glans te voorzien.
Toevallig in DL?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Ik zit deze week op Centerparcs. Zit hier vrij veel chloor in het water. Ook wel veel Belgen en Duitsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |