Dat is nieuws al voor mij m'n halve levenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:01 schreef UitStraling het volgende:
Voor sommige mensen is Corona nieuws ook een hobby en een obsessie geworden, soort levensinvulling zeg maar.
doktoren zijn overleden omdat ze erg veel patienten kregen te verwerken, dus het heeft wel invloed jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met virussen? Is het volume van het aantal virusdeeltjes een ding?
Kan mijn afweersysteem het virus gemakkelijker aan als je maar kort bent geëxposeerd?
In tegenstelling tot wanneer je je bijvoorbeeld in een ruimte vol met corona patiënten begeeft en je witte bloedcellen het niet meer aankunnen?
Klinkt best logisch. Hoe zit dit?
kwats, je krijgt t niet 100x of extra vaak of extra dosis als je met patienten werkt. Het grijpt gewoon iedereen, leeftijd maakt niet. Behalve kind zijn, dan heb je een voordeel. Dan past je immuunsysteem zich beter aan, daarom is het percentage kinderen dat leukemie overleefd veel groter dan de volwassenen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
doktoren zijn overleden omdat ze erg veel patienten kregen te verwerken, dus het heeft wel invloed ja
Done.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef LTVDK het volgende:
De OP moet nog worden geupdate:
31: Medewerker OLVG
32. Man, 45, Hardinxveld-Giessendam
Het maakt niet zoveel uit. Als een virus zich eenmaal in 1 van jouw cellen heeft geworsteld dan zal die cel honderden virusdeeltjes produceren en vervolgens sterven. Pas als dit in hoge mate gebeurd zal je immuunsysteem getriggerd worden en ontstaat er een afweerreactie.... op dat moment worden er al vele duizenden virussen geproduceerd in je lichaam.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:26 schreef ikheetmartijn het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met virussen? Is het volume van het aantal virusdeeltjes een ding?
Kan mijn afweersysteem het virus gemakkelijker aan als je maar kort bent geëxposeerd?
In tegenstelling tot wanneer je je bijvoorbeeld in een ruimte vol met corona patiënten begeeft en je witte bloedcellen het niet meer aankunnen?
Klinkt best logisch. Hoe zit dit?
ga je het nu met leukemie vergelijken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:31 schreef funnywell het volgende:
[..]
kwats, je krijgt t niet 100x of extra vaak of extra dosis als je met patienten werkt. Het grijpt gewoon iedereen, leeftijd maakt niet. Behalve kind zijn, dan heb je een voordeel. Dan past je immuunsysteem zich beter aan, daarom is het percentage kinderen dat leukemie overleefd veel groter dan de volwassenen.
Geef het ook even door aan het RIVMquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef LTVDK het volgende:
De OP moet nog worden geupdate:
31: Medewerker OLVG
32. Man, 45, Hardinxveld-Giessendam
Yes klopt, waarom is dit verder niet gemeld?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:29 schreef KnalPoenani het volgende:
In het AD. Een 86 jarige man met corona in het Ikazia?
Oh ik loop zelf nog achter op mezelf terwijl ik die net wel als update op de FP heb gezetquote:
Ook gedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:32 schreef syroto het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)-rotterdam~a62db841/
Nog een geval!
Hoe zou hij dat hebben opgelopen? Ik denk dat weinig 86-jarigen op vakantie gaan in Noord-Italië.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:32 schreef syroto het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)-rotterdam~a62db841/
Nog een geval!
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ik loop zelf nog achter op mezelf terwijl ik die net wel als update op de FP heb gezet
34. 56-jarige man uit Naarden
35. 45-jarige man uit Blaricum
En luid, dus dat slijm vliegt vaak alle kanten op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:39 schreef raptorix het volgende:
Zomaar een theorie, zou het bij de Italianen zo erg zijn omdat die nog lijfelijk zijn met begroeten enzo?
Dat betekent dit helemaal niet!!!!!quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Dit betekent dus dat deze medewerkers niet zijn besmet met het coronavirus.
En de andere 3? Niet getest of?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:38 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)huis-vrij-van-corona
GORINCHEM - Negentien van de 22 medewerkers van het Beatrixziekenhuis in Gorinchem die in direct contact zijn geweest met de met het coronavirus besmette patiënt zijn negatief getest. Dit betekent dus dat deze medewerkers niet zijn besmet met het coronavirus.
Zou het bij Italianen zo erg zijn omdat ze op diverse gebieden nogal een prutsland zijn?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:39 schreef raptorix het volgende:
Zomaar een theorie, zou het bij de Italianen zo erg zijn omdat die nog lijfelijk zijn met begroeten enzo?
Hoe staat het met jouw geclaimde dode?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat betekent dit helemaal niet!!!!!
Ik zou ze voor de zekerheid 14 dagen thuis laten zitten met zo minimaal mogelijk contact met anderen.
Daar gaan er op zeker nog positief testen binnen nu en 2 weken.
Precies dit. Soms pas na 3-4 metingen blijkt toch een test positief uit te vallen. Ook kan dit soms pas positief zijn een paar dagen na symptoomverschijnselen..quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat betekent dit helemaal niet!!!!!
Ik zou ze voor de zekerheid 14 dagen thuis laten zitten met zo minimaal mogelijk contact met anderen.
Daar gaan er op zeker nog positief testen binnen nu en 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |