Geweldig plaatje!quote:Op zondag 26 april 2020 11:06 schreef Coppi het volgende:
[..]
Hier, in de net gerenoveerde speeltuin staat hij nog. Wat ik nooit meer zie zijn glijbanen van 5 meter hoog waar je vanaf kan vallen.
[ afbeelding ]
De ton geklemd tussen twee stangen, waar je op moest rennen/lopen, daar kon je wel een smakkerd mee makenquote:Op zondag 26 april 2020 11:06 schreef Coppi het volgende:
[..]
Hier, in de net gerenoveerde speeltuin staat hij nog. Wat ik nooit meer zie zijn glijbanen van 5 meter hoog waar je vanaf kan vallen.
[ afbeelding ]
Ik kan ze nog wel herinneren. Best vaak vanaf gevallen.quote:Op zondag 26 april 2020 15:18 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
De ton geklemd tussen twee stangen, waar je op moest rennen/lopen, daar kon je wel een smakkerd mee maken
5 meter?quote:Op zondag 26 april 2020 11:06 schreef Coppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt me een subjectieve schatting op basis van een blik van een kind op de wereld.quote:
Deze dan, in avifauna?quote:
Oh wow! Ze bestonden dus echt! En kijk die glijbaan en trap er dan gammel uit zienquote:Op maandag 27 april 2020 12:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Deze dan, in avifauna?
[ afbeelding ]
In de jaren 80/90 zijn we er een aantal keren geweest.
Toen stond er een vierkante metalen toren, waaraan 3 van die glijbanen, op verschillende hoogten, vastzaten.
Ik schat dat de glijbaan op de foto ongeveer de middelste hoogte zou hebben.
Dat gammel zal wel mee vallen. Die trap is wel eng omdat er erg veel kinderen op passen. Die plateaus zitten best ver uit elkaar en een paar hoeken in de trap had het ook veiliger gemaakt. Nu kan de hele club als dominostenen naar beneden rollen.quote:Op maandag 27 april 2020 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh wow! Ze bestonden dus echt! En kijk die glijbaan en trap er dan gammel uit zien
Linksboven, waar dat meisje staat voor een enorme bootschommel.quote:Op zondag 26 april 2020 11:06 schreef Coppi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn moeder heeft die nog steeds, in het grijs. Hangt wel half achter een keukenkastje, je ziet hem niet tot je er recht voor gaat staanquote:Op maandag 27 april 2020 13:40 schreef marc0871 het volgende:
Heeft nog tot een jaar of 7 geleden in de keuken gehangen.
De sport was dan ook om die boot uit de rails te schommelen.quote:Op maandag 27 april 2020 13:47 schreef Hiddendoe het volgende:
Linksboven, waar dat meisje staat voor een enorme bootschommel.
Dat hele geval staat nl. op een soort rails, daar kwam mijn broertje met zijn voet onder.
Gelukkig heeft hij daar geen nadelige gevolgen van ondervonden.
Of dat er halverwege gewoon een stuk plank tussenuit gebroken was...quote:Of van die glijbaan afkomen met splinters in je kont of benen?
Yup, dat brengt weer herinneringen boven aan Oranjewoud en Rijs...quote:Maar wel leuk om deze 'kindonvriendelijke' speeltuin weer eens te zien.
Stond er ook tussenquote:Op maandag 27 april 2020 16:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft die nog steeds, in het grijs. Hangt wel half achter een keukenkastje, je ziet hem niet tot je er recht voor gaat staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |