abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 maart 2020 @ 11:07:40 #151
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191898354
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:17 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Ik ook. daarnaast vind ik het zijn doel voorbij schieten.

Ben geen 22 meer die op zoek is naar zoveel mogelijk vrouwen om een studentengrot binnen te halen.

Maar gewoon naar een leuke, spontane, vriendelijke chick om een betekenisvolle relatie mee op te bouwen...
Wat een gedoe. Een redelijk knappe meid van net 27 die toevallig mijn nichtje is die vertelt mij dat ze graag een vaste serieuze relatie / vriend wil en dat dat maar niet lukt. Ook niet met Tinder, want dat Tinder zou daar niet zo geschikt voor zijn >>> ???
IK ken Tinder niet, heb dat nog nooit gezien, maar zie dat gewoon als een contactmogelijkheid. In "mijn" tijd had je naast uitgaan en via via alleen nog mogelijkheden als contactadvertenties. Wat overigens prima lukte. Contacten zat, en al "voorgesorteerd" nl. degenen die reageren op je tekst of waar jij op gereageerd hebt. Ik zeg mijn nichtje dus, schrijft nou gewoon wat je bent en wat je wilt, .... ben een leuke slanke vrouw met baan, 27 jaar en ben op zoek naar een vaste relatie met een bla bla. Niet te specifiek want je wilt contacten, toch? En dan binnen de 5 whats appjes een voorstel doen voor een ontmoeting, kort bv. uurtje koffie drinken op neutraal gebied. Winkelcentrum oid. Nou ,dan heb je je contact toch vol op!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-03-2020 16:35:26 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_191898380
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:06 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou ja dit is vast een probleem dat hij langer heeft. Ik denk dat het bij hem meer over de herhaling van dagelijkse onderwerpen gaat en dat dit probleem een uitzondering is maar kan me vergissen.
Ook mogelijk: hij zoekt dingen, overdrijft nogal op andere terreinen om zijn "falen bij vrouwen" te verklaren op een andere manier dan gewoon nog niet de juisten te zijn tegengekomen
Precies :)

Is toch niet raar als je daar over nadenkt. naar mate je ouder wordt en de situatie aanhoudt. Al denk ik vast ook gewoon te veel na, dat helpt ook niet mee.
pi_191898425
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Is toch niet raar als je daar over nadenkt. naar mate je ouder wordt en de situatie aanhoudt. Al denk ik vast ook gewoon te veel na, dat helpt ook niet mee.
Maar wat heb je dan sinds vorig jaar concreet ondernomen om hier zelf verbetering in te brengen? Dat haal ik niet echt uit je OP
  zondag 8 maart 2020 @ 11:14:07 #154
450228 LeesFoknl
pi_191898466
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zag later pas dat je je post nog flink had aangepast.

Vrouwen vinden je wel leuk, je bent kennelijk ook wel benaderbaar, anders zeggen ze dat soort dingen niet tegen je (‘ik vind je leuk’).

Je kunt je afvragen ‘wat er is’, je kunt ook denken dat je de goeie gewoon nog niet getroffen hebt. Lijkt me alleen een kwestie van tijd (en iets meer initiatief, dus).
Denk ik ook, en daarnaast denk ik dat het vooral tussen je oren zit, dat jij zoveel moeite moet doen om ....
Het zou goed zijn al je er at minder over piekert en er wat luchtiger over denkt. Wedden dat jij een, zelfs meerdere vaste relaties krijgt. Je bent niets aparts in negatieve zin. Integendeel, je bnet eerder apart in positieve zin. Uiterlijk, omstandigheden, leeftijd, boompje beestje huisje baan enz.

Neem echt initiatief, en wees niet bang als dat initiatief op niks uitloopt. Er zullen er ook genoeg bij zitten die wel iets opleveren.
pi_191898472
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:12 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar wat heb je dan sinds vorig jaar concreet ondernomen om hier zelf verbetering in te brengen? Dat haal ik niet echt uit je OP
Heb vooral maatregelen genomen om beter in mijn vel te komen, een beetje vanuit de veronderstelling dat de rest dan wel zou volgen..

Ben 15 kg afgevallen, ben op roeien gegaan (teamsport, toch wat meer afwisseling dan. elke avond uit werk thuis hangen of in je eentje hardlopen), en elke sociale uitnodiging die ik krijg accepteer ik nu, waar ik voorheen ca. 50% afzegde..

Het is niet alles, maar wel een begin.
  zondag 8 maart 2020 @ 11:17:30 #156
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_191898511
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:41 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse in andere mensen, zeker wel

Nouja kennelijk ontstaat er niet echt een interactie. Je kan ook zelf gesprekken sturen naar iets dat je beide leuk vind. Kennelijk ben je voor de ander dan meer een praatpaal waarbij het een richting uit gaat.
  zondag 8 maart 2020 @ 11:19:46 #157
450228 LeesFoknl
pi_191898536
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:25 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Op reis ontmoet je geen meiden? Hou op man! Ik ben ook niet zo'n womanaizer in NL, maar zodra ik de grens overstap kan ik, als ik wil, elke dag een ander hebben (zonder te betalen).

Alles heeft te maken met instelling. Ik ben in NL 'bang' om af te gaan. Wellicht heb jij dat ook en dat dat de reden is dat je geen initiatief neemt?
Nog een tip, die ik van heel veel vrouwen heb gekregen. Men vond mij qua uterlijk, een beetje nors en durfde mij daarom niet te benaderen (ook niet subtiel zoals wat vaker naar mij kijken of zo).
Terwijl ik net bijna altijd goed zin heb. Daar let ik nou wat op, dat i wat meer lach of glimlach.

Niet overdrijven natuurlijk .... , dus niet de hele tijd ...... _O- _O- _O-
pi_191898537
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:14 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Denk ik ook, en daarnaast denk ik dat het vooral tussen je oren zit, dat jij zoveel moeite moet doen om ....
Het zou goed zijn al je er at minder over piekert en er wat luchtiger over denkt. Wedden dat jij een, zelfs meerdere vaste relaties krijgt. Je bent niets aparts in negatieve zin. Integendeel, je bnet eerder apart in positieve zin. Uiterlijk, omstandigheden, leeftijd, boompje beestje huisje baan enz.

Neem echt initiatief, en wees niet bang als dat initiatief op niks uitloopt. Er zullen er ook genoeg bij zitten die wel iets opleveren.
Misschien... Ben er denk ik wel te veel mee bezig ja... Wat ook zorgt voor een ziek hoge druk op mezelf in plaats van gewoon go with the flow.

Bedenk elke keer allemaal redenen om er niet aan te beginnen of waarom k er nog niet klaar voor zou zijn. Sterker nog : soms heb ik op tinder echt mega lekkere matches maar die like ik niet eens terug omdat ik dan denk : als ik daar tegenover zit, zit ik echt met mn bek vol tanden :P

Misschien maar wat minder gaan lezen online over al dit soort dingen, want het wordt dan wel ook een beetje een moeras waar je langzaam maar zeker in verdrinkt. En je ziet steeds meer haken en ogen waar je over gaat twijfelen.
pi_191898545
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:14 schreef Kalgoorlie het volgende:
Heb vooral maatregelen genomen om beter in mijn vel te komen, een beetje vanuit de veronderstelling dat de rest dan wel zou volgen..

Ben 15 kg afgevallen, ben op roeien gegaan (teamsport, toch wat meer afwisseling dan. elke avond uit werk thuis hangen of in je eentje hardlopen), en elke sociale uitnodiging die ik krijg accepteer ik nu, waar ik voorheen ca. 50% afzegde..

Het is niet alles, maar wel een begin.
Ik vraag me ook af hoeveel procent van de mensen enorm tegen sociale afspraken opzag, niet goed presteerde bij deze gelegenheden , het telkens maar weer bleef proberen en uiteindelijk na decennia van zich slecht voelen diegene a. Er niet meer tegenop ziet en beter "presteert" of b. Er nog steeds tegenop ziet en alsnog slecht "presteert" maar de gewoonte van sociaal contact voldoende is ingesleten dat het een automatisme is en ze voor de buitenwereld en zichzelf nu normaal zijn.
Heeft werkelijk iedereen dit traject doorlopen?
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191898560
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Las daar ff overheen. Hij weet dus inhoudelijk wel veel om te zeggen, maar kan niet zo goed tegen de herhaling. Dan is zijn probleem wel anders als het mijne, er komt bij mij uberhaupt niks op om te zeggen en ik heb liever herhaling want dan hoef ik niet weer over iets nieuws na te denken. Hij is gewoon snel verveeld denk ik. Maar je kunt de mensen om je heen niet veranderen, en jezelf tja... Zo makkelijk is dat ook niet. Als het zo makkelijk was dan had niemand psychische problemen.
Het is ook op een bepaalde manier gemakkelijk weg vluchten in je eigen gedachtenwereldje en je zo af te sluiten voor de tegenpartij. Met al je meningen over hen, ondertussen feedback weg wuivend als het over jezelf gaat.

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:55 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Volgens mij draai je een paar dingen om..
Ik ben het niet met je eens, maar zou je wat meer kunnen uitleggen waarom je het wel vergelijkbaar vindt?

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 10:57 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Dat zou voor mij goed nieuws zijn :)
Hoe zou ik meer de overeenkomsten kunnen zien volgens jou?

Eveneens één zinnetje, maar komt wel anders over en dat zou best eens een interessanter gesprek op kunnen leveren. Eentje waarin je meer laat zien open te staan en waarin je meer van zulk nieuws zou kunnen opzoeken, als je meer naar overeenkomsten probeert te kijken ipv in je hoofd de verschilkloof te blijven vergroten.
  zondag 8 maart 2020 @ 11:47:09 #161
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_191899025
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:19 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nog een tip, die ik van heel veel vrouwen heb gekregen. Men vond mij qua uterlijk, een beetje nors en durfde mij daarom niet te benaderen (ook niet subtiel zoals wat vaker naar mij kijken of zo).
Terwijl ik net bijna altijd goed zin heb. Daar let ik nou wat op, dat i wat meer lach of glimlach.

Same here :P
pi_191900319
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:19 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dank. Goede tip denk ik, die ook zomaar op mij van toepassing kan zijn.

Heb overall nogal issues om mensen te vertrouwen. Jaren lang in een vrij giftige vriendengroep gezeten, daardoor heb ik ergens het. vertrekpunt dat heel veel mensen zo zijn. Terwijl dit niet zo is.
Daardoor wel een soort muurtje opgetrokken, volgens mij inclusief afstandelijk (norsig) gezicht. Moet daar op gaan letten ja :)
pi_191900352
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:21 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]
[quote]
Het is ook op een bepaalde manier gemakkelijk weg vluchten in je eigen gedachtenwereldje en je zo af te sluiten voor de tegenpartij. Met al je meningen over hen, ondertussen feedback weg wuivend als het over jezelf gaat.
[..]
Ik sta denk ik wel open voor kritiek hoor, alleen in sommige dingen herken ik me echt niet. Het blijft natuurlijk ook allemaal in woorden hier, online enzo. Daardoor kunnen (vice versa) interpretatieverschillen bestaan. Heb bijvoorbeeld nu ook het idee dat we een beetje langs elkaar heen communiceren
Ik ben het niet met je eens, maar zou je wat meer kunnen uitleggen waarom je het wel vergelijkbaar vindt?
[..]
quote:
Hoe zou ik meer de overeenkomsten kunnen zien volgens jou?
Bijvoorbeeld deze, snap ik niet echt.

quote:
Eveneens één zinnetje, maar komt wel anders over en dat zou best eens een interessanter gesprek op kunnen leveren. Eentje waarin je meer laat zien open te staan en waarin je meer van zulk nieuws zou kunnen opzoeken, als je meer naar overeenkomsten probeert te kijken ipv in je hoofd de verschilkloof te blijven vergroten.
Hier heb je geloof ik wel een punt ja.
pi_191900606
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:07 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Ik sta denk ik wel open voor kritiek hoor, alleen in sommige dingen herken ik me echt niet. Het blijft natuurlijk ook allemaal in woorden hier, online enzo. Daardoor kunnen (vice versa) interpretatieverschillen bestaan. Heb bijvoorbeeld nu ook het idee dat we een beetje langs elkaar heen communiceren
Dat is ook een beetje het punt ja, wat echt contact maken in de weg kan zitten en niet zo geïnteresseerd over kan komen. Je interesse in die interpretatieverschillen lijkt zich vooral te uiten, of misschien beter gezegd te beperken, tot wat jij kwijt wil.

quote:
[..]
[..]

Bijvoorbeeld deze, snap ik niet echt.
Ik typte een alternatieve zin die ipv jouw eigen reactie had gekund en meer tot interactie uitnodigt. Dat is waar onderstaande de uitleg van is.

quote:
[..]

Hier heb je geloof ik wel een punt ja.
pi_191900946
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:23 schreef Scary_Mary het volgende:

Dat is ook een beetje het punt ja, wat echt contact maken in de weg kan zitten en niet zo geïnteresseerd over kan komen. Je interesse in die interpretatieverschillen lijkt zich vooral te uiten, of misschien beter gezegd te beperken, tot wat jij kwijt wil.

Hmm, dit zet me wel aan het denken.

Heb dit in de afgelopen maand nog twee keer gehoord en nu jij dit als ''anoniem'' persoon als reactie op mijn topic ook zegt, komt het pas voor het eerst echt binnen denk ik.

Eerlijk gezegd best blij daarmee, want dan kan ik daar aan gaan werken...
  zondag 8 maart 2020 @ 16:48:26 #166
450228 LeesFoknl
pi_191904312
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 08:34 schreef Fernweh het volgende:

[..]

Wil je een vrouw puur voor het lichamelijke? Of wil je echt een relatie.

Binnen een relatie moet je uren kunnen praten etc. Hoe zie je dat voor je?
Binnen een relatie uren kunnen praten, ben ik niet met je eens.
Ik denk dat het belangrijker is als je regelmatig een gesprek hebt met diepgang, ook al is het maar een half uurtje. Maar om echt úren (en úren) aan een stuk, een serieus diepgaand gesprek te voeren, dat doe je maar echt MISSCHIEN een paar keer in je leven. Voor mij is een goed gesprek met diepgang en zonder sex hooguit 100 minuten, gemiddeld 50. Met sex tel je daar dan 10 minuten bij en dan heb je het wel gehad.
Voor alle duidelijkheid .... Vanaf "Met sex tel je" is als grap bedoeld, anders wordt het zo een super zwaar onderwerp hier, en dat is mijn inziens net een beetje wat deze ts-er zoals hij bij mij overkomt in zijn bijdragen, net moet vermijden.
  zondag 8 maart 2020 @ 16:50:37 #167
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_191904350
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 16:48 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Binnen een relatie uren kunnen praten, ben ik niet met je eens.
Ik denk dat het belangrijker is als je regelmatig een gesprek hebt met diepgang, ook al is het maar een half uurtje. Maar om echt úren (en úren) aan een stuk, een serieus diepgaand gesprek te voeren, dat doe je maar echt MISSCHIEN een paar keer in je leven. Voor mij is een goed gesprek met diepgang en zonder sex hooguit 100 minuten, gemiddeld 50. Met sex tel je daar dan 10 minuten bij en dan heb je het wel gehad.
Voor alle duidelijkheid .... Vanaf "Met sex tel je" is als grap bedoeld, anders wordt het zo een super zwaar onderwerp hier, en dat is mijn inziens net een beetje wat deze ts-er zoals hij bij mij overkomt in zijn bijdragen, net moet vermijden.
Nee ik bedoel ook niet achter elkaar. Maar als je een relatie hebt en je ziet elkaar elke dag zul je toch praten. Kalgoorlie praat niet graag lang. Prima maar als je dezelfde persoon elke dag ziet dan heb je op een week toch al gauw een paar uur erop zitten.

Verder heeft Kalgoorlie ook niet echt de voorkeur voor oppervlakkig gelul.

Dus ik bedoel maar. Verder was de vraag ook aan hem gericht hoe hij dat voor zich ziet. Ik heb het niet gezegd met het oog op jou.
Gelieve verwijderen
  zondag 8 maart 2020 @ 17:01:10 #168
450228 LeesFoknl
pi_191904554
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:03 schreef Chia het volgende:

[..]

Hij is zelf degene die in herhaling valt. _O- dus wel lastig als hij daar niet tegen kan.
Inderdaad, maar heeft het niet door. Hij zet hier ook best lange, zo niet ellenlange niet zo heel spannende verhalen neer over mensen die we niet kennen en doet het zelf ook. Is elemaal niet zo erg, doen de meeste mensen. Maar het is goed als je je daar bewust van bent en dan af en toe terwijl je dat aan het doen bent, je realiseert en tegen jezelf zegt, even rustig aan, je zit weer eens op je stokpaardje en galoppeert te lang door.
  zondag 8 maart 2020 @ 17:08:37 #169
450228 LeesFoknl
pi_191904721
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 13:05 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Dank. Goede tip denk ik, die ook zomaar op mij van toepassing kan zijn.

Heb overall nogal issues om mensen te vertrouwen. Jaren lang in een vrij giftige vriendengroep gezeten, daardoor heb ik ergens het. vertrekpunt dat heel veel mensen zo zijn. Terwijl dit niet zo is.
Daardoor wel een soort muurtje opgetrokken, volgens mij inclusief afstandelijk (norsig) gezicht. Moet daar op gaan letten ja :)
Er is een boek, .... de meeste mensen deugen.
Ik heb het nog niet gelezen, wel nieuwsgierig ernaar. Ik ben zelf ook zo, ik denk ook dat de meeste mensen deugen, maar dat ze dus ook hun eigenaardigheden hebben.
Maar ook als ik mijn neus stoot, en dat gebeurt toch wel, en soms ook wel hard, echt, liever vaak mijn neus stoten dan mensen zonder reden bij het eerste contact al wantrouwen.
Dat is het mij niet waard om NIET mijn neus te stoten. Er zijn zoveel best aardige mensen, en vaak zie je dat pas als je je een beetje verder in hen (hun leven en / of denken) verdiept.

Boek "De meeste mensen deugen" is van Rutger Bregman en zie ik het te koop voor prijzen tussen 9 en 25 euro. Of lenen in de bieb.

[ Bericht 4% gewijzigd door LeesFoknl op 08-03-2020 17:18:03 ]
  zondag 8 maart 2020 @ 17:36:58 #170
450228 LeesFoknl
pi_191905351
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 10:38 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Hoewel ik dus veel dingen leuk vind, heb ik ook weer niet één onderwerp waar ik uren over kan doorpraten. Ook merk ik aan mezelf dat ik soms ook niet echt weet, wat nu precies mijn persoonlijkheid is :') Ik heb niet echt heel uitgesproken gedragseigenschappen, ben een allemansvriend en maak het leven voor mezelf en de mensen om me heen het liefst zo gemakkelijk en plezierig mogelijk... Maar is dat dan meteen saai? Maybe.
Is gewoon ideaal. Meen ik serieus! JIj bent iemand die prettig is om mee te leven. , In combinatie met je situatie (baan opleiding, groot, verzorgd, je leeftijd enz. enz. voor veel vrouwen een geschikte partner. Dat komt echt wel goed.
Een relatie is echt niet de hele tijd diepgaand egesprekken, dat is gewoon niet vol te houden, niet te realiseren. Maar af en toe een goed gesprek, waar je (beiden) dan weer een hele tijd mee vooruit kunt.
Sex idem dito. Normaal gewoon lekkere sex en af en toe super goede, adembenemende sex met heel aparte standjes. Eten ook, af en toe een culinair hoogstandje en dan dagelijks stamp-pot met een groot stuk worst erin, en maar prakken, smakken en stampen! Heerlijk !!
That is life c_/
  zondag 8 maart 2020 @ 17:43:15 #171
450228 LeesFoknl
pi_191905489
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 21:00 schreef spierbal het volgende:
Laatst was ik aan het squashen met een maat. Tegenover ons waren de tennisbanen. Een meid zag er apetuitelijk uit en daar zat ik ook elke keer naar te kijken als ik even pauze nam.

Dat zag zij.

Op een gegeven moment ging zij ballen rapen recht tegen over mij. Draait zich om en bukt zo dat ik de volle maan zie KOEKOEK dat doe je ook echt niet expres of zo, zeker niet nadat het nog 2x gebeurde.

Daarna keek zij mij nog lang aan en ik haar ook.

Kom ik thuis toen dacht ik ook alleen maar, als ik nou mijn duimpje omhoog had gedaan of een knipoog had ik al een enigszins "aanknopingspunt" gehad.

Maarja
Oh man, amateur. Duimpje omhoog. Je had iets heel anders omhoog moeten steken !! Dät is pas spannend voor zo een meid.
  maandag 9 maart 2020 @ 03:00:06 #172
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191915322
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 12:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Kijk deze boy mansplainen hoe vrouwen zich dienen te gedragen om aantrekkelijk voor hem te zijn.
Hahahahoestmijnlongenhahaha _O-
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_191915360
Je moet zichtbaarder worden.
pi_191915375
Als ik al deze woordenbrijen lees dan denk ik dat 't allemaal weinig te maken heeft met je initiatief. Verhalen vertellen over je ervaringen is mooi en leuk maar zo beleef je die dingen in jouw hoofd. Je komt waarschijnlijk gewoon te wanhopig over omdat je bijna geobsedeerd lijkt van vrouwelijk contact.
Het voelt allemaal heel onpersoonlijk en lijkt niets met de vrouwen in kwestie te maken te hebben. Die simpele wanhopige blik ('deze meid dan?') voelt elke vrouw van meters afstand branden.

Ik zou zeggen, chill gewoon. Laat het los, hecht er niet zoveel waarde aan. Behandel mannen en vrouwen hetzelfde. Want dat lijk je voor geen meter te doen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_191921228
Ik ben een jaar lang actief geweest met daten enzo, leuke ervaringen maar verder niets.

Heb het toen los gelaten en meer op mijzelf gericht. Dus niet (bewust) op zoek zijn naar vrouwen etc. . Wat denk je? Ook geen resultaat.

Dus gewoon niets.
pi_191922440
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:39 schreef Jardis het volgende:
Ik ben een jaar lang actief geweest met daten enzo, leuke ervaringen maar verder niets.

Heb het toen los gelaten en meer op mijzelf gericht. Dus niet (bewust) op zoek zijn naar vrouwen etc. . Wat denk je? Ook geen resultaat.

Dus gewoon niets.
Ik zeg ook niet dat al zijn problemen dan zijn opgelost, alleen dat er een grote kans is dat er meer aan de hand is dan geen initiatief tonen.

Een maat van mij die vaak met m'n vriendengroep mee de stad in gaat heeft alles. Is afgetraind, goeie kop, universitaire studie, etc. Oogt wat onbereikbaar, beetje bad boy uiterlijk. Veel vrouwen zoeken oogcontact, proberen te flirten, maar zodra hij een gesprek begint druipen ze allemaal af, het is bizar om te zien. Hij staat inmiddels een paar jaar droog. Heb het er al vaak met hem over gehad, hij maakt het veel te groot en belangrijk. Zodra een meisje komt praten of als hij een gesprek begint slaat het dood, is het ongemakkelijk, afstandelijk, geforceerd en komt zijn toffe persoonlijkheid er totaal niet uit. Het zou me niet verbazen als TS exact zo'n geval is.
  maandag 9 maart 2020 @ 15:12:51 #177
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_191922934
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 14:44 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat al zijn problemen dan zijn opgelost, alleen dat er een grote kans is dat er meer aan de hand is dan geen initiatief tonen.

Een maat van mij die vaak met m'n vriendengroep mee de stad in gaat heeft alles. Is afgetraind, goeie kop, universitaire studie, etc. Oogt wat onbereikbaar, beetje bad boy uiterlijk. Veel vrouwen zoeken oogcontact, proberen te flirten, maar zodra hij een gesprek begint druipen ze allemaal af, het is bizar om te zien. Hij staat inmiddels een paar jaar droog. Heb het er al vaak met hem over gehad, hij maakt het veel te groot en belangrijk. Zodra een meisje komt praten of als hij een gesprek begint slaat het dood, is het ongemakkelijk, afstandelijk, geforceerd en komt zijn toffe persoonlijkheid er totaal niet uit. Het zou me niet verbazen als TS exact zo'n geval is.
Vaak ook de reden dat een vrouw je wel ziet zitten wanneer jij haar juist niet echt ziet zitten.

Dan is het geforceerde er af, want je wil verder niets van haar. Je bent dus meer jezelf tijdens contact met haar (het maakt jou immers toch niet uit hoe ze over je denkt) en voila...
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_191923955
Inderdaad een herkenbaar gevoel.

Zijn er tips wat je er aan kan doen?

Ik ken dat gevoel ook als je met zen 3en of 4en aan het praten bent. Ineens gaan de anderen weg (bijv naar de wc of wat dan ook) en met zaden 2en denk je ineens, oh shit. Heb je uiteraard alleen met hele leuke mensen.

What to do? ‘Gewoon normaal blijven doen’ is natuurlijk het antwoord. Oorzaak is dat je misschien denkt niet goed genoeg te zijn.

Bizar eigenlijk als je altijd leuk persoon bent, maar als het moet je dichtslaat.
pi_191925089
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 16:19 schreef Jardis het volgende:
Inderdaad een herkenbaar gevoel.

Zijn er tips wat je er aan kan doen?

Ik ken dat gevoel ook als je met zen 3en of 4en aan het praten bent. Ineens gaan de anderen weg (bijv naar de wc of wat dan ook) en met zaden 2en denk je ineens, oh shit. Heb je uiteraard alleen met hele leuke mensen.

What to do? ‘Gewoon normaal blijven doen’ is natuurlijk het antwoord. Oorzaak is dat je misschien denkt niet goed genoeg te zijn.

Bizar eigenlijk als je altijd leuk persoon bent, maar als het moet je dichtslaat.
Je geeft zelf al aan dat er bij drie personen niets aan de hand is en zodra je met z'n tweeën komt te zitten gelijk alles anders voelt. Het enige waar dit plaats vindt is in je hoofd, dus daar zou ik gaan kijken. De vrouw is namelijk nog exact dezelfde persoon, er is niets veranderd. Ze is nog steeds een mens.

Wanneer je alleen met een toffe gast overblijft die je die avond hebt ontmoet ga je jezelf toch ook niet panikeren? Als er een leuke vibe hangt kun je er hooguit een leuke flirtopmerking uitgooien en gewoon doorgaan met je leven.

Als je er dan persé wat mee wilt, kun je altijd nog aangeven dat het je leuk lijkt je superinteressante gesprek een keer met z'n tweeën door te zetten. Zoals je dat met een random gast of je oma ook zou doen.
pi_191925703
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
Vaak ook de reden dat een vrouw je wel ziet zitten wanneer jij haar juist niet echt ziet zitten.

Dan is het geforceerde er af, want je wil verder niets van haar. Je bent dus meer jezelf tijdens contact met haar (het maakt jou immers toch niet uit hoe ze over je denkt) en voila...
Ja precies, waar dat ook mee te maken heeft is dat het veel vrijblijvender is als iemand duidelijk uitstraalt niet op een relatie zitten te wachten. Je hoeft dan niet bij elke glimlach bang te zijn dat je uit wanhoop een huwelijksaanzoek krijgt waar je dan weer al je assertiviteit voor bij elkaar moet rapen om nee te kunnen zeggen. Op die manier krijg je meer de gelegenheid om op een vrijblijvende manier na te denken of je die ander leuk vindt, wat met haastig gedrag niet zo is, dan moet de knoop snel worden doorgehakt en tenzij iemand echt extreem aantrekkelijk is (wat bijna nooit voorkomt) zal het antwoord dan altijd nee zijn.
Maar goed, tegelijkertijd is de friendzone ook reeel.
Er is toch op zn minst wel nodig:
- Oprechte (individuele) aantrekkingskracht vanuit de ander , niet uit wanhoop dat je gewoon de 1e de beste en alleen maar beter dan niks bent
- Aantrekkingskracht tot de ander vanuit jezelf
Liefst beiden. Zonder dat is alles beter dan een relatie/seks. Vind ik zelf dan. Waarvoor doe je het anders. Omdat het zo hoort? Uit medelijden? Daar ga je ook aan kapot.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-03-2020 18:32:57 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191925966
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies, waar dat ook mee te maken heeft is dat het veel vrijblijvender is als iemand duidelijk uitstraalt niet op een relatie zitten te wachten. Je hoeft dan niet bij elke glimlach bang te zijn dat je uit wanhoop een huwelijksaanzoek krijgt waar je dan weer al je assertiviteit voor bij elkaar moet rapen om nee te kunnen zeggen. Op die manier krijg je meer de gelegenheid om op een vrijblijvende manier na te denken of je die ander leuk vindt, wat met haastig gedrag niet zo is, dan moet de knoop snel worden doorgehakt en tenzij iemand echt extreem aantrekkelijk is (wat bijna nooit voorkomt) zal het antwoord dan altijd nee zijn.
Maar goed, tegelijkertijd is de friendzone ook reeel.
Er is toch op zn minst wel nodig:
- Oprechte (individuele) aantrekkingskracht vanuit de ander , niet uit wanhoop dat je gewoon de 1e de beste en alleen maar beter dan niks bent
- Aantrekkingskracht tot de ander vanuit jezelf
Liefst beiden. Zonder dat is alles beter dan een relatie/seks. Vind ik zelf dan. Waarvoor doe je het anders. Omdat het zo hoort? Uit medelijden? Daar ga je ook aan kapot.
Het stomme is dat vrouwen overal ook hier op fok altijd hameren op het belang van een relatie. Dus dan denken mannen, vrouwen willeen alleen een relatie. En focussen dan daarop. Maar dan is het weereens niet zo. Echt verwarrend.
Time for new flavor in ya ear!
pi_191926254
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef Koetjebeh het volgende:
Het stomme is dat vrouwen overal ook hier op fok altijd hameren op het belang van een relatie. Dus dan denken mannen, vrouwen willeen alleen een relatie. En focussen dan daarop. Maar dan is het weereens niet zo. Echt verwarrend.
Nou omgekeerd is dat toch ook zo? Mannen willen vaak snel seks, maar met een losbandige vrouw willen ze dan weer geen relatie.
  maandag 9 maart 2020 @ 18:57:38 #183
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191926333
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou omgekeerd is dat toch ook zo? Mannen willen vaak snel seks, maar met een losbandige vrouw willen ze dan weer geen relatie.
Dat maakt mij echt niet uit. Zolang ze maar niet meer losbandig is als ze een relatie heeft met mij.
Wat ze daarvoor deed als single, moet ze helemaal zelf weten.
pi_191926438
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Het type vrouw die je in de club tegenkomt voor een one night stand of casual sex hangt in het algemeen niet op dit forum.
pi_191926760
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat beweren ze inderdaad. En ik kan begrijpen dat ze het echt menen. Alleen wanneer een losbandige vrouw wel een relatie wilt met ze wilt aangaan dan hoor je ze niet meer. Veruit de meeste mannen zijn wanhopig. En dat is de realiteit.

Wat ik probeer te zeggen is, als de vrouw losbandig leeft passen mannen daarop aan. Ook in wat ze zeggen. En anders dan zeggen mannen weer dat ze ook een relatie willen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Het type vrouw die je in de club tegenkomt voor een one night stand of casual sex hangt in het algemeen niet op dit forum.
Ach voor mij zijn ze allemaal hetzelfde ik merk geen verschil. Ik lees en hoor alleen verschil in wat ze op verschillende momenten beweren. En dan rol ik met mn ogen. Alsof de relatievrouwmens nooit zomaar iemand vanuit een bar heeft meegenomen voor casual sex.

[ Bericht 12% gewijzigd door Koetjebeh op 09-03-2020 19:21:00 ]
  maandag 9 maart 2020 @ 19:17:57 #186
406944 SugeLucky
pi_191926845
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:15 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Dat beweren ze inderdaad. En ik kan begrijpen dat ze het echt menen. Alleen wanneer een losbandige vrouw wel een relatie wilt met ze wilt aangaan dan hoor je ze niet meer. Veruit de meeste mannen zijn wanhopig. En dat is de realiteit.
En wat is daar wanhopig aan?

Een vrouw die met mij een relatie wil, terwijl ik als single regelmatig met vrouwen naar bed ging, is ook wanhopig of zo?
pi_191927271
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

En wat is daar wanhopig aan?

Een vrouw die met mij een relatie wil, terwijl ik als single regelmatig met vrouwen naar bed ging, is ook wanhopig of zo?
Nou als een vrouw meent 'zo' dan ga je als man daarin ook 'zo'. En als een vrouw weer anders wilt dan stem je daar ook weer op af. Zo zijn mannen nu eenmaal. Mannen gaan waar sex is.

Vrouwen zijn hierin leidend. Ja ik noem dat wel enigzins wanhopig van de manmens. Je bent je hierin mischien niet helemaal bewust van maar ook jij werkt op die manier. Ik heb dat vaak genoeg gezien en ben ervan overtuigd.
  maandag 9 maart 2020 @ 19:31:49 #188
406944 SugeLucky
pi_191927374
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Nou als een vrouw meent 'zo' dan ga je als man daarin ook 'zo'. En als een vrouw weer anders wilt dan stem je daar ook weer op af. Zo zijn mannen nu eenmaal. Mannen gaan waar sex is.

Vrouwen zijn hierin leidend. Ja ik noem dat wel enigzins wanhopig van de manmens an sich. Je bent je er mischien niet helemaal bewust van. Maar ook jij werkt op die manier. Ik heb dat vaak genoeg gezien en ben ervan overtuigd.
Jij bent zeker weer zo'n incel?
pi_191927504
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij bent zeker weer zo'n incel?
Ja ik ben een incel en ik sta buiten dat hele man vrouw relaties wel geen sex gedoe. Ik mag niet meedoen. Ik heb dus niet echt een agenda of belang meer.
  maandag 9 maart 2020 @ 19:39:29 #190
406944 SugeLucky
pi_191927668
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:35 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ja ik ben een incel ik sta buiten dat hele man vrouw relaties wel geen sex gedoe. Ik mag niet meedoen. Ik heb dus niet echt een agenda of belang meer.
Iemand zonder enige ervaring op dat gebied gaat mij vertellen hoe het voor mij werkt...

Wellicht kunnen jullie incels elkaar deze autistische onzin wijsmaken.
pi_191927910
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Iemand zonder enige ervaring op dat gebied gaat mij vertellen hoe het voor mij werkt...

Wellicht kunnen jullie incels elkaar deze autistische onzin wijsmaken.
Ik kan toch wel zien en kijken hoe andere mannen zich gedragen. Kun je me willen shamen wat je wilt. Mannen zijn behoorlijk zwak vind ik. Vrouwen zijn wat sex en relaties betreft leidend.
  maandag 9 maart 2020 @ 19:50:25 #192
406944 SugeLucky
pi_191927986
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:47 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ik kan toch wel zien en kijken hoe andere mannen zich gedragen. Kun je me willen shamen wat je wilt. Mannen zijn behoorlijk zwak vind ik. Vrouwen zijn wat sex en relaties betreft leidend.
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:47 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Je hebt het over zwakke mannen. Dat betekent niet dat alle mannen zwak zijn.
pi_191928169
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het over zwakke mannen. Dat betekent niet dat alle mannen zwak zijn.
Niet allemaal maar over het algemeen durf ik daar wel van uit te gaan ja. Veruit de meeste mannen zijn gewoon simpel. Overal waar je komt kun je het meest voor de hand liggende tekstboek gevallen verwachten. De buitenbeentjes zijn maar een gering aantal en ik zou me niet te snel onder die kleine minderheid scharen als ik jou was. Het begint al met wanneer ze de telefoon opnemen en aan de andere kant is een dame. Dan verandert hun houding en stem. Deze mannen zijn niet te vertrouwen. Heel manipuleerbaar.
  maandag 9 maart 2020 @ 20:04:15 #194
406944 SugeLucky
pi_191928325
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Niet allemaal maar over het algemeen durf ik daar wel van uit te gaan. Veruit de meeste mannen zijn simpel. Overal waar je komt kun je wel hetzelfde verwachten. De buitenbeentjes is maar een gering aantal en ik zou me niet te snel onder die kleine minderheid scharen als ik jou was. Het begint al wanneer ze de telefoon opnemen en aan de andere kant is een dame. Dan verandert hun houding en stem. Deze mannen zijn niet te vertrouwen. Heel manipuleerbaar.
Ik bepaal zelf of ik seks wil hebben met iemand, heb gelijkwaardige relaties en praat tegen vrouwen hetzelfde als m'n vrienden.

Ik ben volwassen. Jij hebt het over onzekere mensen en zwakkelingen.
Het is waarschijnlijk makkelijk voor je om dat als de realiteit te zien maar veel vrouwen willen een mannelijke en zekere man en niet iemand die makkelijk te manipuleren en te kneden is zoals jij omschrijft.
pi_191928574
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf of ik seks wil hebben met iemand, heb gelijkwaardige relaties en praat tegen vrouwen hetzelfde als m'n vrienden.

Ik ben volwassen. Jij hebt het over onzekere mensen en zwakkelingen.
Het is waarschijnlijk makkelijk voor je om dat als de realiteit te zien maar veel vrouwen willen een mannelijke en zekere man en niet iemand die makkelijk te manipuleren en te kneden is zoals jij omschrijft.
Ok, "alpha"
  maandag 9 maart 2020 @ 20:15:53 #196
406944 SugeLucky
pi_191928604
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ok, "alpha"
ga maar gewoon verder huilen op een incel forum of zo.
pi_191933441
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Interessant! Je komt volkomen oké op me over. Ik kan je zo vertellen wat er 'mis met je is' als ik een poosje contact met je heb, moet je er wel tegen kunnen dat iemand eerlijk is en er eventueel iets mee willen doen, voor jezelf. Leuk experiment :-)
pi_191933524
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ok, "alpha"
Neu, hij heeft gewoon gelijk. Ik vind de zekerheid met welk je je uitspraken doet fascinerend. "mannen gaan waar seks is, mannen zijn zwak, vrouwen zijn wat sex en relaties betreft leidend" Vriend, praat lekker voor jezelf. Dit is gewoon je eigen persoon op anderen projecteren zodat je je eigen falen kan goedpraten. Ook ik bepaal zelf of ik seks wil hebben met iemand, heb gelijkwaardige relaties en praat tegen vrouwen hetzelfde als m'n vrienden. Ben ik een alpha, een beta? Nee, ik ben gewoon een normale gast die iedereen hetzelfde probeert te behandelen. Probeer eens een normaal gesprek met een vrouw aan te gaan zonder intenties, ze zijn best oké.
pi_191934956
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 14:44 schreef Cara het volgende:

[..]

Heb ook zo'n vriend ja. _O- Echt een geweldige persoonlijkheid en prima uiterlijk maar met vrouwen is het altijd drama. Dankzij hem ben ik me wel gaan realiseren dat zelfvertrouwen veel doet.
pi_191934979
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Geloof mij, die vrouwen zijn er genoeg hier. ;) Wel een beetje opletten hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')