abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191922440
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 13:39 schreef Jardis het volgende:
Ik ben een jaar lang actief geweest met daten enzo, leuke ervaringen maar verder niets.

Heb het toen los gelaten en meer op mijzelf gericht. Dus niet (bewust) op zoek zijn naar vrouwen etc. . Wat denk je? Ook geen resultaat.

Dus gewoon niets.
Ik zeg ook niet dat al zijn problemen dan zijn opgelost, alleen dat er een grote kans is dat er meer aan de hand is dan geen initiatief tonen.

Een maat van mij die vaak met m'n vriendengroep mee de stad in gaat heeft alles. Is afgetraind, goeie kop, universitaire studie, etc. Oogt wat onbereikbaar, beetje bad boy uiterlijk. Veel vrouwen zoeken oogcontact, proberen te flirten, maar zodra hij een gesprek begint druipen ze allemaal af, het is bizar om te zien. Hij staat inmiddels een paar jaar droog. Heb het er al vaak met hem over gehad, hij maakt het veel te groot en belangrijk. Zodra een meisje komt praten of als hij een gesprek begint slaat het dood, is het ongemakkelijk, afstandelijk, geforceerd en komt zijn toffe persoonlijkheid er totaal niet uit. Het zou me niet verbazen als TS exact zo'n geval is.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
  maandag 9 maart 2020 @ 15:12:51 #177
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_191922934
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 14:44 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat al zijn problemen dan zijn opgelost, alleen dat er een grote kans is dat er meer aan de hand is dan geen initiatief tonen.

Een maat van mij die vaak met m'n vriendengroep mee de stad in gaat heeft alles. Is afgetraind, goeie kop, universitaire studie, etc. Oogt wat onbereikbaar, beetje bad boy uiterlijk. Veel vrouwen zoeken oogcontact, proberen te flirten, maar zodra hij een gesprek begint druipen ze allemaal af, het is bizar om te zien. Hij staat inmiddels een paar jaar droog. Heb het er al vaak met hem over gehad, hij maakt het veel te groot en belangrijk. Zodra een meisje komt praten of als hij een gesprek begint slaat het dood, is het ongemakkelijk, afstandelijk, geforceerd en komt zijn toffe persoonlijkheid er totaal niet uit. Het zou me niet verbazen als TS exact zo'n geval is.
Vaak ook de reden dat een vrouw je wel ziet zitten wanneer jij haar juist niet echt ziet zitten.

Dan is het geforceerde er af, want je wil verder niets van haar. Je bent dus meer jezelf tijdens contact met haar (het maakt jou immers toch niet uit hoe ze over je denkt) en voila...
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_191923955
Inderdaad een herkenbaar gevoel.

Zijn er tips wat je er aan kan doen?

Ik ken dat gevoel ook als je met zen 3en of 4en aan het praten bent. Ineens gaan de anderen weg (bijv naar de wc of wat dan ook) en met zaden 2en denk je ineens, oh shit. Heb je uiteraard alleen met hele leuke mensen.

What to do? ‘Gewoon normaal blijven doen’ is natuurlijk het antwoord. Oorzaak is dat je misschien denkt niet goed genoeg te zijn.

Bizar eigenlijk als je altijd leuk persoon bent, maar als het moet je dichtslaat.
pi_191925089
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 16:19 schreef Jardis het volgende:
Inderdaad een herkenbaar gevoel.

Zijn er tips wat je er aan kan doen?

Ik ken dat gevoel ook als je met zen 3en of 4en aan het praten bent. Ineens gaan de anderen weg (bijv naar de wc of wat dan ook) en met zaden 2en denk je ineens, oh shit. Heb je uiteraard alleen met hele leuke mensen.

What to do? ‘Gewoon normaal blijven doen’ is natuurlijk het antwoord. Oorzaak is dat je misschien denkt niet goed genoeg te zijn.

Bizar eigenlijk als je altijd leuk persoon bent, maar als het moet je dichtslaat.
Je geeft zelf al aan dat er bij drie personen niets aan de hand is en zodra je met z'n tweeën komt te zitten gelijk alles anders voelt. Het enige waar dit plaats vindt is in je hoofd, dus daar zou ik gaan kijken. De vrouw is namelijk nog exact dezelfde persoon, er is niets veranderd. Ze is nog steeds een mens.

Wanneer je alleen met een toffe gast overblijft die je die avond hebt ontmoet ga je jezelf toch ook niet panikeren? Als er een leuke vibe hangt kun je er hooguit een leuke flirtopmerking uitgooien en gewoon doorgaan met je leven.

Als je er dan persé wat mee wilt, kun je altijd nog aangeven dat het je leuk lijkt je superinteressante gesprek een keer met z'n tweeën door te zetten. Zoals je dat met een random gast of je oma ook zou doen.
pi_191925703
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 15:12 schreef Pvt.Webster het volgende:
Vaak ook de reden dat een vrouw je wel ziet zitten wanneer jij haar juist niet echt ziet zitten.

Dan is het geforceerde er af, want je wil verder niets van haar. Je bent dus meer jezelf tijdens contact met haar (het maakt jou immers toch niet uit hoe ze over je denkt) en voila...
Ja precies, waar dat ook mee te maken heeft is dat het veel vrijblijvender is als iemand duidelijk uitstraalt niet op een relatie zitten te wachten. Je hoeft dan niet bij elke glimlach bang te zijn dat je uit wanhoop een huwelijksaanzoek krijgt waar je dan weer al je assertiviteit voor bij elkaar moet rapen om nee te kunnen zeggen. Op die manier krijg je meer de gelegenheid om op een vrijblijvende manier na te denken of je die ander leuk vindt, wat met haastig gedrag niet zo is, dan moet de knoop snel worden doorgehakt en tenzij iemand echt extreem aantrekkelijk is (wat bijna nooit voorkomt) zal het antwoord dan altijd nee zijn.
Maar goed, tegelijkertijd is de friendzone ook reeel.
Er is toch op zn minst wel nodig:
- Oprechte (individuele) aantrekkingskracht vanuit de ander , niet uit wanhoop dat je gewoon de 1e de beste en alleen maar beter dan niks bent
- Aantrekkingskracht tot de ander vanuit jezelf
Liefst beiden. Zonder dat is alles beter dan een relatie/seks. Vind ik zelf dan. Waarvoor doe je het anders. Omdat het zo hoort? Uit medelijden? Daar ga je ook aan kapot.

[ Bericht 3% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 09-03-2020 18:32:57 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_191925966
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:18 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja precies, waar dat ook mee te maken heeft is dat het veel vrijblijvender is als iemand duidelijk uitstraalt niet op een relatie zitten te wachten. Je hoeft dan niet bij elke glimlach bang te zijn dat je uit wanhoop een huwelijksaanzoek krijgt waar je dan weer al je assertiviteit voor bij elkaar moet rapen om nee te kunnen zeggen. Op die manier krijg je meer de gelegenheid om op een vrijblijvende manier na te denken of je die ander leuk vindt, wat met haastig gedrag niet zo is, dan moet de knoop snel worden doorgehakt en tenzij iemand echt extreem aantrekkelijk is (wat bijna nooit voorkomt) zal het antwoord dan altijd nee zijn.
Maar goed, tegelijkertijd is de friendzone ook reeel.
Er is toch op zn minst wel nodig:
- Oprechte (individuele) aantrekkingskracht vanuit de ander , niet uit wanhoop dat je gewoon de 1e de beste en alleen maar beter dan niks bent
- Aantrekkingskracht tot de ander vanuit jezelf
Liefst beiden. Zonder dat is alles beter dan een relatie/seks. Vind ik zelf dan. Waarvoor doe je het anders. Omdat het zo hoort? Uit medelijden? Daar ga je ook aan kapot.
Het stomme is dat vrouwen overal ook hier op fok altijd hameren op het belang van een relatie. Dus dan denken mannen, vrouwen willeen alleen een relatie. En focussen dan daarop. Maar dan is het weereens niet zo. Echt verwarrend.
Time for new flavor in ya ear!
pi_191926254
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef Koetjebeh het volgende:
Het stomme is dat vrouwen overal ook hier op fok altijd hameren op het belang van een relatie. Dus dan denken mannen, vrouwen willeen alleen een relatie. En focussen dan daarop. Maar dan is het weereens niet zo. Echt verwarrend.
Nou omgekeerd is dat toch ook zo? Mannen willen vaak snel seks, maar met een losbandige vrouw willen ze dan weer geen relatie.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  maandag 9 maart 2020 @ 18:57:38 #183
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_191926333
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nou omgekeerd is dat toch ook zo? Mannen willen vaak snel seks, maar met een losbandige vrouw willen ze dan weer geen relatie.
Dat maakt mij echt niet uit. Zolang ze maar niet meer losbandig is als ze een relatie heeft met mij.
Wat ze daarvoor deed als single, moet ze helemaal zelf weten.
pi_191926438
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:36 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Het type vrouw die je in de club tegenkomt voor een one night stand of casual sex hangt in het algemeen niet op dit forum.
pi_191926760
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:53 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Dat beweren ze inderdaad. En ik kan begrijpen dat ze het echt menen. Alleen wanneer een losbandige vrouw wel een relatie wilt met ze wilt aangaan dan hoor je ze niet meer. Veruit de meeste mannen zijn wanhopig. En dat is de realiteit.

Wat ik probeer te zeggen is, als de vrouw losbandig leeft passen mannen daarop aan. Ook in wat ze zeggen. En anders dan zeggen mannen weer dat ze ook een relatie willen.

quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Het type vrouw die je in de club tegenkomt voor een one night stand of casual sex hangt in het algemeen niet op dit forum.
Ach voor mij zijn ze allemaal hetzelfde ik merk geen verschil. Ik lees en hoor alleen verschil in wat ze op verschillende momenten beweren. En dan rol ik met mn ogen. Alsof de relatievrouwmens nooit zomaar iemand vanuit een bar heeft meegenomen voor casual sex.

[ Bericht 12% gewijzigd door Koetjebeh op 09-03-2020 19:21:00 ]
  maandag 9 maart 2020 @ 19:17:57 #186
406944 SugeLucky
pi_191926845
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:15 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Dat beweren ze inderdaad. En ik kan begrijpen dat ze het echt menen. Alleen wanneer een losbandige vrouw wel een relatie wilt met ze wilt aangaan dan hoor je ze niet meer. Veruit de meeste mannen zijn wanhopig. En dat is de realiteit.
En wat is daar wanhopig aan?

Een vrouw die met mij een relatie wil, terwijl ik als single regelmatig met vrouwen naar bed ging, is ook wanhopig of zo?
pi_191927271
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:17 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

En wat is daar wanhopig aan?

Een vrouw die met mij een relatie wil, terwijl ik als single regelmatig met vrouwen naar bed ging, is ook wanhopig of zo?
Nou als een vrouw meent 'zo' dan ga je als man daarin ook 'zo'. En als een vrouw weer anders wilt dan stem je daar ook weer op af. Zo zijn mannen nu eenmaal. Mannen gaan waar sex is.

Vrouwen zijn hierin leidend. Ja ik noem dat wel enigzins wanhopig van de manmens. Je bent je hierin mischien niet helemaal bewust van maar ook jij werkt op die manier. Ik heb dat vaak genoeg gezien en ben ervan overtuigd.
  maandag 9 maart 2020 @ 19:31:49 #188
406944 SugeLucky
pi_191927374
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:28 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Nou als een vrouw meent 'zo' dan ga je als man daarin ook 'zo'. En als een vrouw weer anders wilt dan stem je daar ook weer op af. Zo zijn mannen nu eenmaal. Mannen gaan waar sex is.

Vrouwen zijn hierin leidend. Ja ik noem dat wel enigzins wanhopig van de manmens an sich. Je bent je er mischien niet helemaal bewust van. Maar ook jij werkt op die manier. Ik heb dat vaak genoeg gezien en ben ervan overtuigd.
Jij bent zeker weer zo'n incel?
pi_191927504
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:31 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Jij bent zeker weer zo'n incel?
Ja ik ben een incel en ik sta buiten dat hele man vrouw relaties wel geen sex gedoe. Ik mag niet meedoen. Ik heb dus niet echt een agenda of belang meer.
  maandag 9 maart 2020 @ 19:39:29 #190
406944 SugeLucky
pi_191927668
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:35 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ja ik ben een incel ik sta buiten dat hele man vrouw relaties wel geen sex gedoe. Ik mag niet meedoen. Ik heb dus niet echt een agenda of belang meer.
Iemand zonder enige ervaring op dat gebied gaat mij vertellen hoe het voor mij werkt...

Wellicht kunnen jullie incels elkaar deze autistische onzin wijsmaken.
pi_191927910
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:39 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Iemand zonder enige ervaring op dat gebied gaat mij vertellen hoe het voor mij werkt...

Wellicht kunnen jullie incels elkaar deze autistische onzin wijsmaken.
Ik kan toch wel zien en kijken hoe andere mannen zich gedragen. Kun je me willen shamen wat je wilt. Mannen zijn behoorlijk zwak vind ik. Vrouwen zijn wat sex en relaties betreft leidend.
  maandag 9 maart 2020 @ 19:50:25 #192
406944 SugeLucky
pi_191927986
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:47 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ik kan toch wel zien en kijken hoe andere mannen zich gedragen. Kun je me willen shamen wat je wilt. Mannen zijn behoorlijk zwak vind ik. Vrouwen zijn wat sex en relaties betreft leidend.
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:47 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Je hebt het over zwakke mannen. Dat betekent niet dat alle mannen zwak zijn.
pi_191928169
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:50 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

[..]

Je hebt het over zwakke mannen. Dat betekent niet dat alle mannen zwak zijn.
Niet allemaal maar over het algemeen durf ik daar wel van uit te gaan ja. Veruit de meeste mannen zijn gewoon simpel. Overal waar je komt kun je het meest voor de hand liggende tekstboek gevallen verwachten. De buitenbeentjes zijn maar een gering aantal en ik zou me niet te snel onder die kleine minderheid scharen als ik jou was. Het begint al met wanneer ze de telefoon opnemen en aan de andere kant is een dame. Dan verandert hun houding en stem. Deze mannen zijn niet te vertrouwen. Heel manipuleerbaar.
  maandag 9 maart 2020 @ 20:04:15 #194
406944 SugeLucky
pi_191928325
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:57 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Niet allemaal maar over het algemeen durf ik daar wel van uit te gaan. Veruit de meeste mannen zijn simpel. Overal waar je komt kun je wel hetzelfde verwachten. De buitenbeentjes is maar een gering aantal en ik zou me niet te snel onder die kleine minderheid scharen als ik jou was. Het begint al wanneer ze de telefoon opnemen en aan de andere kant is een dame. Dan verandert hun houding en stem. Deze mannen zijn niet te vertrouwen. Heel manipuleerbaar.
Ik bepaal zelf of ik seks wil hebben met iemand, heb gelijkwaardige relaties en praat tegen vrouwen hetzelfde als m'n vrienden.

Ik ben volwassen. Jij hebt het over onzekere mensen en zwakkelingen.
Het is waarschijnlijk makkelijk voor je om dat als de realiteit te zien maar veel vrouwen willen een mannelijke en zekere man en niet iemand die makkelijk te manipuleren en te kneden is zoals jij omschrijft.
pi_191928574
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:04 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik bepaal zelf of ik seks wil hebben met iemand, heb gelijkwaardige relaties en praat tegen vrouwen hetzelfde als m'n vrienden.

Ik ben volwassen. Jij hebt het over onzekere mensen en zwakkelingen.
Het is waarschijnlijk makkelijk voor je om dat als de realiteit te zien maar veel vrouwen willen een mannelijke en zekere man en niet iemand die makkelijk te manipuleren en te kneden is zoals jij omschrijft.
Ok, "alpha"
  maandag 9 maart 2020 @ 20:15:53 #196
406944 SugeLucky
pi_191928604
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ok, "alpha"
ga maar gewoon verder huilen op een incel forum of zo.
pi_191933441
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:09 schreef Kalgoorlie het volgende:

[..]

Precies :)

Is toch niet raar als je daar over nadenkt. naar mate je ouder wordt en de situatie aanhoudt. Al denk ik vast ook gewoon te veel na, dat helpt ook niet mee.
Interessant! Je komt volkomen oké op me over. Ik kan je zo vertellen wat er 'mis met je is' als ik een poosje contact met je heb, moet je er wel tegen kunnen dat iemand eerlijk is en er eventueel iets mee willen doen, voor jezelf. Leuk experiment :-)
pi_191933524
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 20:14 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Ok, "alpha"
Neu, hij heeft gewoon gelijk. Ik vind de zekerheid met welk je je uitspraken doet fascinerend. "mannen gaan waar seks is, mannen zijn zwak, vrouwen zijn wat sex en relaties betreft leidend" Vriend, praat lekker voor jezelf. Dit is gewoon je eigen persoon op anderen projecteren zodat je je eigen falen kan goedpraten. Ook ik bepaal zelf of ik seks wil hebben met iemand, heb gelijkwaardige relaties en praat tegen vrouwen hetzelfde als m'n vrienden. Ben ik een alpha, een beta? Nee, ik ben gewoon een normale gast die iedereen hetzelfde probeert te behandelen. Probeer eens een normaal gesprek met een vrouw aan te gaan zonder intenties, ze zijn best oké.
pi_191934956
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 14:44 schreef Cara het volgende:

[..]

Heb ook zo'n vriend ja. _O- Echt een geweldige persoonlijkheid en prima uiterlijk maar met vrouwen is het altijd drama. Dankzij hem ben ik me wel gaan realiseren dat zelfvertrouwen veel doet.
pi_191934979
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 19:02 schreef Cara het volgende:

[..]

Geloof mij, die vrouwen zijn er genoeg hier. ;) Wel een beetje opletten hè.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')