quote:Op maandag 2 maart 2020 15:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag al de eerste vacatures staan voor virusadministratief medewerkers
Matige handelswijze als je het mij vraagt. Niet echt informatief richting je burgersquote:Op maandag 2 maart 2020 15:54 schreef capricia het volgende:
Het is dus aan de gemeente zelf om door te geven.
Ja, dat is ook precies mijn bezwaar, waarom niet gewoon doorgeven waar de besmettingen zijn?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus kwetsbare groepen moeten maar gokken hoeveel gevallen er in hun eigen gemeente geconstateerd zijn?
Dus een protocol is er eigenlijk voor niets?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee.
Een ziekenhuis mag altijd testen. Het is niet zo dat het RIVM bepaalt wat doktoren wel of niet mogen testen.
This is Netherlandquote:Op maandag 2 maart 2020 15:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Matige handelswijze als je het mij vraagt. Niet echt informatief richting je burgers
Doe niet zo naïef: Ja, ze zeggen daarmee dat de norm die RIVM hanteert, onvoldoende zekerheid biedt. En gelijk hebben ze! Als ziekenhuis kun je dat risico niet nemen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee.
Een ziekenhuis mag altijd testen. Het is niet zo dat het RIVM bepaalt wat doktoren wel of niet mogen testen.
18 gevallen: Ja nee we kunnen niet doorgeven waar allemaal hoor, teveel werk!twitter:MinPres twitterde op maandag 02-03-2020 om 15:46:33Vanmiddag bezocht ik de professionals van GGD Hollands Midden (@ggdhm) in Leiden om te praten over hun werkzaamheden met betrekking tot het coronavirus. Het virus vraagt om een deskundige aanpak – en die deskundigheid hebben we in Nederland. Veel respect voor deze mensen. https://t.co/3GUdXrBIKP reageer retweet
Tweet #1?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:57 schreef Arizona het volgende:
18 gevallen: Ja nee we kunnen niet doorgeven waar allemaal hoor, teveel werk!twitter:
Neeee dit gaat helemaal misquote:
We mogen Ab Klink ook wel bedanken voor zijn briljante hervormingen met de uiteindelijke faillissementen en uitholling van onze medische sectorquote:Op maandag 2 maart 2020 15:57 schreef hollandia02 het volgende:
Nederland, het land van de decentralisatie!
Tuurlijk, Jackquote:Op maandag 2 maart 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Neeee dit gaat helemaal mis![]()
Ik wilde een tweet van Mark Rutte posten
En ik ken geen jack
Jack is de oprichter van twitter, dit was volgens mij de eerste tweet ooit.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik ken geen jack
We zijn hier redelijk goed in het over de schutting plempen inderdaad.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:57 schreef hollandia02 het volgende:
Nederland, het land van de decentralisatie!
Jack is de oprichter van twitter.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik ken geen jack
Oke, maar die 2 ziekenhuizen die nu (deels) gesloten zijn, verschuilen zich wel achter de RIVM-richtlijnen. Ik kom gelukkig vrijwel nooit in mijn lokale ziekenhuis, maar was dat wel zo, dan zou ik het toch best een geruststellende gedachte vinden te weten dat ze er niet zitten te slapen wat dit virus betreft.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee.
Eens. UMC Utrecht doet dit ook al sinds vorige week donderdag. Ze testen daar iedereen die ze normaal gesproken op griepvirus zouden testen ook meteen op coronavirus. Dit was ook voordat het RIVM de richtlijnen had aangepast. Heel fijn dat er ziekenhuizen zijn waar ze nog wel enigzins zelf nadenken.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Oke, maar die 2 ziekenhuizen die nu (deels) gesloten zijn, verschuilen zich wel achter de RIVM-richtlijnen. Ik kom gelukkig vrijwel nooit in mijn lokale ziekenhuis, maar was dat wel zo, dan zou ik het toch best een geruststellende gedachte vinden te weten dat ze er niet zitten te slapen wat dit virus betreft.
Ik vind het dus ook een goed initiatief van dit ziekenhuis om publiekelijk te laten weten dat ze er bovenop zitten. Volgens mij stelt dat mensen meer gerust dan de sussende toon van het RIVM.
Jack is een mooie naamquote:Op maandag 2 maart 2020 15:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
En ik ken geen jack
twitter:BNODesk twitterde op maandag 02-03-2020 om 16:02:49WHO will hold a press conference on coronavirus in a few minutes. Watch live: https://t.co/fwn6jkeXTe reageer retweet
quote:Op maandag 2 maart 2020 16:02 schreef Rianne84 het volgende:
Ze delen hier bij de zwemles geen munten meer uit ivm corona. Maar verder delen we gewoon kleedhokjes, toiletten, deurklinken en zo![]()
Dan moeten ze wel testen ter beschikking hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee.
Merci!quote:Op maandag 2 maart 2020 16:03 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op maandag 02-03-2020 om 16:02:49WHO will hold a press conference on coronavirus in a few minutes. Watch live: https://t.co/fwn6jkeXTe reageer retweet
Dit heb ik je al zo vaak horen zeggen, je moet nu toch zeker aan de 120 kg zittenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel erg oppassen dan. Ik ga alvast nog even 20 kilo extra rijst halen
Die krijgt straks een rijstbuikje.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit heb ik je al zo vaak horen zeggen, je moet nu toch zeker aan de 120 kg zitten
Johan Derksen hebben ze ook gevraagdquote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
34 MINUTEN GELEDEN
Morgen crisisoverleg kabinet over coronavirus
Voor het eerst komt morgen een groot deel van het kabinet bij elkaar voor crisisoverleg over het coronavirus. Het overleg heet officieel het MCCB (Ministeriële Commissie Crisisbeheersing). De verwachting is dat het kabinet bijgepraat wordt en niet dat er maatregelen worden afgekondigd. Het overleg gaat vooral over de neveneffecten van het coronavirus op bijvoorbeeld de economie en het openbare leven.
Een groot deel van het kabinet zit erbij, in ieder geval de ministers Rutte, Wiebes, Bruins, Koolmees, Schouten, Grapperhaus, Van Nieuwenhuizen, Hoekstra en Bijleveld. En mogelijk worden daar nog namen aan toegevoegd.
----------------------------
Heuj, het hele zooitje bij elkaar.
En eentje heeft Coronaquote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
34 MINUTEN GELEDEN
Voor het eerst komt morgen een groot deel van het kabinet bij elkaar voor crisisoverleg over het coronavirus. Het overleg heet officieel het MCCB (Ministeriële Commissie Crisisbeheersing). De verwachting is dat het kabinet bijgepraat wordt en niet dat er maatregelen worden afgekondigd. Het overleg gaat vooral over de neveneffecten van het coronavirus op bijvoorbeeld de economie en het openbare leven.
Een groot deel van het kabinet zit erbij, in ieder geval de ministers Rutte, Wiebes, Bruins, Koolmees, Schouten, Grapperhaus, Van Nieuwenhuizen, Hoekstra en Bijleveld. En mogelijk worden daar nog namen aan toegevoegd.
Blok nietquote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
34 MINUTEN GELEDEN
Ja natuurlijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Oke, maar die 2 ziekenhuizen die nu (deels) gesloten zijn, verschuilen zich wel achter de RIVM-richtlijnen. Ik kom gelukkig vrijwel nooit in mijn lokale ziekenhuis, maar was dat wel zo, dan zou ik het toch best een geruststellende gedachte vinden te weten dat ze er niet zitten te slapen wat dit virus betreft.
Ik vind het dus ook een goed initiatief van dit ziekenhuis om publiekelijk te laten weten dat ze er bovenop zitten. Volgens mij stelt dat mensen meer gerust dan de sussende toon van het RIVM.
Als Johan Derksen zegt dat we allemaal doodgaan aan de corona, lijkt mij dat een prima reden om te kalmeren.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:06 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Johan Derksen hebben ze ook gevraagd
Geen Blok? Voelt 'ie zich misschien toch wat... eh... 'grieperig' na z'n bezoekje aan Iran?quote:Op maandag 2 maart 2020 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
Eindelijk orde op zaken dusquote:Op maandag 2 maart 2020 16:06 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Johan Derksen hebben ze ook gevraagd
Maar het verschil tussen een Koreaan en een Chinees is ook niet heel duidelijk somsquote:Op maandag 2 maart 2020 16:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Koreaanse vriendin van me in Engeland is al uitgescholden voor vleermuis etende corona virus lijer.
Echt sommige mensen zijn zo tering dom
Ja klopt, maar heeft weinig te maken met corona.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Koreaanse vriendin van me in Engeland is al uitgescholden voor vleermuis etende corona virus lijer.
Echt sommige mensen zijn zo tering dom
ja daarom als hun ziek zijn dan kunnen ze hem niet aanstekenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:07 schreef Strani het volgende:
Is Blok niet de Designated Survivor? Misschien mag 'ie er daarom wel niet bij zijn.
Dat was hij in elk geval wel een keer, maar het lijkt me sterk dat dat altijd dezelfde isquote:Op maandag 2 maart 2020 16:07 schreef Strani het volgende:
Is Blok niet de Designated Survivor? Misschien mag 'ie er daarom wel niet bij zijn.
Misschien mag hij de Designated Survivor-trui voor een heel jaar dragenquote:Op maandag 2 maart 2020 16:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat was hij in elk geval wel een keer, maar het lijkt me sterk dat dat altijd dezelfde is
Zeker, als fatsoenlijke vent een Chinese dame netjes uitschelden voor vleermuisetende coronaviruslijer wordt je zo wel lastig gemaaktquote:Op maandag 2 maart 2020 16:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Maar het verschil tussen een Koreaan en een Chinees is ook niet heel duidelijk soms![]()
Als het RIVM té vroeg zegt dat iedereen getest moet worden hebben we straks geen testkits meer over als het écht nodig is, lijkt me?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |