quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Tengano het volgende:
[..]
Had ik er gelijk ingezet; was een grapje
Google even op verwaarloosde longontsteking en je weet waarom je je ziek moet melden. Los van corona virus.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Richestorags het volgende:
Wanneer is voor jullie het moment om te zeggen, ik ga thuiswerken?
Ik voel me sowieso al een beetje vaag een tijd. Veel slijm in mijn keel, had gisteren duidelijk temperatuurverhoging, rillingen en pijn op de borst, spierpijn in mijn lichaam, gewoon slapjes gevoel zeg maar. Heb ook verhoogde hartslag enzo. Zou ook een gewone longontsteking kunnen zijn, die heb ik vorig jaar ook gehad
Blijven ambtenaren hequote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
"Teveel werk"twitter:czhuijgen twitterde op maandag 02-03-2020 om 15:19:47@:BurgersJessy Het @:rivm gaat vanaf nu dagelijks een update geven. De woonplaats van de nieuwe patiënten zijn niet bekendgemaakt. 'Het aantal gevallen loopt op. Daarmee wordt het teveel om dit van iedere patiënt afzonderlijk bekend te maken', aldus @:rivmhttps://t.co/DeqQ1y4xZ1 reageer retweet
Singapore doet het volgens mij nu nog, die zitten toch al op 100+? Godverdomme wat een faalhazen.
Echt niet te geloven.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
"Teveel werk"twitter:czhuijgen twitterde op maandag 02-03-2020 om 15:19:47@:BurgersJessy Het @:rivm gaat vanaf nu dagelijks een update geven. De woonplaats van de nieuwe patiënten zijn niet bekendgemaakt. 'Het aantal gevallen loopt op. Daarmee wordt het teveel om dit van iedere patiënt afzonderlijk bekend te maken', aldus @:rivmhttps://t.co/DeqQ1y4xZ1 reageer retweet
Singapore doet het volgens mij nu nog, die zitten toch al op 100+? Godverdomme wat een faalhazen.
Bizar inderdaad. Hoe understaffed is het RIVM eigenlijk?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Carnaval, wintersport,voetbalwedstrijden, stedentrips. Hou mijn hart vast voor de komende 6 weken. Als het in dit tempo doorgaat moet bijna iedereen eraan geloven.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:25 schreef KingRadler het volgende:
er moeten nog veel terug komen van vakantie de lijst zal wel flink gaan groeien
Ze zijn uiterst precies; tot op het exacte appartementencomplex en winkels toe. Ze willen het zoveel mogelijk indijken en linken patiënt X aan Y waar nodig. Ze hebben zelfs mini clusters (vanaf 3 personen is het al iedereen afgaan voor diagnose).quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat zeiden we in begin januari ook. Toen zouden na 2 weken vrijwel miljoenen mensen besmet zijn. We zitten nu hoogstens wereldwijd op 100k ofzoquote:Op maandag 2 maart 2020 15:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Carnaval, wintersport,voetbalwedstrijden, stedentrips. Hou mijn hart vast voor de komende 6 weken. Als het in dit tempo doorgaat moet bijna iedereen eraan geloven.
Denk het niet eigenlijk. Veel mensen plannen hun vakantie aan de hand van beschikbare tickets, prijzen en vliegtijden.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Lekker nuttig ook, dan vliegen Chinezen/Italianen via een ander land om.
Singapore doet het ook 1 keer per dag, maar dan wel goede complete info, leeftijd, geslacht, werk, straat of gebied waar ze wonen en of er een link is met eerdere cases.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Gelukkig hebben de alle paniekzaaiers elkaar gevonden in CORquote:Op maandag 2 maart 2020 15:28 schreef Jane het volgende:
Het RIVM gaat er nu vanuit dat als ze gewoon het minimale melden, 1x per dag een getalletje, dat dan de rust het langst bewaard blijft onder het onwetende volk.
Korea doet het nog steeds met bijna 4000 cases. Zijn hele kaarten beschikbaar met reisroutes van de cases, en sms alerts als je in de buurt van een case ben geweest.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beurzen openen hoger dus er is hoop.quote:
Bij 18 gevallen ook al hequote:
Beter voorbeeld ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Korea doet het nog steeds met bijna 4000 cases. Zijn hele kaarten beschikbaar met reisroutes van de cases, en sms alerts als je in de buurt van een case ben geweest.
Ik neem nooit die broodjes, maar liep er gisteren langs en moest gelijk aan die post denken. Brrrrrrr.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sinds ik gehoord heb dat die tang maar 1 keer per dag schoongemaakt wordt bij de Albert Heijn ben ik meer bang voor de tang dan voor het feit dat het broodje misschien getoucheerd zou kunnen zijn door iemand.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)og-corona-virus-rivmquote:De nieuwe coronagevallen zijn onder andere in Houten, Dalen, Nieuwendijk, de regio Tilburg en Helmond.
Waarschijnlijk zijn ze bang dat als mensen weten dat het in hun dorp is in paniek raken of dat naar buiten komt wie het is en waar die precies woont.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij 18 gevallen ook al he
Als er nou honderden per dag bij zouden komen...
Tsja. Korea is op technologisch gebied wel verder dan NL natuurlijk. Die hebben daar ook al meer dan een jaar 5G.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Beter voorbeeld ja.
Echt het idee dat we wat dit aangaat in 1 of ander derde wereldland wonen.
goed bezig / nieuwe risco gebieden waar ik dus niet kom deze weekquote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef capricia het volgende:
RTL geeft de gemeente nog wel door:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)og-corona-virus-rivm
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg met alle posts hier het idee dat FOK! voor 90% bestaat uit zieke, zwakke en misselijke 80-plussers waarvoor hogere kans op sterfte bestaat...
Ik zou het wel fijn vinden om te weten wanneer het in mijn gemeente is. Dan weet ik dat ik extra voorzichtig moet zijn en kunnen kwetsbare groepen er ook voor kiezen om wat minder naar buiten te gaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze bang dat als mensen weten dat het in hun dorp is in paniek raken of dat naar buiten komt wie het is en waar die precies woont.
Japan ook. Leeftijd, geslacht, woonplaats.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
De gemeenten geven de gemeenten door.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Bij het bepalen misschien, maar dan heb je alleen de lastminute reiziger. Als je je vakantie al gepland hebt dan gaan de meeste mensen gewoon nog. Een Chinese aio van mij haar ouders waren op bezoek toen KLM ineens niet meer vloog. Die gaan niet maandenlang hier zitten als ze ook via een andere route weer terugkomen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk het niet eigenlijk. Veel mensen plannen hun vakantie aan de hand van beschikbare tickets, prijzen en vliegtijden.
Ik ben niet in paniek hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de alle paniekzaaiers elkaar gevonden in COR
En de overige 10% leest niet goed.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik krijg met alle posts hier het idee dat FOK! voor 90% bestaat uit zieke, zwakke en misselijke 80-plussers waarvoor hogere kans op sterfte bestaat...
Of gewoon mensen die voor alles bang zijn en hele pallets aluminium thuis hebben liggen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doe mijn dakraam alvast dicht.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou het wel fijn vinden om te weten wanneer het in mijn gemeente is. Dan weet ik dat ik extra voorzichtig moet zijn en kunnen kwetsbare groepen er ook voor kiezen om wat minder naar buiten te gaan.
Puntje voor RTL!quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef capricia het volgende:
[..]
twitter:vrtnws twitterde op maandag 02-03-2020 om 15:30:32Leerlingen uit Lede waren op skireis in Noord-Italië: "Sommigen roepen 'corona' om te lachen of vermijden ons" https://t.co/6sY4bITQhy #vrtnws reageer retweet
Dus dit.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Bij 18 gevallen ook al he
Als er nou honderden per dag bij zouden komen...
Je weet wel of je buurman het is door die marsmannetjes van de ggd aan de deur.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn ze bang dat als mensen weten dat het in hun dorp is in paniek raken of dat naar buiten komt wie het is en waar die precies woont.
https://nieman.harvard.ed(...)nAPandemic.aspx.htmlquote:Op maandag 2 maart 2020 15:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben niet in paniek hoor.
Vanochtend had iemand hier nog een artikel geplaatst over het verschil tussen de mensen die zich graag voorbereiden (paniekzaaiers, volgens jou) en de ontkenners. Volgens mij kwam het er op neer dat de ontkenners pas in een later stadium in paniek raken. Als het niet meer te ontkennen valt, wrs. Of als ze er zelf mee te maken krijgen. Degenen die jij nu die 'paniekzaaiers' noemt, zullen dan het kalmst zijn.
Ik krijg ook de indruk dat het er veel mee te maken heeft of je zin hebt om je in te lezen in wat er nu eigenlijk aan de hand is. Mensen die daar geen zin in hebben, denken dat de rest schromelijk overdrijft.
Anyway, er wordt echt heel weinig paniek gezaaid in dit topic. Er zitten alleen wel wat mensen die zich erin verdiept hebben en die de houding van het RIVM onbegrijpelijk laks vinden.
Waarbij je dan mag afvragen of de mensen die zich ingelezen hebben wijsheid in pacht hebben om te kunnen zeggen welke aanpak allerbeste is...quote:Op maandag 2 maart 2020 15:34 schreef Jane het volgende:
Anyway, er wordt echt heel weinig paniek gezaaid in dit topic. Er zitten alleen wel wat mensen die zich erin verdiept hebben en die de houding van het RIVM onbegrijpelijk laks vinden.
We zijn in elk geval voorbereid op wat komen gaat. De griepjes mensen mogen het met elkaar uitvechten in de supermarkt wie het laatste pak rijst af mag rekenenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben niet in paniek hoor.
Vanochtend had iemand hier nog een artikel geplaatst over het verschil tussen de mensen die zich graag voorbereiden (paniekzaaiers, volgens jou) en de ontkenners. Volgens mij kwam het er op neer dat de ontkenners pas in een later stadium in paniek raken. Als het niet meer te ontkennen valt, wrs. Of als ze er zelf mee te maken krijgen. Degenen die jij nu die 'paniekzaaiers' noemt, zullen dan het kalmst zijn.
Ik krijg ook de indruk dat het er veel mee te maken heeft of je zin hebt om je in te lezen in wat er nu eigenlijk aan de hand is. Mensen die daar geen zin in hebben, denken dat de rest schromelijk overdrijft.
Of mensen die niet alleen puur aan zichzelf denken, natuurlijk. Mensen die hun vader, moeder, opa, oma, oom, tante, etc. graag nog wat langer bij zich hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar dan niet van hun voorraad willen delen...quote:Op maandag 2 maart 2020 15:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Of mensen die niet alleen puur aan zichzelf denken, natuurlijk. Mensen die hun vader, moeder, opa, oma, oom, tante, etc. graag nog wat langer bij zich hebben.
Persoonlijk denk ik niet dat het zover komt. Wel denk ik dat een aantal supermarkten gaan sluiten om besmettingen onder het personeel. Geen ramp maar toch wel fijn om wat in huis te hebben als de volgende supermarkt weer wat verder weg is.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn in elk geval voorbereid op wat komen gaat. De griepjes mensen mogen het met elkaar uitvechten in de supermarkt wie het laatste pak rijst af mag rekenen
Die uit Utrecht zijn er 2, een stel:quote:Op maandag 2 maart 2020 15:36 schreef Cattom het volgende:
• Besmettingen in Nederland:
1. Carnavalsvierder uit Loon op Zand
2. Vrouw uit Amsterdam, zit in Diemen
3. Partner van #2
4. Jongste kind van #2
5. Vrouw van #1
6. Dochter van #1
7. Vrouw uit Delft
8. Vrouw uit Nieuwendijk, Gemeente Altena. Op 21 februari opgenomen met klachten in het ziekenhuis van Gorinchem, en vervolgens naar het Erasmus Medisch Centrum gebracht en daar positief getest.
9. Man uit Dalen, gemeente Coevorden, onbekend waar die het virus heeft opgelopen, wel 3 dagen carnaval gevierd in Tilburg
10. Vrouw uit Tilburg
11. Man, broer van #1
12. 45-Jarige vrouw uit Helmond, met gezin op vakantie geweest in Noord-Italië
13. Man uit Oss, met gezin op vakantie geweest in Noord-Italië
14. Man uit Houten, vermoedelijk het virus opgelopen op een beurs in Duitsland
15. Man/vrouw werkzaam bij Nike in Hilversum (waar woont deze persoon?)
https://www.duic.nl/algemeen/twee-personen-met-corona-in-utrecht/quote:Twee inwoners van Utrecht zijn besmet met het Coronavirus (COVID-19). Het gaat om een stel zonder kinderen, dat geen link heeft met patiënten bij wie al eerder besmetting is vast gesteld. Zij waren vorige week op vakantie in het besmette gebied in Noord-Italië. De twee zitten sinds terugkeer van vakantie in thuisisolatie, op voorschrift van GGD regio Utrecht (GGDrU).
Fijne opsteker voor die 900 Nederlandse scholieren die nu onderweg zijn naar wintersport.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:37 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:vrtnws twitterde op maandag 02-03-2020 om 15:30:32Leerlingen uit Lede waren op skireis in Noord-Italië: "Sommigen roepen 'corona' om te lachen of vermijden ons" https://t.co/6sY4bITQhy #vrtnws reageer retweet
die hebben straks geen leven meerquote:Op maandag 2 maart 2020 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Fijne opsteker voor die 900 Nederlandse scholieren die nu onderweg zijn naar wintersport.
Studentenvereniging, dacht ik?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Fijne opsteker voor die 900 Nederlandse scholieren die nu onderweg zijn naar wintersport.
Twee nieuwe doden in Frankrijktwitter:BFMTV twitterde op maandag 02-03-2020 om 15:38:25ALERTE INFO - Coronavirus: le maire de Compiègne annonce deux nouveaux morts dans l'Oisehttps://t.co/WVO3I9xaRM https://t.co/AZ1BoE0fZn reageer retweet
quote:Volgens de eerste bevindingen zijn de twee patiënten de afgelopen dagen door het ziekenhuis van Compiègne-Noyon gegaan.
Een week na het overlijden van een professor van Crépy-en-Valois in Oise, verloren twee nieuwe patiënten het leven, besmet met het coronavirus. Het zijn twee oudere mensen, vertelde de burgemeester van Compiègne aan BFMTV, ter bevestiging van informatie van de Parijzenaar.
Philippe Marini, burgemeester van Compiègne, bevestigde deze twee sterfgevallen tijdens het weekend op BFMTV. "Dit zijn oudere mensen die aan verschillende andere pathologieën leden."
In totaal verloren vier mensen hun leven op Frans grondgebied als gevolg van de epidemie van dit nieuwe coronavirus.
https://www.bfmtv.com/san(...)-l-oise-1867792.html
Ze willen dus geen paniek zaaien. Baal er wel van.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ja, ongekend paniek in de regio's waar ze dit wel op de juiste manier doen.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:45 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ze willen dus geen paniek zaaien. Baal er wel van.
Ik snap sowieso niet dat ze toch gegaan zijn.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Studentenvereniging, dacht ik?
Tja, als die alle 900 virusvrij terugkomen is het een godswonder, denk ik. Als je ziet hoeveel mensen er ziek terugkomen uit Italie...
RIVMquote:Op maandag 2 maart 2020 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
Kan @:aTypisch mij even uitleggen waar ik mij het beste kan inlezen.
Straks is het gedaan met de regering, steek ze maar in quarantainequote:Op maandag 2 maart 2020 15:19 schreef Za het volgende:
onze minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge liep onlangs zelfs in Brabant mee in een carnavalsoptocht ipv deze af te gelasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerder ...quote:Op maandag 2 maart 2020 15:48 schreef Tengano het volgende:
Volgens de statistieken gaat er dus over 2 weken minimaal 1 dode hier vallen door Corona
Waarschijnlijk met het idee 'Ach, het is maar een griepje waar een jonge student wel tegenkan'. Even negerend dat ze, eenmaal thuisgekomen, wel hun oudere en zwakkere familieleden en vrienden ermee aansteken.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat ze toch gegaan zijn.
quote:Alle patiënten die in het Amphiaziekenhuis in Breda liggen met klachten over hoesten of benauwdheid, zijn zondag getest op het coronavirus. Ook alle nieuw binnenkomende patiënten met griepachtige verschijnselen worden getest. Dat is strenger dan het landelijk protocol, maar het ziekenhuis wil geen enkel risico nemen.
Dit, daarom hoop ik ook niet dat ik het krijg en daarmee weer m’n ouders of andere minder gezonde mensen in m’n omgeving besmetquote:Op maandag 2 maart 2020 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met het idee 'Ach, het is maar een griepje waar een jonge student wel tegenkan'. Even negerend dat ze, eenmaal thuisgekomen, wel hun oudere en zwakkere familieleden en vrienden ermee aansteken.
quote:Patiënt Maasstad Ziekenhuis is inderdaad besmet met coronavirus
Een woordvoerder van het RIVM heeft bevestigd dat de patiënt uit het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam officieel besmet is met het coronavirus. Er zijn twee tests uitgevoerd. Die zijn beiden positief.
Vanochtend testte de man al positief op de eerste test. Vanmiddag wees ook de tweede test uit dat hij besmet is met het coronavirus.
De man is één van de achttien bevestigde coronapatiënten in ons land, aldus het RIVM. Het Maasstad Ziekenhuis kan in verband met privacy niet zeggen wat de leeftijd van de man is en of hij uit de regio Rijnmond komt.
https://www.rijnmond.nl/n(...)smet-met-coronavirus
quote:15. Persoon U1, een stel met patient 16 uit de gemeente Utrecht, terug van een reis naar Noord-Italië
16. Persoon U2, een stel met patient 15 uit de gemeente Utrecht, terug van een reis naar Noord-Italië
@Tjacka @Zipportal @trein2000quote:17. Man die op IC Maasstad ziekenhuis lag.
Het grootste probleem blijft dat ze elkaar aansteken.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Wat dacht je van die mensen van het RIVM zelf? Ik vond die ene vent er gisteren al vrij ziek uitzien.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:48 schreef zipcon het volgende:
Het is wel lullig als er een regeringslid zelf ziek wordt terwijl RIVM roept dat er geen zorgen nodig zijn, geen afsluitingen. Carnaval is veilig en immuun.
Teveel werkquote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dus kwetsbare groepen moeten maar gokken hoeveel gevallen er in hun eigen gemeente geconstateerd zijn?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Dat wordt wel heel erg oppassen dan. Ik ga alvast nog even 20 kilo extra rijst halenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus kwetsbare groepen moeten maar gokken hoeveel gevallen er in hun eigen gemeente geconstateerd zijn?
Maar wat als de Turk of Surinamer achter toonbank ziek is? Zou je dat wel gaan doen?quote:Op maandag 2 maart 2020 15:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dat wordt wel heel erg oppassen dan. Ik ga alvast nog even 20 kilo extra rijst halen
Dit ja. Het RIVM zegt als je klachten hebt die bij dit virus passen en je bent met iemand in contact geweest die het mogelijk kan hebben moet je aan de bel trekken. Hoe the fuck kan ik weten of ik ben blootgesteld als ik niet eens mag/kan weten waar de besmette mensen zich bevinden.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dus kwetsbare groepen moeten maar gokken hoeveel gevallen er in hun eigen gemeente geconstateerd zijn?
We zijn er net achter gekomen dat RTL ons op dit moment het beste op de hoogte houdt.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
De gemeenten geven de gemeenten door.
Als jullie de berichten van het RIVM goed lezen staat daar in dat het vanaf nu aan de gemeenten zelf is om te berichten over de woonplaats van de bevestigde patiënten.
Ik hou altijd al heeel veel afstand van mensen dus doe nu niet andersquote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wat als de Turk of Surinamer achter toonbank ziek is?
quote:Op maandag 2 maart 2020 15:49 schreef alpeko het volgende:
Het Amphia durft stelling te nemen tegen het RIVM. Helden
[..]
Plus dat de pinautomaat betast kan zijn dooor iemand met het virus.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar wat als de Turk of Surinamer achter toonbank ziek is? Zou je dat wel gaan doen?
Ben benieuwd hoe Amsterdam dat gaat doen. Die zullen wel weer iets unieks hebben.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:54 schreef capricia het volgende:
Het is dus aan de gemeente zelf om door te geven.
Van de overheid hoef je dit soort informatie van levensbelang blijkbaar niet te verwachtenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:53 schreef Jane het volgende:
[..]
We zijn er net achter gekomen dat RTL ons op dit moment het beste op de hoogte houdt.
Ja, compleet belachelijk.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:54 schreef capricia het volgende:
Het is dus aan de gemeente zelf om door te geven.
Gelukkig hoef je tegenwoordig vaak de knoppen niet meer in te drukkenquote:Op maandag 2 maart 2020 15:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Plus dat de pinautomaat betast kan zijn dooor iemand met het virus.
Nee.quote:Op maandag 2 maart 2020 15:49 schreef alpeko het volgende:
Het Amphia durft stelling te nemen tegen het RIVM. Helden
[..]
Zag al de eerste vacatures staan voor virusadministratief medewerkersquote:Op maandag 2 maart 2020 15:54 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe Amsterdam dat gaat doen. Die zullen wel weer iets unieks hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |