bedankt hequote:
Ik waag mij er niet aan.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, verzin daar ff een systeem voor met z'n allen. We gaan niet elk deel een OP lopen aanpassen op basis van de waan van de dag namelijk
Maar er is blijkbaar geen gezamenlijke definitie van gezond verstand, dus daarom vraag ik om wat jullie met z'n allen het liefste willen. Ik kan ook zelf lekker gaan lopen editten in die OP op basis van wat ik wil, maar of je daar gelukkig mee moet zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo als het gaat is het verder prima toch beetje gezonde verstand gebruiken en klaar.
jippie maakt er altijd een kinderachtige gedoe van de rest niet zo heb je gisteren wel terug kunnen lezen/zien in jullie reports.
Ja, Mikey had InverHouse en mijn UI eruit gehaald dus die heb ik vanmorgen weer toegevoegd, net als de twee nieuwkomers die in de top 20 staan.quote:
je loopt voor op ons.quote:
er staat in de OP dat men mag vragen om er in te willen, dat heeft ie gevraagd dus hij staat er in, klaar toch geen discussie nodigquote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar er is blijkbaar geen gezamenlijke definitie van gezond verstand, dus daarom vraag ik om wat jullie met z'n allen het liefste willen. Ik kan ook zelf lekker gaan lopen editten in die OP op basis van wat ik wil, maar of je daar gelukkig mee moet zijn
En dat is dus het probleem. Het boeit mij ook niet allemaal, maar het boeit sommige mensen wel. En dat levert (onnodig) gezeik en TR's op.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag mij er niet aan.
Liever niet en niet mij boeit het niet die hele OP
Maar het lijkt er op als je dus de pest aan iemand hebt die persoon uit moet
Maar mag je iemand dan kan die er weer in.
Ik vind het allemaal prima
Op een kleuterschool doen ze het beter
Ik heb die van mij er al laten halen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
We kunnen ze er ook gewoon allemaal uitgooien
maar mensen toevoegen omdat ze in de top20 staan is dus niet nodig.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, Mikey had InverHouse en mijn UI eruit gehaald dus die heb ik vanmorgen weer toegevoegd, net als de twee nieuwkomers die in de top 20 staan.
nadat je arbor mij en woud had laten verwijderen als een soort wraak spelletje ofzoquote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, Mikey had InverHouse en mijn UI eruit gehaald dus die heb ik vanmorgen weer toegevoegd, net als de twee nieuwkomers die in de top 20 staan.
O jee en dat is niet gelukt?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef dud0r het volgende:
man man man, ik wilde een ontspannen eerste dagje werk
Dune.quote:
Nogmaals, het maakt mij niet uit, als jullie fan zijn van die methode vind ik het prima. Maar dan moet er niet steeds discussie over ontstaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat in de OP dat men mag vragen om er in te willen, dat heeft ie gevraagd dus hij staat er in, klaar toch geen discussie nodig
er is gewoon een gesprek toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nogmaals, het maakt mij niet uit, als jullie fan zijn van die methode vind ik het prima. Maar dan moet er niet steeds discussie over ontstaan.
Nee Mikey, ik wijs jou op je achterbaks gedrag met betrekking tot de OP. Dat jij dat kinderachtig vind snap ik, want ik hou je een spiegel voor.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo als het gaat is het verder prima toch beetje gezonde verstand gebruiken en klaar.
jippie maakt er altijd een kinderachtige gedoe van de rest niet zo heb je gisteren wel terug kunnen lezen/zien in jullie reports.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |