Deze post is vrij correct.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
moest er om lachen die stak niet onder stoelen of banken hier alleen maar te zijn om te kloten liep ook al flink te schelden vannacht.
sowieso als je een kloontje maakt en vervolgens post oh ik geniet ervan hoeveel mensen zich gaan afvragen wie ik ben heb dat maar genegeerd beetje aparte manier van aandacht vragen is dat.
Dan maar uithalen om het uithalen?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het niet nodig is om iedereen toe te voegen om het toevoegen
jij hebt hem toegevoegd hequote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan maar uithalen om het uithalen?
Misschien heeft diegene gevraagd om toegevoegd te worden?
De volgende zet hem er zo weer in, dan kan de volgende er weer een uithalen. En die daar op volgt zet er weer twee in. Daar is de volgende het niet mee eens en haalt het er weer uitquote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zal ik dat op me nemen?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Begint dat gezeik over wie wel of niet in de OP mag staan weer
Wie bepaald eigen voor wie of hij of zij er wel in mag staan?
Ik bepaal dat voor iedereenquote:Op maandag 2 maart 2020 14:05 schreef Dotteke het volgende:
Ja, verzin daar ff een systeem voor met z'n allen. We gaan niet elk deel een OP lopen aanpassen op basis van de waan van de dag namelijkquote:Op maandag 2 maart 2020 14:05 schreef Dotteke het volgende:
iemand waarvan je weet dat het een troller kloon is negeer je doorgaans als ze dat vragen zo min mogelijk aandacht geven dan is de lol er snel af dat we het er nu over hebben is eigenlijk al teveel.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
We kunnen ze er ook gewoon allemaal uitgooienquote:Op maandag 2 maart 2020 14:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, verzin daar ff een systeem voor met z'n allen. We gaan niet elk deel een OP lopen aanpassen op basis van de waan van de dag namelijk
opgehevenquote:
Als jullie dat het liefste hebben, surequote:Op maandag 2 maart 2020 14:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
We kunnen ze er ook gewoon allemaal uitgooien
Hear hearquote:Op maandag 2 maart 2020 14:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
We kunnen ze er ook gewoon allemaal uitgooien
Tnx Luigiquote:
zo als het gaat is het verder prima toch beetje gezonde verstand gebruiken en klaar.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:08 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als jullie dat het liefste hebben, sureMaar daarom, verzin even met z'n allen een oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |