bedankt hequote:
Ik waag mij er niet aan.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:07 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, verzin daar ff een systeem voor met z'n allen. We gaan niet elk deel een OP lopen aanpassen op basis van de waan van de dag namelijk
Maar er is blijkbaar geen gezamenlijke definitie van gezond verstand, dus daarom vraag ik om wat jullie met z'n allen het liefste willen. Ik kan ook zelf lekker gaan lopen editten in die OP op basis van wat ik wil, maar of je daar gelukkig mee moet zijnquote:Op maandag 2 maart 2020 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo als het gaat is het verder prima toch beetje gezonde verstand gebruiken en klaar.
jippie maakt er altijd een kinderachtige gedoe van de rest niet zo heb je gisteren wel terug kunnen lezen/zien in jullie reports.
Ja, Mikey had InverHouse en mijn UI eruit gehaald dus die heb ik vanmorgen weer toegevoegd, net als de twee nieuwkomers die in de top 20 staan.quote:
je loopt voor op ons.quote:
er staat in de OP dat men mag vragen om er in te willen, dat heeft ie gevraagd dus hij staat er in, klaar toch geen discussie nodigquote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar er is blijkbaar geen gezamenlijke definitie van gezond verstand, dus daarom vraag ik om wat jullie met z'n allen het liefste willen. Ik kan ook zelf lekker gaan lopen editten in die OP op basis van wat ik wil, maar of je daar gelukkig mee moet zijn
En dat is dus het probleem. Het boeit mij ook niet allemaal, maar het boeit sommige mensen wel. En dat levert (onnodig) gezeik en TR's op.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik waag mij er niet aan.
Liever niet en niet mij boeit het niet die hele OP
Maar het lijkt er op als je dus de pest aan iemand hebt die persoon uit moet
Maar mag je iemand dan kan die er weer in.
Ik vind het allemaal prima
Op een kleuterschool doen ze het beter
Ik heb die van mij er al laten halen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
We kunnen ze er ook gewoon allemaal uitgooien
maar mensen toevoegen omdat ze in de top20 staan is dus niet nodig.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, Mikey had InverHouse en mijn UI eruit gehaald dus die heb ik vanmorgen weer toegevoegd, net als de twee nieuwkomers die in de top 20 staan.
nadat je arbor mij en woud had laten verwijderen als een soort wraak spelletje ofzoquote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, Mikey had InverHouse en mijn UI eruit gehaald dus die heb ik vanmorgen weer toegevoegd, net als de twee nieuwkomers die in de top 20 staan.
O jee en dat is niet gelukt?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef dud0r het volgende:
man man man, ik wilde een ontspannen eerste dagje werk
Dune.quote:
Nogmaals, het maakt mij niet uit, als jullie fan zijn van die methode vind ik het prima. Maar dan moet er niet steeds discussie over ontstaan.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat in de OP dat men mag vragen om er in te willen, dat heeft ie gevraagd dus hij staat er in, klaar toch geen discussie nodig
er is gewoon een gesprek toch?quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nogmaals, het maakt mij niet uit, als jullie fan zijn van die methode vind ik het prima. Maar dan moet er niet steeds discussie over ontstaan.
Nee Mikey, ik wijs jou op je achterbaks gedrag met betrekking tot de OP. Dat jij dat kinderachtig vind snap ik, want ik hou je een spiegel voor.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zo als het gaat is het verder prima toch beetje gezonde verstand gebruiken en klaar.
jippie maakt er altijd een kinderachtige gedoe van de rest niet zo heb je gisteren wel terug kunnen lezen/zien in jullie reports.
Ik wist het.quote:
Nee, dat denk jij maar dat is niet zo.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nadat je arbor mij en woud had laten verwijderen als een soort wraak spelletje ofzo
Dit gaat al verder terug dan alleen dit deel. We krijgen regelmatig TR's met de vraag of we iets willen veranderen aan de OP wat dan weer gedoe oplevert als we het wel én als we het niet doen. Dus daar moet even iets voor bedacht worden.quote:
Ik zal jou eens in een OP zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
TRs ook nog voor een fotootje in de OPquote:Op maandag 2 maart 2020 14:12 schreef Faux. het volgende:
[..]
En dat is dus het probleem. Het boeit mij ook niet allemaal, maar het boeit sommige mensen wel. En dat levert (onnodig) gezeik en TR's op.
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in een OP zetten.ESF.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
ik snap niet idd dat er een TR staat voor de OP, de TS is tijdens het topic nog wel aanwezig en met een uur is er al een nieuwe TS voor geval de oude is gaan pitten of ietsquote:Op maandag 2 maart 2020 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TRs ook nog voor een fotootje in de OP
Het moet niet gekker worden.
Kan je de TR bij de openingspost niet uit zetten
Sky gaf al antwoord.quote:
DAMN! je hebt me door.quote:
Mensen verwijderen omdat ze je niet liggen vind ik pesterijquote:Op maandag 2 maart 2020 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar mensen toevoegen omdat ze in de top20 staan is dus niet nodig.
moet er niet aan denken dat iemand mij toevoegt
slaap lekkerquote:Op maandag 2 maart 2020 14:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben er maar weer even van tussen.
Hopelijk komen jullie er uit
quote:
@mario390 telt niet mee!!
Nee, dat gaat nietquote:Op maandag 2 maart 2020 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
TRs ook nog voor een fotootje in de OP
Het moet niet gekker worden.
Kan je de TR bij de openingspost niet uit zetten
quote:Op maandag 2 maart 2020 14:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar mensen toevoegen omdat ze in de top20 staan is dus niet nodig.
moet er niet aan denken dat iemand mij toevoegt
lijkt mij dat je mensen toevoegt nadat ze een tijdje leuk hebben meegespeeld of vaste gezichten zijn geworden. iemand die al komt met ik ben een trollerkloon en kom hier om te kloten hoort daar niet tussen lijkt me. net als mensen die zelf een ban aanvragen voor de main account om vervolgens onder een kloon mensen te gaan uitschelden om een dag later onder de main account die ban weg te laten hallen en semi onschuldig doen alsof er niks gebeurd is.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:11 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar er is blijkbaar geen gezamenlijke definitie van gezond verstand, dus daarom vraag ik om wat jullie met z'n allen het liefste willen. Ik kan ook zelf lekker gaan lopen editten in die OP op basis van wat ik wil, maar of je daar gelukkig mee moet zijn
Ik mag niks zeggen.quote:Op maandag 2 maart 2020 14:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nietMaar goed, wat spreken we af? Gewoon TS bepaalt en als het te veel gedoe oplevert alle UI's weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |