Ajax had vandaag best een groot probleem.quote:
En die van dud0r is ook verouderdquote:Op zondag 1 maart 2020 23:10 schreef madam-april het volgende:
Hij heeft die UI die in de OP staat trouwens niet eens meer
eerlijk wij hadden van jullie moeten winnen was het nog mooier geweest allemaalquote:Op zondag 1 maart 2020 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ajax had vandaag best een groot probleem.
De mijne is ook nog van decemberquote:
Nadat je weer InverHouse uit de OP hebt gehaald hebt?quote:
Oneens.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
eerlijk wij hadden van jullie moeten winnen was het nog mooier geweest allemaal
Gaan we nu weer verder met ons leven?quote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En ik zie dat je mijn UI ook heb verwijderd, boeien
waren we 3 op ajax ingelopen he en jullie zijn toch klaar.quote:
Slaap lekker maatjequote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed. Ik kwam eigenlijk alleen langs om welterusten te zeggen. Dus bij deze: Welterusten DTS!
trusten panterquote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed. Ik kwam eigenlijk alleen langs om welterusten te zeggen. Dus bij deze: Welterusten DTS!
trusten hehquote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Daar ging ik al mee door hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 23:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gaan we nu weer verder met ons leven?
Welterusten Grrrrrrrrompiequote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef ViesDiktator het volgende:
dikke lul
dikke lul
dikke lul
dikke lulululul
Laap Slekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
quote:
Welluk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |