dat ook en corona gaat wel helpen.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de juiste topics posten helpt al een hoop, genoeg normale users hier op den FOK!s
Ik houd wel van idiotenquote:
60 plus vallen de meeste slactoffers.quote:
Scheelt dat de concurrentie er ook weinig van kanquote:
Ik heb geen idee hoe oud iedereen hier isquote:Op zondag 1 maart 2020 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
60 plus vallen de meeste slactoffers.
Klopt, nederl voetbal weer terug bij af zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Scheelt dat de concurrentie er ook weinig van kan
Op dit moment is het niet veel meer nee, helaasquote:Op zondag 1 maart 2020 22:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt, nederl voetbal weer terug bij af zo.
Zo snel kan het gaan in voetbal. Maarja we zien wel weerquote:Op zondag 1 maart 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op dit moment is het niet veel meer nee, helaas
Dan moet 't lukkenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen punt voor mij, auto's platslaan. Duizenden platgemept.
We leven in de waan van de dag héquote:Op zondag 1 maart 2020 22:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo snel kan het gaan in voetbal. Maarja we zien wel weer
Ik ook nietquote:Op zondag 1 maart 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud iedereen hier is
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 1 maart 2020 22:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorheen mijn werk geweest in het schroot, wrakken pletten etcetera vandaar.
Geinige bandquote:
Dat past dan wel aardig bij het gedrag van het slachtoffer.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:35 schreef Jippie68 het volgende:
Wel kinderachtig @:dr.mikey om de UI van InverHouse weer uit de OP te halen
1xquote:
Nee Woud, er was afgesproken dat er geen UI"s meer uit de OP gehaald werden, dat weet je zelf ook want je bent er voor op je vingers getikt.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat past dan wel aardig bij het gedrag van het slachtoffer.
Met andere woorden: Boeiend,
wist daar niks van heb jij trouwens niet zelf jancees ggmm en worm verwijderd.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee Woud, er was afgesproken dat er geen UI"s meer uit de OP gehaald werden, dat weet je zelf ook want je bent er voor op je vingers getikt.
Nee, ik heb dat niet gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wist daar niks van heb jij trouwens niet zelf jancees ggmm en worm verwijderd.
Ik weet niet hoe lang het duurt om een UI te kwekenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:45 schreef ViesDiktator het volgende:
Over UI gesproken, even zelf een nieuwe maken ja toch of niet dan
voordat je huilt weetje hoe onze vriend gister onder een kloontje oa richting madam_april bezig was?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat niet gedaan.
Dat weet jij ook.
Onterecht jaquote:Op zondag 1 maart 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee Woud, er was afgesproken dat er geen UI"s meer uit de OP gehaald werden, dat weet je zelf ook want je bent er voor op je vingers getikt.
Wat heeft dat er mee te maken dat jij zijn UI uit de OP haalt?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
voordat je huilt weetje hoe onze vriend gister onder een kloontje oa richting madam_april bezig was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |