dat ook en corona gaat wel helpen.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In de juiste topics posten helpt al een hoop, genoeg normale users hier op den FOK!s
Ik houd wel van idiotenquote:
60 plus vallen de meeste slactoffers.quote:
Scheelt dat de concurrentie er ook weinig van kanquote:
Ik heb geen idee hoe oud iedereen hier isquote:Op zondag 1 maart 2020 22:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
60 plus vallen de meeste slactoffers.
Klopt, nederl voetbal weer terug bij af zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Scheelt dat de concurrentie er ook weinig van kan
Op dit moment is het niet veel meer nee, helaasquote:Op zondag 1 maart 2020 22:33 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Klopt, nederl voetbal weer terug bij af zo.
Zo snel kan het gaan in voetbal. Maarja we zien wel weerquote:Op zondag 1 maart 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Op dit moment is het niet veel meer nee, helaas
Dan moet 't lukkenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Geen punt voor mij, auto's platslaan. Duizenden platgemept.
We leven in de waan van de dag héquote:Op zondag 1 maart 2020 22:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zo snel kan het gaan in voetbal. Maarja we zien wel weer
Ik ook nietquote:Op zondag 1 maart 2020 22:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe oud iedereen hier is
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op zondag 1 maart 2020 22:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Voorheen mijn werk geweest in het schroot, wrakken pletten etcetera vandaar.
Geinige bandquote:
Dat past dan wel aardig bij het gedrag van het slachtoffer.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:35 schreef Jippie68 het volgende:
Wel kinderachtig @:dr.mikey om de UI van InverHouse weer uit de OP te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |