1xquote:
Nee Woud, er was afgesproken dat er geen UI"s meer uit de OP gehaald werden, dat weet je zelf ook want je bent er voor op je vingers getikt.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat past dan wel aardig bij het gedrag van het slachtoffer.
Met andere woorden: Boeiend,
wist daar niks van heb jij trouwens niet zelf jancees ggmm en worm verwijderd.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee Woud, er was afgesproken dat er geen UI"s meer uit de OP gehaald werden, dat weet je zelf ook want je bent er voor op je vingers getikt.
Nee, ik heb dat niet gedaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wist daar niks van heb jij trouwens niet zelf jancees ggmm en worm verwijderd.
Ik weet niet hoe lang het duurt om een UI te kwekenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:45 schreef ViesDiktator het volgende:
Over UI gesproken, even zelf een nieuwe maken ja toch of niet dan
voordat je huilt weetje hoe onze vriend gister onder een kloontje oa richting madam_april bezig was?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:45 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat niet gedaan.
Dat weet jij ook.
Onterecht jaquote:Op zondag 1 maart 2020 22:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee Woud, er was afgesproken dat er geen UI"s meer uit de OP gehaald werden, dat weet je zelf ook want je bent er voor op je vingers getikt.
Wat heeft dat er mee te maken dat jij zijn UI uit de OP haalt?quote:Op zondag 1 maart 2020 22:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
voordat je huilt weetje hoe onze vriend gister onder een kloontje oa richting madam_april bezig was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |