Ja, eens. Het klinkt als een schoolmeisje die een zangeres nadoet. Het nummer is zeker niet slecht, maar Stefania is niet de zangeres die dit kan dragen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 16:45 schreef grazz het volgende:
Niet door weggeblazen, maar vind het wel een lekker nummer. Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar ik vind Stefania te licht voor dit lied? Ik mis iets in haar stem, iets van karakter. Ik denk zelf dat een meer ervaren zanger(es) dit net wat meer ballen had kunnen geven, iets meer rauwheid ofzo.
Stefania vind ik meer een meisje voor de liedjes van Ariana Grande.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:57 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, eens. Het klinkt als een schoolmeisje die een zangeres nadoet. Het nummer is zeker niet slecht, maar Stefania is niet de zangeres die dit kan dragen.
Maar is het vliegende paard gecanceld of is het hele vette spectaculaire ding gecanceld?quote:Op zaterdag 24 april 2021 14:55 schreef aarontje112 het volgende:
Hoorde net in de songfestivalpodcast van Aran Bade, dat de “iets dat we nog nooit hebben gezien alias het vliegende paard” gecanceld is
Alleen het vliegende paard is afgelastquote:Op zaterdag 24 april 2021 16:20 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar is het vliegende paard gecanceld of is het hele vette spectaculaire ding gecanceld?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |