Als ik jou was zou ik deze stress er niet bij pakken nu.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:13 schreef Mickytjuh het volgende:
Jullie zijn allemaal super lief trouwens.
Maar ik heb nu dus theoretisch gezien overdag veel tijd om puntjes te scoren...
Maar ja.. Overdag is het hier stormlooptopic man
MAANLICHTquote:
Ow zoveel redenen... Het is gewoon een opstapeling van tenminste anderhalf jaar..quote:Op zondag 1 maart 2020 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is daar een reden voor dan.
Waarom zou je een faalhaas zijn
SOms zit het ff niet mee in het leven.
Trek je de dingen niet zo aan dan.
Ik werk ook niet maar voel me echt geen faalhaas
Soms zijn er dingen die er voor zorgen dat het niet kan
DIngen die je accepteren moet
Kijk naar wat je wel kan
Jij hebt mij gewonnen.quote:
Hoe is hetquote:
Ja heb je op zich wel een punt.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik deze stress er niet bij pakken nu.
Kom gewoon voor de lol hier en laat die puntjes voor wat ze zijn
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow zoveel redenen... Het is gewoon een opstapeling van tenminste anderhalf jaar..
[..]
Jij hebt mij gewonnen.
Ik kan wel vrijwilligers werk doen, maar zou geen baan kunnen nemen.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit al 3 weken thuis.
En ik kan wel carnavallen.... Ik kan wel een feestje vieren....
Dan kun je toch ook werken??
Maar zelfs dat trek ik niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan wel vrijwilligers werk doen, maar zou geen baan kunnen nemen.
Kijk naar wat je wel kan en kijk niet naar wat je niet kan, das zonde energie voor nu.
Probeer eerst te accepteren dat het even niet zo goed met je gaat
Probeer te beginnen dat het momenteel allemaal te veel voor je is.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:15 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ow zoveel redenen... Het is gewoon een opstapeling van tenminste anderhalf jaar..
De bedrijfsarts zei ook zo mooi dat bedrijfsmaatschappelijk werk voorgesteld was om te onderzoeken door mijn baas maar dat hij dat een vrij kansloze exercitie vond, omdat ik eerst maar eens moest leren nee zeggen, en moest leren wat er nu echt belangrijk voor mij was en dat andermans werk niet mijn werk was.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Probeer te beginnen dat het momenteel allemaal te veel voor je is.
Pak dan een voor een de punten aan waar je mee zit
Je kan niet alles in een keer doen.
Neem er de tijd voor die je nodig hebt en laat je niet pushen, door niemand.
Dat geeft helemaal niks. En een feestje vieren is iets positiefs het kan zijn dat je daarna wel helemaal kapot bent maar het is wel iets positiefs in je leven en dat moet ook gebeuren soms.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar zelfs dat trek ik niet.
Mijn zussen en moeder zijn allen volledig arbeidsongeschikt. Gewoon altijd.
Dat is dan gewoon zo. Doen overigens ook vrijwilligerswerk.
Maar ik kan normaal gesproken toch gewoon werken... Dus waarom nu niet.
Omdat je nu even niet lekker in je vel zit. Het komt wel weer.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, op je werk moet je prestaties leveren en is er een zekere druk tot presteren.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik zit al 3 weken thuis.
En ik kan wel carnavallen.... Ik kan wel een feestje vieren....
Dan kun je toch ook werken??
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou vooruit dan, ik zal je proberen te gaan vergeven![]()
Nou, daar heb je al een begin waar je aan kan gaan werkenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De bedrijfsarts zei ook zo mooi dat bedrijfsmaatschappelijk werk voorgesteld was om te onderzoeken door mijn baas maar dat hij dat een vrij kansloze exercitie vond, omdat ik eerst maar eens moest leren nee zeggen, en moest leren wat er nu echt belangrijk voor mij was en dat andermans werk niet mijn werk was.
Ik moest een beetje gniffelen, in tien minuten tijd kende die man mij al best goed.
Ja ik was er zeker kapot van. Maar was wel genieten.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:19 schreef Mo0nlight het volgende:
[..]
Dat geeft helemaal niks. En een feestje vieren is iets positiefs het kan zijn dat je daarna wel helemaal kapot bent maar het is wel iets positiefs in je leven en dat moet ook gebeuren soms.
Carnaval is ook presterenquote:Op zondag 1 maart 2020 11:19 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, op je werk moet je prestaties leveren en is er een zekere druk tot presteren.
Bij Carnaval of een Feestje is dat niet zo, en ik vermoed dat je iets minder hebt genoten van het feesten dan je voorheen hebt gedaan?
Dat heb je toch ook nodig, vertier ff iets anders dan denken waarom waarom waaromquote:Op zondag 1 maart 2020 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik was er zeker kapot van. Maar was wel genieten.
[..]
Carnaval is ook presteren
Ik heb vooral korter per dag gefeest dan anders. Normaal was ik rond een uur smiddags in de stad en ging ik om een uur of twee snachts naar huis.
Nu ging ik pas laat heen.
Heb wel genoten. Had lieve mensen om me heen, die weten hoe 't met me gaat en me goed in de gTen hielden.
Heb geen zin.quote:
Het was zo fijn. Ik was zo gelukkig.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook nodig, vertier ff iets anders dan denken waarom waarom waarom
Moet je ff om je heen kijken loopt vast wel watquote:
Mooi zo!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb wel genoten. Had lieve mensen om me heen, die weten hoe 't met me gaat en me goed in de gTen hielden.
Omdat het nu even niet gaat,accepteer dat.En pak je rust.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan moet je misschien meer leuke dingen gaan doen met mensen die je dierbaar zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 11:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het was zo fijn. Ik was zo gelukkig.
quote:
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ff om je heen kijken loopt vast wel wat
Ja m'n man weet iedere keer een excuus om niet naar de sauna te gaan... Super stom.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je misschien meer leuke dingen gaan doen met mensen die je dierbaar zijn
Uit eten, lekker een eind wandelen, saunatje pakken een lekkere hotstone massage nemen. Ontspanning zoeken
Ja komt door de pam die ik gisteravond nam voor 't slapen gaanquote:
Werkt dat zo lang danquote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja m'n man weet iedere keer een excuus om niet naar de sauna te gaan... Super stom.
[..]
Ja komt door de pam die ik gisteravond nam voor 't slapen gaan
Dan ga je met een vriendin.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja m'n man weet iedere keer een excuus om niet naar de sauna te gaan... Super stom.
[..]
Ja komt door de pam die ik gisteravond nam voor 't slapen gaan
Ja blijkbaar...quote:
Ja ik wandel bijna iedere dag een uurtje.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Lekker het bos in Mickey. Muziekje in je oren en lopen.
Wandelen goed hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Lekker het bos in Mickey. Muziekje in je oren en lopen.
Probeer het vaker te doen. Helpt echtquote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik wandel bijna iedere dag een uurtje.
Meestal met hond.
Ja.vooral als je depri bent.quote:
Ja, al doe je maar 10 min iets leuks dan is de afleiding al daar.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:33 schreef Mickytjuh het volgende:
En ik ga van de week lekker als 't beetje zonnig is rondparaderen met m'n Edsel en m'n nieuwe auto jurkje
ik heb een mondkapjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |