Moet je ff om je heen kijken loopt vast wel watquote:
Mooi zo!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb wel genoten. Had lieve mensen om me heen, die weten hoe 't met me gaat en me goed in de gTen hielden.
Omdat het nu even niet gaat,accepteer dat.En pak je rust.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar zelfs dat trek ik niet.
Mijn zussen en moeder zijn allen volledig arbeidsongeschikt. Gewoon altijd.
Dat is dan gewoon zo. Doen overigens ook vrijwilligerswerk.
Maar ik kan normaal gesproken toch gewoon werken... Dus waarom nu niet.
Dan moet je misschien meer leuke dingen gaan doen met mensen die je dierbaar zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 11:24 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het was zo fijn. Ik was zo gelukkig.
quote:
Nee.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ff om je heen kijken loopt vast wel wat
Ja m'n man weet iedere keer een excuus om niet naar de sauna te gaan... Super stom.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je misschien meer leuke dingen gaan doen met mensen die je dierbaar zijn
Uit eten, lekker een eind wandelen, saunatje pakken een lekkere hotstone massage nemen. Ontspanning zoeken
Ja komt door de pam die ik gisteravond nam voor 't slapen gaanquote:
Werkt dat zo lang danquote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja m'n man weet iedere keer een excuus om niet naar de sauna te gaan... Super stom.
[..]
Ja komt door de pam die ik gisteravond nam voor 't slapen gaan
Dan ga je met een vriendin.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja m'n man weet iedere keer een excuus om niet naar de sauna te gaan... Super stom.
[..]
Ja komt door de pam die ik gisteravond nam voor 't slapen gaan
Ja blijkbaar...quote:
Ja ik wandel bijna iedere dag een uurtje.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Lekker het bos in Mickey. Muziekje in je oren en lopen.
Wandelen goed hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:31 schreef Dotteke het volgende:
Lekker het bos in Mickey. Muziekje in je oren en lopen.
Probeer het vaker te doen. Helpt echtquote:Op zondag 1 maart 2020 11:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja ik wandel bijna iedere dag een uurtje.
Meestal met hond.
Ja.vooral als je depri bent.quote:
Ja, al doe je maar 10 min iets leuks dan is de afleiding al daar.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:33 schreef Mickytjuh het volgende:
En ik ga van de week lekker als 't beetje zonnig is rondparaderen met m'n Edsel en m'n nieuwe auto jurkje
ik heb een mondkapjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |