Nee!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Einde van onze vriendschap jippie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beeeetje moe, was gister van half 11 sochtends tot 0.00 in de keuken op werkquote:Op zondag 1 maart 2020 11:05 schreef Mickytjuh het volgende:
Lieve sky
Hoe is 't leven
Ow en hooi ply!!
Moguh dot!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
SNap ik wel, gisteren had ze een grote mond dat jij haar voorbij was gegaan en nu doet ze het zelf
[..]
Hoi Mickeytuh, hoe is het nu?
[..]
En nu slijmen ha ha ha
[..]
Goedemorgen Dot,
Morguh Sky
Schandalig, maar is er geen maatschappelijk werkster in de huisartsen praktijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Van de bedrijfsarts mag ik niet werken.
"arbeidsongeschikt" is het oordeel voor nu.
Dus ff kut
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Wachtlijst bij de psych duurt nog zo lang dus heb maar ff een life coach gebeld. Mag ik donderdag vast heen.
Het is een begin. Dan betaal ik dat maar zelf.
Zo @skysherrifquote:Op zondag 1 maart 2020 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ff kut
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Wachtlijst bij de psych duurt nog zo lang dus heb maar ff een life coach gebeld. Mag ik donderdag vast heen.
Snap ik wel hoor, kom krijg je een dikkequote:Op zondag 1 maart 2020 11:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moguh dot!![]()
En nee zo makkelijk maakt Jippie het niet goed
Sterkte Mickytjuh, je hebt nog een lange weg te gaan 🍀🍀🍀🍀🍀🍀quote:Op zondag 1 maart 2020 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ff kut
Sterktequote:Op zondag 1 maart 2020 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ff kut
De hilarische samenloop van omstandigheden was dus dat de praktijk ondersteuner ggz weg was toen ik instortte en pas vanaf morgen een nieuwe in dienst is die dus nog veel achterstallige dingen moet bijwerken voor de hele praktijk...quote:Op zondag 1 maart 2020 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schandalig, maar is er geen maatschappelijk werkster in de huisartsen praktijk.
Daar zitten vaak van die ondersteuners die ook kunnen helpen
Zou je zelf alweer hebben willen beginnen met werken?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ff kut
Dat is Nederland tegenwoordig mensen die in nood zitten lang laten wachten.quote:
Oh, dankquote:Op zondag 1 maart 2020 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, kom krijg je een dikke![]()
Gewerkt dus ff bijtanken nu
Te erg dus.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:10 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De hilarische samenloop van omstandigheden was dus dat de praktijk ondersteuner ggz weg was toen ik instortte en pas vanaf morgen een nieuwe in dienst is die dus nog veel achterstallige dingen moet bijwerken voor de hele praktijk...
Een maand is er geen geweest.
Dus ja... Dat wordt 'm niet.
Sterkte gewenst.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Dus ff kut
Ik voel me een fucking faalhaas dat ik niet kan werken.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou je zelf alweer hebben willen beginnen met werken?
Stop met zo streng voor jezelf te zijn!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik voel me een fucking faalhaas dat ik niet kan werken.
Dus ja. Ik wil weer kunnen werken.
Maar... Ik slaap bijna iedere middgg.
Ik kom niet op woorden.
Ik kan iets lezen maar sla 't niet op.
Ik kan zomaar in janken uitbarsten
Ik kan nog steeds niet normaal eten.
Oh dat klinkt niet goed, dan moet je zeker niet te vroeg werken en dat maakt je echt geen faalhaas!quote:Op zondag 1 maart 2020 11:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kom niet op woorden.
Is daar een reden voor dan.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:12 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kom niet op woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |